Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
frygt ej kære medlemmer. (information til alle)
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
frygt ej kære medlemmer. (information til alle)
hvis i ikke har vidst det så vil det her komme som et chok til jer.
jeg ved dog ikke selv hvad deres årsag er til at smutte. jeg selv er blevet holdt meget i skyggen på det sidste. men jeg ønsker dem en god tur hvor end de dog tager hen.
jeg har også hørt meget bekymring fra forskellige bruger. angående det med at Valetta og Isabella smutter. at hjemmesiden vil ende med at dø på grund af det.
jeg vil sige med det samme til jer allesammen at frygt ikke. for jeg vil ikke lade denne hjemmeside dø.
hele denne hjemmeside er en stor del af mig og den vil ikke forsvinde så længe jeg lever.
selvfølgelig vil mange ting ændre sig på denne side og det skyldes at der er mange huller stadig i denne hjemmeside som har brug for at blive lappet.
jeg vil også have jer alle til at forstå at på grund af at valetta og isabella smutter så er det helst mig i skal skrive til angående problemer eller faceclaim eller ideer eller spørgsmål til siden og jeg vil svare med den bedste viden jeg har. i skal forstå at min dør står altid åben og i må endelig skrive en besked over PM hvis der er noget.
jeg vil også fortælle jer hvad for nogen ændringer der kommer til at ske ved denne side.
der kommer til at blive små eller store ændringer på racereglerne og selve racerne også så hold øje for ændringerne når de begynder at komme op.
jeg vil søge nogen nye admins som kan tage over for valetta og isabella. så hvis der er nogen der har noget viden inde for hjemmesider eller hvis i tror at admin jobbet vil være noget for jer så kontakt mig endelig. jeg har nemlig brug for nogen nye admins der er villig til at gøre et godt arbejde og som kan være med til at komme med nye ideer og som kan arbejde sammen med andre.
og så vil jeg til sidst også begynde at planlægge nogen events der kommer til at ske så hvis der er nogen af jer der har lyst til at give en ide til en event der kan ske så som sagt så skriv en PM til mig og jeg vil med stort hjerte læse den igennem.
der er ellers ikke så meget andet jeg ville sige til jer allesammen. jeg ville bare informere jer om de ændringer der kommer til at blive efter de har forladt os og så ville også sige til jer at hjemmesiden vil ikke dø. ikke på min vagt!
ellers vil jeg ønske jer allesammen en god dag og jeg håber ikke at der er nogen af jer der forlader siden på grund af det med valetta og isabella.
og så vil jeg også sige god tur til valetta og isabella og håber ikke i falder på vejen.
Gæst- Gæst
Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)
Gæst- Gæst
Men det er stadig rart at vide der er en tilbage der vil gøre en masse for siden:)
Gæst- Gæst
Men sådan som folk næsten reagere panisk, så er der altså stadigvæk nogle måneder endnu, jeg ville bare sige det på forskud, som en forklaring på blandt andet min manglende skrivearbejde inde for alt det som siden mangler og så det ikke kommer som et chok. :-)
så derfor i må endelig stadigvæk vælge at skrive pms til sakref omkring faceclaim osv, men jeg er stadigvæk gældende admin i lang tid endnu, så i må endelig stadigvæk skrive til mig. :-)
Gæst- Gæst
» Min største frygt er lige blevet gjort levende_ Yuuka
» Til vores kære brugere! (Adminnyhed)
» Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)
» First Steps & Admin information.
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata