Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Vis du virkelig er noget, så vis det. // Godric//
Side 1 af 1
Vis du virkelig er noget, så vis det. // Godric//
S: Shadowflame District. et græs område. Lidt ligesom en park.
O: Det der nu er i park
P: http://www.devilinspired.co.uk/198-483-large/black-and-white-multiple-bows-gothic-lolita-dress.jpg
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=42561344
T: midt om natten.
Andju gik stille. hun hade sin paraply med som altid. Hun kig og sang en stille sang, for sig selv. Hendes hår var sat op i to hestehaler, og hendes hår var krøllet. Hun hade været op og diskontere med sin forældre. Så hun var i godt humør. Hun elsker og drive dem til vandvid. Hun nyder det ligeså meget som at drikke blod, som er koldt og sødt. sukker sødt blod er lige hvad Andju elsker. Hun gik og kiggede på de folk der nu var ude og gå.. der var ikke så mange mennesker, men en gang imellem kunne man lugte dem. Andju viser ikke rigtig hindes følser. om hun er glad eller ked så har hun det samme kolde udtryk i hendes ansigt. Hun kan godt en gang imellem og lave et ondt andsig.. Men det bruger hun også kun til, når hun ville skramme sin mad.
O: Det der nu er i park
P: http://www.devilinspired.co.uk/198-483-large/black-and-white-multiple-bows-gothic-lolita-dress.jpg
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=42561344
T: midt om natten.
Andju gik stille. hun hade sin paraply med som altid. Hun kig og sang en stille sang, for sig selv. Hendes hår var sat op i to hestehaler, og hendes hår var krøllet. Hun hade været op og diskontere med sin forældre. Så hun var i godt humør. Hun elsker og drive dem til vandvid. Hun nyder det ligeså meget som at drikke blod, som er koldt og sødt. sukker sødt blod er lige hvad Andju elsker. Hun gik og kiggede på de folk der nu var ude og gå.. der var ikke så mange mennesker, men en gang imellem kunne man lugte dem. Andju viser ikke rigtig hindes følser. om hun er glad eller ked så har hun det samme kolde udtryk i hendes ansigt. Hun kan godt en gang imellem og lave et ondt andsig.. Men det bruger hun også kun til, når hun ville skramme sin mad.
Gæst- Gæst
Sv: Vis du virkelig er noget, så vis det. // Godric//
Det var midt om natten. Godric havde haft maridt. De var ved at komme oftere og oftere. Han kunne kun huske små brudsyykker af den. Der var en skov. Han løb. Ulve der løb. Mere kunne han ikk huske.
Han rejste sig forsigtigt op, og gik nedenunder. Leslie løftede hovedt og så på ham. Han gik over til hende, og satte sig på hug ved siden af hende. Han klappede hende på hovedt. "Jeg har tænkt mig at tage ud på en lille tur vil du med tøs?" Han så på hende, og hun gøede en enkelt gang. Han gik ud af huset, og hun fuldte stille efter ham.
De havde gået i noget tid nu, og de var kommet til et lille græsområde i Shadowflame District som linede en park. Han havde løbet hele vejen herover, og var nu godt forpustet, så han satte sig ned på en stor sten som han fandt. Leslie lagde sig ned lige ved siden af ham med tungen hængende ud af munden.
Han rejste sig forsigtigt op, og gik nedenunder. Leslie løftede hovedt og så på ham. Han gik over til hende, og satte sig på hug ved siden af hende. Han klappede hende på hovedt. "Jeg har tænkt mig at tage ud på en lille tur vil du med tøs?" Han så på hende, og hun gøede en enkelt gang. Han gik ud af huset, og hun fuldte stille efter ham.
De havde gået i noget tid nu, og de var kommet til et lille græsområde i Shadowflame District som linede en park. Han havde løbet hele vejen herover, og var nu godt forpustet, så han satte sig ned på en stor sten som han fandt. Leslie lagde sig ned lige ved siden af ham med tungen hængende ud af munden.
Gæst- Gæst
Andju så at der sad en henne ved et træ, og prøvede og få luft. *gu vide hvorfor han har løbet.. Arh nu ser jeg, det fordi hunden skal have trænet... godt man ikke har hund. Tror faktisk heller ikke, at dyr ville kunne lide mig..
måske.. det skal prøves* Andju gik hen i mod dem forsigtigt. Hun lukkede paraplyen sammen " på jeg kæle den?" sagde hun med en sød lille stemme. mest for ikke og skramme nogle af dem. *Min mor sagde altid da jeg var menneske at jeg ikke må gå hen til fremmede. Hvad nu vis jeg ikke kunne beskytte mig selv..
Gælder det også som vampyr.. Det tror jeg ikke* tænkt hun.
måske.. det skal prøves* Andju gik hen i mod dem forsigtigt. Hun lukkede paraplyen sammen " på jeg kæle den?" sagde hun med en sød lille stemme. mest for ikke og skramme nogle af dem. *Min mor sagde altid da jeg var menneske at jeg ikke må gå hen til fremmede. Hvad nu vis jeg ikke kunne beskytte mig selv..
Gælder det også som vampyr.. Det tror jeg ikke* tænkt hun.
Gæst- Gæst
Godric så en smule mistænksom ud. Han syntes at hun lugtede af vampyr. Han sad bare og så på hende i noget tid inden han stille nikkede. "Det må du godt." Han så på Leslie som stadig lå ved siden af ham, men havde løftet hovedt en smule. Hvis pigen havde tænkt sig at gøre Leslie noget, kunne Godric bare finde en sten og kyle den meget hårdt i hovedt på hende, og hun vil ikk vide hvor den kom fra.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» You remind me of someone... me? // Godric //
» ulve i skoven //Godric//
» Er det virkelig dig? //Zac//
» Er det virkelig ham? - Alian.
» You remind me of someone... me? // Godric //
» ulve i skoven //Godric//
» Er det virkelig dig? //Zac//
» Er det virkelig ham? - Alian.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine