Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
if you touch her <Selena> EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
if you touch her <Selena> EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
if you touch her <Selena> EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
if you touch her <Selena> EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
if you touch her <Selena> EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
if you touch her <Selena> EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
if you touch her <Selena> EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
if you touch her <Selena> EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
if you touch her <Selena> EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Jake
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Sasha
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Renata
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Lenore
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Genevira
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Celenia
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Marcus
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Elizabeth
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 
Emery
if you touch her <Selena> Voteba13if you touch her <Selena> Voteba14if you touch her <Selena> Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

if you touch her <Selena>

Go down

if you touch her <Selena> Empty if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:01

tid: sent på eftermiddagen
vejer: solen skinder og det er en smule varmt, men en frisk brise tager det værste
omgivelser: en mindre skovsti, som kun de som ikke ønsker at blive opdaget vælger at bruge.
påklædning: som på billedet, hans våben ligger i en taske ved hans side hvor han let kan få fat i den

Baroona havde valgt denne sti netop fordi at at her var lav sansynelighed for at møde nogen, hvilket øjer chancen hor at han slipper for at dræbe endnu en dusørjæger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:05

En mand havde dræbet om Selenas hals, og klemte til imens han løftede hende fra jorden. Han kvalte hende fordi han viste hun ikek kunne dø af det, manden tog en lille flaske vievand op og hælte udoveer hendes arme. Selena skreg af smerte og prøvede at vride sig fri af mandens greb men hun ikke ikke engang nå jorden.
"Please lad hver!" Råbte hun imens hun græd. Hun skreg da der blev hældt mere vand over hende vievand..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:29

da Baroona hørdte et skrig og et råb om hjælp, længere fremme af stien, tænkte han først at det ikke ravede ham, men så besluttede han sig for at undersøge hvad der skete.
da han nåede frem så han mand som linede en dusørjæger, stå med en kvinde som havde et reb i sin favn, han hællede den eller anden væske som tydeligvis sviede hendes arm.
Baroona trak sine knive, og snorede dem rundt i luftenmens han sagde ''jeg vil råde dig til at slippe hende fri, for du er inden for rekkeviden af mine knive''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:35

Manden ignorede den nyankommende dreng, og klemte hårde på Selenas hals. Selena kiggede ned på den nyankommende, og hendes øjne lyste op for håb for at blive reddet hun var bange. Manden fik det til at sige knæk i hendes hals, og Selena bed sig i læben af smerte. Hun klemte øjne sammen af smerte og kiggede på manden, hun brugte sin evne og lukkede for hans syn. Manden panikkede pludselig, og slap hende hårdt ned i den tykke dybe sne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:46

''sig ikke at jeg ikke advarede dig'' sagde Baroona og med et vrid med håndledet kastede han den ene kniv med en uhyre præcision mod mandens venstre ben, men med et lille ryk ændre den retning og fløj mod hans hans hals, hvor den laver en lille rift.
''det var endnu en advarsel næste gang sider den i dit hjerte, så jeg vil råde dig til at gøre hvad jeg beder dig om'' sagde han med en stemme så kold at det er tydeligt at det ikke er en tom trudsel.

PS. må jeg også styre NPSen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:18

Manden vred sig af smerte og panik over han intet kunne se og blev skadet. Selena fik hovedet op ad sneen og sorgede for at hans syn stadig var væk. Manden hørte dog bedre og fnøs af den unge mand, og sparkede ud efter Selena og fik sparket hende længere væk. Svag med hovedet nede i sneen.
"Jeg vil hellere dø end at lytte til dig!" Svarede han meget spydigt.

ps. Ja da ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:07

''så du vælger at dø, fint med mig''sagde baroona med et træk på skulderne, som om at det ingen betydning havde.
Baroona kastede begge knive synkront så manden var nød til at kaste sig ned på jorden for at ungå dem, dette fik bare Baroona til at smile grumt, han lavede et vrid med håndledet og knivende fløj tilbage, så med et andet vrid fløj de mod hans angler, hvor de skar hans acilles-sene over, så manden aldrig kommer til at gå igen, manden skreg af smærte.
Barona gik over til ham og sagde ''når der bliver mørkt kommer der ulve, men bare rolig du vil være død af blodtab inden da'' der efter gik han over til kvinden og spurte ''er du ok''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:26

Manden ville sikkert dø.
Selena rejste sig op stille men kunnne knapt holde hende oppe.
"Jeg klare mig.." Svarede hun stille og bed tænderne sammen for at holde sig oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 1:36

''skal jeg ikke forbinde de sår'' sagde han med en varm og venlig stemme, komplet modsat fra den koldblodige stemme han havde brugt for bare nogle få sekunder siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

if you touch her <Selena> Empty Sv: if you touch her <Selena>

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum