Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
faldne hmm interresant- sivir EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
faldne hmm interresant- sivir EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
faldne hmm interresant- sivir EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
faldne hmm interresant- sivir EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
faldne hmm interresant- sivir EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
faldne hmm interresant- sivir EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
faldne hmm interresant- sivir EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
faldne hmm interresant- sivir EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
faldne hmm interresant- sivir EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
faldne hmm interresant- sivir Voteba13faldne hmm interresant- sivir Voteba14faldne hmm interresant- sivir Voteba15 
Jake
faldne hmm interresant- sivir Voteba13faldne hmm interresant- sivir Voteba14faldne hmm interresant- sivir Voteba15 
Lori
faldne hmm interresant- sivir Voteba13faldne hmm interresant- sivir Voteba14faldne hmm interresant- sivir Voteba15 
Valentine
faldne hmm interresant- sivir Voteba13faldne hmm interresant- sivir Voteba14faldne hmm interresant- sivir Voteba15 
Edgar
faldne hmm interresant- sivir Voteba13faldne hmm interresant- sivir Voteba14faldne hmm interresant- sivir Voteba15 
Abigail
faldne hmm interresant- sivir Voteba13faldne hmm interresant- sivir Voteba14faldne hmm interresant- sivir Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

faldne hmm interresant- sivir

Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 18:41

Sted: Firestep Diskotek

T:20.11

Omgivelser: mange væsner, der danser fester og generelt har det sjovt.


Cam sad stille oppe hved baren. han var iført kun nogen hvide bukser, hvid t-shirt og så en lædder jakke. han kigget ned på sin drik totalt fanget i sin egen lille verden, og næsten ikk lyttede på det omkring ham. han vidste ikk helt hvorfor han havde taget her ned i aften, men af en eller anden grund så ville han slå lidt fra sit normale liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty Sv: faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 18:53

Det var tidligt på aftenen. Sivir gik stile for sig selv da hun kom forbi Firestep Diskotek. Skulle man gå ind eller skulle det blive en anden gang? Sivir beslutede sig for at gå ind. Hun åbnede døren og så en hel masse som dansede rundt. Hun smilede og trådte helt ind, og lukkede døren. Hun var iført en sort lårkot kjole. Hun så sig lidt om, før hun gik op til baren, hvor hun satte sig ned ved siden af en ungt udseende mand. Han så ikk ud til at havde lagt mærke til hende, men det var også ligemegt. Hun bestilte en øl selvom hun ikk rigtig brød sig om dem, men idag vil hun gerne være fuld. Da hun fik den tog hun en lille tår og rynkede på næsen af smgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty Sv: faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 21:23

han kigget stille op og ned af den unge på hved siden af hende, ud af øjen da hun krogen, og grinte lidt da han så hun rynkede næsen, han hældte hurtigt resten af sin drik ned, og bestilte stille en øl mere. tog en tår og stilte, den roligt på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty Sv: faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 21:38

Hun kunne godt mærke at manden ved siden af sig så på hende, men hun var heldigvis helt ligeglad. Hun sukkede stille. Måske skulle hun ha taget noget andet at drikke end øl? Hun tog en stor tår af øllen. Hun vil gerne blive hurtigst muligt færdig med den. Hvorfor havde hun enlig bestilt en øl? Hun kunne jo bare ha taget noget andet. Sivir sukkede igen, og satte sit krus på boret. Hun så lidt over mod cam. Hvad var han mon? En engel var hun næsten sikker på, men var han en falden som hende? Hun betragtede ham stadig i smug, og tog en stor tår mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty Sv: faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 2:00

han hældte hurtigt det idste i sig, og bad om en øl til. han tog stille en tår, og overvejede om han sku starte en samtale med pigen. jo det sku vi da, "hvis du ikk kan lide den vil jeg da gerne havde den" sagde han med et hånligt stille grin.
efter lidt tid med stilhed spurgte han "hvorfor købte du den enlil, hvis du ikk kan lide den" og lo som om han var nysgerrig, istedet for at virke som en der ville havde lidt selvskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty Sv: faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 11:33

Sivir så kort på ham, og skubbede så det sidste af sin øl over til ham. Hun bestilte denne gang en cola med rom i. Hun tog en lille slurk af den. Den var meget bedre end øllen havde været. Da han spurgte hende hvorfor hun enlig havde bestilt en øl nå hun nu ikk kunne li den trak hun på skuldrende. *Ja hvorfor bestilte jeg den enlig?* ”Jeg øh.” hun sad lidt og tænkte over svaret. ”Jeg vil nok gerne bare smage det igen. Det er nemlig så længe siden jeg sidst har smagt det så jeg troede at jeg måske kunne lide det nu, men jeg tog vist fejl.” Hun smilede stille til ham. ”Mit navn er for resten Sivir, hvad er dit?” Hun så på ham med et nysgerrigt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

faldne hmm interresant- sivir Empty Sv: faldne hmm interresant- sivir

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum