Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba13AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba14AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba15 
Abigail
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba13AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba14AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvilket forslag?

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba1362%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba15 62% 
[ 13 ]
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba1333%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba15 33% 
[ 7 ]
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba135%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba15 5% 
[ 1 ]
AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba130%AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 21
 
 
Poll closed

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 15:17

Nope det har du ik!
Men sådan er jeg bare^^
Jeg rettede på dig Embarassed
Og det føler jeg jeg gør tit
*trækker på skuldrene*
Og som sagt, så er det sådan jeg er og så siger jeg undskyld bagefter, fordi jeg ved at jeg er langt fra perfekt...
Og nu tror jeg at jeg nok hellere må forlade dette emne inden det ender i et sidespor! <3

//out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Sean Lør 28 Jan 2012 - 15:25

Hmmm...

Jeg har to ting jeg gerne vil sige Smile
Den første er at jeg stemmer for nr. 2, det er simpelthen nemmere, i mine øjne, lige hurtigt at se hvad de er på farven. Det gør det mere overskueligt.

angående med at man aldrig ville kunne huske farverne...
Jeg har været på lost længe, og de har det system. Efter er x antal tid kan man pludselig farverne udenad, også selv om der er mange.

Hov...jeg har faktisk en ting til, en anden problematik:
Angående E-rangs, så kan man give alle dem med E-rang deres egen farve, f.eks. alle der har E-rang inden for dæmoner har samme farve...Men på deres profil skal de skrive hvilket slags E-rang de er.
så skal man ikke finde lige så mange farver og man skal heller ikke kunne huske 50 farver mere Smile



_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Lør 28 Jan 2012 - 15:27

Sigal alt det du lige har skrevet er det der var i min hjerne men som jeg ikke selv
kunne få ud i virkeligheden!
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Lør 28 Jan 2012 - 15:27

Stort klaps salve til dig!
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Sean Lør 28 Jan 2012 - 15:31

Tak Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Man 30 Jan 2012 - 7:39

Som jeg kan se, så virker der stadigvæk til at være en stor del af jer som gerne vil have at der er e-rangs grupper for hver af racerne.. Vi kunne selvfølgelig lade det gå på en prøve, og se hvordan det fungere og så altid gå tilbage til det gamle hvis det endelig er Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Man 30 Jan 2012 - 20:48

altså jeg kan godt li det som det er vil helst ikke have noget ændret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Tors 8 Mar 2012 - 22:01

Så hvad blev afstemningen til?
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Fre 9 Mar 2012 - 8:06

Som du kan se på resultaterne af afstemningen øverst på første side, så stemte flest folk på 1 forslag Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Fre 9 Mar 2012 - 20:40

Well...men det er stadig forvirrende....
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 0:28

Ja men folket har talt. Men hvis der er andre der har problemer med det, så må folk endelig sige til, og så kan vi lave en ny afstemning, eller det kan være vi er så heldige og kan komme på et nyt system :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Lør 10 Mar 2012 - 13:58

Well...syns bare det er lidt...dem der har stemt på forslag 1, havde
det jo fint med at og var enlig ligeglade....OS der faktisk synes det
er forvirrende og har noget imod det kunne i godt tænke på....
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 14:49

Jeg kan tage det endnu engang op blandt os admins, men jeg og nogle af de andre admins syntes også, at vi skal beholde dette system. Men vi er villig til at bøje os for jer brugere, hvis i ønsker det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Cortez Lør 10 Mar 2012 - 15:21

Jeg ønsker det meget! Selvfølgelig kan jeg se i har brugt mange farver....men så bare vælg noget tæt på den anden farve...Smile
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 15:40

Oki jamen så tager jeg det op med admins, og så laver jeg en ny afstemning, da i forehold fra sidst, så er der nu en del flere brugere end før Smile Så resultatet kan måske blive til det andet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne. - Page 2 Empty Sv: AFSTEMNING :) Angående med farver af racerne.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum