Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
hemlig vampyr møde (Sean privat)
Side 1 af 1
hemlig vampyr møde (Sean privat)
Pan var på vej til kirkegården, hun havde aftalt at mødes med nogle vampyre de ville finde ud af om nogen kunne tænke sig være leder der var nogen som havde snakket om at det måske kunne være job for Pan hun valgt at takke ja, hendes sko gav genlyd, Hun var iført en sort kappe som var trukket godt man kunne kkun se de røde læber som røde pågrund af den mand hun tømt på vejen her hen. Hun havde rejst langt alt for langt, men dette her var hendes første prøve som leder, hun grinedede kort idet hun stødte på familie som havde travlt med at komme væk da alle de andre vampyre stod i en rundkreds omkring grav som var inde i midten, Pan forsatte da menneskene var væk var der fred til deres hemlige møde. Pan skulle overbevise dem om de var de stærkste når de kæmpede i gruppe, end et hvis man stod selv.
Pan betragtede gruppen af de kappeklædte mennesker ud af udsende at dømme var det flest mænd som var drukket op. Pan trak kappen af hendes hoved og smilede imødkommende hvilket ikke var naturligt for hende og derfor lignede det mere en grimasse end noget andet. Pan følte sig glad i denne position som leder her kunne bestemme og så længe de andre så hende som god leder kunne hun blive ved. Da Pan havde taget hendes hætte af gjorde de andre det samme, " velkommende til dette møde for vampyre, vi er her for at drøfte nogle vigtige beslutninger om hvordan vi står stærkest, jeg vil gerne høre alles mening om hvordan løser dette problem" sagde hun kiggede ankommende.
Pan betragtede gruppen af de kappeklædte mennesker ud af udsende at dømme var det flest mænd som var drukket op. Pan trak kappen af hendes hoved og smilede imødkommende hvilket ikke var naturligt for hende og derfor lignede det mere en grimasse end noget andet. Pan følte sig glad i denne position som leder her kunne bestemme og så længe de andre så hende som god leder kunne hun blive ved. Da Pan havde taget hendes hætte af gjorde de andre det samme, " velkommende til dette møde for vampyre, vi er her for at drøfte nogle vigtige beslutninger om hvordan vi står stærkest, jeg vil gerne høre alles mening om hvordan løser dette problem" sagde hun kiggede ankommende.
Gæst- Gæst
Sv: hemlig vampyr møde (Sean privat)
Aftenen var klar, men kold. Vinteren var på vej med raske skridt, selv om det ikke betød så meget lige nu.
Flere vampyrer stod samlet på kirkegården. Nogen havde været her en hel time i forvejen, grundet de enden var virkelig spændte eller ikke havde andet at lave.
Tyrus stod imellem dem, klædt i mørkt tøj, så han bedre kunne gå i et med mørket omkring sig, et lille smil var på hans løber...Nogle læber, han nogen gange slikkede og skabte dermed en mening om at han var mindre psykisk skadet.
Men han var ligeglad, de kunne tænke som de ville! De skulle nok lære det...
Han havde fået beskeden for få dage siden. leder valgt, hemmeligt møde ved kirkegården. Mød nu op, ikke? Måske er hun værd at høre på...
Han havde været helt forfærdet. Hvem havde bestemt hun skulle være leder? Han havde slet ikke hørt om at der havde været noget valg, nogen kampe eller noget som helst! Og han var utilfreds...Han ville have chancen for selv at være leder...Men det skulle nok komme.
Han slikkede sine læber, da hans mørke øjne gled over de nærmeste vampyrer. Man samledes nu, for at lytte til kvinden. Et alt for imødekommende smil! skulle man frygte hende? Skulle man lytte til hende?
De fleste vampyrer stod med stenansigter og gav intet peg om hvad de tænkte. De ville nok give hende en chance. ynkeligt.
Han havde besluttet bare at lytte først, virke klog og stærk...Men lige så snart hun åbnede munden, kunne han ikke lade være med at træde frem.
"Jamen vi står da stærkest, når vi alle sammen er enig om en god leder!" udbrød han højt nok til alle kunne høre det. Han slog dramatisk ud med armene og drejede sig rundt mod alle sine medvampyrer, mens han igen slikkede på sine læber.
"Personligt har jeg intet hørt om, hvornår vi skulle have en ny" han vente sig om og så på hende igen. afventende en eller anden reaktion.
Flere vampyrer stod samlet på kirkegården. Nogen havde været her en hel time i forvejen, grundet de enden var virkelig spændte eller ikke havde andet at lave.
Tyrus stod imellem dem, klædt i mørkt tøj, så han bedre kunne gå i et med mørket omkring sig, et lille smil var på hans løber...Nogle læber, han nogen gange slikkede og skabte dermed en mening om at han var mindre psykisk skadet.
Men han var ligeglad, de kunne tænke som de ville! De skulle nok lære det...
Han havde fået beskeden for få dage siden. leder valgt, hemmeligt møde ved kirkegården. Mød nu op, ikke? Måske er hun værd at høre på...
Han havde været helt forfærdet. Hvem havde bestemt hun skulle være leder? Han havde slet ikke hørt om at der havde været noget valg, nogen kampe eller noget som helst! Og han var utilfreds...Han ville have chancen for selv at være leder...Men det skulle nok komme.
Han slikkede sine læber, da hans mørke øjne gled over de nærmeste vampyrer. Man samledes nu, for at lytte til kvinden. Et alt for imødekommende smil! skulle man frygte hende? Skulle man lytte til hende?
De fleste vampyrer stod med stenansigter og gav intet peg om hvad de tænkte. De ville nok give hende en chance. ynkeligt.
Han havde besluttet bare at lytte først, virke klog og stærk...Men lige så snart hun åbnede munden, kunne han ikke lade være med at træde frem.
"Jamen vi står da stærkest, når vi alle sammen er enig om en god leder!" udbrød han højt nok til alle kunne høre det. Han slog dramatisk ud med armene og drejede sig rundt mod alle sine medvampyrer, mens han igen slikkede på sine læber.
"Personligt har jeg intet hørt om, hvornår vi skulle have en ny" han vente sig om og så på hende igen. afventende en eller anden reaktion.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Pan betragtede vedkommende blottede svagt sine tænder, vis troede at han var så meget bedre kunne da bare komme an, Pan vidste dog ikke hvor gammel han var, men klar til kamp Pan grinede svagt. Det kunne godt være at han ikke havde hørt om valg, men dem kendte til syntes hun var god leder, betragtede svagt ham manden " Og du skulle være bedre?" spurgte hun stemmen var kold og hård, han kunne bare komme an " desuden så er alle andre end dig enig" sagde grinede hånligt de var flere på hende side end hans. Det troede hun ihvertfald, hun begyndte gå i cirkel omkring for se om duede til noget, men efter hendes mening gjorde han ikke
// undskyld at det må blive kort, men nu skalk jeg op og holde min søsters fødseldag//
// undskyld at det må blive kort, men nu skalk jeg op og holde min søsters fødseldag//
Gæst- Gæst
Tyrus grinte kort.
"Jeg tvivler på jeg er den eneste der ikke var inviteret. Lad mig gætte, kun dem du havde forhandlet dig til, fik lov at møde op?" smilte manden
Han henvendte sig nu til resten af forsamlingen.
"Hvor mange her viste intet om vores nye demokrati?" han sagde ordet demokrati på en foragtelig måde. Det var tydeligt det ikke var noget han brød sig om. Vampyrer skulle ikke have demokrati. Den stærkeste vandt.
Få hænder røg i vejret. De fleste vampyrer så stadig ud til at forholde sig neutrale.
Tyrus nikkede lidt da han så på personenerne.
"Siden hvornår er vi blevet så svag en race, at vi har brug for demokrati? Vi er en stærk race! Den stærkeste vinder og den stærkeste regere. Intet sødladenhed. Det har vi ikke brug for. Og det, det vil gøre os stærk!" han så på panthera med et lettere sygt blik, mens han slikkede på sine læber igen.
"Du har ikke os alle i ryggen! Der er noget ved det her der stinker!" enkelte, mest af nyere vampyrer, rykkede nervøst på sig, ved den tydelige måde som Tyrus prøvede at overtale dem på.
De ældste lignede statuer. Dem midt i mellem...Tja, viste lidt af hvert. Nogen foragt. Andre interesse.
"Tyrus, stille!" en af de ældre snakkede endelig.
"Lad os i det mindste høre hvad hun har at sige"
"Jeg tvivler på jeg er den eneste der ikke var inviteret. Lad mig gætte, kun dem du havde forhandlet dig til, fik lov at møde op?" smilte manden
Han henvendte sig nu til resten af forsamlingen.
"Hvor mange her viste intet om vores nye demokrati?" han sagde ordet demokrati på en foragtelig måde. Det var tydeligt det ikke var noget han brød sig om. Vampyrer skulle ikke have demokrati. Den stærkeste vandt.
Få hænder røg i vejret. De fleste vampyrer så stadig ud til at forholde sig neutrale.
Tyrus nikkede lidt da han så på personenerne.
"Siden hvornår er vi blevet så svag en race, at vi har brug for demokrati? Vi er en stærk race! Den stærkeste vinder og den stærkeste regere. Intet sødladenhed. Det har vi ikke brug for. Og det, det vil gøre os stærk!" han så på panthera med et lettere sygt blik, mens han slikkede på sine læber igen.
"Du har ikke os alle i ryggen! Der er noget ved det her der stinker!" enkelte, mest af nyere vampyrer, rykkede nervøst på sig, ved den tydelige måde som Tyrus prøvede at overtale dem på.
De ældste lignede statuer. Dem midt i mellem...Tja, viste lidt af hvert. Nogen foragt. Andre interesse.
"Tyrus, stille!" en af de ældre snakkede endelig.
"Lad os i det mindste høre hvad hun har at sige"
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Lignende emner
» Et møde med en vampyr - Delilah
» et møde med en vampyr //Haden//
» i am not helping you i just need answer//Nille og Sean privat//
» XX - So.. My dear Sean, what would the night entertainment be? ~ Sean
» Vampyr
» et møde med en vampyr //Haden//
» i am not helping you i just need answer//Nille og Sean privat//
» XX - So.. My dear Sean, what would the night entertainment be? ~ Sean
» Vampyr
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata