Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
A Dinner With The High Lord
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Side 1 af 2 • 1, 2
A Dinner With The High Lord
Gæst- Gæst
Sv: A Dinner With The High Lord
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor kender du mit navn fra?" Han havde nu ikke svaret på hendes spørgsmål om hvem i alverden han var...
Hun kiggede på diamanten... Den mindede hende om ens øjne... Men ikke tale om at hun ville fortælle det til ham. Hendes yndige blik? Bah...
"Den kan vise at du er rig... Og i det taget undrer det mig hvem du er, og hvorfor jeg er her." Hun så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
altid men lide da han var vågnet havde han fåede en sæk over hovedet
det var andet gange folk havde borteføret ham denne gang havde han
bare lænker på i stedet for en irterne ting ved han kunne uhelddigvise kunne
han ikke gøre sig usynlige nå han ikke kunne bruge hans evne han sukkede imens han høret 2 stemmer der indefra den ene var Nilles men hvem den andens var viste han ikke han havde sin læderrustning på han blive ført ind i et lokale hvor stemmerne kom fra han fik fjernet hans lænker og sækken
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Naven "jeg fortrækker nu Skygens søn eller djævlens søn og hvem er de"
sagde han til manden han viste ikke hvad han ellers skulle sigde "må jeg spørge hvorfor du træker mig væk her omkring juletid" sagde Arason og lukket
øjne et øjeblik imens han tænkte "sir du taler ikke til en ridder og hvad vil du mig"
sagde han og kiget på ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Leder af dæmonerne? Seans leder?" Hun så spørgende på ham.
Hun kiggede på Arason, og kiggede advarende på ham. De skulle ikke irritere denne mand... Hvis han var dæmonernes leder... Så var han da ikke for venlig.
"Men, hvad gør os så særlige?" Hun lagde benene over kors, og lænede sig tilbage i den fine nydelige stol.
Gæst- Gæst
dæmones leder skulle ikke bilde ham ind at han var
ridder sådan et codex havde han aligvel ikke han sukkede og kiget på
dæmons leder han kunne jo forsøge og blive et med omgvilserne men så
skulle han gå musse stille "jeg kan godt forstå du ville tale med
Nille men for guds skyld jeg er bare et menske" svarde han og kiget på
dæmone
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så længe det ikke hænger sammen med noget slaveri.." Hviskede hun... Hun hviskede ja, men hendes stemme var stadig noget man kunne høre. Hun ville nemlig ikke have at Jacob skulle jagte hende mod hans vilje... Og sean gad hun da slet ikke have på nakken... Mere end hun allerede havde.
".. Så vil jeg tage det til overvejelse... Alt efter hvad det er du søger... Og dit navn vil jeg også vide." Hun var ikke bange. Slet ikke. Hun kiggede rundt efter noget vand...
Gæst- Gæst
lide da han ødlagde bordet hans ben kom ned han smilte for sig selv han var hel kold overfor hvordan han så ud han havde set så mange "jeg vil vide mere om det inden jeg sigde ja til det du tilbyder os og hvad vi skal jeg actptere ikke før jeg ved mere om det hvis du forstår" sagde han og smilte selvsikker ja Sean kæmpe mod ham havde han ikke noget imod heller ikke camilla men hun var jo ikke helt dæmon så han var i tvile om det virket på hende også
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede på manden igen. "Hvordan kender du til Jacob?" Spurgte hun. Mandens ord overraskede hende virkelig... Men hun ønskede slet ikke at Jacob skulle lide bare fordi hun var en dum tøs. Hun ville ikke svare før hun havde hørt Arasons svar... Hun kiggede på Arason, og afventede hans svar.
Gæst- Gæst
"du er jo syg i dit hovede hvad fanden er der galt med dig" råbte han
til manden der dæmones leder han var så friste til og slog ham ihjel
hans hænder greb ubevist hård om skafte på hans sværd han var så vrede lide nu
denne dæmones leder var syg i hovedet Arason havde nu rejste sig
op og kiget med et dræber blik over på lederne af dæmonerne han skulle lide til og træke hans sværd og vis ham hvorfor han bliv kaldt djævlendes søn
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
var han væk han smilte og holdte sig i mørket hvor han
bageefter fløje op bage ham og stod nu lide bag denne dæmones leder og havde hans
sølv klinge rette mod hans hals "jeg arbejde ikke for nogen hvordan ville du ha det hvis jeg sigde at min evne ikke er en svag en og så med et var han væk igen nu skulle han finde ud af hvor han gemte sig han kunne være et par steder men nu stod han i skygen igen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Langsomt løftede hun hænderne, og med håndfladerne nedad. Der kom en dråbe frem, og slukkede en lille ildflamme. Hun svingede med armen op af, og ud af hendes hænder kom der vand. Hun tog kontrol over vandet med den anden arm, og bevægede den hurtigt. Vandet slukkede det ild der var rundt om hende. Hun mærkede langsomt at energien forsvandt... Hun kiggede op på manden. "Vil du virkelig dræbe mig bare fordi Arason er stædig?" Spurgte hun, og lagde hovedet lidt på skrå. Ilden kom nærmere, og nærmere over til hende. Hun pressede sig op af det lille hjørne. "væk! Dumme ild! VÆK!" Råbte hun som om ilden var levende.. Sikke dum hun dog nogle gange var! "FORHELVEDE ARASON! DET ER DIN SKYLD!" Råbte hun så. For det var det jo? Hvorfor KUNNE han ikke bare tage sig sammen, og lade være med at true enhver på hans vej? Sikke noget da... "OG LAD VÆRE MED AT GEMME DIG SOM EN KYLLING!" Råbte hun så til sidst. Hun kiggede på ilden der dansede foran hende...
Gæst- Gæst
dæmon gang i han ville ikke finde sig i noget han mærket skygen forsvinde og nu skinde ilden ved ham han kiget op på denne dæmon rasende over det "hvad du ende hedder dæmon leder kom her ned og kæmpe mod mig med et sværd hvis du vinder skal jeg nok tag denne opgave men hvis ikke så skal du skære din ene hånd af" råbte han op til ham mens han mærket varmen omringe ham han kiget vredt over på Nille "jeg ville ikke bare stå og se på mens han gjorde sådan noget men vil du gerne se folk piske sig selv" han kiget op på denne dæmon denne djævle i det han mærte et ild der var meget tæt på ham
Gæst- Gæst
også var nille og Arason et andet sted, som havde de telepoteret. De var ved kirkegården Corpsewind Cemetery. De stod i den samme position som de havde været i, i spisesalen lige inden de teleportet, denne gang stod manden der bare mellem dem
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Alane - Dinner is done.
» Dinner With the Thunders.
» A nice dinner - Norah
» Dinner with a slave? why? - Noah
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata