Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Dust- En skyggedæmon EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Dust- En skyggedæmon EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Dust- En skyggedæmon EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Dust- En skyggedæmon EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dust- En skyggedæmon EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Dust- En skyggedæmon EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Dust- En skyggedæmon EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Dust- En skyggedæmon EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Dust- En skyggedæmon EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 
Lori
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 
Jake
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 
Valentine
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 
Edgar
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 
Lenore
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 
Abigail
Dust- En skyggedæmon Voteba13Dust- En skyggedæmon Voteba14Dust- En skyggedæmon Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Dust- En skyggedæmon

Go down

Dust- En skyggedæmon Empty Dust- En skyggedæmon

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 19:03

S: Samling af Soul River
T: 12:01
V: solskind skyfrit
O: en flod, få væsner


Det var omkring middagstid. Sivr kedede sig, og gik ud af sit hus. Hun så op mod himlen. Skulle man mon tage en flyvetur? Hun nikkede til sig selv, og spredte sine vinger ud og lettede. Hun fløj højt og nød den smukke udsigt. Hun satte kursen mod Samling af Soul River, men hvorfor var hun ikk helt klar over.

Det varede ikk længe før hun fik øje på floden, og landede ved siden af den efter hun havde sikret sig at der ikk var nogle som lagde mærke til hende. Hun foldede pænt sine vinger sammen på rygen, så man ikk lagde mærke til dem og gik stille ned langs floden. Hun havde ikk andet at lave, men hun nød at være her. Der var faktisk meget afslappende for hende her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dust- En skyggedæmon Empty Sv: Dust- En skyggedæmon

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 19:20

Dog var der en der havde lagt mærke til at hun var kommet en skyggedæmon der havde været i nærheden af det sted hun landede og hun fangede straks hans opmærksomhed! Dust var iført en blå rejsekappe der dækkede hans krop så man ikke kunne se hvad der var gemt under den havde hætten over hovedet og 2 store sværd på ryggen begge var de lige så lange som en fuldvoksen mand men den ene var et skarpretter sværd mens den anden var bundet ind så man ikke kunne se bladet der havde en underlig form! Dust fulgte let Sivir med øjnene og kunne mærke på hendes aura at hun var en engel men noget var galt for han kunne ikke rigtig definere hvad for en slags engel hun var!

Dust kom frem fra sit gemmested da Sivir kom tættere på ham og gik hen mod hende "Undskyld mig du der engel hvordan kan det være jeg ikke kan mærke hvad for en slags engel du er?" spurgte han roligt og virkede ikke lige just ubehøvlet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dust- En skyggedæmon Empty Sv: Dust- En skyggedæmon

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 21:14

Sivir så op med et ryk da en eller anden talte til hende. Havde han set hende da hun kom? Hun havde i hvert fald ikk lagt mærke til ham da hun fløj. Hun trak på skuldrende. ”Det ved jeg da virkelig ikk, min kære dæmon.” sagde hun. Hun lagde sine arme over kors og så på ham med et let undersøgende blik. ”Hvilken slags dæmon er du egentlig? Jeg er ikk så god til det med underracerne.” Hun så stadig vurderende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dust- En skyggedæmon Empty Sv: Dust- En skyggedæmon

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 14:29

Dust der var stoppet op foran hende og havde studeret farven på hendes vinger med et lidt mistænkeligt blik i hans tomme smukke øjne vågnede op fra sine tanker da hun spurgte ham om hvad han var for en dæmon han fik et undrende blik i øjnene som om det var det mest naturlige for ham at en der kunne mærke andres aura også vidste hvad de var for nogle hvilket var noget han selv kunne men ikke lige med hende ikke før han lage prikkerne sammen med hendes sorte vinger og hendes manglende definerende aura!

"Nåå du må være en falden engel nu forstår jeg faldne engle har kun engle aura men ingen defination på hvad race man er jeg ser faldne engle alt for sjældent!" sagde han roligt og det virkede mest som om han bare snakkede med sig selv men delte sine tanker med hende "Hvad mener du med det du er en engel du burde kende til dine naturlige fjender! Nå lige meget jeg er halvt skyggedæmon halvt skytsengel men efter en serie af hændelser er det nu kun min skyggedæmon side der er aktiv!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dust- En skyggedæmon Empty Sv: Dust- En skyggedæmon

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2013 - 18:04

//Elloo her er helt stille? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dust- En skyggedæmon Empty Sv: Dust- En skyggedæmon

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum