Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Voteba13Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Voteba14Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Voteba15 
Abigail
Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Voteba13Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Voteba14Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline//

Go down

Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Empty Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline//

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 18:15

Sted: Kroen Det Vilde Svin
Omgivelser: En masse mennesker ved bordene og et par ude på dansegulvet.
Tid: 17.28
Vejr: Kølig aftenbrise. Næsten vindstille. Halvmørkt.
Påklædning: Sorte jeans, hvid tanktop, cowboyvest og hvide ballerinas.

Lily Malou var på arbejde og gik rundt fra bord til bord og tog imod bestillinger. Hun sendte et flygtigt blik hen mod klokken, som viste, at hun snart havde fri, men en halv time gik så langsomt, når man bare gerne ville væk. Hun skulle til at aflevere bestillingssedlerne oppe i baren, da der var en der piftede efter hende. Hun vendte sig irriteret om og gik hen mod et bord, hvor der sad en gruppe mænd. Sikkert ikke edru. Hun trak et falsk smil på læben. "Hvad kan jeg så gøre for jer?" sagde hun med et frækt glimt i øjet og lænede sig ind over bordet.
"Kan du fylde mit krus op?" spurgte en af mændene og rakte hende et stort ølkrus. Der var et par stykker mere som rakte deres glas hen til hende også, og hun tog dem alle sammen. Med et under den ene arm og to i hver hånd, vendte hun sig om og gik op mod baren. "Genfyldning," sagde hun til manden bag baren og stillede krusene. Hun fiskede bestellingssedlerne op ad lommen og skulle til at give dem til manden, da han sendte et nik mod døren ud bagved, hvilket betød, at han havde travlt, og at hun selv måtte klare det. Hun sukkede og møvede sig om bag bardisken og ind i køkkenet, hvor hun hængtr sedlerne op på en snor, i rækkefølge alt efter hvem der havde bestilt først. Kokken kom hen og kiggede hende over skuldrene. "Jeg aflevere lige et par øl, så kommer jeg tilbage efter maden," sagde hun. Kokken nikkede bare, og tog den første seddel i rækken, hvorefter han begyndte at finde de forskellige ting frem.
Lily traskede ud ad køkkenet igen og ind til baren, hvor de fem ølkrus var blevet fyldt. Hun fandt et fad og stillede krusene op på det, hvorefter hun gik ned mod bordet, hvor mændene sad, og afleverede dem.
"Hvornår har du fri i aften, smukke?" spurgte den mand, som også havde bedt om genopfyldning før. De andre smilte bare. Store smil, så man kunne se deres klamme gule tænder. Lily smilte bare tilbage og lod en hånd glide gennem det lange lyse hår. "Jeg er desværre optaget i aften drenge." Derefter gik hun tilbage til køkkenet og smed et par tallerkener på armene. Ja, en ting hun var blevet god til, efter hun var begyndt at arbejde her, var, at hun var blevet god til at balancere med ting. Hun gik ud igen for at aflevere maden og sendte endnu et flygtigt blik mod uret. Hun var måske ikke optaget af en anden i aften, men hun løj ikke, ved at sige hun var optaget. Hendes eget selvskab kunne hun da sagtens bleve optaget af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Empty Sv: Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 13:00

Caroline kom ind til kroen hun var lidt små tørstig men hun kom kun med problemer bag sig. hun var stukket af fra et mord, bare et lille et. Men Politiet havde set det som en 'kæmpe' stor katastrofe og var i hælene på hende. Caroline havde et snørret grin oveer sit ansigt da hun kom indi kroen. hun kiggede rundt der var en masse, og godt gang i den. hun massede sig igennem mængden af menensker og kom op til baren og kiggede rundt. Hun satte sig ved inærheden af en anden lyshåret pige og lod sit hår side som den piges så de kunne ligne hinanden bagfra. Politiet gik op og greb fat i pigen Lily.
"Du skal med på stadionen unge dame." Sagde polititet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Empty Sv: Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 15:57

Lily vendte sig om og så på politibetjentene med et spørgende blik. "Undskyld jeg har altså lidt travlt med arbejdet lige nu, så hvis i skal have nogen med ind og erklære nogen skyldig, vil i så ikke finde en anden?" Hun rejste sig og gik op mod baren hvor hun fik hældt et stort krus med øl op i og hun rakte det til politibetjenten. "Værs'god. slå dig ned så skal jeg nok blive færdig med det jeg er i gang med, der kommer vel snart en og afløser mig."
Manden bag disken rakte hende et fad med tre drinks på og nikkede mod et bord. "Er tilbage om et øjeblik," sagde Lily med et smil og tog fadet og gik hen til det bord, manden havde nikket mod, og stillede drinkene på bordet. "Velbekom," sagde hun med et smil og gik op til disken igen hvor politimanden endnu sad og hun sattte sig på en stol ved siden af ham. "Hvad kan jeg så gøre for dig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline// Empty Sv: Veninder? Jeg binder mig altså ikke med hvem som helst, men du kan da prøve. //Caroline//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum