Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
and we meet again //Yoanna// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
and we meet again //Yoanna// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
and we meet again //Yoanna// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
and we meet again //Yoanna// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
and we meet again //Yoanna// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
and we meet again //Yoanna// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
and we meet again //Yoanna// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
and we meet again //Yoanna// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
and we meet again //Yoanna// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Jake
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Sasha
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Lenore
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Katrina
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Edgar
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Celenia
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Marcus
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Renata
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 
Taliia
and we meet again //Yoanna// Voteba13and we meet again //Yoanna// Voteba14and we meet again //Yoanna// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

and we meet again //Yoanna//

Go down

and we meet again //Yoanna// Empty and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 18:09

tid 22:24
sted Ashen wood forest
omgivelser ikke mange, men et par stykke rundt omkring
vejr skyfrit og lettere køligt
påklædning[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]plus et par mørke jeans og hans bue og pille

en ung mand gik igennem skoven med stor koncentration, alt ved ham virkede en smule anspændt og vagtsomt. hans øjne scannede efter en slags liv et eller andet han kunne skyde ned, for det var jo det han gjorde, det der var en af hans evner at ramme målet. han sprang op på en gren og videre op på den næste, sådan fortsatte han til han nåede den øverste, hvor han stille satte sig på hug og ventede. med en præcision lagde han pilen på plads og tog sigte mod et dyr i nærheden. han slikkede sig om munden, men lade rynkede brynet da han hørte noget, et eller andet, hurtigt gemte han sig og så rundt for at finde det der nu engang var der ude

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 18:51

Påklædning; [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Yoanna gik rundt i skoven, hendes safirblå øjne flakkede rundt for at finde ud af om der var nogen i nærheden, hun havde sin bue over skuldren, og de giftige pile i en lædertaske over ryggen. Hun ville aldrig finde på at skyde nogen dyr i skoven, for de var så smukke som de gik rundt. Hun kiggede op imod himlen, men den tætte skov skyggede for den smukke himmel hun gerne ville se på, hun svang sig smidigt over et træ der næsten lige var revet op af jorden af en stærk vind. Hun skubbede den løse fletning hun havde fået lavet over skuldren, og kiggede sig omkring. Alt var stille lige nu, og hun nød det. Hun trak sine pile frem, og begyndte at skyde dem imod det træ der var cirka 10-20 meter væk, hun elskede at skyde med pile, og hun ramte næsten altid plet på en radius af 23 til 27 meter, dette var hendes store passion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 18:54

han rynkede brynet da han så hvem det var, denne kvinde..han kendte hende, for det var ham der havde forandret hende, hvad var det i en meget dårlig tilstand hvor han ikke havde kunne styre sig selv.
hurtigt og elegant sprang han ned fra grenene og gik langsomt imod hende "jamen se hvem vi har her" han lød fornøjet og næsten drillende i sin måde at tiltale hende på, dog forholdte han sig formel og fin, selvom den fremmede artet accent han havde, ikke gjorde det bedre på grund af de rullende r'er der fik det til at lyde som om han spandt ordende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 19:05

Yoanna valgte slet ikke at reagerer da hun hørte den velkendte stemme hun havde hørt en gang før i hendes liv. Dog vendte hun sig hurtigt om for at se hvem denne mand var, hun havde nemlig aldrig set ham, sådan rigtigt. Hun valgte dig at svinge fletningen bagud, inden hun svarede ham med den arrogante klang som hun havde haft siden den dag hun blev vampyr. "Og hvem er du så?" sagde hun og løftede det ene øjenbryn i takt med at hun sagde de ord som hun længe havde overvejet at sige til ham. Hun var nemlig ikke den type der plejede at sige noget uden at tænke sig om. Hun besluttede sig for at sænke buen, da hun umuligt kunne ramme ham hvis han forsøgte at angribe hende, han var nok ældre end hende, så hvad kunne det nytte, hun havde den dog parat. Hun gik langsomt hen imod ham, han lignede ikke en der var meget ældre end hende, men han var vampyr så det kunne godt være. Han irriterede hende grænseløst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 19:10

han hævede øjenbrynet og trak på skulderne, hendes reaktion kom ikke inddirekte bag på ham, men han bemærkede godt at hun holdte sig tilbage, mon hun vidste hvor meget stærkere han var, at han var flere år ældre end hende og at det hun blev forvandlet bare var en fejl, at han faktisk havde tænkt på at dræbe hende "Christian" præsenterede han sig stille "men jeg ved hvem de er kære miss Nightgale" han smilede charmerende og lagde armene over kors, inden i ham var han dæmoner godt i gang med at slås, men om hvad vidste han ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 19:19

Yoanna havde lige nu en kamp med sig selv, den ene halvdel af hende ville gerne slå ham ihjel, se ham brande op, se ham have en pæl igennem hans hjerte, men den anden halvdel af hende beroligede hende ned, og sagde at han ikke var det værd, og på en måde var han heller ikke det, for han havde prøvet at slå hende ihjel. Det var helt klart en fejl at lade hende leve, sådan var vampyre ikke. De forvandlede ikke bare alle til vampyre, eller gjorde det? Det hele var et stort spørgsmålstegn for hende lige nu, hvorfor havde hun også mødt ham lige på det her tidspunkt? "Christian siger du?" hun smagte lidt på ordet, men havde nærmest lyst til at spytte det ud af munden igen, for hun væmmes ved tanken om det han havde gjort imod hende. Dog sendte hun ham et charmerende smil. "Nå, Christian. Hvorfra kender du mig så? Jeg husker ikke at have mødt dig før, nogensinde." Hun fniste kort, og satte sig ned på en træstamme bag ved hende. Hendes charmerende smil var stadig på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 13:28

han lagde hoved på skrå og grinede stille "ja det er det jeg hedder, hvad forventede du da grev Dracula" spurte han sarkastisk, han var drillende, led og ond lige nu, men måske var det også fordi han hele dagen havde haft flashbacks vedrørende hans tidligere liv, hele hans menneskeliv og de første hundrede år af hans liv, hvor hun plejede at finde trøst i at misbruge ham, til sin egen tilfredsstillelse. han stoppede et stykke fra hende og rettede hoved op "jeg vil altid kunne finde dig barnlille, din lugt er indprintet i min hjerne, selvom jeg ønskede det elle ej, så er den der og jeg vil altid kunne finde dig igen" han grinede stille og kørte en hånd igennem håret "okay, hvornår var det nu, ja ikke så lang tid så vidt jeg husker, en stille nat, smuk og du prøvede at ramme mig med giftpille, meget lig dem du gemmer et sted på dig lige nu" hans smil var bredt og køligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 13:44

Yoanna lo, dette burde være en joke, denne mand kunne da umuligt være den mand hun havde ønsket at finde lige siden hun blev vampyr, hun gik langsomt hen imod ham, og lod drillende kærtegnede hans kind, - samtidig med at et charmerende smil spillede på hendes læber. "Grev Dracula? Nu må jeg le, jeg forventede bare ikke at et monster som dig kunne have sådan et almindeligt navn. Men jeg tog vidst fejl." sagde hun stadig drillende, og irriteret, dog gemte hun det væk, han skulle ikke mærke at hun var irriteret, og han skulle slet ikke finde ud af at hun var bange for ham. Hun skubbede håret bagud, og slog et slag med nakken så alt det hår hun ikke fik med, også røg bagud. Hendes smil var der ikke længere. "Jeg husker det godt, den værste aften i mit liv, og se mig nu! Jeg er vampyr, kan det overhovedet blive værre, jeg er sulten hele tiden, men det er imod min gamle natur at drikke blod!" sagde hun, og vendte ryggen til ham, og gik lidt væk for at sætte sig på træstubben, som hun havde siddet på før. "Og giftpilene, dem har jeg stadig på mig, så prøv ikke på noget." sagde hun, og smilede lettere tilfreds til ham. "Smagte mit blod egentlig godt? Jeg har aldrig selv smagt det." hun smilede charmerende til ham, og tog håndledet op imod munden, dog bed hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 14:10

han hævede det ene øjenbryn og lagde hoved på skrå, denne kvinde hun ville begå en stor fejl at undervurdere ham, for alle tog ham jo kun på det ydre, at han var hvad de troede bare endnu et kønt ansigt, men sandheden var at hans indre dæmoner gjorde ham meget farlig, for på grund af dem havde han et stort humør skifte. han lagde armene om bag ryggen og rynkede brynet "okay så, det kan jeg vel ikke lave om på nu..eller jo, men jeg holder af mit navn" hun trak på skulderne og kørte en hånd igennem håret. hans øjne var på hende, skarpe og alt overvågende "det var okay, det havde en god eftersmag, sådan noget alle blomster" han smilede dystert og hans hugtænder var fremme, dog var han ikke for alvor i sit dårlige humør, for når det skete kom hans indre jæger frem også ligegyldigt hvor hun var, hvor hun gemte sig ville han finde hende og dræbe hende "jamen hvis det er så forfærdeligt så vil jeg med glæde stoppe det, jeg skal bare lige rive dit hjerte ud" han var kølig og ligefrem i sin udtale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:28

Yoanna sendte ham for første gang et oprigtigt smil, han var ikke så værst alligevel, eller han var lidt ligesom hende, han kunne faktisk finde på at gøre de ting som han sagde, og han havde tydeligvis ikke ret mange grænser, altså at hvis der var en han holdte af, så ville han gøre alt for denne person. Og han var provokerende, men stadigvæk charmerende. Yoanna var ikke lige den type der indrømmede ting, men hun synes fandeme at Christian var sådan en fyr, som hun faktisk syntes så rigtig godt ud, men desværre var han ikke lige hendes type, personligt, dog var dette jo første gang hun mødte ham, så hun kunne jo ændre mening. Hun gav ham elevatorblikket, men kiggede væk. "Christian, Christian, dit navn er faktisk udmærket, men til en mand som dig. Det får dig til at være svag. Men det gør alle navne jo, og det går ikke med at man ikke har noget navn." hun lo kort, men stoppede straks og sendte ham et lille flirtende smil.

Da han fortalte om hvordan hendes blod smagte, fik hun virkelig lyst til at smage det. "Blomster?" hun kunne ikke holde hendes latter inde. Hun begyndte at gå i cirkler rundt omkring ham, stadig med det flirtende smil over læben. Hun var ikke forskrækket over at han sagde at han godt kunne stoppe det. "Hov, det minder mig om. Mine pile kan kun skade dig, det kan jo overhovedet ikke skade dig sådan, du er jo vampyr." sagde hun, og smilede. Men man kunne jo prøve, selvom det ville ende galt for hende.


Sidst rettet af Yoanna Tirs 27 Nov 2012 - 21:44, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:42

han rynker brynet da han så hendes blik, alt for mange kvinder havde givet ham det blik, men de havde ladt livet, endt som middag. det at hun nu sendte ham dette blik var bare foruroligende, eftersom han i teorien var hendes far, han havde skabt hende og hun var hans barn "undskyld sig mig flirter du med mig" spurte han og lagde armene over kors, han fulgte hende med et blandet blik, for ja hun var en type han ville falde for, provokerende, selvstændig, køn og endda morsom, men han vidste ikke helt alligevel, han havde lagt den person på hylden for lang tid siden, han havde ikke skadet nogle decideret i over 200 hundrede år, men derfor skulle man stadig ikke ønske at se ham i hans mørkeste øjeblik. han greb fat i hendes skuldre og hamrede hende ind i væggen "du er en køn pige, det ville være sådan et spild af et kønt ansigt hvis du gik hen og døde permanent, så et godt råd pis mig ikke af, jeg giver måske en chance men anden gang går jeg efter halsen" han sænkede sit blik og så kort på hendes hals før han igen så på hende, han bøjede sig ned mod hende og indsnusede hendes fært, på den måde ville han kunne finde hende overalt, selvom han allerede kunne, ville denne gang forøge det hele meget mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 21:57

Hendes blik var flirtende, det var det hele tiden, overfor mænd, - eller ikke alle mænd, kun dem hun synes var tiltrækkende, og det måtte hun sige at Christian var, han havde i hvert fald udseendet i orden, og den provokerende og beskyttende type var bare lige i øjet. Men han var en slags far overfor hende, da han havde skabt hende, hun kunne dog slet ikke forestille sig ham som den type der var faderlig. "Måske, måske ikke. Det går an på, om du bryder dig om det eller ej." sagde hun med en charmerende undertone, og sendte ham et lille blink, og forsatte med at gå i cirkler rundt om ham, hun gik yndefuldt rundt. Hun flirtede så meget med ham, for at se hvordan han ville reagerer, men også fordi hun prøvede at forføre ham. Tænk hun prøvede at forføre ham, tænk hvis man prøvede at forføre sin egen far, ad, - men alligevel gjorde hun det, for han var trods alt ikke hendes rigtige far, og han så hammer godt ud. Hun betragtede ham, og sendte ham et smil.
"Måske skulle vi droppe denne her, underlige skaber, skade samtale på hylden. Det er jo ikke fordi at den er særlig sjov." sagde hun, og alt i alt lød hun som et lille barn der ikke længere ville snakke mere om ting der ikke vedrørede dem så meget.
"Køn, mange tak da." svarede hun, men lod være med at svare på mere af det han sagde, for at være lidt provokerende. Hun gik lidt tættere på ham, og stod nu lige foran ham, han var dog en smule højere end hende, så hun trådte op på en lille trærod så hun nu så ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:23

han rynkede brynet og så på hende "okay og hvad forventer du at få ud af dette lille flirtende forsøg...at jeg kysser dig, flå halspulsåren ud af halsen på dig og mæsker mig i dit blod" spurte han og lod drillende hånden glide op og ned af hendes kind, en berøring som han vidste ville følelses behagelig, for mennesker var det guld, for en vampyr var det bare bedre da de følte meget mere "er det det du håber at jeg falder for lille hårde dig, glemmer alt andet og bare hvad kysser dig" han bøjede sig ned mod hende i det sekund hun bøjede sig op mod ham, hans øjne glinsede provokerende og næsten en smule forførende selv. han grinede og rystede på hoved "hvad frygter du jeg går efter denne smukke vene" han lod fingeren glide op og ned af hendes pulsåre, på samme måde som han havde gjort før med hendes kind. han var en mester i at røre, men han hade selv at blive rørt, hvilket til tider kunne være et problem. han hævede øjenbrynet da hun trådte op på noget og stod ansigt til ansigt med ham "så hvad har du i tankerne nu at gøre" spurte han og lagde hænderne mod muren,dette fik ham på en eller anden måde til at se mere bredskuldret ud end han var...også selvom han var bredskuldret så gjorde dette der bare endnu mere bredt omkring skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:38

Hun tog alt håret væk fra nakken, så den var helt blottet, det lille ar han havde givet hende dengang han gjorde hende til vampyr var helt væk, men hun ville gerne have haft det, så hun havde et minde om den dag i hendes liv hvor hun blev til den hun var nu. Hun kunne ikke lade være med at le da han spurgte hende om hun forventede at han ville kysse hende . "Desværre, jeg må skuffe dig denne her gang, jeg er ikke ude efter et kys. Hvis jeg ville have et kys, ville jeg være direkte forførende, og så ville du allerede være faldet for lille mig. Og hvis jeg ville have at du skulle gøre det andet, ville jeg slet ikke flirte med dig, skat." sagde hun, og tilføjede skat for at være lidt provokerende, men stadig ikke for meget, så han faktisk ville gøre det, hun havde stadig den charmerende undertone i stemmen. Da hans hånd kærtegnede hendes kind, lagde hun hendes hånd over hans, for at spille med på den lille flirt hun havde fået gang i. "Det kunne da være dejligt, men endnu engang nej." sagde hun, med et flirtende blik. Hun elskede at flirte med folk, og se om de faldte for hende, men nogle gange skete det at hun faktisk selv faldte for dem hun flirtede med, men det var kun i ganske få tilfælde. Hun smilede da han grinte, hun kunne simpelthen ikke lade være med selv at grine, hans grin var simpelthen så sødt. Hun elskede at høre på når folk grinte, for enten lød det helt dumt, eller også lød det helt vildt sødt. "Du tror virkelig at mit blod ville gøre dig stærkere, kære jeg er ikke længere elver, så du får intet ud af det hvis du gør det." sagde hun drillende, og kunne ikke lade være med at blinke sexet til ham.
Da han spurgte hvad hun ville gøre mumlede hun noget for sig selv, der var mange ting hun gerne ville gøre, men der var nogle ting hun ikke havde modet til at gøre, for kyssede hun ham ville han sikkert skubbe ham væk, og hvis hun bed ham lidt i halsen, ville han blive sur, og ville sikkert gøre et eller andet, så hun vidste det ikke helt. - I stedet lod hun sin hånd køre let over hans nakke, med et smil over læben. Hun kørte derefter de tynde fingre over hans læber, og kunne ane de spidse tænder. "Jeg må sige at du er meget tiltrækkende, Christian." sagde hun og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:54

han hævede øjenbrynet og lod sin fingeren glide op af hendes hals ""jeg er sikker på at du stadig smager lige så godt, så jeg vil råde dig til at passe på, jeg har en tendens til at bide og jeg kan bide hårdt" han lod sine hugtænder glide frem og smilede bredt "men hvem siger jeg ønsker et kys af lille bitte dig, du er så ung og stadig så uerfaren, inde for dette område" han trak på skulderne og snerpede læberne sammen da hun berørte hans hånd, han gispede svagt og krympede næsten sit ansigt sammen, dette var ikke ligefrem forfærdeligt, men heller ikke behageligt. han fik hurtigt et drillende udtryk og rynkede brynet "Skat, kaldte du mig lige skat" spurte han og lod sin hånd glide ned af hendes mave, greb fat om hendes lår.
han trak på skulderne "måske vil det ikke gøre mig stærk, men det kan lukke munden på dig og vise det er mig der bestemme" han blinkede og grinede stille, dette var simpelthen for underligt, at gøre dette også sådan her, for underligt og fremmed for ham. han gispede da hun lod sine fingre glide over hans læber, og hen over hans hugtænder "det syntes Amanda også da hun fandt mig i en alder af 15 år, hver du bare glad for at jeg fandt dig og hun ikke havde, hun ville sikkert havde elsket at misbruge dig, for dig til at skrige, mens hun langsomt torturere dig, ligesom hun gjorde med mig i så mange år" han trak på skulderne og bed ganske let i hendes ene finger som han havde fanget mellem sine læber "men husk det er din tiltrækning du skal bruge, spil på den, fang med den..men lad hver med at dræbe med den, find en eller anden random varmblodet, forfør ham og brug ham som doner, det er morsomt" han smilede svagt og der var antydninger af noget oprigtigt i det, dog forsvandt det ligeså hurtigt igen som det var kommet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 23:20

Hendes blik var fastholdt til ham, hun lod ikke blikket forlade ham et enkelt sekund, og da han kørte hans hånd over hendes hals, fuldte hun bare hans øjne til der hvor han så hen. "Tror du det, så smag dog!" sagde hun, og tog sin egen hånd, og kærtegnede hans kind. Da han sagde at han bed hårdt, så rystede hun bare elegant på hovedet. "Bid du bare så hårdt du kan, måske kalder du det hårdt, men dine ofre levede nok ikke længe nok til at sige at det ikke gjorde særlig ondt." sagde hun drillende, men stadig flirtende. Hun lagde stadig an på ham, og hun elskede at hun faktisk fik ham med til at flirte. Yoanna kunne ikke lade være med at le da han sagde at han måske ikke ønskede et kys fra hende, da hun var for ung. "Er jeg ung og uerfaren? Det vil jeg nu ikke sige jeg er, og det vil de mænd jeg har været i et forhold med heller ikke. Du kender mig vidst ikke godt nok til at vide hvordan jeg er." sagde hun, og smilede charmerende til ham, hun betragtede hans mund, og slikkede sig over læberne. Hun kørte derefter sin fri hånd over brystet, og ned over maven, og kiggede lidt intimt på ham. Hun så hans ansigtsudtryk da hun rørte hans hånd. "Irriterede det dig?" sagde hun drillende, og havde lyst til at gøre det igen, men lod være. Da han spurgte om hun kaldte ham skat, nikkede hun. "Ja, det gjorde jeg. Er det måske et problem skat?" sagde hun drillende, og bed sig let i læben. Hun gispede da han pludselig kørte sin hånd over hendes mave og tog fat i hendes lår. Han var måske lidt charmerende alligevel, og det fik hende til at føle sig meget mere tiltrukket af ham. Hun undslap et lille støn, for at fortælle det var behageligt, hun blinkede lidt med øjnene da han viste dominans. "Så udover tænder har manden også klør, nu blir' jeg bange." sagde hun og viste lidt af sine hvide tænder. Hun bed sig derefter i læben, og kiggede på ham med et flirtende blik.
Hun kiggede på ham imens han fortalte omkring hans 'skaber' der havde misbrugt ham, og det fik Yoanna til at tage en hånd over munden, da hun aldrig kunne forstå at nogen ville gøre sådan noget, men alligevel havde hun fået et lille spørgsmål hun gerne ville have besvaret. "Hvorfor gjorde du ikke noget for at komme væk?" sagde hun stille, men havde stadig et charmerende smil over læben. Hun gispede da han bed i hendes finger, men alligevel synes hun det var utroligt sexet, hun kørte derefter en hånd kærligt over hans kind, og lod den blive der. "Christian..." hviskede hun ind i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 23:40

han rynkede brynet og så et sekund tvivlende på hende "det er ikke alle der siger sådan, meget dumt for selvom du er vampyr kan du dø af blodmangel og jeg har hørt det er meget smertefuldt, yderst smertefuldt faktisk" han grinede og lod sine hugtænder op og ned af hendes hals "mhh sikke en fin hals du har, meget bleg og smuk" han boed let hul på hendes hals og slikkede de blod der kom frem i sig.
da han fjernede ansigtet smilede han drillende til hende, næsten provokerende også blandet op med forfør, han lod sin finger glide ind under hendes bluse "søde jeg har levet i næsen 700 år, jeg har brugt næsten 600 år på at forføre og dræbe flere kvinder end du kan tælle til, jeg var hård som ung, jeg havde ikke en til at fortælle mig hvordan det hele fungerede" hviskede han og nussede hendes mave, pirrende og drillende.
han gispede og så på hende "jeg er ikke blevet rørt siden Amanda gjorde det, og tror mig når jeg siger at smerte er tit værre for en vampyr, jeg healede og hun gjorde det hele om igen og sådan blev det ved i dage nogle gange måneder" hviskede han og så på sin hånd "når man er udsat for sådan noget, er tanken om at blive berørt ikke særlig...hvad siger man, tiltalende" han hævede øjenbrynet, men trak på skulderne, som for at indikere at han englelig var ligeglad med at hun rørte ham, ja det gjorde ondt, men han blev vel nød til at komme sig over det.
han grinede igen og rystede på hoved "jeg sagde ikke at det var et problem, jeg spurte bare for at for en konklusion på hvad det var du kaldte mig" pointerede han og rynkede brynet "hvad er der at blive bange for" han grinede og hævede brynet, da hun spurt til hans fortid trak han på skulderne "jeg kunne ikke, hun var ældre end mig og ja hun var god med truslerne, jeg var 28, ung og dødeligt syg da hun endte med at skabe mig" han sukkede og så kort væk, men efter lidt tid landede han øjne på hende igen. han gispede da hun rørte ham igen og så på hende "hvad er der Yoanna" spurte han drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 0:17

Det kunne godt være at det gjorde ondt at miste blod, men hun bedte selv om det, og da han sagde at det gjorde ondt, og at vampyrer godt kunne dø af blodmangel var hun sådan set ligeglad, Yoanna havde nemlig aldrig brudt sig om at sige sig selv imod når hun først havde sagt noget, så hun fortrød aldrig. "Og hvad så, det er bare blod, der er mange der er døde af at jeg har bidt dem, og siden jeg er vampyr heler jeg jo igen. Så bid bare, men hvis du ikke tør, såååå." hun prøvede lidt at provokerer ham på en flirterende måde, og indtil videre var det da gået ret godt. Hendes ansigt lyste op, da han langsomt kørte hans hugtænder over hendes tynde hud, hun nød hvert et øjeblik af kontakten med hans hugtænder og hendes tynde hvide hud. Hun stønnede kort, da han stak lidt hul på hendes blod, men af ren refleks tog hun sig op til det lille sår, og fik noget blod på fingeren, hun tog det ned til munden og smagte på det. Ikke så godt som hun havde forventet, men fint. Hun grinte kort da han sagde at hendes hals var fin, og sagde så drillende. "Det siger du nok til alle piger før du suger alt deres livsenergi ud af deres sårbare kroppe." hun kiggede flirtende på ham, og tog venstre hånd om bag hans nakke. Hun gispede da hans ene hånd kom ind under hendes trøje, og det fik hende til at gyse, dog på den gode måde, hun strammede sit greb om hans nakke, og følte slet ikke ubehag. "Det må jeg sige, og du er stadig ikke blevet bedre kan jeg se!" sagde hun dirrende, og sendte ham et charmerende smil. Han nussede hendes mave, og det fik hende til at føle sig lidt underlig tilpas, var der ikke noget med at ham og Caroline havde noget, det havde hun hørt et eller andet sted fra. Men hun undgik at sige noget om det, for det ville bare ødelægge det hele.
"Sikke en kælling." udbrød hun da han fortalte om hans skaber Amanda der havde misbrugt ham, og alt muligt andet, hun var ret glad for at det ikke var hende Amanda der havde skabt hende, for det ville ikke være så fedt. Hun undgik bare at tale mere om det. Hun lod hendes hånd køre ned over hans brystkasse, og mærkede hans muskler, de var spændte, troede han at hun ville gøre ham noget eller hvad? Hun sukkede, og kiggede ham i øjnene.
Hun gad næsten ikke høre mere om hans skaber, for det fik hende til at føle utilpas, da hun ikke brød sig om at høre sådan noget. Da han spurgte hvad det var hun ville sige, sagde hun intet, hun gjorde bare noget spontant, som kunne ødelægge alt det de lige havde talt om, og de ville komme til at sige provokerende ting, og prøve måske at angribe, - men hun gjorde det altså, hun tog begge hænder bag nakken på ham, og placerede hendes læber midt på hans læber, og kyssede ham blidt på munden, hun håbede slet ikke på at han skubbede hende væk, men det var lidt sjovt at prøve om hun kunne få lov til at kysse ham, uden han ville blive fornærmet, og skubbe hende væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 6:58

han lagde hånden mod hendes kind, strøg hende ned over læben "du kan ikke lide dig selv...vel" spurte han og betragtede hende med næsten alt overvågende øjne, selvom han måske ikke var særlig begejstret for hende, så var der et bånd mellem en skaber og hans skabelse, noget der gjorde at de til tider gjorde ting som andre kunne finde underlige. han smilede drillende til hende da hun smagte sit eget blod "åhh kæreste måske gør jeg måske gør jeg ikke, men det er fortid nu...jeg er ikke som jeg var engang slet ikke...men indrøm det da du kunne lide det" hviskede han og grinede stille. hans øjne lå på hende og han hævede øjenbrynet "du ved hvis du bider på en speciel måde vil det hele være meget intimt det du gør, den der vil blive bidt vil føle...hvad siger man...stor nydelse" forklarede han og strøg hende fortsat ned langs kinden og hen over læben, dette kunne godt betegnes underligt, men hvad så...han var vampyr han havde gjort værre ting, meget værre ting en det han var i gang med nu.
han hævede øjenbrynet og prøvede at holde det gisp tilbage der brød frem da hun berørte hans nakke "hvad mener du da, jeg har da altid været perfekt" han grinede men inden i var det jo en anden historie, han var måske mange gode ting, men til tider var han også selvmords truet, på grund af den fortid han havde haft...de mange han havde dræbt, ja det gjorde ham vel ikke så glad for at skulle leve med det om og om igen i mange århundrede endnu. han så på hende og grinede stille "ja sikke en...kælling" gentog han og fik det næsten til at lyde komisk at sige sådan noget når han selv snakkede finere end det, han gispede og så ned på hendes hænder da hun kørte dem ned over hans bryst, bare følelsen af det var underligt næsten fremmed og han skilte læberne let, men han rynkede brynet da han pludselig kunne mærke hendes læber mod hans...en ting han ikke lige havde forventet, og af en eller anden underlig grund kunne han ikke styre sin krop da han lagde hænderne mod muren og gengældte kysset blidt, han strøg hånden ned hendes hofte, mens det hele stod på, strøg hende rundt og ind under blusen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 13:26

Hendes blik blev pludselig tomt, og hun anede slet ikke hvad hun lavede, havde hun gang i en som havde været sådan et nådeløst monster overfor hende, men dette var jo ikke meningen, dette var denne mand hun hadede, ham der havde forvandlet hende til dette monster. Hendes ansigtsudtryk blev lidt skræmt, dog havde hun alligevel det charmerende smil over læben, som hun stadigvæk ikke havde gemt væk. Hun kiggede lidt på ham, og smilede let til ham. "Jeg kan godt lide mig selv?" sagde hun rystet over hans spørgsmål, det var utroligt underligt at spørge om. "Hvorfor spørger du mig om det? Ligner jeg da ikke en der kan lide sig selv." sagde hun og hævede det ene øjenbryn. Hun slog et slag med nakken, og hendes hår faldt yndefuldt bag hendes skuldre, hun kiggede derefter intimt på ham. Hendes provokernede facade var kommet op igen, og hun var nærmest den hun var da hun lige mødte ham her, hun kiggede på ham med et tomt blik. "Om jeg kan lide at du behandler mig som du gør? Det er jeg ikke så sikker på kære." sagde hun, og sendte ham et flirtende blik, dog forsvandt det hurtigt. Hun kiggede lidt op og ned af ham, og smilede lidt. Hun havde næsten lyst til at rive tøjet af ham, for at se hans muskler, hun for ikke ret lang tid siden havde rørt ved.

Han var hendes skaber, og derfor holdte hun af ham på en sindssyg måde som hun ikke rigtig vidste hvordan hun egentlig følte for ham, om hun hadede ham, eller om hun var dødeligt forelsket i ham, men hvordan skulle hun finde ud af det? Det var derfor hun havde valgt at kysse ham. Men hun havde stadig ikke fået svar fra hendes kys, så hun begyndte langsomt at udvikle det, i takt med at hun følte efter hvad hun egentlig følte, hun tog hendes hænder på hans brystkasse, og trak sig væk. Det føltes forkert når han jo nærmest var hendes far, og han var jo hendes skaber, det virkede bare alt sammen forkert. Hun ville tømme hende for blod, men det var umuligt, da hun ikke ville gøre noget. "Det er forkert...." sagde hun lavt. Hun kiggede på ham, og kiggede derefter lidt på hans brystkasse, dog rettede hun blikket op på Christian igen. "Undskyld jeg startede kysset." sagde hun og kiggede med et flirtende smil på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 14:15

han rystede på hoved "jeg ved det ikke, du så bare ud som om du ikke var i særlig god kontakt til dig selv og ja....det bekymrede mig" han trak på skulderne og strøg hende ned af kinden. hans smil blev drillende "jeg spurte dig ikke om du kunne lide mig kære, jeg forklarede dig hvordan bid virkede på mennesker og at jeg vidste du kunne lide jeg bed dig før, jeg kunne høre dit støn" hans stemme var blød, hæs og næsten sexet.
han strøg hende ned af ribbenene og ned af låret, mens han betragtede hende nøje, så hende af, men hendes blik måden hun så på hans bryst, sagde næsten at hun ville rive hans tøj af...hvordan han vidste dette var et mysterie, men det lå i måden hun stirrede på ham, gjorde ham en smule bekymret, men han vidste det ikke direkte ud.

han kløede sig i nakken, da hun trådte væk, betragtede hende igen, så blikket hun sendte ham igen efter at havde stirret, næsten forlegen på hans bryst "okay, men stadig er du flirtende, forklar mig hvordan det hænger sammen med at det er forkert" spurte han og lagde armene over kors, ubevidst spændte han i kæberne og i armene, han lagde hoved på skrå og hævede øjenbrynet, dette var nu underligt....men piger havde altid været et mysterie, hvad de tænkte, gjorde og lavede...et mysterie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

and we meet again //Yoanna// Empty Sv: and we meet again //Yoanna//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum