Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
what to do ~Lynie~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
what to do ~Lynie~
T-14.55
O-folk og den slags
P-http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=60315740
V-sol og dejligt vejr
Nancy en stille og roligt kvinde gik hen ad det mange gader som der var i byen og havde ikke meget og lave da hun var i gang med og søge det man jo ville kalde for et job, hun havde søgt her og der og rundt i denne her by for at se om hun finde noget men det havde ikke rigtigt lykkes hende.
Hun gik roligt der i sine egne tanker om hvordan hun nu skulle klare sig selv, uden penge til at betale med for de ting hun nu skulle ha som mad og den slags, når men hvad pokker hun skulle nok finde sig en løsning på det, men hvad tja det vidste hun ikke, roligt gik hun videre og anede ikke hvad hun skulle give sig til, andet end og gå og glo på vinduer alene, roligt stoppede hun op og kiggede ned af sig selv, før hun børstede nogen små kryb af sig.
Mens hun stod der og børstede sin kjole af var der en mand som gik forbi hende og klappede hende på røven, og hun fik sig lidt af et chok og mande lo bare og gik videre *hvem fanden tror han lige han var bare sådan klappe en kvinde i røven på den måde*tænkte hun for sig selv og rettede på sin kjole og gik så videre og havde et håb om måske og møde en eller anden som var til og snakke med, men hvor og hvornår hun ville det, var der jo slet ingen der vidste på nogen måder.
Rolig stoppede hun op og stod og kiggede på en kjole der var vildt flot, og kom så ned til selve prisen på den, og blev jo lidt ned trygt da hun så den, men hun havde ingen penge så hun kunne jo ikke købe noget.
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
Sv: what to do ~Lynie~
Hendes hår stak lidt ud af hætten for at indikere at det var en pige der var under, ellers kunne det nemt være svært at se bagfra.
Lynie så lidt op da hun hørte en mand lo, han kom direkte mod Lynie.
Hun kiggede på pigen som han åbenbart havde klasket i røven. Hun lagde hovedet lidt på siden, og imens han gik forbi sneg hun hurtigt sit hånd i hans lomme og tog hans leder pung, der var ikke mange mønter i, kunne hun mærke, men det var fint.
Hun rystede på hovedet af det uvidne mand. Han skulle havde været på vagt, Lynie var god til at stjæle, hun havde lært det imens hun havde boet 10 år på gaden, fra helt lille af. Og når hun følte at det var iorden, så stjal hun fra mennesker, og ham hun lige havde stjålet fra, det var iorden.
Hun kiggede efter pigen som gik bare gik videre og fulgte lidt efter hende, indtil hun stoppede.
Lynie gik lidt tættere på hende, pigen stod og kiggede på en kjole, men hun så ikke videre glad ud.
Lynie gik hen ved siden af hende og stod og kiggede på kjolen sammen med hende.
"Det er en flot kjole" sagde hun lige pludselig, men kiggede stadig på kjolen.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på personen "undskyld at jeg spøger men hvorfor går du rundt med en kappe på"spurgte hun stille og roligt, og undrede sig lidt over der, da der jo ikke regnede eller noget som helst, men der var et godt vejr.
Hun viste ikke hvorfor hun spurgte men når der var noget hun undrede sig over, så stoppede hun ikke sig selv i at spørge om tingene, for ellers fik man da ikke noget og vide hvis man ikke spurgte.
Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber og lagde sig hoved lidt på skrå og rakte hånden frem "mit navn er Nancy"sagde hun roligt og ville bare være venlig for det var jo det bedste at være overfor folk, især hvis man selv også vil ha et venlig svar og den slags igen, men nogen gang kunne det også godt ende med at man fik et surt svar eller noget, men det var sjælden at man fik det.
Hun hævede et bryn da hun spurgte til kappen og grinede lidt. "Tjoh ser du, der er en ret stor dusør på mig lige nu, som jeg helst vil have folk undgår at gøre brug af" hun regnede ikke med at pigen ville gøre brug af den, hvis hun gjorde kunne hun nu godt forsvare sig selv hvis det skulle være.
Hun smilede og så på hendes hånd, hun tog den i sin og rystede den en gang eller to før hun slap. "Hyggeligt at møde dig Nancy, jeg hedder Carolyn, men du kan kalde mig Lynie" sagde hun smilende og inden hun kunne nå at tage hånden til sig, lagde Lynie mandens pung i hendes hånd.
"Fra den store idiot af en mand der klappede dig i røven" sagde hun og smilede, og havde dermed afsløret at hun var en ret god tyv.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på den også på hende "det kunne jo være manden kommer til at mangle det som er her i"sagde hun roligt og man kunne høre på Nancy, at hun ikke kunne lide og ha andres ting i hånden, når det ikke tilhørte hende, dog tog hun og tjekkede mandens pung for at se hvad der var *det godt nok penge nok til kjolen her i men vil det ikke være forkert af mig og bruge noget som ikke er mit*tænkte hun bare, og havde et ansigt der virkelig lignede en som var i tvivl om hvad hun skulle gøre lige nu.
Roligt kiggede hun på kjolen også på lynie og smilte roligt og havde ikke anelse om hvad hun skulle gøre lige nu og her, men hun skulle nok finde ud af det med sig selv ville hun da håbe, ellers måtte Lynie tage beslutningen for hende eller noget.
Hun kiggede på pungen og smilede til Nancy. "Hvis manden skal have lov til at røre din numse må han da også betale dyre domme for det" sagde hun og grinede lidt, hun havde nu egentlig bare taget det for hendes egen sjovs skyld.
Hun rystede på hovedet af Nancy "det skal du ikke tænke på, tænk på hvad han gjorde og sig... det her har han fortjent" sagde hun og smilede venligt til Nancy. Hun kiggede lidt på kjolen og så på Nancy som så ud til at have det rigtig dårligt med det.
"Hmm eller du kunne lige pungen på gaden så når han opdager det, går han sikkert tilbage efter den, og så kan jeg lave dig en kjole, nøjagtig som den til meget mindre penge" sagde hun og kiggede igen på kjolen.
Gæst- Gæst
Hun så på hende "vil du virkelig lave en kjole til mig men kan ikke betale for den jo"sagde hun roligt og kiggede på hende, hun var træt af at hun ikke rigtig havde noget som helst længere efter at hun kom væk fra den som sådan set havde gjort hende til slave før hen, hvor han blev af vidste hun ikke, men sådan var det og nu stod hun her og ja var en fattig kvinde.
Hun kiggede på hende med et smil og satte sig roligt på kanten af vinduet lige foran hende, og ventede på svar fra hende af, og kiggede hende op på hende lige ind i øjne, og smilte bare til hende og tog en finger op til sit hår og viklede en tot om sin finger, mens hun bare sad der.
Lynie trak bare på skulderne og kiggede ind på kjolen igen. "Du behøver ikke at betale, jeg hjælper gerne folk som ikke har så mange mønter i posen" sagde hun og vende sig så mod Nancy, så hele hendes krop var vendt mod hende, og ikke bare hendes hoved.
"Har du intet arbejde, siden du ingen penge har, eller har du bare allerede brugt dem til alt muligt andet?" spurgte hun med et undrende blik og en spørgende tone.
Lynies øjne fulgte Nancy da hun satte sig foran hende, ved butiksvinduet.
Gæst- Gæst
Man kunne godt se på Nancy at hun var glad, da en dag med triste tanker og den slags var blevet vend om på grund af Lynie og alt det, og roligt kiggede hun bare på hende og ventede på at se hvad hun ville sige og gøre, for Nancy viste jo ikke hvor de skulle hen eller hvad de nu skulle, så hun måtte jo lade Lynie om at føre an, hvis det var sådan.
Hun grinede blidt og trak på skulderne. "Det var da så lidt... Jeg var engang i din situiation, uden særlig mange penge og sådan, så jeg gør hvad jeg kan...
Hun tænkte lidt over det hun sagde, at hun snart ikke ville have et sted at bo. "Ville det hjælpe hvis jeg kunne tilbyde dig et job?" Spurgte hun, hun kunne godt bruge en assistent.
"Hmm vi skal hen til min shop" sagde hun og kiggede lidt rundt, det var ikke langt fra.
"Kom med" sagde hun og gik nogle få fem minutter til de stod foran en shop, med en masse kjoler.
Hun tog sin nøgler frem og låste op, og åbnede døren for Nancy. "Kom ind" sagde hun smilende og ventede på at Nancy gik ind, før hun selv gjorde det.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på hende og fulde med hende og alt det og gik ind, da hun sagde at hun skulle komme ind og hun kiggede roligt rundt og slappede bare af, mens hun stod der "så det her er altså din shop ser godt ud"sagde hun roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og anede jo ikke andet end hun havde sagt at det var hendes, så det gik hun jo ud fra at det var hendes og alt det halløj der.
Hun kiggede roligt på hende "har du selv lavet alt der er her inde"spurgte hun og kiggede så rundt igen også tilbage på hende, og havde bare et stille og sødt smil på sine læber, og kunne jo ikke andet end og smile til hende.
» A snowman //Lynie//
» can you trust someone like me //Lynie//
» New face(Lynie)
» Blodstænk ~ Lynie.
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth