Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Voteba13hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Voteba14hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Voteba15 
Valentine
hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Voteba13hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Voteba14hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

hm slave forget it do you know who i am//Jane

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Empty Sv: hm slave forget it do you know who i am//Jane

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:15

Jane grinte hånligt, og satte sig i den røde sofa.
"Lad dem komme." Jane frygtede ikke de kom efter Arason, hun skulle bare løfte en finger. Så kom vagterne, vagter hendes far havde sat på. Jane tænkte ikke meget på dne magt hun havde, hun var forkælet af og til. Men det vr ikke noget hun altid pralede med. Hun pralede med sin evne, og hun elskede den over alt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hm slave forget it do you know who i am//Jane - Page 2 Empty Sv: hm slave forget it do you know who i am//Jane

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:20

han kiget på hende det havde ikke lide haft den
efeket han havde håbede på han fik skubede sig selv og i et
hjørne hvor han nu sad og kiget på dem allle sammen
hans øjne kiget på Amazon og jane da det åbenbart var dem der regare
han sukket og lukket hans øjne for at slappe af " i kunne jo bare ha sendt et postkort og spørger om jeg var intrserte" svarde han sakastisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 15:55

Jane rullede øjne.
"Og lige efter sender jeg dig en check." Jane hævede et bryn og kiggede på ham.
Amazon kiggede nervøst rundt, hun var det eneste alm. menneske. De andre slaver var dæmoner, Jane havde beholdt Amazon pga. hendes særlige evne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:00

"ja så kunne jeg måske ´ha været din slave i stedet for at
ville prøve på og dræbe dig" svarde han og kiget på hende med
et brænde hade blik han var lideglad med hvem hun var men hvis hun ville dræbe
ham kunne hun bare prøve "og jeg er overrasket over at du visdte hvem jeg var men hvad er min svaghed så" sagde han til hende og kiget med hans brænde øjne igen som der var had i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:13

"Jeg prøver ikke at dræbe dig." Sagde hun hurtigt og koldt.
Hun gad enlig ikke at besvare flere spørgsmål, så hun rejste sig og fik i seng.
Amazon sad stille på gulvet og kiggede forsigtigt på Arason.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 16:18

Arason undgik hendes blik og lukket sine øjne
imens han lå op af muren nu ville han også sove
men ende det skar han sig i hånden det så ikke ud til at han kunne komme væk herfra hende jane gav hvis ikke op uden kamp og det så ud til at hun ville tvinge ham til det enden på den ende måde eller den anden måde//gå vi vidre til næste dag//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:22

Næste morgen, kom Jane gående ned af trapperne fra hendes soveværelse. Hendes gyldne hår, hang løst ned fra hendes hoved. Med smukke bølger, hun kiggede ikke på Arason. Det var sjælent folk så hende i den påklædning,
P:https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/2jb1px5.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:26

han opnet hans øjne og kiget sig omkring på
dem der var der da han så jane komme ned -han
havde en så stor trang til blod lide nu han kiget på om der var nogen der
holde øje med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:56

Jane gik ud og hentede noget morgenmad, som hendes kok allerede havde gjort klar til hende. Jane satte sig ind i stuen, og spiste.
"Sulten?" Spurgte tjeneren Arason, og stop med en tallerken. Med noget af det lækreste kød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:59

han rystede på hovedet og talte så til jane igen" kan du fjerne de reb fra mine
hænder eller hvad" sagde han til hende imens han inorert ham tjene der stod
og havde tilbudt ham mad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:01

Jane nikkede og et knips med fingrene, kom Tyler og skar dem op.
De andre slaver kom lidt efter, og strakte sig og modtog nogeet mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:04

"hvad er tilbudet så jane" sagde han og kiget
på hende med hans brænde øjne på hende han ville
ikke være hendes slave med mindre han fik noget ud af det
men han havde stadig sendet et brænde hade blik til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:06

"Tilbudet?"
Jane hævede et bryn, og nød hans reagsion.
Hun kiggede ham i øjne, uden at bruge sin evne.
Hun kunne føle haden, men den var hun ligeglad med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:08

"ja du forventer da ikke at du bare kan tro at
jeg ikke skal ha noget ud af det vel" svarde han og kiget igen på hende med
hans had blik igen han fatede ikke at det her var sket han havde klaret de fleste af hende slaver før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:35

Jane kiggede ham stadig i øjne, og sendte så hendes evne på ham.
Lidt osm et snige angreb, man ikke lige havde forventet.
"Jo det forventer jeg."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:40

han tog sig til hovede så er du dumme ende jeg trode har du tænket dig at jeg skal blive her til jeg sigde at jeg vil være din slave eller hvad" svarde han vredt og tog sig til hovede da smerten overvældt ham igen han lagde sig ned og bevæget sig som om han kæmpte mod sig selv men han prøvet bare at gå ude af trancen den magt den havde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:43

Jane satte mere kræft til et kort øjeblik, og gik ud af stuen.
Amazon kiggede på ham.
"Jeg har også siddet i dit sted engang.. Jane smilede til mig, den lyse, glade smil af et uskyldigt barn, og pludselig var jeg i brand. Det var som jeg havde gået tilbage i tiden til den værste nat i mit liv. Brand var i hver vene af min krop, dækker hver centimeter af min hud, gnavende gennem marv af hver knogle. Det følte jeg blev begravet i midten af min coven begravelse bål, med flammerne på hver side. Der var ikke en eneste celle i min krop, som var ' t forrygende med den værste smerte tænkelige. Jeg næppe kunne høre mig selv skrige over smerter i mine ører..." Sagde Amazon og kiggede lidt bedrøvet på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:46

"han skreg men kom så til sig selv
"hvad ved du om mit liv bare fordi du var og måske også er venner med
hende tror du så at du kan belære mig med hvem jeg er eller hvem jeg bliver"
svarde han Vredt til Amazon i det han sætte sig op af muren igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:51

"Jeg hjælper dig bare! Okay?!" Råbte Amazon, Tyler tabte næsten maden ud af munden. De havde aldrig hørt Amazon råbe før.
"Hør huhn har måske planer om at finde Julianne, og hente hende som slave. Som mig, og de andre.. Pga. Hendes evne til at styre alle former for følelser. Jane giver ikke op før hun får hvad hun vil have." Amazons ord var direkte, og hun hævede et bryn. For at vise hun ville bestøtte hendes veninde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 21:54

"nå men så fortælle mig hvad hun vil med mig det kan ikke kun
være fordi jeg er vampyr vel så svar mig for gudernes skyld" svarde han
hende i det hans øjne ikke var hård længre faktisk var de bløde nu af medføldse
han kiget rundt på de andre inde han skar sig i hans hånd igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum