Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Voteba15 
Abigail
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 0:24

Ja som overskriften jo siger havde jeg aldrig troet, at det ville blive så slemt som det er blevet...
Er nød til og holde en meget længere pause fra uw muligvis stoppe da jeg er tæt på og se i den retning.
Har med tiden fået et dårligere syn på denne side og det er jeg virkelig ked af for har virkelig elsket og være her på, men det er blevet nærmest et helved for mig hver gang jeg er kommet ind på siden.
Har længe ikke kunnet trives her på siden og det er kun blevet værre og værre. Har derfor opgivet og kæmpe videre med denne side.
Holder bare ikke dette ud mere. Sorry til de af jer jeg har emner med. Håber i kan komme videre uden mig.
Det er ikke helt et farvel fra min side af da jeg indtil videre kun vil holde en længere periode pause herfra.
Kommer sikkert kun på for fremtiden for og tjekke pm, men da det er sjældent jeg får det så ser i nok heller ikke meget til mig af den grund her på.
Det ville ikke undre mig, hvis nogen af jer får ondt i røven af det jeg har skrevet her, men det må i tage eller lade være. Gør hvad i vil. Jeg har ihvertfald opgivet og kæmpet fra min side af.
Sorry til de af jer jeg kommer til og skuffe eller såre ved denne pause som muligvis bliver til et stop i sidste ende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 0:37

Ej Luce:( jeg havde ellers et godt indtryk af dig:-* synes selv vi kom meget godt ud af det, håber virkelig ikke du ville stoppe på siden:) håber at du kommer tilbage med lysten igen:-* og selvfølelig godtager jeg dit valg:)

- Elena Ryan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 8:06

Jamen Luce ?!
Hvad er ser dig sket siden kl 22?
Der sad vi og hyggede med at finde ava til dig?
Og havde det dejligt!

Du ved du er velkommen til at skrive.
Og du kender mit syn på at trække stikket lidt ud og lade op, når tristheden lister sig ind på os.
Et råd der er super godt , hvis man følger det.
Og selv om det lyder nemt- er det meget svært.

Du er en stor del af siden her, og meget nødigt vil vi miste dig : (

De bedste tanker
- Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 8:54

Ved godt, at i ikke vil have jeg stopper, men ligger virkelig på knækket til og stoppe. I siger stort set det samme hver gang når jeg bare overvejer en pause, men det hjælper ikke rigtigt da jeg ved, at der kun går 3-4 dage efter min pause hvor jeg er nede i kulkælderen igen.
Jeg kan bare ikke holde det ud mere og har ikke den store lyst til og snakke om det da det kun giver bagslag i den anden ende.
Som nogen af jer godt ved har jeg overhovedet ikke haft det godt hverken psykisk eller fysisk og min selvværd er røget temmelig langt ned på det sidste og da der ikke er sket noget irl så kan det vel kun være herfra...Undskyld at jeg siger det direkte...
Og Cam det med, at jeg er en stor del af siden tror jeg ærligtalt ikke på mere. Det kan godt være, at du mener det, men det virkelig ikke sådan man føler det fra min vinkel.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 9:32

Jeg skriver aldrig noget jeg ikke mener til folk.

Men Luce- du laver mange af de tråde her , hvilke siger mig at du et eller andet sted behøver pausen.
Men - du tager den ikke ! Det er langt bedre at holde sig væk i f.eks fem dage , end at køre så langt ned at man stopper helt.

Har du det virkelig dårligt. Så hold en lille pause.
Brug energien på at pleje dig selv , og når humør og overskud igen er i plus - så kommer du tilbage til os. Fordi lysten er genfundet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 9:38

Cam du ved også lige så godt som jeg, at hver gang jeg starter efter pausen går der ikke lang tid før der er nogen der får mig ned igen. Har ikke været på i flere dage og kom igår og der gik det allerede galt. Derfor tager jeg denne længere pause og så må vi se hvad det føre til.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 9:42

Så synes jeg det er en god ide at tage pausen Luce.
Lav den lang og god - og kom stærkt igen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Lør 17 Aug 2013 - 9:47

Luce. Jeg vil ikke lyve, hvis du vil stoppe har jeg ærligt talt ikke tænkt mig at forsøge at stoppe dig. Jeg kan godt lide dig og jeg vil ikke have du stopper, men du har efterhånden lavet nok 'Jeg stopper måske'-tråde til at jeg har givet op på det her. Jeg gider simpelthen ikke forsøge at stoppe dig mere - mest fordi at det faktum at du faktisk laver en tråd, hvor der står at du måske vil stoppe, er et ubevidst forsøg fra din side, for at få os til at stoppe dig, idet du faktisk ikke har lyst rigtigt. For hvis du i virkeligheden tænkte Gud hvor har jeg lyst til at stoppe, så tror jeg at du havde skrevet 'Farvel, hyggeligt at kende jer' og havde slettet dig uden vi kunne komme med indvendinger. For så betød vores ord ikke noget. Men det gør de, fordi du i virkeligheden ikke har lyst.

Men som sagt, hvis du faktisk vil slette dig, så stopper jeg dig ikke. Hvis du ikke vil være her, så er det dit eget valg, og jeg har ikke tænkt mig at gøre noget for at vende op og ned på det. Det er dit valg. Om jeg så vil have du bliver eller ej, så gør jeg ikke noget^^
Men du ved du altid kan skrive hvis du vil snakke om det eller noget andet. Du har min Skype.

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 9:59

Som jeg skrev længere oppe Del så kan jeg ikke snakke om det da det kun kan hive bagslag

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Lør 17 Aug 2013 - 10:05

Hvorfor vil det give bagslag at snakke om noget man føler?

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 10:36

Kan ikke snakke om det da jeg har lovet en ikke og snakke om det

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Lør 17 Aug 2013 - 10:55

Hvorfor ..?

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 11:08

Personen bryder sig bare ikke om, at jeg snakker med nogen om det men heller holde det jeg lover end og ødelægge det mere mellem personen og mig end der allerede er

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 11:15

Luce du er en vidunderlig tøs her på siden Smile jeg har hørt så meget om dig, og havde håbet på at skrive med dig for du virkede som en dejlig pige i chatten, jeg ved ikke helt hvad der skete da jeg kom tilbage, nogen gange tænker jeg på at jeg aldrig skulle havde gået, vi snakke så godt sammen og hvilken falden engel jeg skulle hold emig fra Wink og vi havde det sjovt, du tog godt imod mig, og det er glad for Luce, vi bliver alle sammen såret hvis du forsvinder for livet Sad har læst nogen af dine emner, og hver gang jeg er på glæder jeg mig helt til at se om du har svaret nogen af de nye emner, for du er en vidunderlig skriver, og hpber selv jeg bliver lige så god som dig Luce :*

Jeg ved godt du ikke ville snakke om det Luce, men du er aldrig velkommen til at skrive med mig, og jeg ved at Kani er begyndt at savne dig på mobilen:( men Luce jeg har selv været der hvor du er nu, og jeg er sikker på jeg kan hjælpe dig, jeg ville ikke love noget for jeg ved jo ikke hvor slemt du har det, men jeg ville gerne prøve at hjælpe dig, for du er sku en dejlig pige og vi ville ikke miste dig mussen:*

Mange kærlige hilsen Elena Ryan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Lør 17 Aug 2013 - 12:18

Det forstår jeg godt Luce, men du behøver vel ikke sige hvad end der har med den person at gøre? Alle problemer kan vel ikke føre tilbage til én person?

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 16:46

Elena tak for din ros og alt det men som sagt så har jeg en del jeg må tænke på og specielt på min psyke da den er virkelig dårlig. Derfor er det svært og tro på alt det du skriver, men skal nok prøve og tænke på de positive ting du og andre har skrevet efter min pause og som jeg fortalte josh så har jeg sat ca 1 måned så tænker jeg videre derfra

Del det er størstedelen af det men også andre ting som jeg skal have styr på og det som folk har sagt til mig hen af tiden som kører rundt hver gang jeg er trist

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 16:49

Det var så lidt mussen:) selvfølelig er det svært at forstå havd folk synes og det er helt iorden:) jeg har det heller ikke godt psygist så ved ca hvordan du har det:( og det er ikke sjovt, jeg ved også godt at denne tid kommer til mig om ikke så længe, men ved så også at jeg altid kommer tilbage, og det åber jeg også du gør:) og håber ham her Josh ville hjælpe dig igennem det;)

- Elena Ryan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Lør 17 Aug 2013 - 21:24

Vil først og fremmest tage denne ene måneds pause og se hvordan jeg har det derefter. Enten kommer jeg frisk tilbage, tager en ny pause eller stopper. Som det er nu tænker jeg ihvertfald ikke klart nok til og bestemme mig og det vel også tydeligt og læse i det jeg skriver. Snakker selvfølgelig hen af vejen med dem jeg ved kan hjælpe mig igennem tiden så jeg tager det rigtige valg

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Ons 21 Aug 2013 - 6:48

Nu siger jeg seriøst som det er!
Det er overhovedet ikke fedt at man bliver kontaktet af en her fra siden og som fortæller en at andre beskylder en for at man laver en ny karakter når jeg har valgt at holde pause fra siden! Det der giver mig seriøst mindre lyst til og være her på når folk taler sådan der om mig bag min ryg!
Troede ærlig talt ikke at i kunne sænke så dybt jer der siger de løgne om mig! Jeg kan ikke styre hvordan folks profiler ser ud eller skriver men synes ærlig talt i skal stoppe de pis der! Det er overhovedet ikke fedt mere!!!!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Ons 21 Aug 2013 - 15:16

-.-

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Ons 21 Aug 2013 - 15:30

Altså... Om dette overhoved er en åben tråd materiale , Lan man jo sætte ? ved !!
Men siden det nu er lagt her , vil jeg da gerne tilstå at jeg IKKE PÅ NOGET TIDSPUNKT har ført en samtale med andre end mig selv om det emne- men at jeg troede at sand- et eller andet var dig Luce.
Af alle de årsager der er blevet nævnt.

Jeg har ikke talt med nogen om det-men tænkt det helt for mig selv.
Så det undrer mig da ikke at andre har haft de selv samme tanker.

Personligt betyder det Intet for mig - hvad du har af profiler.
Men man må have en smule forståelse for at folk tror det er dig , når nu der er SÅ mange lighedspunkter . Hvorfor ikke blive smigret istedet ?
Op med håret - og op med humøret
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Ons 21 Aug 2013 - 16:14

Altså nu blev jeg lidt nysgerrig for og se hvad der skete i denne tråd og jeg må sige og give Luce ret i, at det er ikke så specielt fedt og blive sammenlignet med en anden bruger. Jeg ved godt, at jeg er blevet sammenlignet med Luce og der er måske mange ligheder imellem mig og hende, men hvis i tænker på profilens opbygning skal jeg gerne sige, at min blev lavet på samme måde som Luces da jeg kiggede i de andre draconianers profiler for og se hvordan de har sat det op så det blev overskueligt og forståeligt og der var Luces nok den jeg kunne finde rundt i bedst og lånte hendes metoder og rettede den ind så den passede til min. Men ærligtalt så brød jeg mig heller ikke om og blive sammenlignet og blevet beskyldt for og være en anden jeg ikke er. Har hørt mange gode ting om Luce, men synes godt nok, at det var respektløst og sige i chatten, at man tror den ene bruger tilhøre en anden. Det jo ikke i orden og det lød heller ikke helt positivt da jeg læste 2 brugere snakke om, at jeg var Luce. Jeg følte ihvertfald ikke det som en positiv ting. Hvis man ikke kender en anden bruger eller har en ide om hvem personen er så spørg forhelved og tro på det modparten siger for ellers så skabes der virkelig dårlig kommunikation imellem folk og det bliver svære for de parter det går udover om og se om de overhovedet vil være på en side hvor sådan noget sker.

Camille nok tænkte du det, men du begyndte ikke og snakke om det og det er en god ting i stedet for og starte et dumt rygte op. For man ved aldrig hvordan dem det går udover har det med det eller hvem de er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Ons 21 Aug 2013 - 17:10

Nu stopper du fandme! Jeg gider ikke være uvenner med nogle, men det her er bare latterligt!

Abbie spurgte mig om jeg troede Luce også var Sandara, og jeg svarede at det troede jeg. Kan ikke helt huske hvad han svarede, men kan i godt selv høre hvor dumme i lyder? Det er ikke at blive BESKYLDT for noget som helst at sige at nogle tror man er en anden person også! Uha hvor er det slemt, folk tror jeg er nogle andre. Puha, det er forfærdeligt. Er det ikke ligegyldigt? Det var ikke et rygte, og det er ikke noget man bliver beskyldt for!
Ved at sige at man bliver beskyldt for det, siger i at det er en negativ ting at være den anden bruger, fordi den anden bruger er dårlig, eller hvad ..? For hvis ikke det er det, så forstår jeg ikke jeres problem! Jeg er blevet spurgt om jeg var Nille, jeg har fået at vide at folk troede jeg var Lailah og virkelig mange har spurgt mig om jeg var en eller anden admin fra en side - hvor de hadede adminen. Og jeg har intet imod det, fordi der er intet negativt over at folk tror man måske er en anden. Så at i siger det her, er simpelthen bare latterligt. Undskyld mig sprog og mit tonefald, men jeg er virkelig pissed over det her, fordi i er de vildeste dramaqueens lige nu!

Sandara. Luce, dig og Zerafina har den fuldstændig samme profilopbygning, i skriver på helt samme måde, har sjovt nok næsten de hundrede procent samme holdninger, og selv i chatten skriver i ens med få meget tydelige forskelle som nemt kunne være fabrikeret. Derudover logger den ene altid af, hvorefter den anden kommer på sekunder efter - i virkelig mange tilfælde, medmindre de er på samtidig eller ingen er på.
Jeg siger ikke at i hundrede procent sikkert er den samme, men at det virker virkelig sandsynligt. Jeg BESKYLDER jer ikke for noget, jeg BAGTALER jer ikke og jeg siger intet negativt! Hvis i siger det er negativt, så er det fordi i syntes den anden bruger er dårlig. Det er den eneste grund jeg kan finde på.
Det her er latterligt.
Jeg vil ikke være uvenner med nogen, men jeg har ikke tænkt mig at holde tilbage på det her, for det er latterligt. Og en til en anden gang, Luce du ved hvem der snakkede helt fredeligt om det i chatten, så i stedet for at lege dramaqueen og skrive det herinde, så skriv over Skype. Du har vores begges skype.

Ja, jeg er en bitch lige nu, men det er fordi jeg ikke gider høre på det her.
Had mig bare. Jeg er ikke lige så sød som Cam, ikke på dette her punkt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Ons 21 Aug 2013 - 18:00

Delilah nok lovede jeg ikke og sige noget for en hvis person men nu åbner jeg kraftedme kæften. Ja undskyld Abbie bliv sur eller hvad fuck du vil hvis du læser dette. Jeg har nemlig kun din skype Del for har slettet Abbies og grunden kan du lige så godt få at vide og det fordi han sagde jeg ikke skulle kontakte ham igen og det var den nemmeste måde for mig og lade være på.
Men også bare generalt. Tænkte ikke kun på Sandara karakteren. Det er stortset de fleste nye karaktere på siden der er blevet smidt over på mig. Nok er der nogen der ligner mig, men det kan jeg som sagt overhovedet ikke gøre noget ved. Det bare ikke sjovt i længden så ved i det så lad nu bare værre ok?
Plus det kan være der er kommet en misforsåelse i det hele eftersom jeg kun ved hvad jeg hører fra andre og nu skrev jeg det for, at det skulle stoppe. Jeg laver ikke nye karaktere og sådan er det. Så ved i det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Ons 21 Aug 2013 - 20:53

Og hvad der sker mellem Abbie og dig er vigtigt for hele siden, fordi ...? Jeg mener, jeg har ikke noget imod at du skriver til mig med problemer, og at du klager til mig eller hvad du vil - men at flippe her på siden tilsyneladende fordi der er blevet sagt at du måske var en anden person, fordi du er mopset på Abbie .. Kan du godt selv høre det?
Stortset de fleste nye karakterer på siden? Lad os tælle. Sandara. Zerafina. Jeg løb tør allerede nu. Grunden til at du bliver 'beskyldt' som det så latterligt er betegnet, for at være andre karakterer, er fordi ALT næsten er en lighed imellem jer, samt du nogle gange før har lavet en karakter, og påstået at det ikke var dig. Og derefter afsløret at det var. Kan du godt selv høre hvordan grunde til mistanke hober sig mere og mere op? Du har selv startet det.
Luce, du kan ikke stoppe folk fra at tænke som de gør. Jeg kan ikke sætte mig her og sige "Jeg vil aldrig nogensinde tænke at det her godt kunne være Luce igen", fordi det ville højst sandsynligt være løgn. Men jeg tænker også at det og det kunne være andre. Bare så du ikke tror noget.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum