Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Voteba13Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Voteba14Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Voteba15 
Abigail
Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Voteba13Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Voteba14Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 0:12

Fordi jeg er vampyr. Nemlig. Ja.

Nej, jeg er ved at skrive en stor opgave, (JA, stor. SRP. Den tæller 2, TO, karakterer, fylder 50 elevtimer. Stor.) så jeg kommer kun på sådan.. Nat, når jeg alligevel ikke kan lave noget produktivt i fysik/matematik..

Det kommer nok til at blive ret intenst i øvrigt, så der kommer sandsynligvis til at blive huller hvor jeg slet ikke kommer på og hverken sover eller spiser.
Jeg ser frem til det x-x
Hvorfor jeg så skriver her og ikke dér lige nu er en gåde..

I er så søde og fine n__n
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty Sv: Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 6:13

Søde Spurv Very Happy.

Hverken noget at spise? Kan du så få noget i den mund! Razz

Nå, nu ved vi hvorfor Smile.

Ja, hvad kan jeg ellers skrive? Søde Spurv Razz

-Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty The deadline is drawing near

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 15:46

Aww, søde Nille! n__n
Håber din operation går godt!

The thing is.. Der er virkelig kort til deadline nu, så jeg har omtrent iiingen tid overhovedet. Overhovedet.
Jeg glæder mig til at kunne vende tilbage og fortsætte emnerne o,..,o

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty Sv: Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 15:48

Ahva for en operation? Jeg skal ikke opereres? Jeg skal indlægges?

Jeg derimod, har masser af tid! Jeg sidder i hospital værelset, og KEDER mig.
Min mor prøver at få gang i tv'et, og døren åbner hele tiden Razz.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty Sv: Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 15:56

Held og lykke Spurv Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty Sv: Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 21:39

Tak ^^
Blev lige færdig i dag 6:30.. Morgen.
XD
Mit hoved sprænges langsomt indefra på nuværende tidspunkt. Hvorfor sover jeg ikke bare?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud.. Empty Sv: Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum