Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Wish You Were Here //Brick//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Wish You Were Here //Brick//
"Det jeg ked af skat," sagde han og kyssede blidt hendes læber. "Men du er heldigvis i live," Han lod hendes trøje falde på plads igen og kyssede hendes pande.
Disse mænd skulle ikke slippe godt fra det, en dag ville han give dem en lærestreg. Ingen skulle såre hans pige, især ikke på den måde. En dag to piger. Den ene var en veninde af ham..
De skulle virkelig have en lærestreg.
Gæst- Gæst
"Nille bed den ene mands strupe over, og den anden mand kigger næsten død hjemme ved ham selv."
Gæst- Gæst
"I er meget modige af jer," sagde han og placerede endnu engang et kys på hendes pande.
Han nød Claires duft af nat, blomster og den speciele duft af natur, man kunne dufte når man enden var på camping eller bare nød en dag ude i naturens frådige drømmehave.
Gæst- Gæst
"Vi stjal også deres varevogn, og jeg fik mig nogle punge med kontanter."
Hun smlte til drilsk, hun havde ingen skyld. De mænd kunne have slået dem ihjel, så hun havde intet imod at have tageet deres punge.
Gæst- Gæst
Nu kunne han kende sin Claire igen.
Altid snedig og klar til at snuppe en hver mands pung.
"Selvfølgelig gjorde i det," sagde han og smilte stort til hende. "Det undre mig i hvert fald ikke fra din side af," Han blinkede til hende og satte sig på sengen, der langt væk duftede af nyvaskede lagner.
Gæst- Gæst
"Min side af? Af hvad? Min 'flabet' hed?"
Claire rakte tunge ad ham, og smilte tilage.
Gæst- Gæst
Det nyvaskede lagn, skabte en glad stemning i det lille kro rum, hvor der engang ville havde været så trist. Han havde aldrig troet at en kro kunne være hyggelig. Bestemt ikke denne kro, der havde fpet så mange dårlige rygter om at folk slåsede konstant.
Han smilte for síg selv og rejste sig fra sengen. Han strakte sig, for at få lidt mere energi.
"Hvad skal vi finde på?" spurgte han med et smil.
Gæst- Gæst
Sådan var det bare, det var hans dejlige duft som tryllebandt hende.
"Vi kunne gå ned og tage en drink, selvom jeg har lidt af et ry her."
Hun blinkede til Brick og kyssede hans kind.
Gæst- Gæst
Han lod dog være med at spørge om det og løftede nlot på skuldrene, med en afslappet bevægelse.
"Godt, så lad os tage en drink og håbe på at der ikke sker noget," sagde han og blinkede kort til hende, inden han to hendes hånd og begyndte at gå ned i krostuen igen..
Gæst- Gæst
"Pas på, hun er en torn på en rose." Manden advarede blot Brick, han ville ikke være uhøflig eller grov.
Claire lagde hovedet på skrå, og smilte til Brick.
"Kommer du?" Spurgte hun stille og smilte.
Gæst- Gæst
Der var en masse myldre om bordene så det var næsten ikke til at finde plads nogen steder.. Ved hvert enkelt bord sad der en gruppe mennesker, som enden grinte højlydt eller hviskede om et eller andet som om verden ikke måtte høre..
Han kiggede hen på Claire igen og bemærkede godt manden, men sagde ikke noget til det, da han regnet med at hun bare ville kæmpe for at de skulle få et bord..
Han løftede på et øjenbryn, da manden med de rødgyldne lokker pludselig slog en hånd foran ham..
Han vidste udmærket godt at Claire var en smule lumsk, men han var ligeglad.. Han kunne lide hende som hun var..
Et kort blik blev sat på manden, inden han gik hen og satte sig overfor Claire.
Gæst- Gæst
Claire kiggede på ham med et lille drisk glimt i øjne, det var noget CLaire altid havde så det var ikke noget nyt.
Gæst- Gæst
Alle sammen..
Det var ham de hviskede om, han havde en stor fonemelse for det.. Hvorfor hviskede de dog om ham? Ja, han var sammen med Claire, men det betød da ikke at de bare kunne tillade sig at hviske sådan.. Det var jo fuldstændig respektløs..
Han smilte kærligt tilbage til Claire og lukkede omverdenen ude.. De kunne hviske så meget de ville, han var ligeglad.. Det eneste han fokuserede på lige nu var Claire..
"Skal jeg bestille en drink til dig?" spurgte han, med et charmerende smil.
Gæst- Gæst
Hun simlte til ham.
"Det bestemmer du da selv," Svarede hun stille, men meget kærligt og roligt. Hendes læber var en smulle skillete men ikke meget. De var røde som bladene på en rose. Hendes øjne skinnede som diamanter i lampens lys.
Gæst- Gæst
Da drinksene kom, tog han imode dem og gik ned mod bordet til Claire igen og stillede hendes drink foran hende..
"Her, håber du kan lide den," sagde han med et kærligt smil og tog selv en tår af sin egen drink..
Gæst- Gæst
Hun havde kigget i rummet imens, hvor nogle havde stirret vredt på hende. Hun skar bare en grimasse af dem og rullede øjne. Claire kiggede kort efter Brick, men vendte hovedet imod hans plads hurtigt igen. Han kom tilbage med en drink til hende, Claire smilte kærligt til ham.
"Tak," Svarede hun og tog en slurk. Hun kunne huske da hun havde lovet sig selv at hun aldrig ville intage alcohol, men for længest havde hun brudt det løfte.
Gæst- Gæst
Brick vidste godt at Claire havde været en ballademager, men han vidste ikke at det var så alvorligt at folk sendte hende sådan blikke..
"Hvad er deres problem?" spurgte han og skulede rundt i kroen.. "Hvad har du gjort dem siden de opføre sig sådan?" Han spurgte hende kærligt, men fjernede ikke blikket fra de forskellige væsner i kroen..
Gæst- Gæst
"Der er forskel på hvad jeg har gjort, og hvad de tror." Sagde hun med et drilsk smil. De troede hun var lidt af en luder fordi hun havde haft forskellige med op på et værelse.. Men enlig havde hun bare nakket deres penge og så var hun smuttet. Måske kysset lidt på dem eller noget iden stil.
Gæst- Gæst
Hvad de troede hun havde lavet, kunne han godt forstille sig.. Han kendte udmærket godt den tidligere Claire, den måde hun havde fået mænd med op på sit værelse og derefter efterladt dem, i deres troen om at de skulle have noget i sengen med hende. Men nej, Claire nappede bare deres pung og smuttede..
Lumske Claire..
"Javel ja," sagde han med et smil.
Gæst- Gæst
"Gætter på du slev fandt ud af det?" Sagde hun med en drilsk forførrende stemme og smilte til ham. Hun elskede at hun var faldet pladask for Brick! Elskede det!
Claire smilte til ham og tog endnu en tår af sin drink.
Gæst- Gæst
Det gjorde ham ikke noget at Calire havde været sådan.. Så længe at hun ikke kunne finde på det nu selvfølgelig, for så ville han selvfølgelig have en del imod det.. Claire var hans pige nu, om så alverdens mænd ville have hende.. HUn tilhørte ham nu.. Det var egentlig ikke til at forstå for ham.. Af alle i verden, valgte hun ham.. En shapeshifter..
Gæst- Gæst
"Skål!" Sagde hun og løftede glasset med et smil.
CLaire kiggede på ham og smilte. Hun ville ikke være sådan, regnede hun da ikke med. Måske lidt af hendes indre sorteelver ville være der men hun ville ikke kysse og for den dags skyld ikke have sex med andre end ham hvis det skulle komme til det! Næh nej!
Claire kiggede på ham, og smilte.
"Hvordan kan jeg være så heldig?" Spurgte hun stille.
Gæst- Gæst
"Skål," sagde han lige inden han tog en ny tår og nød den dejlige smag af sin drink.. Han stillede glasset fra sig og smilte til hende.. "Hvordan du kan være så heldig? Du mener hvordan kan jeg være så heldig," Han løftede kærligt på et øjenbryn. "Jeg mener, hvordan gik det dog til at du forelskede dig i din vovse?"
Han kunne ikke lade være med at grine, når han tænkte på første gang de mødtes..
Gæst- Gæst
"Ja måske, men du vil altid være min vovse." Sagde hun med et drillende smil. "Lad os sige jeg ikke kunne modstå din charme mere." Svarede hun og smilte til ham. Hun kiggede på ham.
"Det noget helt andet med vores første møde, det nævner vi ikke." Sagde hun og rystede kærligt på hovedet.
Gæst- Gæst
"Ikke det? Hvorfor?" sagde han og sendte hende et drilsk smil. "Er man flov over sin tidligere opførelse?"
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» The Murder of One ~Brick~
» Hmm.. Do you mind? //Brick//
» Did you no about this?! //Brick, Arian, Cosette,//
» Why be afraid, I dont hurt you. //Brick//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth