Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Lori
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Valentine
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Natalie
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Jake
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Katrina
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Sean
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Lenore
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Renata
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 
Taliia
Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba13Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba14Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 18:49

Tid: ca. 23:30
Sted: Det glade vildsvin
Vejr: Skyfri himmel
Omgivelser: Fest glade farlige typer der allerede havde fået en god sjat at drikke

Det var sent om aftenen og Dust bevægede sig roligt gennem gaderne i Doomsville rotten root district han havde været tidligt ude og få sig noget at spise i form af nogle stakkels ofres skygger da nattens mørke faldt tidligt på denne kolde årstid så nu var Dust på vej mod det glade vildsvin for at finde ud af hvad det var for et sjovt sted for en kaos elskende psykopat som ham! Da han nåede dertil blev han enig med sig selv om at det nok ikke var smart at gøre opmærksom på sig selv lige med det samme han havde trods alt aldrig været der før og det kunne jo gøre at nogle af stamkunderne kunne finde på at angribe ham hvis de så ham komme ind så i stedet fulgte han en anden kunde ind gennem døren ved at gemme sig i hans skygge og bevægede sig roligt over i hjørnet helt ubemærket for lige at studere dette sted lidt nærmere før han lod nogen se ham sådan rigtigt!

Efter lidt nærmere studeren fandt han ud af at dem der var tilstede var ret så fulde så han valgte at gå med rolige skridt op til baren og bestille en drink af en af de unge damer der stod der og på dette tidspunkt havde han stadig ikke vist sit ansigt fra næsen og op efter og af en eller anden grund var der en der fandt dette meget irriterende da han lage mærke til Dust! Med svagt usikre skridt og en lettere ulige linje gik han hen mod Dust og greb fat i hans skulder med et fast greb
"Hey du der fremmede vi finder os ikke i sådan nogle typer som dig her på vores bar!" sagde fyren med en truende stemme og det var ret klart at han var stamkunde her på det glade svin han var den stor muskuløs bodybuilder type sikkert en af de stærkest tilstedeværende denne aften men kun et menneske hvilket ikke ville være et problem for en som Dust! Dust drejede roligt hovedet om mod ham så han kom i synsvinkel og hans ravgule øjne kunne ses under hættens skygge
"Og jeg finder mig i den grad ikke i at store fordrukne typer som dig kommer her og svinger om sig med trusler mod mig!" sagde han roligt!

I en hurtig bevægelse greb Dust fyrens arm og drejede rundt så han blev tvunget med smadrede hans hoved ned i bar disken på vejen og knaldede ham hårdt ned i gulvet uden særligt besvær så han besvimmede idet en af fyrens kammerater angreb hoppede Dust i en fin bue hen over ham så fyren endte med at ligge hen over baren Dust greb ham i nakke kraven og buksekanten og kastede ham direkte ind i væggen i den anden ende af lokalet med hovedet først så også han gik ud som et lys og dette fik alle andre før så angrebs lystne fulderikker til lige at stoppe op og tænke sig om en ekstra gang før de angreb mens Dust roligt stod klar i angrebs position med armen let ud fra kroppen og benene let spredte så han nemt kunne lave et modtræk hvis nogen angreb ham alligevel var der nogen der var villige til at angribe ham og efter at have slået 10 andre mennesker bevidstløse stod Dust igen i angrebs position uden sved på panden
"Nå men hvis der ikke er flere der vil lege vil jeg gerne have mig min drink så angrib mig nu eller lad mig være i fred!" sagde han roligt og det så ud til at alle der stod og kiggede overrasket på ham trak sig tilbage med deres bevidstløse kammerater mens Dust vendte sig mod bartenderinden der måbende gav ham den drink han havde bestilt! Dust gik roligt over i stedets mørkeste hjørne og satte sig for at drikke lidt mens han betragtede stedet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 15:33

Denne kro havde altid været noget for sig.
Man kunne sige at man aldrig kunne regne med hvad der kom til at ske i løbet af en nat.
Selv havde Akuma oplevet lidt af hvert her.
Dog var de fleste af tingende godt nok slagsmål der havde endt med at han skulle betale kroejeren for nogle skader samt at fjerne blodet fra gulvet.
Men han klagede ikke.
Eftersom Akuma nu havde været stamkunde på Det Vilde Svin i godt og vel et år nu, så var han blevet en form for venner med kroejeren.
Han kunne dog aldrig huske hvad han hed da det var noget som var svært at udtale så han kaldte ham bare for Don.
Don kunne best beskrives som en småfed forholdsvis lidt høj mand hvis ben kun var gemt bag baren så hans overkrop kunne ses. Så var han skaldet, havde et sort skæg og lød som en italiener der havde levet for længe i et andet land.
Akuma var nu stadig ikke sikker på om det var Don som ejede kroen da han altid sagde "Det kan chefen ikke lide" dog så var det ham der stod for alt det med de penge som baren tjente.

Akuma var iført sit jakkesæt og sad ovre i hjørnet af baren med sit glas doble whisky med to isterninger i.
Han kunne se alt derfra og denne unge dæmon som lige havde slået ti mænd ned var ellers noget for sig.
Aldrig havde han set sådan en præstation fra en ung herre der ikke ligefrem så ud til at have så mange år på sjælen.

"Du øh Don? Hvem er ham den nye?" spurgte han mens han kiggede efter kroejeren.
"Jeg aner det ærligtalt ikke men han ser da ud til at skulle slappe lidt af" lød det fra den småfede mand bag baren der stod og fyldte vintønderne.
Akuma betragtede ham lidt.
*Nå hva pokker han kan vel bruges lidt* tænkte han idet han rejste sig op og gik ned til knægten.

"Gør det noget hvis jeg sætter mig her?" sagde han og satte sig ved siden af knægten.
Han tog glasset og drak af det inden han vendte sig mod dæmonen.
"Hør her knægt du ved forhåbentlig godt at man ikke skal lade dem ligge i lidelse ik?" sagde han og tog en specielfremstillet kniv frem med logoet fra ShadowAngels indgraveret i bladet.
( [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] )

"Du skal altid gøre dem kolde" sagde han og kastede kniven ned i pandeskalden på den mand der først havde fornærmet knægten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:02

Dust så roligt på Akuma da han kom nærmere og sagde ikke noget da han satte sig ned han betragtede bare hvordan han tog kniven frem og plantede den i panden på den første der provokerede ham! Hans ravgule øjne glimtede i skyggen fra hans hætte ved synet af død blodet der lige så stille sne sig frem fra såret og flød ud på gulvet men der var absolut ingen følelser i hans øjne de var koldere end isterningerne i Akumas glas men hans ravgule øjne var i sandlighed et sjældent syn! Dust smilede koldt over dette og lænede sig roligt tilbage på sin plads og betragtede Akuma!

"Jeg tildeler ikke bladets isnende nåde til uværdige fulderikker på tilfældige bare og i øvrigt synes jeg at mit skarpretter sværd og Samehada har brug for en velfortjent pause!" sagde han roligt og tog fat om skaftet på 2 sværd der havde stået i mørket lige ved ham så man nærmest ikke så dem medmindre de var der! Begge var de lige så lange som Dust var høj skarpretter sværdet skarpt nok til at skære gennem sten Samehada havde bladet bundet ind i et hvidt stof der dog ikke kunne gemme det faktum at bladet havde nogle lidt underlige former! Han lænede dem op af hjørnet igen så de faldt i et med mørket igen og undlod at afsløre det faktum at han bar 5 daggerts i sit bælte under rejsekappen han behøvede jo ikke at fortælle alt til en fremmede i tilfælde af at de skulle ende op i kamp var det godt at have nogle overraskelser!

"At nedlægge dem og efterlade dem sådan vil give dem ar på sjælen en ting der er dem langt mere pinefuldt end døden selv der ville være at skåne dem for smerte!" sagde han roligt og drak lidt af sin drink!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 9:25

Disse sværd som knægten var i besidelse af var ikke noget specielt syn.
Lige ud over sværdet der var bundet ind.
For man kunne se tonsvis af forskellige sværd i denne verden.
Så specielle sværd var noget han så til daglig.
Selv havde han sine Gerber Gator Machete Pros i et hylster på sin ryg.

Akuma grinede svagt ved knægtens forklaringer.
"Knægt du har meget at lære. Når du nu har været i et slagsmål er det bedst at du nedlægger dit offer permanent for at forblive den ukendte skygge som udryder fjenderne"
Han smilede svagt og drak noget af sit glas.

"Men jeg kan lide dine talenter knægt. Det er vel ikke første gang du nedlægger idioter som dem?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 9:42

Dust lænede sig frem mod Akuma mens han trak sin hætte af så man kunne se aret på højre side af hans hoved og hans følelses kolde øjne der kunne få et normalt menneske til at fryse hvis bare Dust så dem vredt i øjnene "De her er jo banke fulde det eneste de kommer til at huske af var at en eller anden gav dem bank deres korttids hukommelse kan ikke lagre mit udseende efter den besvimelse!" sagde han roligt og tog en drink "Ellers er det at foretrække at efterlade gaderne fyldt med blod frem for at nogen kan sige at de har stødt på mig eller for den sags skyld set mig!" hans øjne betragtede roligt stedet da det ikke var i hans interesse at nogen smug lyttede til samtalen om den var vigtig for noget eller ej! Dog rettede han sit blik mod Akuma igen da han spurgte om noget!

"Jeg har kill snit på cirka en for hver 6 time fra jeg blev født ind til nu og så er der selvfølgelig det løse!" sagde han roligt efter at have indkredset et minimum for hvor mange gange han havde dræbt nogen "Og jeg er cirka 563 år gammel på nuværende tidspunkt!" tilføjede han så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 15:57

Akuma grinede igen ved hans forklaringer.
Knægten mindede på mange måder om ham selv da han første gang havde følt mørkets omfavnelse.
"Knægt hvis du dræber fire personer om dagen så skiller du dig forhåbentlig af med liget ved at æde det eller udrydde dem helt og aldeles fra denne verden? Hvis du efterlader dig et spor af blod så vare det ikke længe før de stærkeste af modstanderene finder dig og staffer dig for hvad du har gjort"
Han holdte en kort pause mens han drak resten af sin whisky.

"Tro mig det ved jeg alt om. Jeg har selv været som dig. Men fortæl mig hvordan dræber du så dine ofre?"
Akuma var nysgerrig for han ville vide om han kunne bruge denne dæmon der sad overfor ham.
Folk med hans talenter skulle man næsten optræne fra fødslen til at gøre sin race ære.
Men hvad det så ud til så var han sin egen æres mand.
Og det var jo godt for det betød vel at han kunne blive nyttig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 16:26

Dust smilede koldt over det han sagde og tømte sin drink før han valgte at svare på hans første spørgsmål "Tror du ikke allerede det er sket?" spurgte han roligt "Min krop ligner en slagmark af ar men det er også det der har gjort mig stærk jeg har trænet som en sindssyg jeg er konstant nød til at finde ud af nye måder at vinde på også selvom mit liv hænger i en tynd tråd og jeg kan ikke et sekund tillade mig at give op også selvom jeg er på kanten af død! Men jeg elsker bare at dræbe jeg føler mig så levende når livet forlader min modstanders krop og efterlader kroppen livløs!" der var noget psykotisk over ham og den måde han sagde det på som om han næres på død og kaos!

"Åhh ja det spørgsmål har jeg ikke hørt i lang tid for jeg har fundet mange måder at dræbe på!" sagde han nærmest euforisk ved tanken om alle de måder han kunne dræbe på "Jeg kan bruge mine blood mamba teknikker til at lave en zipper hvor jeg fyre nåle af blod gennem folk med sådan en kraft at de bliver delt i 2 som når man åbner en lynlås(zipper på engelsk) jeg kan bruge mit skarpretter til at skære dem over Samehada til at save i dem hyuga taijuitsu der kun efterlader blå mærker men gør en umådelig indre skade normal taijuitsu der gør en umådelig skade i det hele taget daggerts skydevåben vold og selvfølgelig så er det da en god hjælp at jeg er skyggedæmon!" han lænede sig roligt tilbage med et følelses forladt smil ved tanken om alle de mord metoder han havde lært at bruge og havde finpudset gennem tiden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:08

Akuma nikkede til alle de ting han fik at vide.
Det var som om at deres psyke var tvillinger!
"Ja synet af livet der forlader folks øjne... Det er magisk" sagde han roligt.
Glasset blev nu tømt.
"Knægt hvordan har du det med vores herre Sakref?"
Dette spørgsmål skulle han stille som det sidste for at vide om knægten var værd at samle på.
Eller om han var en ussel forrædder som så mange andre.
Og nu da han kendte hans teknikker ville Akuma let kunne skaffe ham af vejen uden selv at få sved på panden.
Det hele afhængte bare af hans svar.
Akuma lod sit blik stirre fast på knægtens.
Dette blik som kunne fare ind i sjælen og gennemskue folket hvis der var for tydelige tegn.

//sorry kort svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 1:43

Dust der overhoved ikke viste tegn på noget som helst så blot på Akuma da han spurgte om Sakref! Han smilede roligt for nu begyndte han at se et mønster i det fyren måtte arbejde for Sakref og ville sikkert rekruttere Dust hvis Dust svarede `rigtigt´ på dette spørgsmål! Også selvom han ville angribe Dust ville hans nuværende kendskab til Dust´es teknikker ikke være nok man vidste først rigtig hvad man havde med at gøre når man stod overfor personen i en kamp!

"Hmm Sakref jeg finder ham faktisk meget interessant den måde han styre stedet med hård hånd er utroligt fascinerende for en som mig!" sagde han roligt "Hvorfor spørg du da?" han virkede henkastet for at se om samtale emnet gik den retning han troede det var på vej hen af!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 0:33

Dette svar var hvad Akuma fiskede efter.
Denne knægt kunne bruges.
Akuma havde allerede planerne i tankerne.
Dette kunne komme ham til gode langt ud i fremtiden.

Han kiggede sig kort over skuldrene.
Så længe ingen fattede mistanke var det i orden.
"Hvad ville du sige til en lille bid magt i Doomsville? Hvis du vil vide mere møder du mig på taget af bygningen overfor kroen..." sagde han med en svag stemme.
Dog var der kræft nok i stemmen til at knægten kunne høre ham.

Akuma rejste sig nu op og lagde nogle guldmønter på disken til kroejeren for at betale
regningen.
Han gik nu udenfor og over mod bygningen.
Igen kiggede han sig over skuldrene for at se om andre fattede mistanke.
Kort efter satte han af i et hop og lod sig lande på taget af bygningen.
*Denne knægt kunne blive rigtig brugbar... Nu skal han bare vise sit værd* lød det svagt i hans tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 4:22

Dust stod allerede i skyggerne og ventede på Akuma oppe på taget da han kom derop. Allerede da han havde kigget væk havde Dust betalt taget sine sværd og brugt skygge vandring til at komme derop så nu stod han med armene over kors sværdene på ryggen og hætten over hovedet. Når det handlede om magt kunne Dust have blandede tanker omkring dette punkt for han foretrak at holde sig anonym men på den anden side var han begyndt at kunne lide tanken om at have magt og som skyggedæmon lå ondskaben i ham i forvejen og den ledte ham kun tættere på mørket.

Dust betragtede Akuma hoppe op og lande på taget og lagde roligt hovedet på skrå ved tanken om hvad det var for et væsen han havde mødt! Han havde ikke lige forventet at Sakref eller nogen der arbejdede for ham ville fange interesse for Dust men det var uvigtigt nu for Dust havde store planer kørende i sit hoved og denne situation fungerede som et godt boost til hans planer.
"Du er langsom jeg havde regnet med du ville stå her allerede!" sagde han roligt mens han tog en smøg i mundvigen og tændte den!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 19:57

Akuma grinede let og slog armene ud til siden.
"Regl nummer et... Hold lav profil. Derfor bruger man ikke sine evner til at komme fra sted til sted med mindre du er på flugt"
Han nød virkelig dette gåpåmod som drengen bar rundt i sig.

"Men nu skal du høre... Jeg er Akuma Sakushu-sha, leder af klanen ShadowAngels og højre hånd til Sakref... Og jeg søger en mand med dine talenter"
Auma smilede ondt og kiggede ind i knægtens gule øjne.

"Jeg kan tilbyde dig at blive min næstkommanderende hvis du viser dit værd ordentligt. Men det kræver så at du er villig til at indgå en pagt med mørkets gud Del’sharka... Derved kan jeg træne dig op i kræfterne der hviler i mørket og du vil kunne blive en sand ShadowAngel"
Akuma kiggede svagt mod himlen for at hilse sin gud.

Han hævede nu den ene hånd og derved var der en skygge som rejste sig fra jorden formet som en større udgave af Akumas hånd.
Som om han var en del af skyggerne og de var en del af ham.
Akuma smilede psykotisk og lod skyggen falde tilbage på jorden igen.
"Han giver styrke til alle der ønsker at leve under hans regler... Derved kan vi tjene Sakrefs mindste ønske og med disse kræfter kan vi jagte foræderne som er en trussel for Sakrefs styreform... Vi holder os i skyggerne og dræber når ordren kommer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jan 2013 - 20:19

Dust så roligt på Akuma mens han snakkede og virkede fornærmet over hans regel nummer 1. Dust flygtede som regel kun hvis han havde det han skulle bruge eller hvis det passede ind i hans plan og det betød at hans træk som regel altid var gennem tænkte. Men han valgte ikke at sige noget til det og fortsatte blot med at lytte med et tomt blik fra hans følelses løse øjne rettet mod Akumas øjn.

"Det ville være at foretrække at du forstår kompleksiteten i den galskab vi begge 2 så åbenlyst deler!" sagde han roligt da Akuma stoppede med at tale "Jeg arbejder som regel alene for endnu har jeg ikke haft en partner der kunne overleve at arbejde med mig! Jeg har studeret Blood Mamba noget tid og er blevet god til det sammen med mine skyggedæmon evner men selvfølgelig hvis denne mørkemagi er mig mere interessant kan det være jeg gør som du ber om!"

Dust knejsede nakke så der kom en uhyggelig knækkende lyd der burde være komplet unaturlig for de fleste at kunne lave på så simpel en reaktion "Du har været heldig at finde en som mig de fleste enspændere er ikke lige just medgørlige når ordene følge ordrer bliver nævnt!" sagde han roligt "Men jeg er vant til at udføre missioner og modtage ordrer jeg ønsker blot en betaling af en art og min hengivenhed ligger hos den højest bydende til hver en tid!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 11:18

Akuma smilede ledt da han hørte hans krav.
"Alle dine missioner vil være bygget op af dusøre som du får udbetalt når missionen er udført. Hvad du får i dusør vil så svinge alt efter hvordan du løste opgaven. Om ligende er udslettet uden spor og hvor mange vidner du efterlader. Målet for vores klan er at vi aldrig bliver set og offeret forsvinder fuldstændig. Og jeg mener ikke på den der "åh nej min søn er død" måde men når folkene en dag begynder at spørge "hvor er tom egentlig blevet af?" forstår du?"

Akuma lod nu skyggerne på taget krybe sig sammen og efter lidt tid rejse sig op som en person.
"Din træning begynder nu... Vi siger at denne person er et normalt menneske, du har fået besked på at der kun skal efterlades en fingernegl af ham... Hvilket våben vælger du? Og hvordan skal han dræbes?"
Denne skygge som Akuma ville kunne bruges som testfjende og Dust skulle nu nedlægge den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 11:51

Dust smilede roligt da skygge test fjenden manifesterede sig foran ham og lagde hovedet på skrå mens han så over på Akuma "Hvem har brug for våben til så simpel en mission jeg har trænet hyuga kampstil i årevis og rettet den til så jeg kan bruge tenketsuerne til at styre krops delene i modstanderne!" sagde han roligt "Denne mission kan gøres lydløst og effektivt i søvne!"

I en hurtig bevægelse tog Dust et skridt tilbage mens han formede hånden som en næve dog med pege- og lange finger strittende frem i en stiv stærk form og i det han trådte frem mod Akumas skygge testdummy greb han fat i dens skulder og ramte den på struben "Stemme bånd sat ud af spil!" sagde han og fortsatte ved at ramme på samme måde i panden "Bevidstløst!" han greb dukken og lagde den ned rev en fingernegl af den og satte et forbandelses segl på den afsluttede det sidste tegn og gik lidt væk før der kort tid efter gik ild i den og efterlod absolut intet tegn på at der lige før havde ligget en skygge testdummy der!

Dust knipsede fingerneglen ud på taget så den var det eneste spor at finde af offeret før han greb om de 2 fingre han havde angrebet med og knækkede dem på plads "Den teknik er dog hård mod fingrene hvis jeg bruger den for meget eller forkert kan det fuldstændig ødelægge mine fingre måske endda mine håndled!" sagde han roligt og så på Akuma.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:40

Akuma var imponeret over knægtens teknik og færdighedder.
"Imponerende knægt"
Han grinede let.
"Regl nummer to. Stol altid på dit valgte våben og bliv ét med det. Det kan blive din redning til sidst..."
Akuma lod skyggen synke ned i jorden og hævede den derefter igen i en ny form.
Denne havde en noget mere robust opbygning og lignede en atlet.
Den bar et langt spyd og et skjold.

"Næste modstander skal klares i nærkamp og han gør modstand. Der ønskes et hjerte fra ham, men husk nu at blodet ikke må lave for mange spor"
Akuma ville kontrollere denne skygge som en mellemsvær modstander.

Han ville se om knægten kunne tænke hurtigt.
Skyggen løb straks over til Dust og hamrede sit runde skjold ind i brystkassen på ham.
*Come on show me what you got*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 17:29

//Håber ikke det gør noget jeg styre eders skyggedimmer? ^^ Ellers sig til så ændre jeg mit indlæg ^^

Idet skyggen ramte Dust i brystet skygge vandrede han så han forsvandt som et spøgelse og dukkede op bag ved skyggen med ryggen mod dens en af hans 2 identiske daggerts blev trukket og Dust vendte sig mod den med nåede kun at sætte et dybt hak i spyddet før Dust trak sig tilbage for at undvige mulige slag! Med et målrettet blik og stålfaste skridt gik han mod skyggen, og idet han hukkede mod Dust med spyddet undveg han og slog spyddet ved det tidligere lavede hak så det knækkede som en pind men igen fik Dust et slag med skjoldet og det begyndte tydeligvis at irritere ham. Dust trådte tilbage, og plantede en fod direkte mod skjoldet så Dust kunne skubbe ham ud af balance og tacklede ham så han væltede.

Dust sparkede skjoldet væk, og var straks over ham med et ben hen over hans arm og knæet mod hans strube, Dust holdt den anden arm fast og med sin frie hånd der holdt daggerten dræbte han fyren. Dust lavede et par bittesmå huller i spidsen af sine fingre så et par dråber blod blandede sig med skyggens, så Dust kunne bruge sine blood mamba evner til at få det til at stivne. At skære hjertet ud nu var let som en leg for Dust, og det foregik med en nærmest kirurgisk præcision, og snart stod Dust med skyggens hjerte og rakte det mod Akuma uden at det dryppede, uden at have efterladt et angiveligt blod spor der kunne spores til ham eller særligt meget blod.

"Jeg er vant til den slags missioner giv mig noget uortodoks og du kan tro min genialitet blomstre!" sagde han roligt og så Akuma i øjnene før han slap skygge hjertet så det ramte jorden før han fremdrog et stykke stof tørrede sine hænder og rensede sin daggert som blev sat på plads igen. Dust tog en smøg i munden, og tændte den "Jeg er skam forståelig for dine små test relaterede lege, men jeg bliver nogle gange let distræt så giv mig en rigtig opgave, jeg giver dig den på min regning du skal bare give mig alle dine regler, kriterierne for opgaven og forblive i skyggerne!" sagde han roligt og pustede en røgsky ud "Hvis du ikke finder mig acceptabel skilles vores veje, hvis du finder det acceptabelt må vi tage den derfra!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma) Empty Sv: Kun en skyggedæmon ja men farlig(Akuma)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum