Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
I cover your back!//Cosette//
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: I cover your back!//Cosette//
"Men, her skal du ikke tage den, du er gæst og jeg skal nok sørge for rengøringen osv," sagde han og kørte en hånd igennem det sorte hår. "Det var da så lidt, du hjalp mig imod min mor? Og som vi aftalte, så dækker vi hinandens rygge,"
Da han stoppede med at læne sig op ad køkkenbordet, ville han gå et skridt frem, men væltede over mod cosette, eftersom shetan havde stillet sig i vejen i håb om at han ville snuple.. Toshiba nåede dog lige at placere armene ved siden af cosette, så han ikke væltede helt oven i hende..
Han rødmede da det gik op for ham, hvor tæt deres ansigtet var..
"Øhm, undskyld," hviskede han..
Gæst- Gæst
"Ikke hvis jeg vil hjælpe." Svarede hun og kiggede på ham.
Hun nåede ikke at tænke meget, før han næsten var faldet ind i hende. Hun begyndte pludselig at rødme.. Hvorfor rødmede hun så meget?! Grr!!..
"Øhm... Det gør ikke noget.." Hun kunne mærke hans åndefrat men, på en måde var det behageligt at han var så tæt på hende..
Gæst- Gæst
Han bed sig genert i underlæben..
Gæst- Gæst
Cosette sank en klump..
Gæst- Gæst
Toshiba rødmede stadig.. Han ville fjerne sig, men han kunne ikke.. Han kunne ikke tage blikket fra hendes øjne...
Shetan så sit sidste snit, skubbede til Toshiba så han røg ind i Cosette og deres læber stødte sammen..
Gæst- Gæst
Men hun fik et chok da hans læber ramte hendes, Shetan den pokkers drille pind!
Men hun nød det , det fik hende til at slappe mere af og tage det roligt.
Hun kom til at kysse ham tilbage, og håbede selvfølig ike at han ville blive sur..
Gæst- Gæst
Han blev en smule overraskede over at hun kyssede ham tilbage, men han kunne ikke trække væk.. Det ville være forkert.. Det føltes så rigtigt..
Han kyssede hende igen og lukkede øjnene, velvidende at der var et selvfedt smil på den sorte ulv.. Han var ligeglad lige nu.. Alt han kunne fokusere på var Cosette..
Gæst- Gæst
Hun slappede helt af i hendes muskler, og havde en fantastisk fornemmelse i helle kroppen.
Hvorfor skulle det føltes så godt? Så fantastisk?..
Gæst- Gæst
*Hyg dig Toshiba,* sendte han ham en tanke, inden han runede hjørnet og forsvandt ind i stuen..
Toshiba lod ikke engang mærke til at han sendte ham en tanke.. Det eneste han kunne fokusere på var Cosette.. Hendes læber som var som silke.. Han lagde armene om hendes hofter, da hun placerede dem om hans skuldre..
Gæst- Gæst
Hun nød hans hænder på hendes hofter, det var som om hun havde kendt ham igennem helle hendes liv, som om han havde været der fjernede lidt af den triste baggrund.. Hun blev gladere indeni.. Hun blev lykkelig?.. Hvordan kunne det ske, ogaå ligenu.. På grund af ham..
Gæst- Gæst
han kiggede på hende med et genert glimt i øjet og bed sig forsigtigt i underlæben.. Det havde været fantastisk.. det var som om at hun fjernede alt negativitet fra ham.. HUn var den positivie Cosette, en som fik ham til at smile.. Han kiggede hende i øjnene og kort ned på hendes læber, men rettede blikket op i hendes øjne igen..
Gæst- Gæst
Hun bed sig selv i underlæben, og hends øjne glimtrede af nervøsitet... Typsik hende..
Hun holdte godt nok stadigvæk armene om hans skuldre, men hun kunne ikke næne at tage dem væk. Hun syntes nu det lagde så godt der, men hvis han var uenig skulle han bare sige det.
Gæst- Gæst
Hvad skulle han sige nu? Hvad skulle han gøre nu? Han havde aldrig kysset en pige... Det lød skørt, men det havde han ikke.. Han havde ikke ture det pga. sin mor og han vidste ikke hvordan han skulle fortælle at han nød det..
"Så," sagde han genert. "Det var dejligt," Det sidste blev sagt med en kærlig mumlen..
Gæst- Gæst
"Var det?" Spurgte hun og hentydede til sig selv..
"Altså ikke dig, jo du var dejlig.. JEg mente mig.. Gud jeg er god til at kludre i hvad jeg vil sige.." Cosette vidste ikke hvad hun skulle sige hun var alt for nervøs...
Gæst- Gæst
For at afbryde den akavede steming, kyssede han hende igen.
Gæst- Gæst
Så var alt roligt igen, som acupunkttur hun var helt afslappet.. Rolig og nede på jorden igen. Hun kyssede ham tilbage, og lukkede øjne roligt.
Det var fantastisk!
Gæst- Gæst
Han fortsatte med at kysse hende..
Gæst- Gæst
At være længere væk uden fuld kontakt til dem som man kendte.. Den var væk.. Det var som om at han var kernen til hendes lykke.
Et kys var et af smukke kneb, som naturen havde opfundet for at slippe for overflødige ord..
Gæst- Gæst
Panden lagde han på hendes, så deres ansigter ikke var langt fra hinanden.. De kunne stadig mærke hinandens åndedræt..
"Jeg øhm," sagde han forsigtigt..
Han vidste ikke hvad han skulle sige.. Han var så nervøs!...
Gæst- Gæst
Hun var nervøs igen, langsomt blev hun mere og mere nervæs.
"Du skal ikke undskylde." Sagde hun og kyssede ham hurtigt og lagde sit hoved ind imod hans pande som han gjorde. Hun havde det skønt inden i!
Gæst- Gæst
"O..okay," hviskede han stille..
Man kunne høre på ham at han var nervøs.. Det var et perfekt kys og endda sit første rigtige kys..
Gæst- Gæst
Cosette kiggede lidt genert ned i gulvet.
Hun smilte ved at bide sig selv lidt i læben, hun var virkelig nervøs...
Cosette kiggede forsigtigt op på ham igen, ind i de vidunderlige øjne som strålede.
Gæst- Gæst
Hvad gjorde man egentlig efter man havde kysset? Sagde man tak og gik sin vej, eller blev man og kysede videre indtil ens læber var helt udtørret? Det var sku ikke rigtig til at svare på..
"Så," sagde han for at afbryde stilheden. "Jeg øhm.." Han kiggede op på klokken og fandt et emne. "Klokken er ved at være mange,"
Gæst- Gæst
"Ja.. Det er den.." Svarede hun stille, hun vidste ikke om det var en hentydning til at hun godt måtte gå nu.. For så skulle hun nok.. Hun stammede lidt i hends stemme.
"Så.." Sagde hun, for hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.
Gæst- Gæst
"Du tager bare min seng," sagde han med et skævt smil og gik ind mod stuen. "Så tager jeg sofaen," han smilte varmt til hende, da han kom i tanke om nattøj til hende.. Hurtigt luntede han ind på sit værelse og rodet efter en t-shirt hun kunne sove i..
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» ♧ You can cover me in blood, but never hurt me! (Dannika J.)
» Can you help me? -Cosette-
» Tell Me//Cosette//
» what now(Cosette)
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata