Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
New face(Lynie)
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: New face(Lynie)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede hans hænder på hendes røv som nussede den roligt, hun smilede til ham og i mens hun red ham satte hun sig også nogen gange helt op så han var helt oppe i hende, hun bed sig i læben og gav et støn fra sig
Gæst- Gæst
Han så igen op på hende "og tro mig på hvad jeg siger søde for mener skam altid hvad jeg siger"sagde han og var helt ærlig overfor hende og det ville man også kunne høre på hans måde og sige det og sådan, han så på hende og smilte bare til hende og håbede bare på at hun ville tro på ham og sådan.
Han så på hende "du siger bare til hvis du bliver træt af og være øverst så skal jeg nok overtage"sagde han med et smil og gav hendes røvballer et blidt klem og nussede dem roligt igen derefter.
Gæst- Gæst
Hun nikkede og smilede til ham, hun blev ikke træt lige med det samme, hun blev bare ved med det hun var i gang med og stønnede i mens, hun smilte frækt til ham da hun mærkede at han gav hendes baller et klem og nussede dem efter igen.
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede bare helt af da hun jo var den der arbejdede mest af dem begge lige nu da hun jo var øverst og alt det, og det var jo også godt nok men hun kunne bare sige til hvis hun ville ha det skulle være omvendt.
//sorry hvis det blev lidt kort //
Gæst- Gæst
//det gør ikke noget
Gæst- Gæst
Han kiggede bare ind på hende nakke *hvad mon hun tænker lige nu*tænkte han roligt og ville hende det bedste og det ville hun nok også godt kunne mærke på ham og sådan for han var en af mange god hjertet mennesker her i verden.
Dette her havde nok taget en drejning men han var glad for at hun ikke bare sådan skred, men at hun blev her var dejligt så kunne de måske snakke lidt og sådan noget og måske finde ud af tingende sammen hvis det kunne lade sig gøre.
Gæst- Gæst
//undskyld vis det blev lidt kort men sider i skolen
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede bare af *hun er noget for sig selv*tænkte han roligt for sig selv og rejste sig op og fandt en anden dyne han havde liggende til sig selv og lagde sig ned og fik den oversig og så på hende, roligt lå han bare der og kiggede på hende og smilte bare for sig selv.
Han så på hende "jeg ved skam godt du kunne lide det søde for det var tydeligt at se på dig"sagde han roligt til hende og var bare glad for at de kunne snakke sammen og sådan, hvis de havde noget og snakke om og alt det for det jo det der holde deres samtale i gang og sådan.
//går nok for er selv i skole på en måde //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende med et stille smil på sine læber og var glad for at hun lå der og snakkede med ham "jeg tænkte på har du noget sted og bo for har et rum jeg ikke sådan bruger her i huset"sagde han roligt til hende og var bare sød mod hende, han ville bare høre hende om hun måske kunne ha lyst til at bo her ved ham hvis hun ikke havde noget sted og bo og sådan.
Han lagde dynen ordenligt over sig og kiggede på hende og smilte bare til hende og var glad for at hun var som hun var og alt det.
Gæst- Gæst
Hun smilede til ham da han smilede til hende, det var hyggeligt, det var lang tid siden hun bare havde ligget i en seng og snakket med en, endda en ret blød seng i forhold til de senge kroerne havde at byde på, hun rystede på hovedet "nej jeg har intet sted at bo" hun trak på skulderne, hun ville ikke bosætte sig hun ville helst bare havde et sted hun kunne komme og gå vis hun havde lyst, hun smilede til ham og lagde sine hænder ned i dynen så de også blev varmet.
Gæst- Gæst
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af hun var en dejlig kvinde og det var han slet ikke i tvivl om for det var hun, men om hun selv viste det det kunne han ikke vide men det gjorde hun nu nok engang.
Han kiggede hende i øjne og smilte bare "ligger du godt søde"spurgte han roligt bare for at sådan og være sød mod hende og alt det, for han kunne da godt lide og vide om hans gæster var godt tilpas og alt det.
Gæst- Gæst
Hun vendte hovedet mod ham mens hun stadig lå på ryggen, hun smilede til ham, hun lå nu ret godt faktisk fantastisk taget i betrækningen af hvad hun plejede at sove på var dette fantastisk "taget i betrækningen af hvordan jeg plejer at ligge er dette det rene paradis" hun smilede sødt til ham "ligger du godt" hun kiggede på ham og lagde hænderne på hendes mave mens hun lå på ryggen og lå bare og kiggede roligt på ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende og smilte roligt til hende "det var da godt at du ligger godt her"sagde han roligt og var da glad for at hun lå godt der og sådan, han så på hende og slappede bare af "ja ligger skam godt her men nu har jeg jo sovet i denne her seng så meget siden jeg fik den her for en uge siden eller noget"sagde han roligt til hende og kiggede hende i øjne og smilte bare til hende.
Han så på hende og var bare rolig overfor hende for han slappede bare af og lød til at være lidt træt "søde du har gjort mig træt"sagde han bare for at drille hende sådan lige i det.
Gæst- Gæst
Hun smilede til ham og så på ham, "det var vel nok godt" hun kiggede op i loftet og gav et grin fra sig da han sagde hun havde gjort ham træt, han havde jo ikke rigtig gjort noget men det kunne sagtens ske hun havde gjort ham træt, det morede hende kun.
Hun kørte en hånd gennem hendes hår og mærkede det var filtres og fedtet, hun smilte til ham "det er vel ikke sådan jeg kan tage et bad vel" hun kiggede spørgende på ham det var to dage siden hun sidst havde været i bad og hun var nok ikke så lækker med det fedtet hår.
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede bare af og smilte til hende "altså må du godt søde men kan ikke love at jeg ikke kigger"sagde han roligt og hun viste jo nok godt at han kunne lide hvad han så og sådan altså hendes krop og sådan, men hun måtte da sige til hvis han ikke måtte for hun havde jo sit privatliv og sådan noget, roligt rejste han sig og åbnede for en dør "badeværelset er her"sagde han roligt til hende og kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt et håndklæde til hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og smilede svagt og kort, ikke fordi det ikke kunne være hyggeligt at han kiggede på men hun havde bare meget at tænke over lige nu og derfor blev smilet lidt kort, hun rejste sig da han rejste sig og lod dynen falde til sengen, hun gik efter ham og ind i badeværelset da han åbnede døren, hun kiggede sig lidt omkring, meget bedre en kroens var det i hvert fald, hun vendte sig mod ham og tog i mod det håndklæde han havde fundet til hende og kiggede på ham smilende.
Gæst- Gæst
Han gjorde det her for at være venlig overfor hende hvis hun ville ha hjælpe fra ham skulle hun bare spørge han ville altid hjælpe dem som havde brug for det, men ikke nok med det hun var blevet en ven og venner var noget han satte pris på og ville være der for dem.
Han stod der og tænkte mens han lavede mad til dem og viste ikke hvad hun ville sige når hun engang ville være færdig, men han håbede da på at hun ville sige noget til ham eller noget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stod lidt i sine egne tanker da han hørte at hun stod i køkkenet nøgen og sådan "tøj ja det har jeg nok noget du kan låne og hvis du vil ha vasket dit tøj så kan du smide det ud i vaskemaskinen i kælderen"sagde han roligt og satte mad på bordet og kiggede på hende "godt tror jeg du høre det tit søde men du er rigtig smuk og fortjener det bedste"sagde han roligt, og gik roligt forbi hende men han kunne ikke lide lade være og gav hende et kærligt klap i numsen og gik så op ovenpå og fandt noget tøj, og håbede på at hun ikke havde noget imod og bruge noget af hans tøj og sådan.
Han kom ned med tøjet "du bliver lige en drengepige for nu"sagde han med et smil på sine læber og lagde tøjet på en stoleryg og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Gæst- Gæst
Hun smilede til ham, det ville hun nok gøre ligge sit tøj til vask hos ham, hun rødmede lidt af hans ord og smilede til ham, hun gav et gisp fra sig og tabte håndklædet da han gav hende et slag i numsen, hun kiggede smilende efter ham og ventede på han skulle komme ned igen, hun blev her nede så hun kunne lugte til maden, måske hun snuppede lidt... Ej hun måtte nok hellere lade vær, hun kiggede på ham smilende da han kom ned med tøjet, hun trak på skulderne det gjorde ikke noget, drengepige havde hun intet i mod, hun gik hen mod stolen han lagde det på og tog det på, hun så godt nok lidt baggy ud, tøjet var alt for stort til hendes spinkle tynde krop, hun kiggede ned af sig selv og grinte lidt, hun så ret sjov ud i hans tøj, hun kiggede op på ham og smilede "tak" sagde hun lidt halv grine,
Gæst- Gæst
Han så på hende med et smil og var glad for at hun ikke bare var en kvinde der sådan forsvandt fra stedet når hun havde været sammen med en, han så på hende og smilte bare til hende *hvad mon hun tænker om mig*tænkte han roligt for sig selv og slappede bare af, mens han spiste og alt det "håber du kan lide maden"sagde han roligt til hende og slappede bare roligt af og var nu ikke den bedste i køkkenet men han viste hvad han lavede der og sådan.
Han så lidt rundt og så på hende igen og spiste vider og kunne nu godt selv lide den mad som han lavede og alt det og nu håbede han bare også at hun kunne lide det for det var det vigtigste lige nu.
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» what to do ~Lynie~
» Well hello there - Lynie
» Blodstænk ~ Lynie.
» Please don't stop the music ~ Lynie
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth