Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba13Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba14Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba15 
Genevira
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba13Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba14Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba15 
Valentine
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba13Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba14Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba15 
Jake
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba13Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba14Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba15 
Edgar
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba13Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba14Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba15 
Abigail
Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba13Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba14Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 11:45

Tid))23:00
Sted)) Det vilde svin kro
Vejr))koldt og regnende
Omgivelser))et par borde med mænd der spiller kort


Regen øsede ned og gjorde alt vådt, dette vejr var død ireterrende og det var også derfor folk der normalt var ude på denne tid holdt sig indedørs i ly for regnen.
En spinkel skikkelse dækket af en mørkerød kappe kom med hastige skridt gående ned af gaden, med kurs mod den altid munter kro som lå et lille stykke derfra.

Skikkelsen skubbe døren op og trådte ind i det varme tilrøget lokale, hvorefter personen tog kappen af og hang den på stumptjenern ved siden af døren, nu kunne man tydligt se at dette var en ung meget slank kvinde, som var iført en sort stram bluse der ikke overlod noget til tilfældighedrene langt fra.
Udover den stramme bluse bar hun et par endnu strammer sorte bukser, hvor der sad et mørkerødt blædte ved hoften, i bæltet var der placeret ca. 5 knive samt et tykt brunt reb og en lille pose lavet af lædder.

Cora som kvinden hed smilede forførende, imens hun elegandt vandre hen til baren hvor hun bestile et krus mjød, hun satte sig elegant op på barstolen og lode de mørke øje betragte omgivelserne.
Hun afsøfte sted for at se om det var en person der ku fange hendes interesse.

Hendes ansigt var smalt samt kønt, hendes øjne mørke og meget mystiske da farven ikke rigtig kunne sættes ord på. Hendes hår hang som altid løst og gik hende til starten af taljen, det var mørkebrunt og meget tykt samt lidt uglet men på en sexet måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 12:46

De klappende kindben der panisk gentagende stødte sammen, og denne deparate bevægelse i hagen, sammen med mandens gummi svage knæ der flyttet sig fra side til side som var der et tivoli gemt indeni knæskalderne, disse tegn på ubehag fortalte om den inderlige frygt der kravlet op af ryggen på ham som en mellemamrikanks slange. Nogen store militær støvler faldt som torden skræld ned på det hårde kro træ gulv, og en svag vind kom fra energien mellem de kraftige overflader, de kampesten tunge og rytmisk faste skridt, minimeret luften mellem den store dæmon med skuldre så brede som var han Hercules større og strækere bror, og dæmonens bryst var så stål fast som en klippevæg, og overarmene var så store som en halvtræstramme.. Men forventer man mindre af en race leder for den mest brutale og sadistiske race?
Den næsten hulkene mand der lå på knæ foran dæmonen trak sine hænder op foran ansigtet og prøvede at sige "Herre jeg.." hans ord bliv tavse, og lyden fra hans læber bliv lavet til et skrig så pirrende for øret som stod han i en grotte, og gav det genlyd i ens øre. For manden kunne føle et brutalt og hjerteløst spark på hans skuldreplade, og faldt bagover ned af trappen ned til kroen og rollede ned af dem som var det et æble der bliv tabt fra et fly. Manden stoppede endelig hans ufrivilige roll, og tog sig til hoved da han lå for enden af trappen nede i kroen, og sank en klumb da dæmonens store næve rev ham op fra gulvet så let som en gorilla kunne rive en banan ned fra et træ, og efter manden var løftet op i dæmonens hoved højde i hans tøj krave, tog dæmonen en lille beholder frem med den ene hånd, og mens manden gispede efter luft pågrund af hans krave der trykket mod hans adamsæble. Dæmonen løftet manden væk fra væggen, men så hurtigt og hårdt slående som et lyn bliv han igen kvast op mod den hårde væk, og manden ville gerne give en smertefuld trækning i læben, men selvom den bidene ubehag i ryggen fra slaget var slem, var vejr problemet det eneste han kunne vise i ansigtet, og som en lille pige rødmet af et digt, kunne man se han fik et svag farve i kinderne, en gennem blå farve der fordæv og infiseret hans ansigts bløde struktur.
Dæmonen gav slip på ham, og lod ham falde til jorden som en sten der sank ned på bunden af en flod, hvorefter dæmonen lænede sig indover manden, og hælte indholdet af beholderen ned på mandens ansigt, og sagde så med en dæmonisk og sadistisk stemme der ville kunne få selv Lucifer til at løbe hjem til mor "Find her or find your head along with your cock separated from the rest of you" Manden løb uden tøven ud af kroen selvom han havde vejrtræknings problemer, og efterlod kroen og dæmonen bag sig i regnen. Dæmonen satte sig ned ved den nærmeste stol hvor han kunne sidde alene ved et bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 13:05

Cora havde enlig fået sin mjød og sad nu let og drak, imens hun så rundt med hovdet let på skrå, hun drejede dog hurtigt hovdet mod trappen der førte op til værelserne, da et skrig og en jamren kunne høres.
Det fange hendes opmærksomhed og gjorde hende nysgerrig da lyden af smerte tiltrak hende utrolig meget? hvorfor vidste hun ikke? hun havde ændret sig efter den bortførelse hun havde været ude for.
Hun var ikke længere en sød pige der ikke lavde balled, nej nu var hun blevet forførende og yderst glad for kamp og ondskab, hun lavede alt hvad hun enligt ikke burdte.

Cora betragte nøje manden der kom væltende ned fra trappen, det måtte være ham lydene stammede fra og det fik hende til at lægge hovdet endnu mere på skrå.
Hun vendte dog blikket mod manden som kom ned og greb fat i den stakkels svage mand, han var et ordenligt muskelbundt, måtte hun indrømme.
Hun havde aldrig før set så stor en mand, og mystisk nok blev hun tiltrukket af hans styrke og voldsomme væsen, hun drak lidt igen og betragte hvordan han ordnede den lille mand, som tilsidst endte med at stikke af efter at ha fået ordre*hvem skal han finde?*tænkte hun nysgerrigt.

Cora vendte blikket væk fra døren og så let hen mod dæmonen som nu sad alene ved et bord, hun sendte ham en forførende blik imens hun tog endnu en tår af den stærke drik.
Hun håbede inderligt på at ku fange hans opmærksomhed, dog vidste hun ikke at han rent faktisk var en person som var farlig for hende at omgå, hun skruede mere op for charmen og sendte ham et frækt smil imens hun elegant lage det ene ben hen over det andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 13:31

Dæmonen gik under navnet Rafael, dæmonernes hersker, en ærefuld med grufuld dæmon der var kendt for sine fantasifulde tortur midler, og sin ufølsomme personlighed. Han havde iført sig en praktisk og tyg læderjakke og indenunder havde han en fin og dyr sort silke skjorte, og på hans ben var der nogen grå, sorte, og hvide militær bukser, istedetfor de normale grønne, brune, og sorte farver. På hans fødder var nogen tunge militær støvler der havde trådt på flere kraniumer end de havde trådt på sten. Om halsen indenunder læderjakken men udenpå silke skjorten kunne man se et kristen kors med lidt keltisk over det dale fra hans nakke, selvom hans rovdyrs øjne var alt andet end en munks, de var så døde og kolde som et islandskab, og fra hans lette ånde kunne man næsten høre de lydløse skrig fra de ulykkelige sjæle der havde fået en ende på deres liv for hans hænder.
Rafael lagde sin ene hånd op på bordet, og gned den langs den ro overflade af bordet, mens han begravet sig selv i tanker, og stirret på sin maskuline hånd til lyden af hans kraftige hjerte der dæmpede hvisken fra hans tanker om hvor en person var, men ligegyldigt hvilket svar der ville komme ud af hans sjælsomme tanker, ville han rive skamslæberne af en pige i slutningen af dette eventyr, og voldtage hendes døde krop så hårdt den ville flås i to, og kaste hendes afdøde krop i dybet af hendes eget begær og skånløshed. Rafael var selvsikker på han nok skulle få Isabella død, og han smilet svagt ved tanken om at han den sadistiske nar, faktisk gjorde verden en tjeneste med at dræbe den største slavehandler.. men han kunne være ligeglad med det gode ved hendes død, han ville bare se hende med hoved kvast af sten og kødet lavet om til pølser, om hendes død var godt eller dårligt for verden som helhed var ikke i hans overvejelser, han havde lovet den nu forsvundet Camille at få hendes herredømme til at stoppe, mere lå der ikke i det, og man kunne kalde Rafael mange ting, og med gode grunde, men en dæmon af ære var den onde satan da.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 13:42

Cora lage dog hurtigt mærke til at han ikke opdagede hendes blikke, hun hoppe elegant ned fra barstolen før hun tog kruset i den ene hånd og satte kursen hen mod dæmonens bord, hun vrikkede elgandt med rumpen imens hun let lage hovdet på skrå og smilede forførende.
Hun stoppede op ved han bord overfor ham og kigge med et frækt glimt i øjet på ham, hun var langt fra bange af sig selvom denne mand havde gennembanket en anden mand få minutter før.
Cora rømmede sig let"godaften herre?"sage hun letter forførende med hendes kolde dog meget kvindlige stemme, som plejede at få de fleste mænd til at smelte og straks prøve at forføre hende men denne mand var anderledes.
Hvis hun havde haft sin tvillinge bror med havde han advaret hende mod, at gå hen til denne dæmon men nu var han her ikke og så langt tænkte hun ikke.

Hun satte let kruset på bordet"må man tage plads?"spurgt hun let og lage hovdet endnu mere på skrå imens et sort frækt smil gled over hendes smalle læber, når man kom tæt på hende ku man tydligt se hun ikke kom fra dette land for hendes hud var mørker og havde en hel anden glød.
De mørke øjne betragtede ham afvendtene nu måtte han da få øje på hende, ellers havde han brug for briller.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 12:33

Den stemmme.. den blide tone der føltes for ørene som en blid brise gjore for nøgne og ubeskyttede kinder.. lyden pigen gav fra sig var som en hammer til ansigtet for ham, han drejet hoved langsomt i overraskelse op mod hende, og prøvede at dulme hans nysgerrighed over hvorfor hun er vendt tilbage til hans favn, og sagde bare uden antydningen af følelser "Sidst jeg så den gudinde formet røv, var den på vej væk fra mine arme, hvad bringer den sådan et inderligt begær til at sidde ved min side?" Rafael overvejet næsten helt at straffe hende kun lidt for at være vendt tilbage helt af sig selv, men hun havde nok også taget den kloge beslutning, at gemme sig for den mest magtfulde dæmon i underworld er svært i længden, og tiden ville bare føltes på hendes ryg i form af piske slag, eller måske ville han koge hendes balder til en tredgrads forbrænding i kogende sæd og pis, hvis hun havde leget gemme leg meget længere.
Rafael lavet en hånd gestus mod en stol ved bordet overfor ham.

//undskyld det kort, gør det bedre næste gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 12:45

Cora havde allerede taget plads overfor ham, da hun efter hendes mening syntes han var for langsom, nu sad hun let og drak imens hun betragte ham nøje og løftede let et øjenbryn af hans kolde ord.
Det var først der det gik op for hende at hun kendte denne mand, det var ham der havde planlagt hendes bortførelse og det var ham og hans mænd der havde pint hende. Men det var forstent nu at flygte hun var hoppe lige ind i hans arme før hun havde tænkt på at hun kendte ham.

Nu sad hun blot og stirrede lidt tvilsomt på ham"jeg havde glemt hvordan du så ud"svarede hun så letter køligt men smilede dog forførende, måske hun ku slippe væk igen? hvis hun nu spillede chamerende overfor ham, det fik et drislk smil frem på hendes læber"men jeg har dog ikke glemt det du gjorde, du ændre mit lav"sagde hun let.

Cora lænede sog let ind over bordet og afslørede hendes smukke barm indnu mere nu hvor man ku se stregen imellem dem. Hun tog let en tår af driken hvorefter hun slikke sig udfordrende om munden"har du savnet mig??"spurgte hun ydrest drilsk, imens de mørke øjne stirrede ind i hans med et forførende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 13:48

Rafael lænet sig lidt indover boret da hun viste sin barm frem, men det var ikke hendes dejlige runde bryster han stirret på, men hendes øjne, mens han i det mest rolige tonefald han kunne formulere frem, for han ville have hun forstod en ting "Cora spar mig din forførelse." han lod der være et sekunds pause og forsatte "Du er min ejendom Cora. Du er min slavetøs" han lagde mildt sin hånd på hendes, men stramte ikke om den, men pirret hendes håndryg med sine fingre spidser mens han forsatte "Din røv, dine bryster, din lyst, din møgdom, alt ved dig kan jeg bruge som jeg vil, når jeg vil, hvis jeg vil" han stramte lidt om hendes hånd og holdte hende på plads på den måde mens han forsatte "Jeg kan tage dig hårdt analt lige her, lige nu, og mens tåre af smerte og ydmygelse triller ned af dine silkebløde kinder, og du kun kan høre din egen ynk og hulk, vil der ikke komme en eneste til din hjælp, de vil se til, de vil lade dig være alene.. som den lille pige jeg bortførte." han trak hende brutalt og mægtigt over bordet, så hun lå så lang hun var på det runde bord, mens han brugte en hånd til at holde hende nede "Du vil altid være alene, ingen holder af dig mere Cora, du er en slave.. du er MIN slave" han lagde hånden der holdte hende nede i hendes hår, og trak hendes hoved op ved at respektløst trække hende i håret, og ingen hjælp hende mod dæmonernes leder, hvem kunne bebrejde dem? det vedrørte ikke dem, og Rafael var en gigant af figur, men havde også en hær af evil motherfuckers til rådighed, så de lod hende være til offenligt ydmygelse "Du er intet værd Cora, så spar dig selv forførrelsen i tanken om at få min gunst, hvis du ikke tænder mig vil jeg give dig pinsler der overstiger dine væreste minder fra sidst, og hvis du nægter mig vil jeg bruge dig som den slavetøs du er"
Rafael var en stræk dæmon, en over 2000 år gammel af slagsen der er dæmon leder, chancen for at en Santuine på 21 kan modstå hans hårde tag eller slå ham væk, ville være som en sommerfugl der tror den kan skade en tiger, det ville være ligemeget hvor hun sparket eller bid, han var et monster af 200 kilo muskler der havde kæmpet i længere tid til sammen end hun havde levet, så han følte ingen trussel fra hende mens han vendte hende om ved hjælp af grebet på håret, så hun lå med røven i vejret på bordet, hvorefter han med den frie hånd tog hendes bukser og trusser ned til hendes ankler så hun kunne føle hjælpløshed og afmagt. Rafael løsnet sit bælte mens han forsatte med at snakke "Du heldig du friviligt kom tilbage.. har helt andre måder at tage mod ulydige tøser" Rafael havde fået bæltet af, og nusset lidt dens hårde læder overflade, og tænkte han ville ydmyge hende lidt mere inden han brutalt tog hendes anal møgdom som han ikke havde gjort endnu, så han holdte hende stadig nede på bordet og numsen højt med den ene hånd, og den anden med bæltet løftet han nu højt over hoved, og lod det ramme ned over hendes nøgne højre balde som et lyn fra himlen, og lod hende eventuelt skrige færdig fra det hårde slag, og nusset så den ene balde blidt med bæltet og betragtet den svage lysserøde farve der var kommet frem "Jeg" han løftet læder bæltet igen og piskede det nedover hendes anden balde så den var ubehageligt varm over det hele "bestemmer" han slog hende hårdt igen, denne gang som et person tog der kørte over en lille hundehvalp med 100 kilometer i timen "over" han kunne se en rosenrød streg der kom over hendes røv, og han kørte sin frie hånd rundt i cickler for at varme den op og gøre næste slag hårdere "alt" han slog hende en sidste gang, af alt hans dæmoniske kraft, og man kunne se hvordan bæltet næsten sprang af impact kraften på hendes balder. Rafael smed bæltet fra sin frie hånd, og rev hende ned på gulvet i håret, og lod hende falde til træ gulvet med et ordenligt bumb, inden han så lagde sig oven på hende, og holdte den ene arm om hendes liv for at holde hende på plads, mens han med sin frie hånd tog sine bukser af, og hvisket til hende "Hvis du tigger om min pik indeni dig, kommer der ingen ydligere straf.. overvej grundigt, om du vil lade din stolthed tage den beslutning for din stakkels krop" han lagde hans lem ved hendes bagerste hul, og pirret og drillet hende ved at køre det frem og tilbage rundt ved hullet mellem hendes røde balder mens han ventet på om hun ville tigge eller ej. Men hun var låst fast med ansigtet mod gulvet så at spytte og andet var lidt udelukket. HVIS hun begyndte en sætning der lyd som alt andet end en slave der tigget sin herre om pik, ville han hammer sig ind i hende som var det et privat fly der havde spidsen for hendes anal hul oh startet moteren op der bare startet på 250 kilometer i timen at gennem bore hende med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 19:13

Cora betragte ham det var tydligt at han langt fra var glad for hvad hun havde gjordt, og at hun lod som ingenting dog fik hun hurtigt fjernede det forførende blik samt smil og afstattede det med et lidt usikkert blik*problemer*tænkte hun dybt ind men ku intet gøre nu.
Cora løftede øjnbryne let af hans mange ord dog var hun ikke i tvivl om han ku finde på det hele"slave? det ved jeg nu ikke helt om jeg er"sagde hun letter genstridig da hun langt fra ku se sig selv som hans slave. Hun spillede øjne let op da hun mærkede hans nu stremme greb om hendes hånd, han havde stadig muskler af stål.
Det gav et gip i hende da han hårdt trak hende ind over bordet så hendes mjød, nu væltede ned og flød ud over alt på gulvet, hun gispede svagt af hans hårde greb i hendes tykke hår, dog var det ikke det værste for kort tid efter trak han hende højer op, før han trak hendes bukser og g-streng ned så alle nu havde udsyn til hendes bare baller.

Folk omkring dem kigge med, nogle skramte andre med facinterede blikke og så var der mænd som bare sad og savlede over hendes bare dele, Cora gispede igen og stirrede på ham med et hadefuldt blik imens hun nøje fulgte hans bevægelser da han tog bæltet af og lignede en der ville til at slå med det.
Det første slag ramte hende men hun bed smerten i sig men det andet slag fik hende til at skrige svagt, hun hørte hans ord og hade dem som pesten men hun ku intet gøre han var for stærk og magtfuld til hun ku kæmpe imod.
Cora skreg af smerte da det sidste slag var så hårdt så det efterlod en rød streg som blødte let og blev med det samme til et blåt mærke, tårere trillede ned af hendes kinder imens hun bare stirrede på ham med had lysende langt ud af de mørke øjne.

Hun gispede da hun endte på det hårde våde gulv med hans tunge vægt ovenpå, hun lyttede til hans ord imens hun stirrede skrækslagen ned i gulvet, det her var langt fra hvad hun havde ønsket"gør det herre, voldtag mig"sagde un tydeligt med tårer trillende ned af kinderne og en let hulken.
Hun vendte på at smerten igen sku bryde ud og at han ville gører det så hårdt som muligt, han var trods alt utrolig rasende på hende efter det med flugten, hvordan hun var sluppet væk var en gåde?
En tanke fik en sindsyg kvalme frem da hun kom til at tænke på hun ku blive gravid af dette og at hun måske sku bærrer rundt med hans beskidte afkom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 20:33

Rafael lagde sine grumme og hårde hænder så fast på hendes skuldre som var det sten blokke der satte sig fast til hende, og da hun sagde ordne og reddet sig selv for ydligere straf når hun bliv sat tilbage til hans villa som den gode lille slavetøs hun var, stødte han nu ind i hende som en rambuk der smadret sig ind i borg port, og hans fuldvoksede lem pressede sig uden nåde ind i hende, og han viste ingen hensyn til hendes ringmuskel, og var ligeglad om den sprang eller ej, hun kunne bare have været artig og ikke stukket af. han lod det første stød være det hårdste, han brugte hele overkroppen og hofternes styrke til at få pikken længere op, og pressede hende tilbage med hænderne på hendes skuldre så hendes krop også ville komme tættere på ham end der kunne være luft mellem dem, og efter det første brutale stød, tog han den ene hånd fra hendes venstre skuldre op til hendes hår, og den anden til hans forladte bælte, og foldet det med hånden på midten så det ville få en mere sviende effekt, og mens han gentagende gange uden en eneste tanke om hendes nydelse eller helbred, brugte han hånden med det foldet bælte til at give hende en lussing på den højre kind der nemt kunne rive en enjelt rask tand ud, hvis bare han havde ramt et par minimeter længere nede. Han havde den anden hånd i hendes hår for at diakere hende rundt som han ville og brugte hende på præcis den måde han nu så passende. Han sagde med et hånligt og flabet tonefald for at give tårene der trillet ned af hendes kinder af smerte lidt ekstra fart på ved at ydmyge hende "Alle kan se dig. Du har et formål i dit kvalmende ynkelige liv" han lagde alle krafter i endnu et stød som en tyr der ramte en tyrefægter "At tjene mig" Han løftet bæltet helt over hoved og i samme sekund som han stødte hårdt ind i hende smækkede han den samme kind som før på præcis samme sted og en gennem rød stripe kravlet over hendes ansigt som var det i brand.
Rafael trak sig ud af hende, og løftet hende i håret, og havde en arm klar i hendes talje hvis hun nu ville prøve et eller andet dumt, så lagde han sit ben på stolen hun før havde siddet på, og med sin dæmoniske styrke trampet den totalt i smadre, og samlet et smadret halvt træ stole ben op med hånden fra hendes talje, og satte trygt bøjlken der tidligere havde været et træ ben på en stol på en solid og stor kro stol, og var helt tryg ved at give den til hende for han havde taget slag med stål hammere til ansigtet, så et fucking stole ben burde hun vide ingen hjælp er mod ham, ville kun være som at prikke en bjørn med en kold ispind. Han satte sig ned med hende, og holdte hende stadig i håret, og gav hende træ benet i den ene hånd, og hvis hans slavetøs slog ham med den, ville han voldtage hende med sin hest, som hævn, for han gad ikke slavetøser der ikke kunne opføre sig om han forventet af dem. Han sagde til hende med stadig hånden i hendes hår "Knep dig selv" han ville havde hun ornaneret sig selv med stole benet. han forsatte "Imens skal du fortælle du har savnet min pik indeni dig mens du har været væk." Han sluttede af "Eller.. du bliver min aften underholdning hele natten. Gør som din herre beder om"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 21:07

Cora lå helt stille og ventede på hans næste træk, dette han gjorde mod hende fuldt offentligt fik smadderet den ellers så stærke kvinde indvendig, dette var det værste hun nogle sinde havde oplevet dog var hun glad for at hendes tvilling slangen San var i sikkerhed i den lille lumske lejlighed hun havde gemt sig i siden flugten men hvis han havde æret der havde han advaret hende mod at gå hen til denne mand, men dette var desværre ikke sket og derfor lå hun nu her.

Cora gav et stort smertefuldt støn fra sig da hans lem hamrede sig ind i hende, og fik hele hendes spinkle krop til svagt at skælve da den ikke var van til sådan en styrke som han besad. Hun gispede højlydt af smerte da den ene lussing efter den anden ramte hendes kind, bæltet var så hårdt så røde mærker kom hurtigt frem og let blod løb ud af hendes mund efter de hårde slag havde ramt en tand og skubbe let til de.

Tårer trillede i et vandfald ned af hendes kinder og endte i en pøl af øl, tårer og blod som omgav gulvet ved hendes hoved, hendes krop skælvede endnu mere da hans sidste stød kom og et højt støn af smerte undslap hendes blodige læber.
Cora gispede da han hev hende op ved hjælp af håret, hun så på ham med et blik der kunne dræbe men det ville intet kunne gøre, og al modstand var umuligt da hendes krop var ved at besvime af ren smerte.

Hun stirrede bedene på ham da han rakte hende det nu ødelagt stoleben som han nu ville ha hende til at onanere sig selv med foran alle andre. Hendes hånd rystede da hun strammede grebet om benet hvorefter hun førte det mod sit underliv, hun førte det forsigtigt ind og ud et par gange, før hun så tvang sig selv til at gøre det hårde og meget hurtigere.
Hun stønnede bøde af smerte men også af nydelse selvom det gjorde fandens ondt, hun stirrede på ham mens hun fortsatte"jeeg har savnet din skønne pik inde i mig"sagde hun højt og tydeligt dog med et blik fyldt med væmmelse .
Vis dette fortsatte meget længer ville hun besvime af ren smerte, hendes kønne ansigt var ikke længer kønt men hævet og rødt, med blod som dryppede ud af hendes mund.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 21:45

Rafael fryd sig ved synet af hendes tåre, lidelse, smerte og underkastelse, så han lagde sin frie hånd på hendes bryst og befamlet hende for at vise han bestemmer, mens han lod hende ornanere videre, hurtigere og hutigere, og for hvert støn af smerte hun gav bliv hans flammende vrede mildet lidt. Rafael nikkede til det hun sagde, og svaret med et sadistisk smil "Bare rolig slavetøs" Rafael slog hendes hånd der holdt træet der var hende i hende, hvilket nok ville gøre ondt af den pluselige bevægelse i træet der kørte ondt indeni hendes underliv. Da Rafael havde slået træet ud af hendes hænder, lagde han sit lem i det hul hun selv havde leget med foran ham, og gav hende et meget hårdt stød ved at ligge begge hænder på hendes røv og mosse hende indmod hans pik mens den selv kom frem af, og Rafael prøvede bevidst at undgå hendes gpunkt for at give hende mindre nydelse og bare ubehag, hvorefter han sluttede sin sætning af "Du får den nu" Han løftede hende over gulvet ved at presse hendes røde balder fra bæltet op, så hun kunne blive løftet uden at han tog pikken ud af hende, så smed han hendes bagdel på det bord hun tidligere havde fået smæk på, og tog hende hårdt gennem hendes forreste hul, og med hvert skub ind lå faren om sæd og at han skulle komme ind i hende, men han var ikke bekymret, han havde kommet i slavetøser før, og han havde uretfærdige og grufulde måder at skaffe sig af med barnet efter slavetøsen havde født, det var nok mest slemt for hende .. en dæmon fødsel var ikke rar, og at skulle gå rundt med et voldtægts barn inde i maven er en følelsesmessig belastning ingen kvinde burde føle.. Men så igen.. kvinder burde heller ikke stikke af.
Rafael sagde i hendes øre et par øjeblikke før han skulle til at komme "Hvis du tigger om at være min slavetøs igen, vil jeg ikke komme i dig... for nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 22:04

Cora stirrede på ham hun var smadret men fortsatte for hendes ejet bedste, det eneste ved hende som ikke rigtig virkede ødelagt var de mørke øjne som kigge på ham med dyb væmmelse og had det var den eneste form for modstand hun kunne give.
Hun gav et lille skrig af smerte fra sig da han skubbe til træbenet så det lavede en lille bitte rift inde i hendes skede, før det så faldt på gulvet og trillede lidt væk.
Folk stirrede intenst på det der forgik og kro mutteren var forsvundet da det var for meget for hende.
Cora nøde ikke engang at sukke dybt før han stak sit lem i hende, for så at presse hende ned mod hans lem, hun gispede af smerte da hans lem snittede såret inde i hende og fik en tårer til at trille ensom ned af den ene røde kind.

Hendes krop skælvede men hun holdt sig oppe, endnu et skrig kom fra hende da hun blev hevet op på bordet for så at blive gennemboret af hans pik, hun gispede af smerte imens hun drejede hovedet og kigge væk fra ham, men da hendes øjne mødte en yderst lystig mand kigge hun dog hurtigt tilbage på dæmonen.
Hun stønnede af ren smerte vært et stød var som at få en kniv stukket i maven samme sted igen og igen.

"jeg vil gerne være din slave!! herre" råbte hun af de sidste kræfter hun havde, før hendes krop lukkede ned og hun svandt hen i bevidstløsheden.
Hendes øjne gled i og hendes krop blev slap og gjorde slet ingen modstand længere, da smerten var for stor til at kunne holde hende oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 22:45

Rafael smilet af sin dominans over hende da hun sagde ordne, og lod hendes bevidstløse krop falde baglæns over bordet, hvorefter han kiggede mod den gloende befolkning med et roligt og stift blik, også tilbage på sin slave, og sagde til hende selvom hun var bevidstløs "Dit had i øjnene.. skal du nok opdrages ud af, bare vent slavetøs" Rafael tog sine bukser på igen, men lod hendes numse og ben være frit frem for alle at kunne se, men han lagde hendes gstreng tilbage om hendes ankler, han fandt den sexet. Rafael tog hendes overtøj og bh af, og smed det uden omtanke på kro gulvet og sagde til den stille men stirrende folke mængde i kroen "Hæng det op på væggen med søm. Gud hjælpe ejeren af denne kro hvis de bh´en ikke er til pynt når jeg vender tilbage" Rafael ville have hun skulle huske sit forsøg på at løbe fra hans favn, så han lod bh´en for altid være offentligt så histoier kunne skabes, rygter kunne spredes, og folket i byen for altid ville hviske om hendes ydmygelse overalt hun gik i hoved byen doomsville.
Rafael løftet hende op på skuldren, og bare hende nøgen hele vejen gennem byens skader, skånet hverken hendes omdømme eller små børn fra synet, han var dog nød til at sætte hende ned en enkelt gang for at slå kraniummet ind med et skraldespands låg på en mand der havde valgt at spille helt, men måtte istedet komme til tandlægen imorgen med minus halvtreds procent af hans tænder. Da Rafael havde fået hende ud af byen bandt han hende til en hest som man ville binde en gris, og red med hende på vej hjem til hans villa, men han fik en.. spænende.. og underholende ide.. hvorfor ikke lade hende selv kæmpe for hans nydelse for at få et mindre forfærdeligt liv. Rafael red hende istedet til et hus der var på toppen af en forhøjning lidt udenfor firewood villige. Huset var placeret på en åben og køn græs plads. huset havde fire rum, et badeværelse, og tre tomme rum. Rafael havde tilraget sig stedet til hvis han en dag skulle bruge det til et eller andet, og nu valgte han at dette skulle være hendes nye hjem, det var koldt så man frøs om balderne, og her var ensomt, ingen møbler eller noget.
Rafael satte hende i et spindesviv fyldt hjørne, og ventede til hun vågnet, og da hun slog øjnene op så han ned på hende og sagde "Velkommen til dit nye hjem slavetøs." han lavet en gestus hvor han viste rundt med hånden i det tomme lokale "Du skal bo her. Men.. Stedet må ikke blive fyldt med ting, du må eje intet udover den gstreng du sidder i nu.."han holdte et sekunds pause og forsatte "Alt jeg beder dig om, er du ikke itvivl om du skal gøre, men hvergang jeg føler du ligger krafter i det, hvergang du ydmygt viser mig du ved hvem der bestemmer, vil jeg måske belønne dig med ting, tøj og mad." han lagde en hånd på hendes røde kind, og sagde så "Sut min pik og slik den ren med et smil.. vis mig du nyder at forkæle mig, og jeg vil give dig ret til at bære tøj" han regnet med hun forstod reglerne, hun fik ikke ting for at gøre det han sagde, men for at være en god lille slavetøs udover det anspurgte. ellers ville hendes liv være meget dårligere end hun ville ønske, men hvis hun nu var dum sluttede han af "Men hvis du bare er stædig, så vil jeg smide dig i et dæmonisk tortur krammer til du dør af alderdom, også finder jeg mig en slavetøs imellemtiden der rent faktisk kan sit gram"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 22:07

Cora vågnede op med et chok da kulden ramte hendes nøgne krop, hun åbnede øjne og så forviret rundt på det tomme og beskidte rum skulle dette være hendes hjem? hun sukke tungt før hun løftede blikket og så op på ham med et stillr blik i de mørke dybe øjne.
Hun nikkede let til hans mange ord"intet andet?"spurgt hun letter skræmt da det ville betyde at hun nok ville blive indenfor ind til hun ku få mere tøj, hendes ,mave knurrede kort af sult men hun ignorede den da hun ikke ku gøre andet, hun kiggede nøje på ham, før hun hev fat i hans bukser og knappede dem op, før hun så let trak dem ned for så at hive hans undebukser af.

Hun stirrede på hans lem i få sekunder før hun så kort så på ham"javel herre"svarede hun udmattet hvorefter hun åbnede munden, og førte hans lem ind for så at sutte kraftigt, hun begyndte at kører munden frem og tilbage imens hun slikkede på hans lange tykke lem.
Det var væmmeligt men hun havde intet valg så hun fortsatte, og begyndtev let med den ene hånd at kæle for hans kugler, hun lod let tungen kører over pikhovdet et par gange mens hun satte farten op, og mærkede hvordan hans lem voksede og blev stiver.

Hendes hænder rystede svagt men fortsatte med at nusse hans kugler, efter et stykke tid fjernede hun munden fra hans lem før hun så tvang et smil frem på de let blodige læber, hun lod spidsen af tungen slikke hans pikhovede, imens hun ud af øjnkrogen så på ham.
Kulden fik hendes krop til at ryste svagt, og fik hele hendes indre til at fryse og blive koldt samt håbløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 12:02

Rafael trak sit lem til sig da hun tvang et smil frem, også kørte han blidt en hånd gennem hendes hår, og sagde "Slavetøs. Hvis du vil have retten til mere tøj, skal du gå gennem Doomsville by iført kun din gstreng, og på din vej skal du fortælle hver eneste mand, kvinde, barn, og gammel, om det jeg har gjort ved dig idag i saftige deltajer. Vil have alle skal vide om hvad der er sket, og først når din dejlige gstreng iklædte røv kommer i min morgen avis, har du fået æren af at må gå med normalt tøj... om dagen.. om natten skal du ligge nøgen og fryse til den varme tanke om min pik indeni dig." Rafael gik væk

//out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lad mig foføre dig(( Abaddon)) Empty Sv: Lad mig foføre dig(( Abaddon))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum