Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Voteba13Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Voteba14Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Voteba15 
Edgar
Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Voteba13Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Voteba14Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:13

S: Kroen det vilde svin.
O: Ikke så mange mennesker, dog nogle få.
T: Nat. 12:00.
V: Normalt lunt vejr.
P: En sort jakke med hætte(Hætten er slået op), hvid tank top, sorte bukser og sorte converse sko.

Nille stod udenfor kroen og trak vejret dybt. Turde hun at gå ind? Nej, men hun gjorde det alligevel! Hun lagde hånden på dørhåndtaget, men rørte sig ikke ud af stået... Hun kunne ikke! Efter at have været tæt på at dø så mange gange... Kunne hun ikke. Hun åbnede døren alligevel og trådte ind. Hætten gjorde så de ikke kunne se hende, men hun sukkede lettet da hun så der ikke var så mange. Hun smilede indvendigt og gik hen til et mørkt hjørne og satte sig på en stol. Hun lænede sig over bordet og hvilede hovedet på armene. Hendes hår var sat i en fletning og det hang over hendes ene skulder. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre... Skulle hun blive her og tage kampen? Eller skulle hun flygte... Eller blive vampyr. Hun vidste det ikke.

//Rækkefølge er: Nille, Yoanna, Christian. Very Happy. Og sorry fordi jeg ikke skrev så meget men vidste ikke hvad jeg skulle skrive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:33

Hendes mørkebrune hår var sat op i en høj, dog løs knold der sad lige der hvor hendes skilning begyndte, den var ikke så sat op, sådan at man ville tænke perfection, men man ville tænke at den klædte hende, så hendes ansigt blev mere markeret af de funklende blå øjne, og af hendes tykke mascara der fik hendes øjne til at se meget større ud, man kunne sagtens se at hun havde gjort noget ud af hendes udseende i dag. Også hendes tøj, havde et særligt præg. Hun bar' en vidunderlig rød kjole, der sad stramt ind på hendes krop, så man kunne se hendes tydelige former, og at hun ikke havde mere end et gram fedt på kroppen. Den lille streg der sad midt på hendes mave, fik hende til at se endnu mere muskuløs, og yndefuld ud end hun allerede var, et sølvbånd havde hun brugt som bælte, som også gjorde så hun så endnu tyndere ud. Man kunne faktisk godt kalde hende perfekt lige nu, da hun ikke havde nogen fejl, måske var det også fordi at hun var vampyr, dog havde hun fået lidt farve, og det tydede bare på at hun havde fået blod for lidt tid siden, men det klædte hende udmærket, hun havde nærmest fået den solbrune farve hun altid havde haft før hun blev vampyr. Et varmt, og kærligt smil kom over hendes læber, og de æblerunde kinder havde en lys rosa farve, og hendes smilehuller blev tydelige, det gjorde hende helt naturlig pæn, dog ikke helt overdrevet, da man godt kunne tro at den lyse rosa farve kom fra make-up. Hendes elegante fingre strøj en gang over det gyldne håndtag der førte ind til kroen, Det vilde svin, hun lod så endnu engang hånden falde på håndtaget og åbnede døren. Da hun trådte ind blev hun mødt af en svag duft af blomster, blandet med alkohol, og stod stille i et øjeblik og nød duften, hun gik dog med elegante og yndefulde skridt over imod baren, hvor hun satte sig og ventede på Christian, der snart skulle komme. Hun betragtede bartenderen, og smilede charmerende til ham, og endnu engang kom hendes smilehuller frem, "Vodka med appelsinjuice, tak!" sagde hun, og sendte ham endnu engang det charmerende smil. Hun vendte sig så om på stolen, så hun kunne se døren, og ventede på sin drink. Hun lagde dog mærke til noget der gjorde hendes dag, en tand værre, Nille var her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:48

påklædning en mørk skjorte, en sort jakke og en par slidte jeans

mørket lå over byen og Christian var godt på vej hen mod kroen..hen for at møde hende, for at møde Yoanna, gennem den sidste uges tid eller denne tid..så havde de fået et bedre forhold og der var en del flirten mellem dem, en masse faktisk for at sige sandheden.
men mørket i hans sjæl, var efterhånden så stort at der snart ikke var noget tilbage som kunne gøre ham glad, faktisk intet efterhånden, kun hun kunne for et oprigtigt smil frem på hans læber, et smil som ingen andre kunne, intet andet kunne.
han åbnede døren og gik stille hen mod baren hvor han fandt hende, blidt kyssede hans hendes kind og smilede "hej med dig" hviskede han og smilet brød straks frem på hans læber, hun så uendelig smuk ud i hans øjne og selvom han intet sagde...så var det vel lidt at se i hans øjne, måden han så på hende, næsten beundrende og blide, noget helt andet end det de plejede at være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:52

Nille gav et spjæt fra sig da Yoanna kom ind af døren og hun trak hætten mere ned i ansigtet. Hun satte sig ordentligt og havde hænderne i jakkens lommer. Hun kiggede op da hun hørte en hviske og så Christian. Sidst hun havde set ham var i Gågaderne... Ikke nogen særlig behagelig samtale men den var nødvendig. Forhåbentlig havde de ikke lagt mærke til hende! Det ville være ret så irriterende... Hun kiggede omkring for at lede efter en udvej, som ikke førte til at hun skulle gå forbi dem. De ville bare genkende hendes fært... Yoanna måtte for alt i verden ikke se hende... Hun måtte ikke se at Nille var trist lige nu og at hun var svækket. Christian måtte heller ikke se hende! Helst ikke... Hun kunne ikke se nogen udgang udover den der var tæt på dem. Hun sukkede lydløs og trak sig mere ind i mørket i hjørnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:21

Den lang ventede gæst kom, hans mørkebrune hår blafrede i det øjeblik han kom ind af døren, hun så hans søgende blik, og da han fik øje på hende fik han et smil over læben. Hun smilede charmerende, og rettede lidt på den røde kjole, så man kunne se kavalergangen, hun havde glemt alt om Nille, Nille med hendes øjne, og den underlige evne. Hun sukkede, og rettede hurtigt blikket over imod Nille, og fniste lidt til at hun havde gemt sig under sin hætte, men hun kunne sagtens dufte at det var hende, så hun var sådan set lige glad om hun gemte sig, eller om hun viste sig. Hun kunne altid lugte at det var den, dumme formskifter der var der. Hun vendte blikket mod Christian igen, og hendes flirtende smil kom over læberne. "Hej flotte." sagde hun, og blinkede lidt hurtigere end normalt. Da han kyssede hende på kinden smilede hun lidt. "Se min nye kjole, er den ikke flot? Jeg købte den specielt til dig." sagde hun, men hviskede dog det sidste ind i hans øre, før hun gav ham et intimt kys på halsen, for at drille ham lidt. Hun rejste sig op for at dreje en enkelt gang rundt, meget elegant rundt. Hun drak lidt af sin drink, og vendte hendes opmærksomhed imod ham igen. "Nille er her." snerrede hun, men havde stadig væk et charmerende smil over læben. "En drink til denne her herre, på min regning!" sagde hun, til bartenderen, og sendte ham et frækt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:29

han grinede og lagde armene om hende, så ned af hende og gjorde store øjne "du ser smuk ud, men det gør du jo altid" hans smil blev næsten slørret og i det sekund var han næsten ikke herrer over sin egen mund.
han gøs let da hun kyssede hans hals og før hun kunne smutte væk fra ham landede hans læber mod hendes "mhh de smager så god" han lod sin finger glide ned af hendes hals og videre ned "du er den eneste som får mig til at smile" han bøjede sig ned mod hende og duftede til hende "denne kjole er så smuk og den fremhæver virkelig din skønhed på et niveau som ingen kan nå" han klukkede og rettede sig op igen da hun nævnte Nille, han indsnusede luften og rigtigt nok den tøs gemte sig et sted herinde, dog fandt han hende med lethed og da han ikke synderligt ønskede en konfrontation, vendte han sig mod baren og smilede, lagde en hånd på Yoanna's og betragtede hende nøje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:33

De havde opdaget hende. Hun var jo trods alt ikke døv. I det mindste sagde de ingenting til hende... Nilles krop blev ved at være anspændt... Hun knurrede indvendigt og var klar til at angribe en hver i nærheden... Bare for at kunne gøre noget! Hun hadede at sidde sådan og gemme sig... Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun rejste sig, men satte sig så ned igen. Det var dumt at gå... Men på en måde... Hun rejste sig igen og gik hen imod Yoanna og Christian, men stoppede ikke ved dem. Hun sendte Yoanna et surt blik da hun passerede hende. Christian kiggede hun slet ikke på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:43

Selvom hendes blik var rettet mod Christian, så fulgte hun også med om Nille rykkede sig, ved at mærke om lugten af hende blev stærkere, eller mindre, og om hun kunne høre hende irriterende åndedræt. "Det ved jeg da godt, at jeg gør!" sagde hun skuffet, dog med en drillende, og charmerende klang i tonen. Yoanna hadede at få komplimenter, for hun fik dem hele tiden, men det betød lidt noget andet når Christian sagde dem, for hun kunne mærke at han mente det.
Da Christian kyssede hende på munden, kyssede hun blidt med, men da de stoppede kysset røg en finger hurtigt op, og blev placeret på hans læber, og kørte hen over dem. "Niks, privat." sagde hun, og smilede flirtende til ham. Det var lidt underligt, Yoanna forbandt at kysse med at være kærester, undtagen hvis hun ikke kendte personen, så betød det ikke ret meget, men hvis en af hendes nære kyssede hende, forbandt hun det med at hun skulle være sammen med personen for evigt, og det var en følelse hun ikke brød sig om.
Hun blev oprigtigt glad da han sagde hun var den eneste der fik ham til at smile. "Nu får du mig til at rødme!" sagde hun, lidt ironisk, og sendte ham et charmerende smil. Alle de ting han sagde til hende betød meget for hende, men hun kunne ikke selv lide at give komplimenter. "Du ser også dejlig ud, den lækreste jeg kender!" sagde hun sødt, og blinkede med de blå øjne. Pludselig var der noget der fik hende ud af stolen, og stormede hen til Nille der lige var kommet forbi dem, hun holdte hende i hendes trøje, dog uden at se hende i øjnene, heldigvis havde hun intet at skamme sig over lige foreløbelig, så hun kiggede hende dog i øjnene, sikker på at hvis hun fik hende til at skamme sig, så ville det gøre ondt. Men hun skulle nok finde ud af hvordan man stoppede denne skam, hurtigst muligt. "Hvor skal du hen, tøs?" sagde hun, og snerrede lidt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:51

han rynkede brynet og så på hendes finger mod sin læber "aha, jeg er ældre og stærkere end dig, jeg kan tage hvad jeg vil" han grinede stille og hævede øjenbrynet. blidt strøg han hende ned og op langs halsen, denne smukke bege hals han engang havde boret sine hugtænder ind i, drænet hende og derefter fodret hende hans blod.
han gav hendes finger et blidt kys og smilede bredt og drillende, han elskede at se hvordan hun reagerede på de små ting han gjorde, men lige nu samlede han informationer, han vidste hun elskede at drille, være provokerende og flirtende, han vidste også hun ikke kunne tage imod en kompliment. et grind passerede hans læber og han nikkede "selvfølgelig er jeg da lækker" drillede han, han modtog sin drink og betragtede hende rejse sig og forsvinde hen i døren...hvad nu?, han rynkede brynet, tømte sit glas og rejste sig op, for at følge efter hende "hvad helved forgår der her" han rynkede brynet og smilet var forsvundet ligeså snart han fik øje på Nille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 23:55

Hun snerrede af Yoanna, da hun greb fat i hendes trøje. "Lad være..." Mumlede hun og prøvede at rive sig fri. Hun opdagede at Yoanna undgik hendes øjne. "Er du bange for at se mig i øjnene Yoanna?" Spurgte hun og smilede svagt. Hun kiggede på Christian og hendes smil forsvandt også. "Intet andet end at dit barn ikke lader mig gå!" Svarede hun. Hun glemte ikke så let at han havde drikket hendes blod... Det var lidt svært at glemme.  "Yoanna, slip mig." Mumlede hun og kiggede ned i gulvet. Hun var for træt... Svag, og svækket til at kæmpe nu.

//Sorry kort svar, bare svar videre skal nemlig logge. Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna// Empty Sv: Jeg troede ikke at jeg skulle se jer to igen... //Christian & Yoanna//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum