Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A silent place //Skylar// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba13A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba14A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba15 
Genevira
A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba13A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba14A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba15 
Jake
A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba13A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba14A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba15 
Valentine
A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba13A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba14A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba15 
Edgar
A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba13A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba14A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba15 
Abigail
A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba13A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba14A silent place //Skylar// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

A silent place //Skylar//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 15:55

Amina smilede, og Chie kiggede på Lily Malou, "Det vare kun lidt." Hun smilede til hende og tog hendes hånd med hen til spise bordet, Amina var allerede begyndt at lave pandekager, og de begyndte så småt at blive flere, Carlos gik hen til Amina og kiggede dernæst på Lily Malou og bukkede fint til hende, "Goddag frøken jeg er Carlos, kongen af dette hus!" Grinede han. Amina slog blidt sin albue ind i Carloses mave og han kiggede på hende, "Når okay, så bare ejeren da," Han kyssede hende på kinden og begyndte at vaske frugten og skære noget af den ud. Chie kunne se der var jordbær, det var noget hun elsket, hun fik et stort smil på læben af at have set dem. Da de var færdige kom de begge hen, satte tingene og bukkede fint, med et lille grin, "Værsegod håber i kan lide det," Sagde Amina. Carlos var henne ved døren, "Vi går en lille tur, Rex skal du med?" Rex kiggede hen på Carlos som om han var skøre og lagde så hovedet ned igen, Amina gik hen til Carlos og de kiggede begge tilbage på Lily Malou og Chie, "Vi ses, hyg jer, og tag endelig hvad i ville have!" Sagde Amina før de forsvandt helt ud af døren, de lukkede den og puff så var det gået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 12:57

Lily Malou satte sig på en stol ved spisebordet og kiggede hen mod Amina og hendes kæreste, gættede hun på at han var.
"Goddag," sagde hun venligt til Aminas kæreste, som viste sig at hedde Carlos.
Carlos og Amina satte mad på bordet og smuttede derefterud ad døren for at gå en tur. Lily Malou kiggede ned på maden og et stort smil bredtes på hendes læber. Hun tog en pandekage hen på hendes tallerken og fyldte den med is og frugt. Derefter rullede hun den sammen, hvorefter hun begyndte at spise af den.
"Øj, det er godt nok lækkert," sagde hun og slikkede sig om munden. Hun kiggede hen på Chie med et smil. "Har jeg spurgt, om hvor gammel du er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 17:49

Chie tog en pandekage og gjorde nøjagtigt det samme som Lily Malou havde gjort. Rex kom hen og puffede lidt til Chies ben, *Kast en pandekage ned til mig! Jeg er sulten!* Tænkte Rex til Chie. "Nej, det har du vist ikke.. Jeg er 12 år" Smilede hun til hende. "Hvad med dig?" Chie kunne huske at de aldrig havde fået udvekslet alder. Hun tog endnu en bid før hun kastede en pandekage ned til Rex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 18:09

Lily Malou smilte og så ned på Rex, som spiste af den pandekage, som Chie lige havde kastet ned til ham. "Jeg er 18," sagde Lily.
Hun tog endnu en bid af sin pandekage og hældte saftevand op i sit glas. "Hvor længe har du haft Rex?" spurgte hun. Hun vidste ikke rigtigt, hvad de skulle snakke om, så hun valgte at sætte emnet på Rex, som virkede til at være en rigtig sød hund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:14

"I lang tid, over 2 år skulle jeg mene," Hun smilede stort.
Hun kiggede ned på Rex, og sukkede lavmælt. Hun spiste pandekagen helt færdigt. "Lily Malou? Er der noget du ønsker dig rigtig meget?" Spurgte hun. Rex kiggede på hende med lidt bedende øjne, han ønskede endnu en pandekage, Chie var i gang med at lave endnu en til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:28

Lily tænkte sig lidt om men hun færdiggjorde de sidste rester af den pandekage hun havde læggende på tallerkenen.
"Ja Chie det er der. Der er så meget jeg ønsker mig, men jeg kan jo ikke få det hele." Hun sendte chie et lille smil og sukkede så også.
Det var sandt at hun ønskede sig en hel masse og det var ikke små ting, men livet var ikke ens for alle og sådan havde det jo heller aldrig været. Det var skæbnens vilje og det måtte hun leve med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 19:49

Hun kiggede ned i boret, "Må jeg vide en af dine ønsker?" Spurgte hun stille. Rex gik hen til en væg og lagde sig ned for at slappe af, Chie tog en bid af din pandekage, *Hvad er det for noget at spørger om?* Tænkte Rex til Chie. Chie svarede ikke, hun afventede blot en form for svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 2:16

Lily Malou tænkte lidt før hun svarede. "Et af mine ønsker? jo... jeg kunne godt tænke mig penge. Jeg kunne godt tænke mig følelsen at vide at man ejer noget." Hun tog endnu en pandekage på tallerkenen, færdig gjorde den og lænede síg tilbage i stolen. "Jeg ejer da noget tøj, men ellers ejer jeg intet," sagde hun og sendte Chie et venligt smil.
"Hvad med dig selv? har du et ønske?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:15

Chie smilede tilbage og nikkede som i at hun havde forstået hvad Lily Malou havde sagt. "Et ønske, hm..." Hun overvejede det lidt før hun svarede, "At blive ældre," Smilede hun. Hun kiggede ned på tallerkenen og dernæst op på Lily Malou igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 22:17

Lily kiggede undrende på hende. "Vil du gerne hurtigt vokse op og blive stor... eller kan du ikke blive ældre?" spurgte hun. Efter alle de besynderligheder hun havde oplevet i løbet af de sidste par år var hun godt klar over at alt var en mulighed.
Lily var nu blevet mæt og tog ikke flere pandekager over på sin tallerken. Hun nøjedes bare med at se Chie spise sin færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A silent place //Skylar// - Page 2 Empty Sv: A silent place //Skylar//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum