Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
New face(Lynie) - Page 3 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
New face(Lynie) - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
New face(Lynie) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
New face(Lynie) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
New face(Lynie) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
New face(Lynie) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
New face(Lynie) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
New face(Lynie) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
New face(Lynie) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
New face(Lynie) - Page 3 Voteba13New face(Lynie) - Page 3 Voteba14New face(Lynie) - Page 3 Voteba15 
Lori
New face(Lynie) - Page 3 Voteba13New face(Lynie) - Page 3 Voteba14New face(Lynie) - Page 3 Voteba15 
Valentine
New face(Lynie) - Page 3 Voteba13New face(Lynie) - Page 3 Voteba14New face(Lynie) - Page 3 Voteba15 
Jake
New face(Lynie) - Page 3 Voteba13New face(Lynie) - Page 3 Voteba14New face(Lynie) - Page 3 Voteba15 
Edgar
New face(Lynie) - Page 3 Voteba13New face(Lynie) - Page 3 Voteba14New face(Lynie) - Page 3 Voteba15 
Abigail
New face(Lynie) - Page 3 Voteba13New face(Lynie) - Page 3 Voteba14New face(Lynie) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

New face(Lynie)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 10:49

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og roligt nussede han hendes ene balde lidt før han gav hende et par klap i røven og sådan noget, roligt trak han sig ud af hende og lagde sig ned ved siden af hende og roligt kiggede på hende med et smil "vil du ikke være øverst lidt søde"sagde han roligt og ventede på at se hvad hun sådan ville gøre lige nu og her, for han var klar på at hun var øverst og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 23:28

Hun lagde sig ned på ryggen da han trak sig ud og lagde dig ved siden af hende, hun kiggede over på ham og smilede og lige så stille kravlede hun oven på ham og førte hans lem ind i hendes underliv hvor hun efter gav sig til at ride, hun stønnede af nydelse og kiggede ned på Zankuji for at se om han mon også nød det, det håbede hun da i hvert fald at han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 9:23

Han kiggede på hende som hun kravlede oven på ham og smilte roligt og mærkede at hun gled ned over hans lem og smilte til hende "du dejlig smukke"sagde han roligt og nød det hun gjorde, og det var tydeligt at se på ham, roligt lagde han sine hænder om på hendes røv og nussede den roligt mens hun var i gang med det hun gjorde og sådan. Han så på hende og smilte roligt til hende og syns bare hun var dejlig og være sammen med og det hele og havde ikke noget imod og gøre det her med hende bare de begge nød det og det lod det til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 19:58

Hun smilede til ham og af hans komplimenter, hun var ikke sikker på hvad pokker hun skulle svare.. komplimenter forvirrede hende på en måde det var noget hun hørte hver dag men hver gang hun hørte det vidste hun bare at det ikke var virkeligt, det var hendes arbejde, det hun lavede der fik dem til at sige sådan noget til hende, og det havde forvirret hende og havde lukket for andre som kom med de komplimenter, ja det syn men hun kunne ikke gøre for det.
Hun mærkede hans hænder på hendes røv som nussede den roligt, hun smilede til ham og i mens hun red ham satte hun sig også nogen gange helt op så han var helt oppe i hende, hun bed sig i læben og gav et støn fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:33

Han kiggede på hende med et roligt smil og nød det skam meget og det lod også til at hun gjorde det så det var godt efter hans mening, han kiggede op på hende og kiggede ned mellem dem og smilte bare og nød det hele.
Han så igen op på hende "og tro mig på hvad jeg siger søde for mener skam altid hvad jeg siger"sagde han og var helt ærlig overfor hende og det ville man også kunne høre på hans måde og sige det og sådan, han så på hende og smilte bare til hende og håbede bare på at hun ville tro på ham og sådan.
Han så på hende "du siger bare til hvis du bliver træt af og være øverst så skal jeg nok overtage"sagde han med et smil og gav hendes røvballer et blidt klem og nussede dem roligt igen derefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 14:45

Hun smilede, det var lige meget hvad at han sagde han mente det og hun skulle tro hvad han sagde for han mente altid hvad han sagde men.. det var bare ikke rigtigt for hende, hendes smil var falsk selvom det ikke kunne ses, men nu gjorde hun dette, og hun ville ikke stoppe nu, hun havde selv bygget stemningen op.
Hun nikkede og smilede til ham, hun blev ikke træt lige med det samme, hun blev bare ved med det hun var i gang med og stønnede i mens, hun smilte frækt til ham da hun mærkede at han gav hendes baller et klem og nussede dem efter igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 18:25

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af mens han mærkede hvordan hun sådan blev ved med at ride ham og han nød det skam som han gjorde før også og kiggede roligt op på hende, roligt slap han hendes ene balde og lod så rolig en finger køre ind mellem hendes balder og rørte ved hendes numsehul for at se om hun ville kunne lide at han gjorde det og alt det.
Han så på hende og slappede bare helt af da hun jo var den der arbejdede mest af dem begge lige nu da hun jo var øverst og alt det, og det var jo også godt nok men hun kunne bare sige til hvis hun ville ha det skulle være omvendt.


//sorry hvis det blev lidt kort Sad//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 22:27

Hun stønnede da hun mærkede hans finger mod hendes numsehul, hun kunne skam lide det, hun smilede til ham mens tempoet hun havde holdt i noget stykke tid nu var ved at tage af, som en kniv i brystet ramte det hende, hun havde egentlig ikke lyst til dette, ikke at det ikke var dejligt, hun nød det fuldt ud men der var bare noget galt, hun kunne ikke helt blive enig med sig selv hva det var men der var bare et eller andet forkert, hun så på ham og gled stille ned ved siden af ham og kiggede på ham "undskyld men... Jeg kan ikke" hun sukkede og så undskyldne på ham inden hun lagde sig på siden med ryggen mod ham, det var lidt pinligt dette, at skulle afvise en var aldrig sjovt, men hun havde nyt det og kunne også godt lide det

//det gør ikke noget Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 22:39

Han kiggede på hende og slappede roligt af og hørte på alt hvad hun sådan sagde til ham og var ikke den der tog det så tungt, men han ville altid godt vide hvad grunden var og alt det. Han mærkede roligt at hun røg af hans lem og sådan og kiggede på hende som hun lå der med ryggen til ham, roligt lagde han sig bag hende og gav hende roligt et lille kys i nakken "søde hvad der galt hvis det noget jeg må vide"spurgte han roligt kiggede på hendes nakke og slappede bare af.
Han kiggede bare ind på hende nakke *hvad mon hun tænker lige nu*tænkte han roligt og ville hende det bedste og det ville hun nok også godt kunne mærke på ham og sådan for han var en af mange god hjertet mennesker her i verden.
Dette her havde nok taget en drejning men han var glad for at hun ikke bare sådan skred, men at hun blev her var dejligt så kunne de måske snakke lidt og sådan noget og måske finde ud af tingende sammen hvis det kunne lade sig gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 9:57

Hun gispede men ikke ondt ment da han kyssede hende i nakken og sukkede, det var hendes arbejde, der var så meget ind over dette at hun ikke kunne tænke rigtigt, hun tænkte det hele som arbejde og det syntes hun ikke om, hun rystede på hovedet "jeg vil helst ikke tale om det" ikke lige nu, hun vendte sig om så hun kiggede på ham, kiggede ham i øjne, "du må ikke tro jeg ikke kunne lide det for sådan var det ikke, det er bare noget andet" hun kiggede ned i sengen og sukkede igen, hun havde altså nyt det, det måtte han ikke tro hun ikke havde, vis hun ikke havde ville hun ikke havde blevet ved, han måtte da kunne havde set hun havde nyt det imens de hade haft sex, hun støttede sit hoved til sin hånd og hvilede det, hendes blik flakkede tilbage mellem hans øjne og ned mod sengen, hendes blik kunne ikke falde til ro, tankerne var blandede og det efterlade hende forvirret tilbage, men hun ville ikke gå for han var nu ret hyggelig og han kunne da blive en god ven at tale med.

//undskyld vis det blev lidt kort men sider i skolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 11:12

Han kiggede på hende og slappede roligt af "gør ikke noget søde du har jo dit privatliv og det vil jeg ikke blande mig i"sagde han roligt til hende og fik lagt en dyne over hende så hun ikke frøs eller noget.
Han så på hende og slappede bare af *hun er noget for sig selv*tænkte han roligt for sig selv og rejste sig op og fandt en anden dyne han havde liggende til sig selv og lagde sig ned og fik den oversig og så på hende, roligt lå han bare der og kiggede på hende og smilte bare for sig selv.
Han så på hende "jeg ved skam godt du kunne lide det søde for det var tydeligt at se på dig"sagde han roligt til hende og var bare glad for at de kunne snakke sammen og sådan, hvis de havde noget og snakke om og alt det for det jo det der holde deres samtale i gang og sådan.

//går nok for er selv i skole på en måde Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 11:48

Hun smilede til ham glad for at han ikke spurgte mere ind til det og respekterede hendes privatliv, snakke var hun god til men ikke om hende selv, det var hun virkelig dårlig medmindre hun stolede meget på den person hun snakkede med, hun smilede da han lagde en dyne over hende, hun lagde sig til rette med den og pakkede sig ind i den, hun lå stadig på siden til at kunne se og snakke med ham med hun lå bare lidt bedre end før, hun så efter ham da han rejste sig op og tog en dyne som han lagde sig med ved siden af hende, hun smilede til ham som de lå og kiggede på hinanden, hun tog dynen op over næsen så det kun var noget at hendes hoved over dynen da han sagde at det sagtens kunne ses på hende at hun havde kunnet lide det, det var ret hyggeligt bare at ligge her og tale lidt, det gjorde hun ellers ikke så meget "arbejder du" hun kiggede spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 13:15

Han kiggede på hende med et stille smil og slappede bare af mens de lå der og kiggede på hinanden og sådan, roligt kløede han sig i håret "arbejde nej ikke lige for tiden for har ikke noget"sagde han og kiggede på hende og hun ville nok komme til at undre sig over hvordan han så havde råd til huset og sådan.
Han så på hende med et stille smil på sine læber og var glad for at hun lå der og snakkede med ham "jeg tænkte på har du noget sted og bo for har et rum jeg ikke sådan bruger her i huset"sagde han roligt til hende og var bare sød mod hende, han ville bare høre hende om hun måske kunne ha lyst til at bo her ved ham hvis hun ikke havde noget sted og bo og sådan.
Han lagde dynen ordenligt over sig og kiggede på hende og smilte bare til hende og var glad for at hun var som hun var og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 20:13

Hun kiggede på ham med et lidt hævede bryn og trak dynen ned så den ikke dækkede hendes ansigt, ikke noget arbejde, hvordan pokker havde han råd til dette hus så, hun arbejdede hun fik penge for det men ikke nok til et hus, "hvordan har du så råd til dette hus" hun så spørgende på ham.
Hun smilede til ham da han smilede til hende, det var hyggeligt, det var lang tid siden hun bare havde ligget i en seng og snakket med en, endda en ret blød seng i forhold til de senge kroerne havde at byde på, hun rystede på hovedet "nej jeg har intet sted at bo" hun trak på skulderne, hun ville ikke bosætte sig hun ville helst bare havde et sted hun kunne komme og gå vis hun havde lyst, hun smilede til ham og lagde sine hænder ned i dynen så de også blev varmet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 20:39

Han kiggede på hende "jeg tænkte nok du ville spørge men det simpelt har arvet en masse penge fra min forældre da de døde"sagde han roligt og slappede bare roligt af og så på hende, han var ikke den der arbejdede sådan lige nu og her "men jeg søger da arbejde men har bare ikke sådan fundet noget endnu"sagde han roligt til hende og lå bare der og kiggede på hende mens de fik varmen under dynerne.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af hun var en dejlig kvinde og det var han slet ikke i tvivl om for det var hun, men om hun selv viste det det kunne han ikke vide men det gjorde hun nu nok engang.
Han kiggede hende i øjne og smilte bare "ligger du godt søde"spurgte han roligt bare for at sådan og være sød mod hende og alt det, for han kunne da godt lide og vide om hans gæster var godt tilpas og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 22:29

Hun kiggede på ham, arvet en masse penge, hmm.. Heldigt for ham men knap så heldigt at hans familie døde, tragisk.. Hun sukkede og lagde sig på ryggen og kiggede op i loftet "er det rart at have penge" hun havde altid undret sig over hvordan det egentlig måtte være at have penge ikke at hun også havde haft det engang men hun havde glemt det, de fleste minder om hendes familie var væk.
Hun vendte hovedet mod ham mens hun stadig lå på ryggen, hun smilede til ham, hun lå nu ret godt faktisk fantastisk taget i betrækningen af hvad hun plejede at sove på var dette fantastisk "taget i betrækningen af hvordan jeg plejer at ligge er dette det rene paradis" hun smilede sødt til ham "ligger du godt" hun kiggede på ham og lagde hænderne på hendes mave mens hun lå på ryggen og lå bare og kiggede roligt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 22:46

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han skulle sådan svare på dette her spørgsmål hun kom med "at ha penge er jo godt men det kan ikke gøre en lykkelig som nogen tror"sagde han roligt og slappede bare af og hun forstod nok godt hvad han mente med det.
Han så på hende og smilte roligt til hende "det var da godt at du ligger godt her"sagde han roligt og var da glad for at hun lå godt der og sådan, han så på hende og slappede bare af "ja ligger skam godt her men nu har jeg jo sovet i denne her seng så meget siden jeg fik den her for en uge siden eller noget"sagde han roligt til hende og kiggede hende i øjne og smilte bare til hende.
Han så på hende og var bare rolig overfor hende for han slappede bare af og lød til at være lidt træt "søde du har gjort mig træt"sagde han bare for at drille hende sådan lige i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 22:57

Der var så mange der sagde det ikke kunne gøre en lykkelig at have penge, men nogen kunne godt gøres lykkelig, feksempel hende selv, hun kunne sagtens gøres lykkelig bare ved penge "jeg forstår ikke helt hvorfor i siger det ikke kan gøre en lykkelig, penge kan gøre mig super lykkelig" hun forstod det virkelig ikke det kunne sagtens gøre nogen lykkelige at have penge.
Hun smilede til ham og så på ham, "det var vel nok godt" hun kiggede op i loftet og gav et grin fra sig da han sagde hun havde gjort ham træt, han havde jo ikke rigtig gjort noget men det kunne sagtens ske hun havde gjort ham træt, det morede hende kun.
Hun kørte en hånd gennem hendes hår og mærkede det var filtres og fedtet, hun smilte til ham "det er vel ikke sådan jeg kan tage et bad vel" hun kiggede spørgende på ham det var to dage siden hun sidst havde været i bad og hun var nok ikke så lækker med det fedtet hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:00

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og så på hende "jeg var engang som dig søde altså hvor du lever og da jeg fik penge gjorde mig ikke lykkelig men det gav mig muligheder for at få et fast hjem"sagde han roligt og så på hende, og håbede på at hun forstod det han sagde og mente med det.
Han så på hende og slappede bare af og smilte til hende "altså må du godt søde men kan ikke love at jeg ikke kigger"sagde han roligt og hun viste jo nok godt at han kunne lide hvad han så og sådan altså hendes krop og sådan, men hun måtte da sige til hvis han ikke måtte for hun havde jo sit privatliv og sådan noget, roligt rejste han sig og åbnede for en dør "badeværelset er her"sagde han roligt til hende og kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt et håndklæde til hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:13

Hun kiggede op i loftet og sukkede, det kunne godt være han havde været som hende før i sit liv, men han forstod det ikke, det var jo ikke ham der solgte sin krop til liderlige mænd som ikke engang vidste hvad der forgik for de var så pisse fulde, det irriterede hende, penge ville gøre hende lykkelig de ville skabe et helt nyt liv for hende og det var jo det hun ville.
Hun kiggede på ham og smilede svagt og kort, ikke fordi det ikke kunne være hyggeligt at han kiggede på men hun havde bare meget at tænke over lige nu og derfor blev smilet lidt kort, hun rejste sig da han rejste sig og lod dynen falde til sengen, hun gik efter ham og ind i badeværelset da han åbnede døren, hun kiggede sig lidt omkring, meget bedre en kroens var det i hvert fald, hun vendte sig mod ham og tog i mod det håndklæde han havde fundet til hende og kiggede på ham smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:22

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og smilte til hende "når men du må vel hygge dig i badet"sagde han roligt til hende og gav sig roligt til at vende sig for at lade hende få fred og sådan og gik hen og tog sine underbukser på og så på hende "hvis du vil mig noget så kald for går neden under og laver os lidt mad tror vi kunne trænge til det"sagde han med et smil og gav sig til at gå neden under og gav sig til at lave mad til dem og sådan.
Han gjorde det her for at være venlig overfor hende hvis hun ville ha hjælpe fra ham skulle hun bare spørge han ville altid hjælpe dem som havde brug for det, men ikke nok med det hun var blevet en ven og venner var noget han satte pris på og ville være der for dem.
Han stod der og tænkte mens han lavede mad til dem og viste ikke hvad hun ville sige når hun engang ville være færdig, men han håbede da på at hun ville sige noget til ham eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 8:08

Hun nikkede og gik lidt længere ind i badet kiggede lidt rundt for at se hvor de forskellige ting var inden hun vende sig mod ham igen "skal jeg nok" hun smilte og vende sig atter igen, hun kunne godt trænge til noget mad det var lang tid siden hun havde spist da hun ikke altid havde penge nok. Hun lagde håndklædet på vasken og gik ind i badet og tændte for vandet, det var dejlig varmt hun gys, vandet løb blødt ned af hendes krop og hendes hår blev stille vådt og blev mere glansfuldt, han ville nok ikke kunne genkende hende når hun kom ned, hun slukkede for vandet da hun havde vasket sig, hun tog håndklædet om sig og gik ned til Zankuji, hun stod og kiggede lidt rundt og stod ikke langt fra ham, han ville nok blive forskrækket når hun talte til ham da hun havde været helt stille "Øh.. Har du noget tøj jeg må låne" hendes tøj var beskidt så hun ville helst ikke tage det på igen og ødelægge hendes rene krop, hendes hår var vådt og dryppede, hun begyndte at tøre det og afslørede dele af hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 8:39

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af mens han lavede mad til dem og man skulle ikke tro at en mand kunne lave mad, men så skulle man tage fejl når de spiste ved ham.
Han stod lidt i sine egne tanker da han hørte at hun stod i køkkenet nøgen og sådan "tøj ja det har jeg nok noget du kan låne og hvis du vil ha vasket dit tøj så kan du smide det ud i vaskemaskinen i kælderen"sagde han roligt og satte mad på bordet og kiggede på hende "godt tror jeg du høre det tit søde men du er rigtig smuk og fortjener det bedste"sagde han roligt, og gik roligt forbi hende men han kunne ikke lide lade være og gav hende et kærligt klap i numsen og gik så op ovenpå og fandt noget tøj, og håbede på at hun ikke havde noget imod og bruge noget af hans tøj og sådan.
Han kom ned med tøjet "du bliver lige en drengepige for nu"sagde han med et smil på sine læber og lagde tøjet på en stoleryg og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 9:36

Hun snusede ind og duftede til maden han var igang med at lave, det duftede godt duften af mad... Mmh..
Hun smilede til ham, det ville hun nok gøre ligge sit tøj til vask hos ham, hun rødmede lidt af hans ord og smilede til ham, hun gav et gisp fra sig og tabte håndklædet da han gav hende et slag i numsen, hun kiggede smilende efter ham og ventede på han skulle komme ned igen, hun blev her nede så hun kunne lugte til maden, måske hun snuppede lidt... Ej hun måtte nok hellere lade vær, hun kiggede på ham smilende da han kom ned med tøjet, hun trak på skulderne det gjorde ikke noget, drengepige havde hun intet i mod, hun gik hen mod stolen han lagde det på og tog det på, hun så godt nok lidt baggy ud, tøjet var alt for stort til hendes spinkle tynde krop, hun kiggede ned af sig selv og grinte lidt, hun så ret sjov ud i hans tøj, hun kiggede op på ham og smilede "tak" sagde hun lidt halv grine,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 9:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det lidt stort men du kan jo bruge det"sagde han med et smil på sine læber og gik roligt hen og satte sig ned ved den ene side af bordet, han så på hende med et smil "du må godt sætte dig ned hvis du vil"sagde han roligt til hende og slappede bare roligt af og gav sig til at spise stille og roligt.
Han så på hende med et smil og var glad for at hun ikke bare var en kvinde der sådan forsvandt fra stedet når hun havde været sammen med en, han så på hende og smilte bare til hende *hvad mon hun tænker om mig*tænkte han roligt for sig selv og slappede bare af, mens han spiste og alt det "håber du kan lide maden"sagde han roligt til hende og slappede bare roligt af og var nu ikke den bedste i køkkenet men han viste hvad han lavede der og sådan.
Han så lidt rundt og så på hende igen og spiste vider og kunne nu godt selv lide den mad som han lavede og alt det og nu håbede han bare også at hun kunne lide det for det var det vigtigste lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New face(Lynie) - Page 3 Empty Sv: New face(Lynie)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum