Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Jake
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Sasha
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Renata
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Celenia
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Lenore
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Genevira
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Edgar
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Marcus
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba13I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba14I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:40

//Skal jeg nok Very Happy//

Hun så direkte ind i Nilles øjne som begyndte med at gløde. Hvis Nille ledte dybt nok var Isobel sikker på at hun ville kunne se Isobels barndom.
Isobels mor havde lige sagt til Isobel at hun skulle ligge sig ind under sengen, hvilket hun gjorde. Kort tid efter kom der nogle varulve ind i værelset, og det eneste Isobel kunne høre var hendes mors skrig og varulvenes hyl. Pludselig holdt hendes mors ellers endeløse skrig op, og hendes hoved faldt til gulvet så Isobel kunne se det. Isobel holdt sig for munden, men en varulv hørte hende og kiggede ned til hende. Den så hende godt, men gjorde intet. Det næste Nille ville kunne se var hvordan Isobel så hendes mor og far som var blevet flået fra hende og at hun nu skulle til at klare sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:43

Nilles øjne søgte rådvildt rundt, men ikke på omgivelserne rundt om hende... Men i mindet... "Jeg ser... Dig under sengen... Din mor bad dig om det... Varulve kommer... De flår i dine forældre... Du hørte din mors skrig... Hovedet faldt på gulvet... Varulven hørte dig... Den gjorde dig ingenting...Du skal klare dig selv nu... " Nille brugte skammer stemmen, men ikke som at sige at hun skulle skamme sig... Hun kunne bare ikke holde den tilbage... Nille søgte videre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:53

Den 7 årige Isobel lærte at klare sig selv og de næste 12 år af hendes liv planlagde hun sin hævn. Og ved at planlægge hendes hævn fik hun også mange andre fjender.
Det ville så være der at Isobel håbede på at hun ville kunne se hvorfor hun ville have hendes hjælp. Hvis hun en dag fandt varulvene, ville hun bede hende og hendes klan om hjælp til at dræbe de varulve.. Eller blot dække Isobels ryg, hun havde brug for mange.. Og det var også kun hvis det en dag kom så vidt.
Isobel rykkede sig, da hun ikke mente at hun behøvede at se mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:03

Nille lukkede øjnene og hendes skammer øjne forsvandt. "Nu forstår jeg... Jeg beklager... Men en af medlemmerne er varulve og jeg... Tvivler lidt om hun vil hjælpe.." Hun kiggede beklagende på Isobel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:05

''Jeg ber dig... Spørg hende, jeg har brug for så mange som mulig! Bare spørg hende, det er forståeligt hvis hun ikke vil..'' Hun bed sig lidt i underlæben, hvis hun kunne få hende til at hjælpe... Så ville det være en kæmpe hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 12:05

Isobel lød... Desperat. Nille fik helt ondt af hende. "Jeg... Skal prøve. Jeg bliver nok nød til at spørge alle medlemmerne om det... Men er det de samme som dræbte dine forældre?" Hun så spørgende på Isobel. Nilles klan dræbte nemlig ikke uskyldige... Det ville hun nægte så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:06

''Jeg ved at i ikke dræber uskyldige, og jeg kan med garanti sige at dem som jeg finder ikke er uskyldige..''
Hun trak lidt på skulderen og ville helst gerne væk derfra, fra hende i en fart. Gud ved hvad hun ellers har set, og det var nu ikke rigtig fordi at Isobel havde lyst til at snakke om sit liv med nogen.
''Godt så, hvis vi er færdige her, så vil jeg smutte og lade dig være i fred indtil videre..''
Der ville nok gå et stykke tid inden de så hinanden igen, Nille skulle vel også lige spørge hendes klan ført, men når hun så havde fået gjort det skulle Isobel nok få kontakt til hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:12

Hun nikkede. "Jeg vil spørge dem, og så vil jeg fortælle dig hvad de har sagt." Sagde hun. Hun vinkede hurtigt til hende og gik.

//out, tak for et godt emne Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:17

''Godt så.. Så vil jeg smutte nu'' Isobel forsvandt hurtigt ind i mørket og væk fra Nille.
//Out, ilm da! ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:18

//Tak tak ^^ Skriver til dig over pm når jeg har fået spurgt xDD, altså spurgt over emne. Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:19

//Jaja! xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I am just out for a walk... //Isobel Graf// - Page 2 Empty Sv: I am just out for a walk... //Isobel Graf//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum