Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Michael-  Uvejr - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Michael-  Uvejr - Page 2 Voteba13Michael-  Uvejr - Page 2 Voteba14Michael-  Uvejr - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Michael- Uvejr

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Michael-  Uvejr - Page 2 Empty Sv: Michael- Uvejr

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 0:20

hans tanker lod på hvorfor hun skulle være nervøs for at kende michael, men så igen det var vel nok pga racen det lagde sig på, men måske i fremtiden kunne de se deres forskelligheder havde mere tilfælde end som sådan, eller måske havde de mere forskelligheder at de faktisk kunne enes på nogle punkter, michael lod sig nærme hende og smilede lidt og bandt hans jakke stramt om sin mave og det samme med hans T-shirt for at det ikke skulle falde af, han lod sig holde om hende og bar hende op hvor efter blikket på hende forblev kort ''klar?'' sagde han kort og gik nærmere ud mod skrænten og gik videre ud hvor efter hans vinger begyndte at baske og de lod sig højere og højere op, hans blik forblev på hende hvor efter han lod sig flyve over mod midten af øen i nærheden af bjerg område, hvor han lod sig komme tættere og tættere på, der var en lille hak ind og en åbning med mulighed for michael for at lande, hvor efter han lod sig tættere på stedet, mens blikket på hende forblev kort, og der efter videre på stedet hvor Lodur havde sit observatorium.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 0:39

Han nærmest med lethed tog hende i sine arme som vejede hun ingenting, hun nikkede og sagde "KLar" men da han begyndte at gå mod skrante tog hun alligevel fat om han og så mere store øjne på imens han gik ud over skranten og begyndte at flyve, der kom dog noget af et grisp da han trådte ud fra kanten af og hun strammede grebet om han men da der var gået lidt tid nød hun mere og mere udsigten fra højderne af. Det var enlig spændene det der med at flyve osv... Men turen var kort da Micheal fløj hurtigt og da hun kun lige havde nået at se sig om var de allerede ved et lille nærmest usynligt hus agtigt sted der lå i et hak. Hun så fra Micheal og over på døren, og lod så sig selv støtte på sine ben. "Det nemmere end at løbe" sagde hun mest af alt til sig selv. Det var nok første gang hun havde nydt en flyvning da hun nærmest altid var i kamp med engle når de fløj og derfor ikke tænkte så meget på udsigten. Regnen havde ikke kunne nå ind i hakket og jorden var derfor tør, hun troede ellers hunhavde været alle steder på blodørene men igen hvis man ville skjule sig for en vampyr så kunne man det vil ögså med hårdt slid og arbejde. Hendes fødder var helt fyldt med mudder stadigvæk, og kjolen ja den måtte hun nok smide for at få den tør. Hun så ned af sig selv og sukkede. Men vendte sig mod Micheal. "Micheal....Kender du Til Klusisskaerne" sagde hun pluseligt, hun måtte sige det til ham hvad han havde med at gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 0:47

hans blik lod på hende lidt undrene men det sagde ham et eller andet, bare ikke helt hvad ''det siger mig ikke besynderligt meget, har hørt navnet hviskende blandt engle, men ingen har helt ville tale om det, og dem som plejede at tale om det var ikke just godt'' sagde han kort og kiggede på hende lidt forvirret ''hvorfor da? noget jeg bør vide?'' sagde han og lod blikket på hende ''du er en vampyr, om du så er sakref's højre hånd eller anarchial's leder vil jeg stadig byde dig inden for i mit hus som en gæst, da du har vist tillid til mig, og nok til at ville stole på mig til at tag med mig helt her op'' sagde han til hende og lod blikket på hende, han havde intet imod hende, han regnede jo med at kunne stole på hende nok til at vise hende lodur's gamle observatorium, samt hans sommerhus om man kunne kalde det, men det havde stået tomt i et stykke tid, og det har først været for få uger siden michael sidst havde været her for at overnatte der kort før han rejste videre for at tjekke steder omkring, men det var et godt sted for at se på stjerner og natte himlen, samt mulighed for lækkert bad, og et godt køkken, hvis michael ikke havde været skytsengle og var en almindelig engle havde han helt sikkert flyttede ind her, pga varmen i hjemmet, samt at observatorium blev opvarmet fra lavakilden langt under øen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 1:02

Hun kiggede væk fra ham da havde fortalt hvad han viste om KLusisska'erne. Hun slikkede sig overlæberne. "Jeg ville bare vide om du kendte til dem" sagde hun og kiggede stadig væk fra ham. HUn lukkede kort øjnene imens hun lyttede til regnen der faldt over alt, men som ikke længere kunne nå hende og Micheal, hun elskede vand og regn. Det var også en af grundene til at hun havde sat sig ud i regnen i nat. Hun lukkede endelig øjnene op igen og så over mod ham, dog unden et smil. De brune øjne var blev mere venlige end i starten men det triste smukke ansigt var der stadig. Hun så ventende på ham hun ville selvfølgelig ikke gå ind først da det var hans hjem. Nogen tanker for igennem hende og fk hende til at tag sig til maven få sekudter, imens hun så helt skræmt ud. Men hun rystede hurtigt tankerne væk.
HUn gik tættere på ham for at vise at hun gerne ville indenfor nu. "Hvad med mine ben" sagde hun og hev svagt op i kjolen for at vise hvor muldret det var. Da hun også havde siddet ned havde det gået helt ind til hendes underbukser men det ville hun helst ikke vise for ham da det blev for intimt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 1:11

michael lod blikket kort på hende ''bliv stående, også skal jeg nok tøre alt mudret så det ikke er så slemt'' sagde michael kort og smilede venligt ''bare rolig jeg griller dig ikke'' sagde han for at lyde lidt mere betrykkende hvor efter han tog sin lighter og tændte den og lod en ild kugle frem, og lagde lighteren i sin bukse lomme, hvor efter han lukkede øjne for at fokusere ''stå helt stille, og du skal ikke være bange har gjort det her tons vis af gange'' sagde han kort og lod kuglen tættere på hende med 1 meters afstand og lod sig stille og roligt nærmere mens han fokuserede stille og kuglen lod sig ned mod terne og ildkuglen lod sig lidt langtsomt omkring og danne en cirkle rundt om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 1:20

"Jeg skal prøve" sagde hun og stod lidt så betænklig ud, og da ilden kom var hun slet ikke tryg, men hun måtte bevare roen, hvis en vampyrs brandte helt til aske ville de ikke komme skabe sig selv om igen. Men han viste vel hvad han gjorder, som han jo selv sagde. Hun lukkede øjnene og lod øjenbrynene bøjes da hun ikke var så glad for dette. Imens hun lukkede øjnene mindede varmen hende om den dag hun sagde siddet ude i sin rosenhave og hendes elskede var kommet hjem til hende med en solsikke. Solen var så varm at hun havde måtte sidde og vippe sin hat for at få noget kulde, men hun åbnede hurtigt øjene da hun begyndte at tænke tilbage på mindet. Mudrede begyndte at tørre og tilsidst var det så tørt at det nærmest faldt af ved at hun bare stod og bevægede sig. Kjolen kunne hun ikke gøre så meget andet ved end at vaske den eller lade den hænge ude i regnen så tilsidst at alt mudret var blevet skyldet af den. HUn nikkede anerkendene til ham som et tak. Men det våde hår dryppede stadig...men det gjorder ikke så meget det skulle nok tørre og forhåbeligt havde de et ildsted eller pejs inde i det hus de var kommet til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 1:31

michael lod blikket på ilden og den gik ud, han lod blikket på døren, hvor efter hans øjne blev kort røde og der efter normal brune igen, mens hans vinger blev mindre og mindre og til sidst gik i røg, hans blik lod på hende og der efter på døren, som michael nu åbnede, ''det er så her jeg bor en gang i mellem, men du skal være velkommen til at besøge mig her'' sagde michael kort og gik ind på mod bade rummet det første rum til gangens venstre dør, ''damernes vaske rum er til højre, og mændes er venstre'' sagde michael og lod et gardin hænge over så han kunne få alt det våde tøj af, samt støvlerne som han stillede i vaske rummet, han lod sig nærme brusseren som lodur havde fået købt til huset her, det var næsten ligesom at bo i en villa, bort set fra det var en del af øen, og alt vandet var jo opvarmet pga øens lava og dermed gjorde dette nemt for michael at være her, samt gulv varme var til hele tiden, han lod vandet over sin nøgne krop mens flere og flere mudder klatte lod falde på gulvet, i den lille kabine man kunne vaske sig i, han lod blikket videre ud mod et håndklæd og lod sig tørre, hvor efter han tog et par underbukser og lod håndklædet om sig, han gik der efter ud i gangen for at se om hun nu stadig stod der eller om hun havde gået ind for at få alt det våde tøj af og noget nyt tørt tøj på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 1:39

Zeril stod midt i et slags stuerom og stod bare kiggede det dryppede på gulvet med vand, men det havde hun ikke tænkt synderligt over. Hun så på alle tingene der var her inde. Det var lang tid siden hun var kommet ind i et rigtigt hjem for at være gæst og ikke for at være indtrænger der ville dræbe noget. Da hun hørte Noget Bag sig Som var Micheal vendte hun sig med det samme, hendes sanser var altid bedre tørre steder. Hun så for første gang op og ned af ham imens han bare stod der nærmest nøgen kun skjult af et bade håndklæde, hun fandt det enlig ikke underligt at se sådan på ham selvom at han nok tænkte...alli ahllo se væk trunte..... "Må jeg ....låne noget tøj..." sprugte hun usikkert imens hun vendte blikket igen mod tingene der var i det spændene specielle hjem, først nu svarede hun på det med at besøge ham. "Hvis du er her kan jeg måske gøre det-" sagde hun roligt. "Kan jeg også låne nogle underbenklæder?" sagde hun og hentydede til underbokser/shorts...Hendes var våde af regnen også mudret til selvom at han ahdve tørret hendes ben. Man kunne nærmest se et spor efter hvor hun havde været fordi der lå vand der var hendes kjole havde ramt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 1:46

han lod blikket rundt ''jo selvfølgelig'' sagde han kort og lod sig over mod en kommode og åbnede den og et par undertøj kom til syne ''her er lidt af hvert, men jeg ved om det passer dig'' sagde han kort og smilede lidt hvor efter han gik ud ''foresten, fortrækker du at gå i kjole eller noget løst let tøj eller hvordan?'' sagde han kort og lod blikket tilbage på hende.

//Billede af Taitovering på hans ryg//
Michael-  Uvejr - Page 2 188356f260

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 13:27

Hun fuldte ham med blikket da han gik over til en kommode der stod lidt væk fra hende, "Jeg går normalt i det der er " sagde hun og trak på skulderne. normalt gik hun i et slags outfit hvor hun havde bukser et sværd i sit bælte og en top med corsage på..... Hun fandt kjoler for feminine til at slås i så bukser var det der kunne redde hendes røv i kampe. Hun gik med langsomme studerende skridt frem mod kommoden og nogen boxer shorts og kiggede en lille tid på dem, hendes smilte ikke, grinte ikke....Det lignte nærmest at hun studerede og det skulle være dem eller nogen andre par men dem tøj hun så tilsidst hvorefter hun tøj en slags tanktop lå. Hun vendte ansigtet mod ham og studerede ham kort med et tænkende blik, men sagde besynderligt nok intet til ham imens hun bare stod der. Hun nikkede og viste ham tøjet som et tegn på om det var i orden at hun beklædte sin krop med disse 2 stykker tøj. "Er det her fint?" sagde hun afventende. HUn savnede nærmest at have bukser på især fordi den kjole havde været så tung efter alt det vand

Hendes normale tøjstil: Michael-  Uvejr - Page 2 28te0sl

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 15:17

han lod blikket kort på tøjet ''det ville klæ dig pænt'' sagde han kort og smiled venligt til hende, hvor efter han gik ind i sit eget værelse som lå lidt længere nede, han gik forbi stuen som havde en sofa, samt et sofabord til venstre for hvor han gik og til højre for ham var der et lille hygge køkken med en bar disk, Michael vidste at Lodur havde brugt Enorme messige sum på at bygge dette sted, så måske kunne michael næsten finde på at lave det om til et hotel, men så igen så ville forskellige racer dukke op, og der vil baladen komme, så tanken blev skudt ned igen, hans blik lod videre mod hans værelse som han ikke havde været inde i siden Ventor's fødsel, og det var godt og vel 19-20 år siden nu, han åbnede døren og så støvet omkring, det trængte til at blive gjort rent, men så igen hvad kunne han forvente, han havde ikke været der inde i langt tid, han lod sig åbne sin skuffe med sit tøj, og tog en Sort Skjorte ud og et par sorte jeans, hvor efter han gik ud med bare tær og lod sig nærme køkkenet ''sulten?'' råbte han til Zeril, for at høre om hun nu havde lyst til at få noget at spise.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 16:41

I det Micheal forsvandt ind i et rum, bevægede Zeril med en stor hurtigthed mod badeværelset. Hun kunne mærke at humøret allerede var bedre og at hendes krop var ved at blive lidt tør på grund af det læ. Hun lukkede døren uden den mindste lyd og selvfølgeligt og låste den. Kjolen var bundet på ryggen så der skulle en til at hjælpe for at åbne den, men uden videre begyndte kjolen at åbne sig selv. Det var Zerils evne....Telekinese. Kjolen landte med et klads på gulvet og hendes trusser faldt også til jorden. Hun havde ikke tændt lyset på badeværelset da det kunne være det samme hun så bedre i mørket end i konstant lys. Bruseren tændte og ind trådte hun i det varme vand for at skylde mudderet af sig. Det faldt først som små flajer men tilsidst var det så tyndt at det fatede ud i vandet. Hendes pleje krop lyste nårmest svagt i mørket, den slanke ryg og den myskuløse mave kunne få endver anden kvinde til at blive svagt misundeligt. Hun hørte at Micheal råbte noget til hende og det blev til et spørgsmål om indtagelse af føde. HUn smilte pluseligt lumsk for sig selv, men det forsvandt hurtigt igen. "Hvilket kan du tilbyde" sprøgte hun og ville høre hvad en engel kunne tiltyde en vampyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:10

michael lod blikket ind i køleskabet, og tænkte han havde altid en ekstra pose Type A blod i tilfælde efter kamp og han kom her hjem så blikket lod rundt ''jeg kan tilbyde blod pølse eller ville du fortrække noget varmt suppe med blod typpen A'' råbte han tilbage og lod blikket lidt på kattoflerne som så ud til at havde det fint hvor efter han tog et par æg, og noget salt og peper, hvor efter hans blik lod på den varme pande, og et spæk bræt blev lagt, hvor efter han lod sig skære katoflerne med skræl i tynde skiver, og lod sig i køleskabet hente en fed pølse og skar nogle stykker ud af den, og lod noget olie på panden, hvor efter han puttede kattofler og kødet sammen på panden, mens han fandt en panel kniv frem da det var det nemmeste og rørte lidt rundt i det, mens han tilføjede lidt salt og pepper *hmm mon hun fortrækker varmt eller koldt blod. . .* tænkte han kort og smilede lidt for sig selv, hvor efter blikket lod rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 22:29

"Jeg fortrækker bare blod, menneskemad finder jeg så fjernt nu" lød det pludeseligt fra Micheal side. Zeril stod i en tanktop og et par boxershorts imens hun smilede måske lidt lumsk til ham. Det var dejligt at være i tørhed igen selv som at regn var noget af det bedste så sænkede det hende på en eller anden måde. Hun kiggede fra Micheal og ned til de katofler han stod og skrællede. Håret hang lidt pænere nu end da de havde været udenfor. Hun så pluseligt så tavst på ham, men stadig smilede imens hun blottede sine tænder for ham. "Og jeg nyder mit blod varmt" Hviskde hun nærmest mest af alt til sig selv men hun hviste at Micheal ville kunne høre hende. Nogen ville blive nervøse nu og der var der måske også grund til og så igen, hvem ved hvad en vampyr kunne finde på når nu sådan en Som var i nærheden af folk. Men i aften Skulel Micheal ikke være bange, for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 9:23

han lod blikket på hende med et let smil, hvor efter han lod sig gå rundt om hende, og åbnede køleskabet, og tog 2 poser blod ud af køleskabet, og tog en gryde frem, hvor efter han satte det ved siden af panden, og lod varmen ligge før han puttede blodet ned i, blikket på gryden ville han gerne havde varmet op først, han lod sit fokus nu igen på katoflerne og fik skrallet dem færdig, han lod kødet og katoflerne sammen på panden, efter han havde lagt en smugle olie på panden, hans blik lod på hende ''du er velkommen til at kigge rundt hvis du har lyst'' sagde han kort og lod blikket på gryden og førte en hånd over den, for at tjekke om dens varme var tilpas, hvor efter han åbnede de 2 blod poser så blodets duft, kunne lugtes omkring ham, han heldte dem ned i gryden og tog en gryde ske frem for at røre det rundt samt at sikre at det hverken ville størkne eller brænde på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 10:16

Zeril fuldte ham med øjnene, og da han varmede blodet stirrede hun længe på det, duften af blod kunne få det til at slå klik for så ung en vampyr, og hun var normalt ikke en der drak det fra en lille pose af men istedet fra et levende væsen. Hun skar svagt tænder imens hun så på blodet i gryden. "Det ikke så godt" sagde hun og reagede ikke på at han havde snakket til hende lige før. hun så nogen gange frem og tilbage fra gryden og ham. Hun lavede en lille klik lyd med tungen hvoefter hun igen skar tænder. Blodet duft og Micheals duft var ikke en så god cocktail...Ihvertfald ikke fra hans sysnpunkt sikkert, og ja Zeril fortrak frisk og nyt blod. Det pirrede hende at stadig så ved en engel og dufte dette....De brune øjne blive nærmest helt blanke og hendes prupiler små. Pludseligt blev trangen og duften af engel slem som om hele rummet bare var indbegrebet af denne duft af renhed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 11:15

hansblik lod på hende ''bare roligt, maden er snart færdig, så skal du nok få den'' sagde han kort og lod blikket på hende ''du bliver nød til at få kontrol over din tørst, ellers kan det give problemer for dig selv og andre allierede hos dig'' sagde han tilføjende, og lod blikket tilbage til gryden, hvor efter han lod panden vende katoflerne, hvor efter han lod sig nærme salt og pepper og heldte det lidt over maden han lavede til sig selv og lod blikket på hende og viste hende slat og pepperet ''vil du krødre det lidt?'' sagde han kort og smilede lidt venligt til hende mens han lod blikket kort på blusset, han var glad for det var et gas komfur han stod ved, det perfekte arbejds sted for en pyroman, noget som glimrende at bruge til at kunne skabe forskellige former for ilusioner og samtidig den bedste fælde for en modstandere som ønskede at gøre ham ondt, men han stolede på vampyren som stod i nærheden af ham og han lod blikket kort på hende mens smilet stadig var varmt på hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 21:39

Hun bakkede tilbage da han nævnte hendes blodtørst, Det var som at få en lille lussing på en eller anden måde..... HUn var så ung endnu, kun 200år hun var slet ikke gammel nok endnu til at kunne styrre den så godt endnu. Hun sukkede. Imens hun vendte blikket mod døren som hun var kommet ind af for lidt siden...altså køkkendøren. HUn så tilbage på micheal imens hun begyndte med lydløse skridt at gå hen til den. HUn ville så hvad dette sted var, hun havde jo være nøgen og det hele her inde så hvorfor ikke se hvad dette sted var. Hun kunne dufte at her var varmt. Varme havde en helt speciel duft af en form for energi....Hun kunne ikke beskrive det, det var bare en duft hun havde lagt mærke til de første måneder hun var blevet til en vampyr, lige som glas havde en lugt og sne....og sten....Alt havde en lugt der var genkendelig fra hendes menneskelige liv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum