Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
O: Våde og klamme mure fyldt med snask, mørke i hver en krog og en klam lugt af affald. Man kan samtidig høre hvordan det snavsede vand flyder rundt i kloakkens mørke.
P: Josh: Hættetrøje og cowboybukser. Juliet: En lang sort kjole der går hende til lidt under knæerne.
T: aften.
Juliet gik igennem kloakkerne, hendes skridt rungede igennem mørket som et ur der tikkede og tikkede. De høje hæle ramte beton jorden, der var ingen tvivl om at hun var på vej. Et lumsk smil lagde over de røde læber og de lange lysebrune hår faldt som en kaskade ned af hendes ryg. Dog få af totterne havde listet sig frem på hendes kinder, hvor de skjulte hendes ellers markerede kindben. Denne kvinde var ikke bekendt for nogen, der var ingen der vidste hvem hun var, det gjorde hun kun selv. Hendes navn var som sagt Juliet, Juliet Brazil, mor til Lola Brazil, Johs mor. Juliet var en engel, en falden engel, hun havde ingen gode hensigter og var ligeglad med næsten alt og alle. I modsætningen til sin datter, så var Juliet et helvede og ingen kunne tæmme hende. Havde hun sat sig for noget, så skulle det ske og hun havde en lille lumsk plan oppe i sit hoved. En plan der angik hendes såkaldte barnebarn Josh, der åbenbart var blevet mere vigtig end hun nogensinde havde troet en fejl som ham kunne blive. Det havde åbenbart lykkedes ham at blive de gode engles leder og endda at blive en archangel! Hun rystede blidt på hovedet ved tanken, sikke noget, hendes barnebarn var gået hen og blevet vigtig! Det kunne hun slet ikke forstå! men, det var slet ikke det hun havde i tankerne at lave om, faktisk så havde hun kontaktet en der kunne minde lidt om hende selv. Både med evne og mål. Lilly, en skammer. Hun havde kontaktet hende angående Josh og Nille, de to kendte vist hinanden. Josh var "bror" til Jacob og Nille var kærester med Jacob. Sådan havde hun forstået det i hvert fald. Så, hun havde kontaktet hende omkring det, for Lilly ville have fat i Nille og Juliet have fat i Josh, så hvorfor ikke finde ud af noget? Hun havde aftalt at mødes med hende her i kloakkerne, hvor ingen kunne se dem eller forstyrre dem og derefter vil de drage af sted efter frygt og skam børnene.. Endelig kom Juliet frem til stedet. Hendes lysende blå øjne spejdede rundt i mørket.
"Lilly?" hviskede hun og afslørede en smuk og klar stemme. "Er du til stede?"
Frygt og skam var ikke så forskellige fra hinanden, det var noget Juliet var helt sikker på..
Gæst- Gæst
Sv: You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
Gæst- Gæst
Sv: You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
"Ja, desværre, han har desværre arvet skønheden fra sin mor, eftersom hans far var en af de grimmeste narrøve i verden," sagde hun og selvom hendes stemme var smuk, så var den også kold og skærende. "Og det med magtfuld.." Hun stoppede sin sætning og sukkede, imens armene blev lagt på kors, så hun afslørede et langt ar hen af sin arm. "Men, det betyder ikke at vi ikke kan få fat på ham.. og hvad med Nille?" Hun så spørgende hen på Lily, hendes øjne kunne gennembore en sjæl. "Efter hvad jeg hører af rygter er hun vidst også ret så magtfuld ikke sandt?" Langsomt begyndte hun at kredse rundt i kloakkens mørke. "De to kender hinanden, de holder sikkert af hinanden, hvilket vi kan udnytte og jeg kan sagtens se hvor du vil hen det med den unge Josh.. Har vi ham, kommer den store sikkert eller så gør Nille," Hun smilte lumsk og stoppede med at gå. De perfekte ben stod rette på kloakkens hårde gulv.. "Du vil have Nille, jeg vil have Josh, hvis vi arbejder sammen for vi dem hurtigere end de kan nå at blinke," Hun kiggede lumsk hen på Lily. "Så er du frisk ærede skammer?"
Sidst rettet af Josh Tors 20 Jun 2013 - 21:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Grimmeste narrøve i verdenen?" Lilys latter var kold, uden glæde, men den var ægte. "Hvilken pæn måde at sige det på." Lilys smil blev lumsk, mens hun så rundt i kloakken, men hurtigt betragtede hun Juliet. "Nille?" Lilys ene øjnebryn blev løftet svagt. "Hendes hjem kommer vi ikke i nærheden af. Jeg er på hendes sorte liste, jeg dræbte vores mor. Hendes hus bliver bevogtet, lige så vel at hun er en stærk rigtig skammer." Lily havde krænget sin stemme fyldt med had da hun sagt 'rigtig'. "Men hun er den sidste. Jeg vil have hende død." Lily lagde hovedet lidt på skrå, ligeglad med kvindens øjne der kunne gennembore ens sjæl, kvinden burde vide bedre. "Udnytte... Ha! Har du nogen ide til hvad vi kan gøre? Nille bliver svær, men Josh kan jeg sagtens få fat i, er jeg temmelig sikker på." Lilys smil blev mere ondt. Hun havde en plan. "Hvem siger vi behøver den unge Josh? Min skammer stemme er lidt som Nilles, hvis man har hørt den en gang før, kan man godt høre forskellen på hendes og min. Hvis man ikke har, er den svær. Og jeg bruger nærmest aldrig min skammer stemme." Lily blinkede drilsk til Juliet. Ærede skammer? Lily hævede begge øjnebryn. "Jeg er skam frisk, Juliet. Alt for at få Nilles hoved adskilt fra hendes krop... Men vi har et problem." Lily skar ansigt. "Jacob."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nemlig, jeg vil bruge min skammer stemme, så han tror det er Nille der kalder på ham og ikke mig." Lily smilede kækt. "Og hvis jeg tager en hætte på, tror han mere på det." Hun havde et ondskabsfuldt glimt i øjnene. Lilys ansigt blev mere alvorligt da de kom ind på emnet med Jacob igen. "Hvad mener du med de ikke er de bedste venner lige for tiden?" Spurgte Lily. "Jeg har ikke fået udtryk for at de skulle være uvenner." Lily rynkede på panden. "Jeg er klar, men! Hvordan kan vi få Nille til at komme over til os? Altså, ja vi bruger Josh, men hvordan får hun at vide at vi har ham? Jeg kan ikke gå over og banke på hos hende, uden at få en pil i hjertet." Lily skar ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lily lagde hovedet lidt på skrå. "Lyder udmærket, så håber jeg du er en virkelig god skuespiller. Nille er klog, ikke undervurder hende. Hvis hun virker det mindste betænksom, slå hende ud." Lily smilede blot, som om hun ikke lige havde sagt at en skulle slå hendes lillesøster ud. "Det er en fin plan, afsted." Hun gik mod udgangen. "Som sagt, slå hende ud hvis hun virker betænksom." Lily lagde armene over kors.
Gæst- Gæst
"Jeg er skam god til skuespil, jeg er jo trods alt en engel, vi kan se ligeså uskyldige ud som en lille killing," sagde hun. "Jeg siger det samme om Josh, får han bare den mindste mistanke om dig, så slå ham ud og gør det heller diskret, de andre engle skulle jo nødig opdage at du gør deres leder fortræd,"
Da de endelig kom til udgangen, kiggede Juliet sig kort omkring, for at se om nogen skulle have haft mistanke omkring dem. Der var ingen væsner i syne, de havde været heldige. Med et stolt blik kiggede hun hen på Lily. "Jeg finder Nille, du finder Josh og så mødes vi her igen, indtil da held og lykke," Hendes ord var oprigtige som en engels skulle være. Ud imellem hendes skulderblade voksede et par store sorte vinger, et tegn på at mørket hærskede over hende. Hun lettede fra jorden og fløj derhen hvor Nille var, landede et stykke der fra så ingen skulle se de sorte vinger..
Gæst- Gæst
Lily skiftede form til panter og løb mod det sted hvor hun kunne lugte Josh. Hans hus. Lily skiftede form igen, hun havde stjålet noget tøj og trak det på. Hun havde løse sorte jeans på, en hættetrøje der var hvid og sorte sko. Hun trak hætten over hovedet og satte håret som Nille plejede at gøre. Lily så mod Joshs hus og gik ud af skyggerne så han kunne se hende.
"Josh... Hjælp... Vi må snakke sammen..." Skammer stemmen mindede om Nille, dog ikke helt, men heldigvis havde Josh aldrig hørt Lilys skammer stemme før. Hun havde ryggen til huset så Josh ikke ville se det faktisk var Lily.
Nille kørte håret over på den ene skulder og trådte ud af huset. Hun så kort rundt, mens hun trak hætten over det sorte hår.
Gæst- Gæst
"Hej Nille, hvad vil du snakke om?" hans stemme var rolig og fattet..
Juliet fik med det samme øje på Nille og et lumsk smil bredte sig på hendes svagt lyserøde læber. Med en kniv hun havde ved hånden, skar hun lidt i sig selv for at se en smule slidt ud, inden hun skjulte den igen og løb hen imod Nille. Hun gjorde en stor entre ud af det, ved at falde på knæ ikke så langt fra hende, hvor hun derefter så bedende op på hende og foldede hænderne sammen.
"Du må hjælpe mig! jeg beder dig vil du ikke nok hjælpe mig?" en enkelt tåre trillede ned af hendes kinder. "Mit barn.. mit barn er fanget hos en væmmelig mand, han tæsker os begge, jeg beder dig.. vil du ikke nok hjælpe mig?" Man kunne ikke spotte det falske over Juliet, ikke den mindste smule.
Gæst- Gæst
"Det er Jacob... Han... Han..." Hun lød som om hun brød sammen i gråd, og hendes skuespil var perfekt. Man kunne ikke se det var skuespil. Hun knækkede sammen og faldt på hug, stadig gemt af hætten, så han ikke kunne se det var hende. Hun græd falskt.
Nille stivnede straks da hun så en kvinde falde på knæ, og så bedende på hende. Et barn? En mand der tæskede dem? Vent lige et øjeblik. Nille tøvede. En af hendes snigmordere gik hen til dem, og han så truende på kvinden. Nille lagde sin hånd på hans skulder og så advarende på ham. Han bukkede og gik baglæns væk, men holdte øje med kvinden. Nille kiggede på kvinden, undersøgende.
"Taler du sandt, ville du ikke blot have én tåre løbende ned af din kind, men flere." Sagde Nille roligt. "Desuden, hvis han tæskede jer, ville der ikke være snitte mærker fra en kniv. Tør du at se mig i øjnene, for at lade mig se om du lyver eller ej?" Nille hævede spørgende et øjnebryn.
Gæst- Gæst
Hvis det virkelig havde været Nille, så havde hun ikke haft ryggen vendt til ham på den måde. Der var bare noget der ikke stemmede og han fulgte sine fornemmelser.
Juliet rystede på hovedet, gemte sig væk imens hun snøftede og klynkede med en ynkelig stemme. "Han skar i mig da jeg forsøgte at løbe, de andre sår fra når han tæsker mig er forsvundet eftersom jeg healer," Hun hulkede og gemte sit ansigt væk, rystede voldsomt og bed sig i underlæben så den begyndte at bløde. "jeg vil ikke se dig i øjnene, nej, du må ikke tvinge mig, jeg har bare hørt rygter om at du skammeren hjalp folk og fik andre til at skamme sig," Hun kiggede kort op på hende, men startede ikke en øjenkontakt. "er det en løgn?" hendes stemme var så svag og uskyldige som den kunne blive.
Gæst- Gæst
Nille tøvede. Der var et eller andet... Nej, lige meget. Men noget føltes forkert.. Hun vidste bare ikke helt hvad. Hun så betragtende på kvinden, mens hun ventede på at svare på kvindens spørgsmål. Så sukkede hun. "Udmærket. Nej, det er ikke en løgn. Beklager. Jeg skal nok hjælpe dig." Nille så mod en af snigmorderne og piftede. "Og ham her kommer med." Hendes stemme var hård, for at vise der ingen undtagelser var. Snigmorderen kom over til dem og rakte en hånd til kvinden, for at hjælpe hende op.
Gæst- Gæst
Juliet gemte sit ansigt væk bag sine rystende hænder, klynkede og hulkede, men bag det gemte ansigt skjulte hun et lumsk smil. Nille gik med til den, hun troede på hende og Juliet troede lige at det skulle gå efter hendes hoved, indtil lyden at det næste hun sagde fik hende til at sukke en smule opgivende. Selvfølgelig skulle snigmorderen med, problemet var bare at det ikke gik, så hvad pokker skulle hun gøre! Hun nikkede tøvende, rejste sig rystende op og begyndte langsomt at gå. Hun regnede med at de fulgte med hende. Hendes hoved dunkede, hun måtte finde på noget for at få snigmorderen væk! En tanke slog igennem hende ligeså hurtigt som et lyn og hun stoppede dramatisk op. Hun bed sig i underlæben, vendte sig om imod dem begge og kiggede først lejemorderen i øjnene. Selvom hendes evne var frygt, så havde hun også en anden evne til at forstene folk i et par minutter. Forhåbentlig virkede det på snigmorderen. Med et spring fra sine ben var hun om bag Nille, samlede en sten op og lagde an til at ramme hende ved tindingen. Hun bad til at den ville ramme!
Gæst- Gæst
Nille ville have snigmorderen med, for hun følte sig ikke så tryg ved denne situation. Der var noget falskt ved den kvinde, men det kunne være hun tog fejl, men hun ville ikke risikere noget. Nille fulgte efter kvinden og snigmorderen gik ved siden af hende. Snigmorderen mødte roligt kvindens øjne, men stoppede så brat op, uden at han havde gjort noget. Hvad pokker...? Snigmorderen nåede ikke at gøre noget før kvinden var ovre ved Nille, og lige da Nille skulle til at hoppe til side, ramte en sten hendes tinding. Nilles krop ramte jorden. Snigmorderen kunne ikke gøre noget og måtte bare se til. "Stop! Lad Censor Nille være!" Snerrede Snigmorderen og så på kvinden.
Gæst- Gæst
Juliet ignorerede fuldkommen snigmorderen, ved bare at løfte Nille op i sin favn og lade de kulsorte vinger sprede sig ud endnu engang. Hun lettede fra jorden som en fjer og forsvandt i horisonten. Et stort smil var på hendes læber og hun kunne ikke vente med at se om Lily også havde Josh, så de rigtig kunne pine en censor og en raceleder. Det skulle nok være sjovt, man skulle da lege lidt med byttet inden man dræbte det ikke? Hun nåede til kloakkerne, stadig med Nille i sin favn og lagde hende ned ved siden af Josh. Eller, rettere sagt smed hende.
"Jeg kan se du fik fat i Josh, godt gået," sagde hun og kiggede et kort øjeblik på ham, inden hun kiggede hen på Lily. "Nåh, hvordan får vi dem til at blive her?" Hun smilte lumsk..
Josh fik et chok da det gik op for ham at det var Nille der lå ved siden af ham. En trang til bare at kravle hen til hende og spørge til hendes helbred rungede inde i ham, men han vidste at han ikke var i stand til det lige nu. Hans krop ville ikke samarbejde med ham overhovedet..
Gæst- Gæst
Lily måtte indrømme at hun var ret så stolt over at have fanget Josh, nu glædede hun sig bare til at Juliet kom med Nille. Lily kiggede på Josh, men gjorde intet. Hun troede at han var besvimet. Hun gik hen til ham og satte sig på hug. "Dette skal nok blive sjovt." Hviskede hun svagt med et kækt smil om læberne. Hun hørte Juliet ankomme, og smed Nille ved siden af Josh. Lily rejste sig og så på Juliet med et roligt smil og et kækt glimt i øjnene. "Tak tak, det var ikke så svært. Du fik fat i Nille, flot." Lily lagde armene over kors mens hun så på Nille. "Vi binder deres fødder og arme. Har du noget reb?" Lily så spørgende på Juliet.
Nille trak vejret roligt, så der var intet sket hende, altså noget alvorligt. Kort efter fik hun kontrol over sin krop. Hun åbnede svagt øjnene, men lukkede dem hurtigt igen. Hun havde hørt Juliet og Lily snakke. Hun vendte ansigtet mod Josh, da hun fornemmede hans fært. Hun åbnede øjnene, men lukkede dem igen hurtigt. Han var okay.
Gæst- Gæst
Josh forstod hurtigt hvad hun havde ment med barnebarn. Det var hans mormor, men ikke den søde mormor der kom med slik og gaver, nej, hende her kom med lussinger og smertefulde ar ned af kinden! Han kiggede sig kort over skulderen, bemærkede at Lily og Juliet snakkede, så han havde en mulighed for at kontakte Nille. "Klare du dig?" Han hviskede bekymret til hende og forsøgte at kigge sig så langt over skulderen han kunne, for at se om han kunne få øjenkontakt med hende.
Gæst- Gæst
Lily så bedømmende på Nille og Josh. "Forklarer dem først hvad vi vil med dem, derefter piner vi dem. Så kan vi dræbe dem." Svarede Lily med et ondt smil. Nille så trodsigt ind i Lilys øjne. "Jah, jeg klarer mig. Hvad med dig?" Hviskede Nille, men ville ikke se ham i øjnene. Langsomt blev hendes øjne sorte, og da hun adskilte sine læber, forlod en smuk sangstemme hendes læber; "Se mig i ø..." Nille fik ikke sunget færdig, før Lily slog hende hårdt på kinden.
Gæst- Gæst
"Jeg klarer den," hviskede han og kiggede frem for sig igen. Ud af sin øjenkrog holdte han øje med Juliet, der fortsat kredsede om dem som et rovdyr. Selv i hendes øjne strålede en underlig form for sult. Sikkert en sult efter tilfredsstillelse over at se dem lide, eller ham lide. Til sidst stoppede hun dog op foran ham, foldede armene på kors og kiggede skiftevis på ham og Nille. "I to er samlet her i dag for at dø," Hendes stemme var ren som det klareste vand. "Lily ønsker Nille død og jeg ønsker Josh død, men først, skal vi have det en smule sjovt," Hun gik endnu engang hen ved siden af Lily. "I er begge to i vejen for at sige det lige ud, derfor skal i dø,"
Josh rynkede på næsen over hende. "Alting må være i vejen for jer, jeres store fede ego fylder jo det hele," vrissede han af hende. Juliet grinte bare fornøjet over det. "Du er så sandelig mit barnebarn," Hun smilte endnu engang lumsk og kiggede hen på Lily. "Vil du have æren at begynde?"
Gæst- Gæst
"Lad vær med og kæmp imod rebene, Josh." Hviskede Nille med et svagt smil om læberne. "Vi klarer den." Hviskede hun så igen og rettede sine øjne mod Lily. Da Juliet var færdig med at snakke og havde spurgt Lily om noget sagde Nille: "Du bryder vores skammer ed, Lily. Du bryder eden og reglerne. Du må ikke skade, eller dræbe en rigtig skammer. Du har før brudt reglerne og eden. Du skal dø, og jeg dræber dig." Sagde Nille koldt mens hun smilede flabet.
Lily snerrede og gav Nille en hård lussing. "Var din mund, barn! Jeg er ravnende ligeglad med de regler og eden!" Snerrede hun. Nille spyttede Lily i ansigtet. "Dræb mig, hvis du tør." Sagde Nille udfordrende, men Lily bakkede blot væk. "Ikke endnu." Lily kiggede på Juliet. "Du begynder først, jeg skal lige køle ned." Sagde Lily så.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille fulgte Juliet med øjnene, og rynkede på panden da hun vendte Josh mod hende. Hva pokker...? Det gav et chok i Nille da Joshs læber var på hendes!! Hvad fanden?! Nille havde spærret øjnene helt op i chok, årh hun skulle tvære Juliet ud... Grrr.. Det blev værre da de blev forstenet og hun ikke kunne rykke sig væk! Øh, Josh var meget pæn og hans læber dejlige, men øh, hun holdte ikke af ham på den måde, overhovedet! Hun så ham kun som en lillebror, en god ven, intet andet!Hun havde ikke tænkt sig at kysse ham frivilligt?! Hun åndede lettet ud da de ikke længere var forstenet og Josh rykkede sig væk. Hun vendte hurtigt ansigtet væk fra Josh. Lily grinede svagt. "Jeg tror ikke de holder af hinanden på den måde.." Lily satte sig på hug foran Nille. "Var det bedre end at kysse Jacob? Jacob som sikkert ville blive vildt ked af det over at i to har kysset? Jacob som nok snart ikke kan klare du ikke kan være sammen med ham? Har du ikke bare lyst til at græde over dit sørgelige liv?" Lilys stemme var smuk, hendes ord plantede sig i Nilles hjerne. "Gå af helvede til." Snerrede Nille, men der var tårer i hendes øjne.
Gæst- Gæst
Juliet ville lukke munden på ham, men blev bare stående og vrissede af ham, hun tænkte at Lily nok ville have æren denne gang.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Do you have shame? ~Nille~
» Shame and Control. (Nille)
» Pain and shame on THEM! ~Nille.~
» To the end of time.. (Nille)
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth