Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Watch me! //Nille//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Watch me! //Nille//
"Altså jeg mente positivt? Men jeg kunne have ladet dem brænde istedet for du skuille lege wonderwoman?" Vanessa så mere vredt på Nille, og fnøs.
"Lad dem komme, de brænder bare op?" Forsvarede Vanessa sig selv, imens hun vrissede af Nille.
Gæst- Gæst
"Lad dem komme, de brænder bare op?" Vrængede hun efter Vanessa. "Du er ikke heltinde! Du er ikke uovervindelig!" Snerrede hun.
Gæst- Gæst
Svarde Vanessa og fnøs, så hendes øjne blussede op med en kraftig ild styrke.
Med et ord der sagde at Nille ikke skulle tirre hende, specielt ikke ligenu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du kender mig ikke Nille, jeg ikke bange for dig eller din lille evne?" Vanessa vendte hovedet imod skudet, og lukkede øjne så mændenes våben eksploderede pga. ildens kræft.
"Håber du så det, for sådan lærer man." Svarede Vanessa med en næsfis tone.
Gæst- Gæst
"Nej jeg kender dig ikke... Men du kender ej heller mig! Du er ikke bange for den... Fordi du ikke har prøvet den." Hun smilede uskyldigt og man kunne se at hun var liiiiige ved at bruge evnen. "Sikke en evne, lidt ligesom Bricks." Grinede hun. Jah, hun kendte Brick. Det var derfra at hun havde hørt om klanen og så fra en anden.
Gæst- Gæst
"Jeg stadig ikke bange for en lille tøs evne?" Svarede hun uden at være påvirket af frygt.
"Ja Brick," Vanessa klemte brynene lidt, og levende flammer dansede med deres brændende varme på nilles arm.
Gæst- Gæst
//ÆHm, Nilles evne virker på alle racer, og hun kan se Vanessas minder. Så... Kan du skrive hvad hun eventuelt kan se? //
Gæst- Gæst
Vanessa kiggede Nille i de sorte øjne som lignede sorte perler. Den brændende hånd, rørte ikke Vanessa ilden opsuverede blot indeni hende. Hun grinte lidt.
"Nå så det er din evne? Trist men vel sandt." Vanessa greb hårdt om hendes arm, og brændte Nilles arm der var om hendes hals indtil at hun gav slip.
"Du ville have ønsket du kendte mig bedre?" Svarede hun med et fnøs og skubbede Nille væk fra sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
For det andet så er vand en af hendes svgheder, det er hendes frygt. Kulde (Dog kan hun ikke fryse. så meget.)//
Gæst- Gæst
Nille knurrede irriterende og skiftede form til panter. Hun løb væk fra hende og gemmede sig oppe i et træ.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Watch out!//Avalon//
» Watch out //Angela//
» I didn't make it... But watch it!
» Watch Me Demon.. No.. I don't know who I am anymore.. //Aliyah//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth