Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I am just out for a walk... //Isobel Graf//
Side 1 af 2 • 1, 2
I am just out for a walk... //Isobel Graf//
O: Mennesker og rotter.
T: Formiddag.
V: Regnvejr, og lidt sol. Regnbue.
P: Sort t-shirt, sorte bukser, sorte sko, og en sort jakke med hætte. Hætte over hovedet, så det dækker hendes ansigt.
Nille gik roligt genmen gyden og havde blikket fastlåst i jorden, for at undgå enhver. Hun havde ikke lyst til at snakke med nogen... Idag var hun bange, skræmt og utrolig sær. Hun havde hørt tanker inde i sit hoved som ikke var hendes, men en andens. Det skræmte hende fra vid og sans! Nu var de heldigvis væk. Nille kom til at gå ind i en mand, hun kiggede hurtigt op men kiggede så ned igen. "Undskyld..." Mumlede hun og gik udenom ham. Hans arm skød ud og greb hende i jakken. "Hva dælen? Tror du at du bare kan gå sådan dér?" Han råbte af hende og trak hendes hætte af. Hendes brune hår med sorte striber, var sat op i en fletning. "Jeg har sagt undskyld..." Svarede hun stille. Manden gjorde an til at slå hende.
Gæst- Gæst
Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//
''Aah...'' Hun snakkede stille og roligt, det lød som om hun var helt skuffet over ham. Hvilket hun også på en måde var. Hun havde jo ikke nogen problemer med at dræbe andre, men det var heller ikke rigtig noget hun gjorde til dagligt. Hun gjorde det for det meste kun fordi de havde gjort noget hun ikke brød sig om ved andre eller hende selv, eller også fordi hun manglede blod.
''Det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig.'' Hun lagde armene over kort og lænede sig op af muren. ''HA!Og hvorfor så ikke det!'' Brummede den kraftig byggede mand ind i hovedet på Isobel. Hun lukkede øjnene indtil han var færdig med sin sætning. Noget spyt var kommet ud af hans mund og trillede sammen med regnen ned af hendes kinder. Med den ene hånd tørrede hun blandingen væk fra ansigtet. Hun lod langsomt sine uhyggelige, men smukke øjne glide ind i hans, mens et skræmmende smil voksede villigt på hendes læber. I et stort skridt, trådte hun helt hen til ham så der kun var få centimeter mellem deres ansigter. I en dæmonisk, hård stemme hviskede hun til ham, mens hun holdt blikket dybt begravet i hans. ''Nu høre du godt efter Mr. Jeg er her ikke for at lege, så hvis du blot kan lade hende gå nu'' Et smil bredte sig hurtigt ud på hendes læber. ''Så kommer ingen til skade'' Manden brød blot ud i grin og skulle til at slå Isobel, mens han stadig holdt fast i pigen. ''Nej...'' Hun sukkede og dukkede sig så manden var ved at miste balancen, men han fandt den ret hurtig igen. I et hårdt slag ramte hun ham i maven så han gav slip på pigen og vaklede baglæns.
//Undskyld der gik lidt tid
Gæst- Gæst
Mandens underlæbe bævrede og han begyndte at gå væk fra dem. Nille vendte sig om mod kvinden og hendes øjne skinnede ikke mere. "Tak for hjælpen" Hun smilede venligt.
Gæst- Gæst
Isobel betragtede stille og roligt hvad der skete med manden, hun så ind i de skam fyldte øjne, mens hans underlæbe bævrede og hans bakkede langsomt baglæns. Et slag i maven og nogle ord... Det havde hun ikke lige forventet kunne slå sådan en som ham ud.
Hun trådte væk fra væggen og hen til pigen. ''Ja ja..'' Den havde hun hørt før, tak, tak, tak... Det havde hun hørt for mange gange, så nu ville hun gerne høre noget nyt. Men tankerne kredsede kun rundt om et spørgsmål inde i hovedet. ''Og hvorfor...'' Hun hostede lidt for at ændre sit spørgsmål. ''Hvis jeg må have lov at spørge, gjorde du ikke bare det ved manden i starten?'' Hun lagde hovedet lidt på skrå og gik lidt tættere på. ''Og hvad var det egentlig du gjorde..?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog hurtig sin hånd frem og fandt et lille smil frem og smed på grillen, også kaldt hendes ansigt. ''Isobel. Isobel graf..''
Gæst- Gæst
//Sorry kort indlæg, skal smutte i noget tid //
Gæst- Gæst
//Det går nok ^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Jeg har hørt om dem'' Isobel kom endelig frem med et nogenlunde venligt smil. ''og jeg kan gætte mig til, at du er med i den?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
var rigtig begyndt med at tage til nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Okay så, det er dit valg.''
Det var hendes sidste forsøg på at få hende overtalt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvis du bliver kaldt skammeren...'' Hun tog blidt fat i hendes skuldre og stoppede så de stod lige over for hinanden. ''Så kig i mine øjne, og sig hvad du ser!''
Hun var ikke sikker på om hun havde forstået hendes evne rigtig..
Gæst- Gæst
Nilles øjne blev glødende og hun så ind i Isobels minder...
//Æhm, jeg ved ikke HELT hvilke minder Isobel har så kan du skrive hvad hun ser? //
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» do you think you can kill me //Isobel Graf//
» Uprising of the sun ~Isobel Graf~
» My true self... (Isobel Graf)
» en rejse //Isobel Graf
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine