Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Fun night //Connell// EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Fun night //Connell// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fun night //Connell// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Fun night //Connell// EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fun night //Connell// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fun night //Connell// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Fun night //Connell// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fun night //Connell// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Fun night //Connell// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Lori
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Valentine
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Natalie
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Jake
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Katrina
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Sean
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Lenore
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Renata
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 
Taliia
Fun night //Connell// Voteba13Fun night //Connell// Voteba14Fun night //Connell// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Fun night //Connell//

Go down

Fun night //Connell// Empty Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Lør 5 Jan 2013 - 1:26

T: Sen Aften
S: Kroen Det Vilde Svin
V: Klart vejr, måneskin, køligt
O: Masser af mennesker i kroen
P: tætsiddende pink leggings, lårkort neon-grøn kjole og knælang jakke med hætte, samt sorte høje støvler.

Døren til kroen blev åbnet, og kulden slap ind for et kort sekund, inden den hurtigt blev lukket igen. Kairi så sig rundt i krostuen, der var masser af mennesker, som der plejede på denne tid af dagen. Hun trak hætten ned fra hovedet og gik op mod baren, hvor hun fandt en ledig stol som hun satte sig på. Hun rettede lidt på håret mens hun ventede på bartenderen, og bestilte så en drink, og lagde pengene på disken.

//har gjort der lidt kortere end jeg plejer for ikke at gøre det for svært at svare på//
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 1:59

Connell var taget hele vejen fra Humvita til Doomsville sammen med et par drengevenner for at besøge den berygtede kro, han havde hørt om og nu ville se med hans egne øjne. Connell og de to drenge, han havde med sig, var ikke tætte venner som sådan, men han vidste, de altid ville være der, når der var mulighed for en god druktur.
De trådte ind på kroen, snakkende og grinende, som de plejede, men valgte hurtigt at holde mund, da det her sted virkede mere barskt end de steder, de før havde været.
Connell havde en lang, sort vestlignende genstand på, der gik helt ned til hans ankler, ude over en kortærmet, hvid skjorte og så et par halvstramme, mørkegrå bukser med huller i. Han rodede sig let i sit allerede pjuskede hår og så sig omkring. Smarte typer, barske typer... der var lidt af hvert. Hans tanker blev forstyrret af en af hans venner, der pegede på en pige med farverigt tøj, der sad i baren. Vennen havde knapt nok taget et skridt hen mod hende, før Connell fik puffet ham til side og få sekunder efter sad ved siden af hende, og sagde hurtigt uden at tænke særlig meget over det, "har du en magnet gemt i lommen, for jeg føler mig virkelig tiltrukket af dig."
Lamt. Ja. Men det var bedre end hvis en af vennerne endte med at score hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Lør 5 Jan 2013 - 2:19

//Det klarede du da helt fint, rigtig flot førstegangs-svar Very Happy Og sorry mit blev lidt kort //

Hun hørte larm bag sig, og vendte sig og så en lille gruppe unge fyre komme ind på kroen. Hun smilede lidt for sig selv da de blev tavse, de var tydeligvis ikke her fra byen, det kunne hun da se, selvom hun næsten kun lige selv var flyttet hertil. Hun vendte sig mod baren og sin drink igen, men blev forstyrret da en af fyrene nærmest fløj hen og landede på stolen ved siden af hende. Hun så på ham og kom til at grine ret højt af hans mega kliche-agtige scorereplik. "Du er da vidst ikke her fra byen hva?" Sagde hun med et smil, og valgte ikke at svare på hans replik. Det ville være synd at ydmyge ham alt for meget trods alt.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 3:23

Connell blev ærlig talt lidt overrasket over hendes reaktion. De fleste piger, der rent faktisk ikke gik sin vej, når han var kommet med sådan en lam scorereplik, var enten utrolig dumme eller utrolig nemme. Men hun virkede ikke sådan. Det var selvfølgelig bare en følelse, men hun lød ikke specielt uintelligent.
Han var lige ved at glemme at svare pga. alle de tanker, der fløj igennem hans hoved, men sagde så efter lidt tid, "ah, nej. Nej, jeg er fra Humvita."
Han gav hende elevatorblikket - ikke på den flirtende måde, mere på den nysgerrige måde, og sendte hende så et skævt smil, "okay, dårlig start. Beklager. Jeg prøver bare at redde dig fra alle de skumle fyre, der er herinde," sagde han i en bedrevidende og en smule drillende tone, "de er som gribbe. Men holder sig selvfølgelig lidt mere tilbage, når der sidder en stor, stærk fyr lige ved siden af."
Han løftede sin højre arm en smule og flexede, selvom hans muskler langt fra var store, "du må godt røre, hvis det er."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Lør 5 Jan 2013 - 3:38

Hun smilede og nikkede du han svarede på hendes spørgsmål. "Det tænkte jeg nok." Sagde hun og grinede lidt igen. Hun rettede sig lidt op, skød brystet frem og strakte sig da han tjekkede hende ud. Da han talte igen tog hun en tår af sin drink og kunne så igen ikke lade være med at grine. Hun skulle lige til at fortælle ham at han var tilgivet for den dårlige start, da han så gav sig til at flexe og tilbød hende at røre. Hun vidste ikke om han mente det her for sjov eller bare var dårlig til at score, men hvor fandt hun ham dog morsom. Han mindede om en mere positiv udgave af fyrene derhjemme. Da hun var færdig med at grine smilede hun til ham og sagde "Ja du må altså undskylde jeg sådan griner af dig, det er ikke særlig høfligt at gøre, men du minder mig bare helt ekstremt om fyrene i den landsby jeg kommer fra. De plejer også at bruge de der helt vildt cheesy scoretricks på pigerne, og sjovt nok virker de på alle undtagen mig. Hvilket nok også er derfor ingen af dem gad så meget som snakke med mig til sidst."
Hendes ansigtsudtryk ændrede sig kortvarrigt, men så smilede hun igen og ventede på hvad han ville svare hende.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 14:42

Connell skulle til at svare hende med endnu en drillende og måske lettere flirtende kommentar men blev i få sekunder i tvivl, da hendes ansigtsudtryk ændrede sig, også selvom det kun var i kort tid. Måske burde han tale lidt pænere til hende... men for fanden, hun grinede da af det, han sagde.
Han sænkede sin arm igen og vidste allerede, han havde tabt slaget om at vinde hende med hjem senere på aftenen, men til gengæld følte han, han kunne få noget andet ud af hende; en interessant samtale. Interessant i forhold den meningsløse plapren, han normalt havde med sine venner.
Da han endelig åbnede munden for at svare, dukkede bartenderen op foran ham med et utilfredst, "du skal bestille noget for at sidde her."
"Øhm... bare en øl," sagde Connell og fnøs lavt, da han var gået. Sikke en muggen, gammel mand. Han vendte igen sin opmærksomhed mod hende og fik så det samme skæve smil frem, "for det første vil jeg gerne møde alle pigerne fra din landsby, hvis de falder for en med et par simple scorereplikker," han havde et drillende glimt i øjet og fortsatte så med en lidt mere venlig og ærlig tone, "og for det andet så ved de drenge ikke, hvordan en usleben diamant ser ud, hvis de bare lader den gå på den måde."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Lør 5 Jan 2013 - 16:25

Satalen var gået lidt i stå, så hun sad og pillede ved sit glas da bartenderen kom hen til fyren ved siden af hende. Da han havde givet fyren sin øl og gik igen rullede hun øjne af ham. Han behøvede da ikke være så sur overfor kunderne.
Hun så på fyren da han igen talte til hende, og smilede skævt med et skeptisk glimt i øjnene da han nævnte at han godt ville møde alle pigerne fra landsbyen. Hun grinede sarkastisk, men stoppede meget pludseligt med et udtryk der var en blanding af smiger og overraskelse. Hvad var det han lige havde sagt? Han havde kaldt hende en usleben diamant, som fyrene derhjemme var dumme nok til at smide væk. Hun sad og så på ham i nogle meget lange sekunder, før hendes hjerne kom i omdrejninger og hun igen fik kontrol over sin krop. Hun lukkede øjnene og rystede på hovedet, inden hun så på ham og smilede. "Øh.. tak tror jeg...? Det var da noget af et kompliment.."
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 2:28

Connell grinede lidt af hendes reaktion og svarede så med en usikker men stadig smilende grimasse, "for meget...? Undskyld. Jeg kan godt lide at smøre tykt på."
Han klukkede en smule af sin egen joke og tog så en tår af sin øl, før han igen så på hende, med samme venlige smil som før, "men helt seriøst; du virker helt okay. Ikke nem eller naiv som så mange tøser. Hvilket minder mig om..." han rettede sin ryg en smule og så undrende på hende med et let løftet øjenbryn, "jeg har ikke fået dit navn endnu."
Han greb sit krus og tog endnu en tår af sin øl uden at tage blikket fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Søn 6 Jan 2013 - 2:45

Hun smilede og rystede på hovedet da han spurgte om det var for meget. "Nej, jeg er bare ikke vandt til den slags opmærksomhed." Hun smilede og lyttede til ham mens han snakkede, og så smilende på ham da han spurgte om hende navn. Hun rakte straks hånden frem mod ham. "Ah ja, det må du undskylde. Jeg hedder Kairi." Hun så på ham og afventede at han også ville præsentere sig.

//Sorry det blev så kort, sidder og diskuterer Slenderman og andet overnaturligt med min kæreste xD //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 3:05

Connell gengældte hendes smil og trykkede hendes hånd; fast men ikke hårdt, præcis som han havde lært af sin far, "Connell. Connell McCoin. Du kender måske min families forretning; de arbejder med tøj. Mærket hedder 'coin'. Det er rimelig stort."
Han mente det venligt men nød også at bruge hans 'barnebarn af tøjdesigner' status. Han havde fået mange piger på krogen på den måde.

//Well, når man snakker om Slendy, er det svært at fokusere på andet owo//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Søn 6 Jan 2013 - 3:38

Han smilede lidt mere stift, sådan for sjov, og trykkede hans hånd lidt mere formelt end nødvendigt, bare for at drille ham lidt. "Javel ja, fin familie. Det forklarer en del." Sagde hun i en drillende tone, og tog endnu en tår af sin drink. Hun grinede lidt for sig selv, og smilede så til ham igen. "Hvad laver sådan en fin fyr som dig så her i Doomsville?" Sagde hun og smilede stadig.

//Ja især når man så også sidder og ser "Bevis"-videoer på at han er virkelig Razz //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 14:38

Connell rystede bare på hovedet af hendes lille kommentar men kunne selvfølgelig ikke lade være med også at smile; hans perfekte tandpastasmil.
Han tog endnu en tår af sin øl, samtidig med at hun gjorde, før han for en gangs skyld kun drejede sit hoved en kvart omgang i stedet for hele han krop for at se på hende, "hmm..." sagde han og så tænkende frem for sig, da hun stillede ham spørgsmålet, "jeg kan godt lide fester og har efterhånden været til en del i min egen by men ikke særlig mange udenfor byen," han så på hende igen og sendte hende et lille smil, "og så hørte jeg om det her sted. Jeg har været her i byen et par gange men aldrig for at feste og drikke mig fuld."
Han tog endnu en tår for at understrege, at han var der for at drikke, hvilket resulterede i et tomt krus, der med det samme blev taget af bartenderen og gjort rent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Kairi Søn 6 Jan 2013 - 16:18

Hun smilede og nikkede da han forklarede hvorfor han var der. "Det var da også en meget god grund. Hvorfor altid blive der hvor man altid har været?" Hun grinede lidt af sin kommentar. Det var i hvert fald sådan hun selv levede sit liv. Hun havde været glad da hun fik muligheden for at flytte til byen, både for at opleve noget nyt og fordi hendes far gav hende den tillid at lade hende føre forretningen videre her i byen.

Hun så på ham igen, og tømte også sin egen drink. Hun bed sig i underlæben, og overvejde kort hvad hun skulle gøre. "Vil du have en mere?" Hun så på ham og afventede hans reaktion.

//Sorry det tog lidt lang tid at svare, skulle lige ordne nogle ting først //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Fun night //Connell// Empty Sv: Fun night //Connell//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum