Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Kære ALLE dæmoner  EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Kære ALLE dæmoner  EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Kære ALLE dæmoner  EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Kære ALLE dæmoner  EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Kære ALLE dæmoner  EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Kære ALLE dæmoner  EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Kære ALLE dæmoner  EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Kære ALLE dæmoner  EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Kære ALLE dæmoner  EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Lori
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Lenore
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Celenia
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Genevira
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Renata
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Jake
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Madelena Gray
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Katrina
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 
Sasha
Kære ALLE dæmoner  Voteba13Kære ALLE dæmoner  Voteba14Kære ALLE dæmoner  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Kære ALLE dæmoner

Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 18:56

Jeg er blevet betroet af vores fantastiske admin hold, den pligt og fornøjelse der ligger i at være leder over dæmonerne.
Der bliv i sin tid, den første dag efter jeg bliv valgt en besked sendt ud til alle dæmoner, men kan se nye er kommet til, så hvis de nye dæmoner lige skriver i kommentar feltet får de også den fælles besked.

Jeg vil virkeligt gerne se vores spil som race blive legendarisk, og havde til den anledning nogen fancy filer jeg har desperat prøvede at få op, men nu syntes jeg ikke i skulle vente mere Smile

Jeg har i den fællesbesked understreget hvorfor og hvordan ting kan blive utroligt fantastisk at være dæmon, så ser ingen grund til at gentage mig selv i langdrag, men vil dog igen, på mine irl bedene knæ prøve at jer til at bruge mig som det redskab jeg er til JERES spil. Hvis i har en god ide, så send den til mig, for jeg vil vildt gerne have det her op at køre, men hele det her status, intrige og race spil kræver at i deltager, og derfor beder jeg jer om jeres hjælp til at bruge det her fede alternativ af spil adminsne har fundet på til os. I kan bruge det her til så mange fede plot i jeres emner, og i kan altid spørge mig hvis i har brug for et frisk pift i jeres emner, fordi jeg er leder, også skal vi nok finde på noget fedt sammen med jer. Men jo flere der bruger mig og de ting jeg sætter i spil, til at skabe spil for jer selv, jo federe bliver det for alle.


Jeg har ikke været aktiv leder fordi jeg har haft problemer med det rent tekniske med at ligge ting ind på en sej måde, men nu vil jeg ikke trække tiden ud mere, og bare give jer noget reelt at tage stilling til Smile Har et æres kodex, et rang system, og nogen andre ting, men vil ikke kvæle jer i tekst, så vil give jer rang systemet, og når i læser det vil jeg men jer om at det her dræber jo ikke jeres andet spil, det her er bare et tilbud til jer der ønsker at være en del af det.

Rang systemet:

Titler i indflydelses orden
1 - High Lord
High Lorden er den diktatoriske leder i dæmon samfundet, han er uafhængig af dæmonernes love og står til regnskab for ingen. En High Lord er typisk den stærkeste dæmon eller ham med et overvæltende flertal i ryggen, grundet dæmon samfundets meget udemokratiske metoder. en High Lord ikke udskiftet uden en blanding af både brutalitet, snedighed, og respekt fra andre dæmoner.
High Lorden vil altid have dæmon racen til at være den dominerende race, så at støtte og have en High Lord er en nødvendighed, for ellers ville de andre racers rettigheder overgå dæmonernes, hvilket selvfølgelig ikke er i nogen dæmons interesser, for dæmonerne har forstået at styrke i krop ikke er nok for en race, da det store politiske hjul mellem alle racerne skal holdes igang, hvis ikke man selv vil ende på bunden af fødekæden, så High Lorden tilbyder altid dæmonerne orden og magt tilgengæld for intern loyalitet mod ham.
High Lorden kan stoppe enhver retsforfølgelse, og har ingen dommer der kan overgå hans ord i en dæmonisk retssag.

Bruger: Abaddon
In-Game navn: Rafael Dominatrix
Æres navn: Herren Dominatrix


2 - Lady of sorrow
Dette er High Lordens ægteskabsfælle, hun har ingen direkte indflydelse i det interne dæmon samfund, og kan ikke holde nogen anden formel title på samme tidspunkt med hun er Lady of sorrow. Lady of sorrow kan ikke retsforfølges, og er derved uafhængig af dæmon lovene.

Bruger: Ingen nuværende
In-Game navn:
Æres navn: Frue Dominatrix

3 - Scarecrow
Dette er dæmon samfundets anden mest magtfulde skabning, og fungere som en dominerende faktor der kan tage enhver beslutning i dæmon samfundet, så længe at High Lorden ikke siger noget modsvarende eller har givet en besked om andet.
Scarecrow er en karakter der skal bude frygtes og beundres, for selvom Scarecrow kan retsforfølges af brud på dæmon lovene, er Scarecrow stadig den anden vigtigste title i dæmon samfundet. Scarecrow er langtfra urørlig, men han/hun er en person der skal tages seriøst

Bruger: Ingen nuværende
In-Game navn:
Æres Navn: Herren/Fruen + efternavn

4 - High inquisitor
Man skal tænke på der findes rigtig mange dæmoner, og de store flertal holder med en High Lord til han viser sig til at være ubrugelig til give dæmonerne den indflydelse på verden de mener de burde kunne få, men med en streng diktator kommer der love, og hvis man bryder de love skrevet af High Lordens stærke maskuline hænder, så er det at denne her mand/kvinde der har titlen som High inquisitor sparker ind i din dør, og tvinger dig i fangeskab til en af dæmon systemets dommere kan lave en retssag ud af beviserne som High inquisitoren har.
High inquisitoren er den mest magtfulde inquisitor, og selvom hans opgave er et generalt overblik over de andre inquisitors, så ska man ikke mistro ham til hverken at være hævet over loven eller fysisk svag.
High inquisitoren kan ligesom de fleste titler være både mand og kvinde.
hvis en High inquisitor skulle bryde loven, er det kun High Lorden selv der kan beordre hans anholdelse. Men i alle andre tilfælde er High inquisitoren under Scarecrow på enhver tænkelig måde.
High inquisitoren er farlig, for lige meget hvor stærk man selv er, så er den realistiske sandsynlighed for at slippe fra et helt samfund tæt på nul, og hvis en High inquisitor har et personligt problem med dig, kan det hurtigt blive et kort bekendtskab, for selvom han ikke dømmer i retssagerne, kan han gøre livet et helved for et par individer af gangen.

Bruger: Sean
Ingame navn: Sean Julius McGivens
Æres navn: Frue/Herre + fornavn - Hr Sean


5 - Censor
Censor er det dæmoniske smafunds, advokater, dommere, jury, og bødel.
De tager sig af retsager for overtrædelse af dæmon lovene, og de ikke har nogen ret til at anholde folk, men det betyder ikke deres ord skal tages let på. Selv Scarecrow som fungere som High Lords højre hånd, og har et hav af dæmoner under sig, må se på dem med æresfrygt, og med god grund. En censor er en som joker, de har ingen rigtig magt til at bestemme ting, og de kan ikke true eller forlange respekt, men hvis ens hånd falder ned i en af dæmon lovens sorte huller, er det en Censor der klipper en af. En Censor kan ikke retforfølges, og skal ikke overholde nogen love, og skal kun adlyde High Lorden og Scarecrow, men alligevel burde alle der kan komme til at overtræde en lov behandle dem ordenligt, så et en lille forbrydelse ikke ender med en slem dom.

Bruger : Nille
Æres navn: Censor + fornavn - Censor Nille
Antal : der er to Censor stillinger

6 - Acolyte
Acolyte er det religiøse overhoved, og har ingen politisk indflydelse eller magt whatsoever, men det er den højeste form for ære der kan gives til en religiøs dæmon, og selvom størstedelen af samfundet nok vil være ligeglad med alt Acolyten siger, så kan Acolyten få uanet magt hvis High Lorden engang begyndte at tro og høre efter på det overtroiske Acolyten siger
Acolyte kan godt retsforfølges.

Bruger : Ingen nuværende

7 - Inquisitors
Inquisitors er dæmon vredens politi mænd på sin vis, der er rigtig mange dæmoner der har denne title, og den betyder ikke rigtigt noget på et politisk plan, men ligemeget hvor superman du tror du er, så er et angreb på en Inquisitor stadig en forbrydelse, og som sagt tidligere, så er det med at gemme sig og overvinde mod en hel race tænk der skrives om i historie bøgerne, så hvis du ikke har en title husk ikke at slå først, men husk også en Inquisitor ikke har ret til nogen form for respekt pågrund af hans title.

Brugere : Ingen nuværende
Antal: mange

8 - : PersonligeTjenere/hus personale
Hvis du er en dæmon af omdømme og respekt vil alle der tjener dig personligt få en title der gør dem over normale dæmoner, men husk de stadig skal følge den dæmoniske lovgivning. En personlig tjener er meget som en normal dæmon, men jo mere kendt herren/dominaen af tjeneren er, jo mere vil folk høre på den tjener frem for en normal dæmon.

Brugere: Ingen nuværende
ejere: Ingen nuværende
Antal: mange

9 - Slaver
Slaver har et andet rettigheds system end alle andre dæmoner, for en slave i dæmon samfundet har ingen rettigheder overhoved. og deres herre/domina vil ikke overtræde love ved at gøre ugerninger mod deres slaver.
Dæmon samfundet har altid være bygget på den stærkeste bestemmer, og i sådan en tankegang, er samfunds tabere umuligt at undgå. Og istetdetfor kaos og anarki blandt de normale dæmoner, har High lorden altid søget for det er godt at være dæmon, at man får noget ud af at deltage i samfundet. Men hvem er så de sociale tabere? .. hvis du gættet på slaverne, har du ret. For slaver har ikke kun ingen rettigheder.. hvilket i sig selv er slemt nok fordi alt kan ske ved dem.. er det rent faktisk socialt fedt at gøre det ydmygende, lidelsesfuldt og smertefuldt at være slave. Der er ikke kun okay, men faktisk noget dæmon samfundet opmundre folk til at gøre ved deres slaver og slavinder.
Der findes kun en form for god ting ved at være slave, alle der er slave under Lady of Sorrow, High Lord, eller en Centor, kan ikke blive retsforfulgt. Hvilket gør nogen som måske har begået en forbrydelse de vil komme til at blive et hoved kortere for, vælger frivilligt at blive slave eller slavinde for en af disse titler for at undgå rettergang, tilgengæld for et liv uden værdighed, eller ære. - disse slaver har dog stadig ingen rettigheder, de kan kun ikke straffes af andre end deres ejer personligt eller High Lorden.
De fleste slaver og slavinder i dæmon samfundet er ikke dæmoner. langtfra.

Brugere: Ingen nuværende
ejere: Ingen nuværende
Antal: mange

10 - Grim Reaper
Grim Reaper er en mystisk, skræmmende, og sjældent omtalt person. Personen bliver udpeget af High Lorden, og ingen udover ham, selv ikke Lady of Sorrow kommer til at vide hvem det er. Det er lidt uvist om man kan have den title sammen med en anden, da ingen udover High Lorden ved hvordan eller hvorfor han uddeler den. Navnet ´Grim Reaper´ siger en del om hvad personen gør.. tror man.. for enlig kan High Lorden jo uden retssag eller offentliggørelse fjerne enhver trussel til dæmon samfundets fremgang, så det stiller tit spørgsmålet op en ekstra gang, hvad Grim Reaper laver. En ting er sikkert. Kun en håndfuld dæmoner snakker om titlen i en form for æresfrygt.






Jeg har flere ting men vil ikke drukne jer ^^. Jeg vil igen minde jer om at dette ikke er noget i spil i tvinges ind i, eller ikke kan komme ud af, det er et redskab til jeres spil, der også gør at udover i har noget at snakke om i emnerne, også direkte noget at emne om, så kan i altid hvis i er aktive i det her spil spørge mig over pm om plots i vil have sat i spil, eller hvis i søger plots. så har jeg helt sikkert altid noget i kan fortage jer!
Håber i vil lege med.
De nye dæmoner kan bede om den fællesbesked, og alle dæmoner kan fortælle mig nu i kommentarerne på denne tråd, om i vil ansøge om en af de her poster (lover ikke et pattebarns diktatur hvor man får hvad man peger på, men som sagt er jeg her for jeres spil. det er HELE grunden til der findes en leder) I kan også skrive hvis i vil se flere ting om dæmon samfundet, eller i syntes det her er nok og vi ikke skal drukne i shizzel osv.

Sig endelig jeres meninger Smile


Sidst rettet af Abaddon Lør 26 Jan 2013 - 16:18, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 19:57

Lyder fedt, kan ikke vente med at komme igang igen.
Scarecrow og grim reaper lyd nu ikke dårligt xD kan dog forstille det tager tid at sådan positioner i det dæmoniske hierarki.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 16:10

Abbie, svedske

Skal du ikke have Nille og Sean ført på din liste her?
Eller sover jeg for vildt i timen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 16:14

Jeg spørger faktisk om det samme xD

Godt du kom ind på det Camille x)
Takker! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 16:15

memememememe, du er da godt nok sjov var Camille xp xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 16:18

rettet.
havde tænkt mig at gøre det når en post mere var udfyldt, men nu hvor i klager .. så.. okay Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 16:19

Mænd, altid skal de holdes i ørene Smile

Smukt Abbie. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Rafaela Man 22 Apr 2013 - 22:48

Har du ret i Cam Wink
Abbie helt specielt for han er ikke ligefrem en der er hurtig på tasterne Wink

_________________
Kære ALLE dæmoner  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 20:30

lyder fedt ^^ jeg er ny men tænker at i godt kan bruge en ny en på jeres hold (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære ALLE dæmoner  Empty Sv: Kære ALLE dæmoner

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum