Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Side 1 af 2 • 1, 2
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)
Er nød til og holde en meget længere pause fra uw muligvis stoppe da jeg er tæt på og se i den retning.
Har med tiden fået et dårligere syn på denne side og det er jeg virkelig ked af for har virkelig elsket og være her på, men det er blevet nærmest et helved for mig hver gang jeg er kommet ind på siden.
Har længe ikke kunnet trives her på siden og det er kun blevet værre og værre. Har derfor opgivet og kæmpe videre med denne side.
Holder bare ikke dette ud mere. Sorry til de af jer jeg har emner med. Håber i kan komme videre uden mig.
Det er ikke helt et farvel fra min side af da jeg indtil videre kun vil holde en længere periode pause herfra.
Kommer sikkert kun på for fremtiden for og tjekke pm, men da det er sjældent jeg får det så ser i nok heller ikke meget til mig af den grund her på.
Det ville ikke undre mig, hvis nogen af jer får ondt i røven af det jeg har skrevet her, men det må i tage eller lade være. Gør hvad i vil. Jeg har ihvertfald opgivet og kæmpet fra min side af.
Sorry til de af jer jeg kommer til og skuffe eller såre ved denne pause som muligvis bliver til et stop i sidste ende.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)
- Elena Ryan
Gæst- Gæst
Hvad er ser dig sket siden kl 22?
Der sad vi og hyggede med at finde ava til dig?
Og havde det dejligt!
Du ved du er velkommen til at skrive.
Og du kender mit syn på at trække stikket lidt ud og lade op, når tristheden lister sig ind på os.
Et råd der er super godt , hvis man følger det.
Og selv om det lyder nemt- er det meget svært.
Du er en stor del af siden her, og meget nødigt vil vi miste dig : (
De bedste tanker
- Camille
Gæst- Gæst
Jeg kan bare ikke holde det ud mere og har ikke den store lyst til og snakke om det da det kun giver bagslag i den anden ende.
Som nogen af jer godt ved har jeg overhovedet ikke haft det godt hverken psykisk eller fysisk og min selvværd er røget temmelig langt ned på det sidste og da der ikke er sket noget irl så kan det vel kun være herfra...Undskyld at jeg siger det direkte...
Og Cam det med, at jeg er en stor del af siden tror jeg ærligtalt ikke på mere. Det kan godt være, at du mener det, men det virkelig ikke sådan man føler det fra min vinkel.
Rafaela- Evolved
Men Luce- du laver mange af de tråde her , hvilke siger mig at du et eller andet sted behøver pausen.
Men - du tager den ikke ! Det er langt bedre at holde sig væk i f.eks fem dage , end at køre så langt ned at man stopper helt.
Har du det virkelig dårligt. Så hold en lille pause.
Brug energien på at pleje dig selv , og når humør og overskud igen er i plus - så kommer du tilbage til os. Fordi lysten er genfundet
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Lav den lang og god - og kom stærkt igen
Gæst- Gæst
Men som sagt, hvis du faktisk vil slette dig, så stopper jeg dig ikke. Hvis du ikke vil være her, så er det dit eget valg, og jeg har ikke tænkt mig at gøre noget for at vende op og ned på det. Det er dit valg. Om jeg så vil have du bliver eller ej, så gør jeg ikke noget^^
Men du ved du altid kan skrive hvis du vil snakke om det eller noget andet. Du har min Skype.
- Del
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Rafaela- Evolved
Delilah- Evolved
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Rafaela- Evolved
Delilah- Evolved
Rafaela- Evolved
Jeg ved godt du ikke ville snakke om det Luce, men du er aldrig velkommen til at skrive med mig, og jeg ved at Kani er begyndt at savne dig på mobilen:( men Luce jeg har selv været der hvor du er nu, og jeg er sikker på jeg kan hjælpe dig, jeg ville ikke love noget for jeg ved jo ikke hvor slemt du har det, men jeg ville gerne prøve at hjælpe dig, for du er sku en dejlig pige og vi ville ikke miste dig mussen:*
Mange kærlige hilsen Elena Ryan
Gæst- Gæst
Delilah- Evolved
Del det er størstedelen af det men også andre ting som jeg skal have styr på og det som folk har sagt til mig hen af tiden som kører rundt hver gang jeg er trist
Rafaela- Evolved
- Elena Ryan.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Det er overhovedet ikke fedt at man bliver kontaktet af en her fra siden og som fortæller en at andre beskylder en for at man laver en ny karakter når jeg har valgt at holde pause fra siden! Det der giver mig seriøst mindre lyst til og være her på når folk taler sådan der om mig bag min ryg!
Troede ærlig talt ikke at i kunne sænke så dybt jer der siger de løgne om mig! Jeg kan ikke styre hvordan folks profiler ser ud eller skriver men synes ærlig talt i skal stoppe de pis der! Det er overhovedet ikke fedt mere!!!!
Rafaela- Evolved
Delilah- Evolved
Men siden det nu er lagt her , vil jeg da gerne tilstå at jeg IKKE PÅ NOGET TIDSPUNKT har ført en samtale med andre end mig selv om det emne- men at jeg troede at sand- et eller andet var dig Luce.
Af alle de årsager der er blevet nævnt.
Jeg har ikke talt med nogen om det-men tænkt det helt for mig selv.
Så det undrer mig da ikke at andre har haft de selv samme tanker.
Personligt betyder det Intet for mig - hvad du har af profiler.
Men man må have en smule forståelse for at folk tror det er dig , når nu der er SÅ mange lighedspunkter . Hvorfor ikke blive smigret istedet ?
Op med håret - og op med humøret
Gæst- Gæst
Camille nok tænkte du det, men du begyndte ikke og snakke om det og det er en god ting i stedet for og starte et dumt rygte op. For man ved aldrig hvordan dem det går udover har det med det eller hvem de er.
Gæst- Gæst
Abbie spurgte mig om jeg troede Luce også var Sandara, og jeg svarede at det troede jeg. Kan ikke helt huske hvad han svarede, men kan i godt selv høre hvor dumme i lyder? Det er ikke at blive BESKYLDT for noget som helst at sige at nogle tror man er en anden person også! Uha hvor er det slemt, folk tror jeg er nogle andre. Puha, det er forfærdeligt. Er det ikke så ligegyldigt? Det var ikke et rygte, og det er ikke noget man bliver beskyldt for!
Ved at sige at man bliver beskyldt for det, siger i at det er en negativ ting at være den anden bruger, fordi den anden bruger er dårlig, eller hvad ..? For hvis ikke det er det, så forstår jeg ikke jeres problem! Jeg er blevet spurgt om jeg var Nille, jeg har fået at vide at folk troede jeg var Lailah og virkelig mange har spurgt mig om jeg var en eller anden admin fra en side - hvor de hadede adminen. Og jeg har intet imod det, fordi der er intet negativt over at folk tror man måske er en anden. Så at i siger det her, er simpelthen bare latterligt. Undskyld mig sprog og mit tonefald, men jeg er virkelig pissed over det her, fordi i er de vildeste dramaqueens lige nu!
Sandara. Luce, dig og Zerafina har den fuldstændig samme profilopbygning, i skriver på helt samme måde, har sjovt nok næsten de hundrede procent samme holdninger, og selv i chatten skriver i ens med få meget tydelige forskelle som nemt kunne være fabrikeret. Derudover logger den ene altid af, hvorefter den anden kommer på sekunder efter - i virkelig mange tilfælde, medmindre de er på samtidig eller ingen er på.
Jeg siger ikke at i hundrede procent sikkert er den samme, men at det virker virkelig sandsynligt. Jeg BESKYLDER jer ikke for noget, jeg BAGTALER jer ikke og jeg siger intet negativt! Hvis i siger det er negativt, så er det fordi i syntes den anden bruger er dårlig. Det er den eneste grund jeg kan finde på.
Det her er latterligt.
Jeg vil ikke være uvenner med nogen, men jeg har ikke tænkt mig at holde tilbage på det her, for det er latterligt. Og en til en anden gang, Luce du ved hvem der snakkede helt fredeligt om det i chatten, så i stedet for at lege dramaqueen og skrive det herinde, så skriv over Skype. Du har vores begges skype.
Ja, jeg er en bitch lige nu, men det er fordi jeg ikke gider høre på det her.
Had mig bare. Jeg er ikke lige så sød som Cam, ikke på dette her punkt.
Delilah- Evolved
Men også bare generalt. Tænkte ikke kun på Sandara karakteren. Det er stortset de fleste nye karaktere på siden der er blevet smidt over på mig. Nok er der nogen der ligner mig, men det kan jeg som sagt overhovedet ikke gøre noget ved. Det bare ikke sjovt i længden så ved i det så lad nu bare værre ok?
Plus det kan være der er kommet en misforsåelse i det hele eftersom jeg kun ved hvad jeg hører fra andre og nu skrev jeg det for, at det skulle stoppe. Jeg laver ikke nye karaktere og sådan er det. Så ved i det.
Rafaela- Evolved
Stortset de fleste nye karakterer på siden? Lad os tælle. Sandara. Zerafina. Jeg løb tør allerede nu. Grunden til at du bliver 'beskyldt' som det så latterligt er betegnet, for at være andre karakterer, er fordi ALT næsten er en lighed imellem jer, samt du nogle gange før har lavet en karakter, og påstået at det ikke var dig. Og derefter afsløret at det var. Kan du godt selv høre hvordan grunde til mistanke hober sig mere og mere op? Du har selv startet det.
Luce, du kan ikke stoppe folk fra at tænke som de gør. Jeg kan ikke sætte mig her og sige "Jeg vil aldrig nogensinde tænke at det her godt kunne være Luce igen", fordi det ville højst sandsynligt være løgn. Men jeg tænker også at det og det kunne være andre. Bare så du ikke tror noget.
Delilah- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hvad skal man sige, mit hovede kan bare ikke tage mere ligenu.. (Fravær)
» Et møde med én, som ellers helst skulle undgås! ~ Ax
» Troede det var over.....
» Det glemte jeg at sige, men her er nyheden
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine