Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Akuma nu møder jeg dig - Akuma EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Jake
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Sasha
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Renata
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Genevira
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Celenia
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Lenore
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Taliia
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Madelena Gray
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 
Katrina
Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba13Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba14Akuma nu møder jeg dig - Akuma Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Akuma nu møder jeg dig - Akuma

Go down

Akuma nu møder jeg dig - Akuma Empty Akuma nu møder jeg dig - Akuma

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 22:58

Dato:irl
Dag:irl
Vejr: koldt men ingen sne på jorden.
Årstid: Vinter/svageligt forår
tid:02.08

Hvis det ikke havde været for månen og de mange urter der nærmest kun kunne findes om natten havde Zeril aldrig taget sig nok sammen til at gå her ud, hver nat nærmest var hun ude efter urter som skulle bruges af andre eller muligvis af hende selv. Hun vandrede sporgløst rundt som om hun var en mus der ikke kunne finde føde, det irreterede hende grænseløst angående hvor mange gange hun kunne gå det samme sted bare for ikke at komme ind til byen og blive forstyrret af alt det larm og gøgl der var der inde. Det var nok når der endelig var fest men alle de mange, mænd og pralhalse der hele tiden kunne mødes der inde fik hendes døde lever til aldrig at ville komme til live igen. Denne nat var hun kjolt i sort med en tyk trøje og med sorte bukser og stramme støvler der kunne få selv en mus til at larme mere end hende når hun gik. Grunden var at de sad tæt og der ingen hæl var. Det lyse hår var krøllet og sad rodet men også perfekt til hendes person. Yndig var hun da og speciel på sin egen måde. Natten var snart slut om 4 timer måtte hun sås snart søge lå igen for solens dræbende stråler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Akuma nu møder jeg dig - Akuma Empty Sv: Akuma nu møder jeg dig - Akuma

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 0:01

Hvorfor lige her?
Af alle steder hvorfor så lige dette elendige, utålelige, glædespredene, ligegyldige sted?
Hvorfor skulle den ynkelige lille engel løbe her ind?
Akuma væmmedes ved tanken om alt det gode der holdte til i denne skov.
Men nu kunne den stakkels lille engletøs ikke løbe længere...
Hun var faldet over en gren og Akuma stod nu overfor hende med et sindsygt skær i øjnene.
Han gik nu helt tæt på hende og lod skyggerne under hende gripe fast om hendes liv hvorefter de løftede hende op til ham.
"Farvel engel!" sagde han mørkt og bed hende derefter i halse.
Dette bid var ikke for at få hendes blod suget ud... Men hendes sjæl...
En ShadowLord næres af andres sjæle og nu var hun blevet hans føde.
Efter fem sekundter gav han slip og lod skyggerne smide hendes livløse krop ned på jorden.

Han kiggede rundt omkring sig og kunne lugte at han ikke var alene.
Men denne lugt var velkendt... Det lugtede som Ribanalon... Men nej det var en anden...
"Hvem du end er så kom frem" sagde han og vendte sig rundt et par gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Akuma nu møder jeg dig - Akuma Empty Sv: Akuma nu møder jeg dig - Akuma

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 0:11

HUn var stoppet op bag et træ da hun havde set denne SHADOWLORD i fuld vigør, HUn havde set til imens engle pigen fik taget livet fra sig og hun var lige ved at gå væk fra dem da hun duftede hendes moders/skabers duft omkring ham. Dette kunne både være godt og dårligt, men en mand der levede og duftede så meget af Ribanalon var enden en stor fjende eller en meget velkommen ven. Men da mandens stemme lød igen om hvem der end var der ude så skulle de komme frem. HUn var stadig en ung vampyr hun havde kun været det i 204 år. Hun slog øjnene op og følte sig som et menneske til tider, men blev hvor hun var. Med ryggen imod det træ der nu skjulte hende fra Akumas synsvinkel. Men han skulle nok finde hende, lige som at hun altid fandt det hun søgte og fik hvad hun ville have. Hun var tavs, ville se hvad der skete. Mærke det lille eventyr eller marridt der måske ventede. Blodet fra englen ramte hendes samtidig og gav hende lysten til at dræbe til at tage havd hun havde brug får eller tag det hun bare ville have. Her var mørkt kun halvmånen fik den nærmest mørke skov til at lyse op hist og her. Men En vampyrs øjne var lige så gode i mørke som i lys hvilket skyggevæsners helt sikkert også var da de nærmest var en del af mørket i sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Akuma nu møder jeg dig - Akuma Empty Sv: Akuma nu møder jeg dig - Akuma

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum