Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This place is diffrent - Arason - Page 5 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 
Lori
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 
Valentine
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 
Jake
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 
Edgar
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 
Lenore
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 
Abigail
This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

This place is diffrent - Arason

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:02

Hun kiggede stadig bare tavst på søgte efter så spor til om han virkelig mente det, hun smilede tyndt til ham da hun kunne se ham mente det, men hun kunne stadig mærke en vis utryghed hos ham, hun kiggede spørgende på ham igen, hvad pokker skulle hun sige, hun ville ikke lyde dum men samtidig ville hun heller ikke have han skulle være utryg ved hende, hun strøg hans kind, hendes spørgende blik sagde næsten hvad hun selv ville spørger om 'er du utryg' det var det hun ville spørger om men hun ikke kunne tage sig sammen til at spørger om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:07

han nikkede til det hun spurgte om imens han kiget på hende
"men det er ikke noget ude over at jeg måske er en smule utryk¨når du skulle blive til varulv" sagde han og kiget undskyldene på hende han mente
ikke at han ikke stolede på hende han viste bare ikke hvordan hun var når
hun var en varulv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:11

Hun sukkede hun forstod godt hans utryghed nu, hvem var også tryg med en varulv, de var monstre, hun tog hurtigt sin hånd væk fra hans kind og lagde armene om de ben hun havde trukket til sig selv, hun sad nu op og kiggede ud i luften hen på vægen, "jeg forstår dig godt, jeg er et monster" hun lagde sit hoved på sine knæ og havde baghovedet vendt mod ham, hun kunne ikke kigge på ham, ikke nu, hun elskede ham og hun ville aldrig gøre ham fortræd det ville hun virkelig ikke men det var ikke altid hende der bestemte over monstret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:16

"nej du er ikke et monstre et monstre er en der dræber som
han selv kan vælge" svarde han og vendte hendes ansigt mod¨
hans "du er ikke en monster hvis der er nogen der er et monster
af os er det mig" svarde han og vendte hans ansigt fra hende
han var monstert ikke hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:23

Hun rystede på hovedet, "du forstår ikke, jeg har dræbt af min egen fri vilje" det havde hun, hun kunne ikke se på ham hun vende blikket ned af da han vende hendes blik mod ham, men da hun kiggede op på ham, var det som en flodbølge truede med at slå til og oversvømme hendes øjne, en enkel lille tåre gled ned af hendes kind, hun kiggede på ham, nej han var intet monster hvordan kunne han dog sige det, en tåre gled igen ned af hendes kind da han vend hovedet væk fra hende, hun snøftede engang og lagde igen sit hoved på sine knæ og hovedet vendt væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:27

"jeg har dræbt af egne fri vilje mere ende en gang" svarde han og prøvet
og trøste hende samtidig med at han mente hun ikke var et monster
"så nej du er ikke et mostre så sådan er det" smilte han til imens
han kløede hende drillende bage øret for at skifte hendes humør
han kunne ikke klare og se hende på den måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:34

Hun sukkede, "har du også spist dem du slog ihjel" hendes stemme knækkede og tåre gav efter og strømmede ned af hendes kinder, det gik først op for hende nu hvor et forfærdeligt monster hun var, at han prøvede at trøste hende satte hun pris på men det hjalp bare ikke, "Jo jeg..jeg er et monster" klynkede hun lavt, det hjalp ikke han kløede hende bag øret selv om det var ret dejligt, hun kiggede på ham med tåre trillende ned af hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:39

"nej men jeg har gjordet det der er være sugte blod fra folk helt tømte men du er ikke et monster´det vil du aldrig blive i mine øjne" svarde han og kyset hende på munden
imens an kiget hende i øjne "så jeg har haft lide sådan som dig men jeg elsker dig og det er noget sludere at du er et monster" sagde han bestemt "der er jo ikke sket mig noget og du har beskytte mig det ville et monster ikke gøre" svarde han
og kiget hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 1:46

Suget blod, havde han været vampyr.. Hun gøs ved tanken og de forfærdelige væsner, men det bekymrede hun sig ikke om nu, at han havde suget folk tomme, ja det var ikke ligefrem venligt, men han spiste da ikke kødet i mens han så på offeret vride sig i smerte for vær luns kød man rev af, "Arason..." mere nåede hun ikke at sige da han kyssede hende på munden, hun troede det ville bringe hende i bedre humør men ikke engang hans kys kunne rede hendes dårlige humør hvordan kunne det være, tåre trillede stadig ned af hendes allerede våde kinder, "Arason... Jeg er et monster, jeg glad for du elsker mig for jeg elsker også dig, men jeg vil altid være et monster det kan jeg ikke komme udenom" hun sukkede og kiggede ned i sengen, "men det er jo mig der beskytter dig ikke mønstret, du har ikke mødt monstret endnu og når du gør vil du aldrig nogensinde være i nærheden af mig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 2:03

"jo jeg vil og hvis du er mere tryg ved det vil jeg godt blive til en
varulv for din skyld" svarde han og kyset hende igen på munden
"og ellers kan jeg forsvare mig selv sådan at jeg ikke dør uden du alleså kommer
til skaden" svarde han og smilte til hende da han sagde det for han mente vær et ord af det og sådan var det han elskede hende og ville gøre alt for at det ikke skulle ske
for dem at de gik fra hianden på grund af noget så tåbliget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 2:09

Hun kiggede på ham et stykke tid i chok over det han lige havde sagt, at han ville blive varulv vis det ville gøre hende mere tryg, ikke tale om han skulle blive varulv, "glem det" sagde hun bestemt inden han kyssede hende på munden og hun blev blød igen og uden hun vidste af det trillede en tåre endnu engang men denne gang ikke fordi hun var ked, nej hun var bare glad for ham, virkelig glad for ham, hun elskede ham jo for pokker hun elskede ham højt, hun ville ikke vide hvad hun skulle gøre uden ham, hun ville nok overveje selvmord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 11:16

han slap kyset og tørte hendes tåre væk
"er du sikker på at du er sikker på det" svarde han
og kiget bestmet på hende "tilbudet står der stadig hvis du ombestmere dig"
sagde han og kiget på hende mens han nusede hende på kinden
imens han smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 11:28

Hun smilede til ham da han tørte hendes tåre væk og nikkede "Ja" sagde hun lavt og kiggede på ham hun ville ikke lave ham om til noget som hun vidste han ikke ville blive glad for at være "du ville ikke blivr glad for det vis jeg gjorde dey Arason, du vil hade mig" hun kiggede ned men kiggede hurtigt på ham igen og smilede da han nussede hendes kind, hun kyssede ham på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 11:38

han smilte og gengælde hendes kys mens han stadig nusede
hende på kinden det måtte være en god fornemlse han havde
fordi han elskede hende han smilte ved tanken om hvordan de mødte hinaden
første gang det var en meget sjov måde det var sket på han kiget hende i øjne
han var fortabt i hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 12:04

Hun smilede dan han gengælde hendes kys og nød at han nussede hendes kind, hun sukkede mod hans hånd, hun elskede ham virkelig det gjorde hun kunne ikke forstille sig vis hun ikke havdet mødt ham, hendes liv ville bare havde gået videre med at drikke hele tiden men han havde ændret det, "ville du selv blive varulv" hun så spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:06

"ja hvis du fik det bedre af det ville jeg svarde han og
faldt i søvne ved hendes side //out er du med på et nyt emne med en der prøver og forføre Arason//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:08

Hun sukkede og tænkte lidt over det imens han faldt i søvn, hun faldt også i søvn lidt efter og lå ind til ham//Out, Øhm.. ja men kan ikke love hun slipper godt fra at hun prøver at forføre ham xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:09

//iorden sender linket når det er lavet til os//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:10

//Okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:26

//https://theunderworld.danskforum.net/t2520-et-mystisk-mde-arason#76757 der//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:27

//Tak, men hvad er rækkefølgen?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:29

spørge hende lide om det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:30

//okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:51

//hende mig og dig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:52

//fandt jeg ud af//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 5 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum