Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Some nights - Arason EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Some nights - Arason EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Some nights - Arason EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Some nights - Arason EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Some nights - Arason EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Some nights - Arason EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Some nights - Arason EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Some nights - Arason EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Some nights - Arason EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Some nights - Arason Voteba13Some nights - Arason Voteba14Some nights - Arason Voteba15 
Genevira
Some nights - Arason Voteba13Some nights - Arason Voteba14Some nights - Arason Voteba15 
Jake
Some nights - Arason Voteba13Some nights - Arason Voteba14Some nights - Arason Voteba15 
Abigail
Some nights - Arason Voteba13Some nights - Arason Voteba14Some nights - Arason Voteba15 
Lori
Some nights - Arason Voteba13Some nights - Arason Voteba14Some nights - Arason Voteba15 
Edgar
Some nights - Arason Voteba13Some nights - Arason Voteba14Some nights - Arason Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Some nights - Arason

Go down

Some nights - Arason Empty Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 12:06


Tid - Aften
Vejr - Kølig og mørkt
Sted - Gågaderne
Påklædning - En sort strik bluse, et par skinny jeans og en par gummisko
______________________________________________________


Aften var kølig og mørket havde taget over for længst, månens skær var det eneste lys denne aften, Rapheal slog tiden ihjel med at gå en tur, det var endnu en hvileløs nat dem havde hun haft mange af på det seneste, hun sukkede dybt, hun satte sit hår op i en hestehale med et sort silke bånd så det sad pænt og ikke bare hang og filtrede, hendes strikbluse holdt hende varm så hun ikke var så kold, men hendes skinny jeans derimod, der fløj vinden bare lige igennem og gav hende meget kolde ben, hun kiggede op på månen og hendes sorte øjne lyste op med et blåt skær, et let smil brede sig på hendes læber som hun gik roligt ned af Doomsville Citys mørke gågader, uhyggen blev skabt af mørke og at der ingen blæst var gjorde det mystisk, hun havde nogle sorte slidtw gummisko på som godt kunne trænge til et skift snart, i bunden var der hul og hendes nøgne hud under føderne stødte på den kolde asfalt og skrabede af og til noget hud af, men det tog hun sig ikke af hun gik bare stille og roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 15:57

En skygge bevæget sig efter hende han gemte hans ansigt bage
hans hætte han løbe lyd løst mente han selv han smilte da
han fik øje på et offer han smilte og listede hen mod hende i det
han tog hans hånd frem og så en ring en meget smul ring som hun
havde på sig han smilte nu skulle han gøre noget han putede hans hånd
ned i hendes lomme hvor han mærket en ring nu forsøgte han at tag den op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:12

Rapheal mærkede noget, noget der bevægede sig nede i hendes lomme, hun kiggede ned mod lommen og så en hånd der var gravet nede i den, hun kiggede op af hånden og kom til et ansigt, en mand, hvad pokker lavede han, hun kiggede undrende på ham og trak så hans hånd op af hendes lomme uden at vide om han havde fået ringen der lå i hendes lomme eller om han ikke havde fået den slap hun hans hånd og kiggede tavst på ham et stykke tid, "hvad fanden tror du, du har gang i" udbrød hun i et råb af en pigestemme, hun kiggede direkte ind i hans øjne "det er altså ikke pænt at stjæle at du ved det, og da slet ikke fra en pige" hun kiggede surt på ham, hvorfor havde han dog forsøgt på det, havde han ingen penge eller hvad, hun lagde armene over kors og stod lidt og kiggede på ham og ventede på et svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:31

han kiget på hende med et skræmt ansigt imens han havde ringen
i hans ene hånd begynde han og bakke bageud "øm ikke noget" svarde
han og begynde så med og prøve og løbe væk fra hende med rinigen det
prøvet han i det han løbe fra hende eller prøvet det og løbe fra
hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:38

Hun lod ham bakke bagud, men for at være sikker på at hendes ring stadig var der tog hun hånden ned i lommen, den var der ikke, hun kiggede hurtigt på manden som havde haft hånden ned i hendes lomme, han løb væk fra hende med hendes ring, hun rystede på hovedet, hun brede sine vinger ud og et par sorte vinger kom til syne, hun satte af og fløj over manden, hun lande så foran ham og tog fat i hans arm med et fast greb, "det er ikke pænt at stjæle sagde jeg" hun kiggede ham dybt i øjne i noget tid "giv mig så min ring tilbage" sagde hun bestemt og rakte en åben hånd frem så han kunne ligge ringen i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:45

"jeg ved ikke hvad du taler om" svarde han i det hun ralte hånden
ud og talte til ham han kunne ikke gøre hende noget da han sank en klump
hun var en falden engle han havde kun høret om det i historie af hans forældre for mange år siden var det jo han kiget på hende og vente på hvordan hun ville
reagere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 16:51

Hun strammede grebet om hans arm og kiggede ham dybt i øjne, han var dårlig til at lyve, "du er meget dårlig til at lyve" sagde hun roligt, hun ville ikke gøre ham noget han skulle bare give hende ringen og hun ville lade ham gå, "hør her, giv mig den ring og du slipper afsted uden nogen skræmmer" hun kiggede på ham og rakte stadig sin hånd frem mod ham, hun ville have sin ring, den var meget værdifuld.... hun havde fået den af Dahvie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:12

han kunne ikke komme fri fra hendes greb hold fast hvor kunne
hun holde ham med et stærket greb han mærkede hendes hånd han kunne ikke komme fri og komme over i skygen hvor han ville kunne gemme sig og stikke
af han en falsk ring frem fra en anden han havde stjålet i det han gav hende den
så den nemlige allerede lignde den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:17

Hun kiggede på den ring som han havde givet hende, den lignede den ring hun havde men det var bestemt ikke den, hun kunne se det med det samme, den Dahvie havde givet hende var meget pænere, hun sukkede dybt og kastede så den ring langt væk, "den ring som du har stjålet.... den betyder rigtig meget for mig så vær venlig at give mig den... nu!" sagde hun bestemt, hun ville have den, det var det eneste minde hun havde om den gang hun var skytsengel og den gang Dahvie elskede hende som hun elskede ham, hun savnede de dage, en tåre faldt ned at hendes kind da hun stod og tænkte lidt på den gang, hun kom til at slippe hans arm imens, men hun havde stadig fokus på ham og hun kunne sagtens reagere hurtigt vis han valgte at løbe væk uden at havde givet hende ringen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:34

"hvad er den dig værd" svarde han og kiget på hende i det han sende hende
et lille smil fra ham han viste ikke hvad han ellers skulle gøre så han
vente bare på hvad hun ville gøre men da hun var upmærksom løbe han over
imod skygen og håbede og nå ind så han kunne gemme sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:39

Hun sukkede "Jeg fik den bare af en okay giv mig den så" hun nåede faktisk ikke at reagere på han løb væk ind i skyggerne og kunne ikke nå at reagere før han forsvandt, hun tog sig til hovedet, Dahvies ring var væk det eneste minde hun havde om ham, hun hulkede lidt og gik lidt rundt hun vidste ikke hvad hun skulle gøre hun skulle havde fat i den ring og det var bare nu, hun kiggede omkring sig "vis du er vil du så ikke pls giv mig min ring, jeg fik den af en person som betyder meget for mig men... han vil ikke se mig mere" hun sukkede og kiggede ned i jorden, hun håbede han ville give hende den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:20

han fik ondt af hende men ville ikke gi hende ringen siden
den var mange penge være. uden han
lagde mærke til det gik han ud af skygen og stod bare betragte hende med øjne mens han stod med ringen og smilte undskylden ned i jorden
hvorfor havde han også gjorde det. han kunne jo få penge for den stadig og han kunne jo ikke geme sig længre da han ikkehavde hans konctrtion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:23

Hun så på ham da han trådte ud af skyggerne med ringen, hun stod lidt og betragtede ham og gik så hen til ham med hånden frem og et surt men såret ansigt udtryk, "giv mig min ring" sagde hun sammen bidt og kiggede på ham og ventede på han ville give hende den igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:28

han kiget op og bakkede bageud men snublte
og lande hårdt på gaden man kunne se at han blødt
da blod kom fra hans hovede han havde slåede sig meget i det
han kiget op på hende mens ringen lå fremme i hans hånd og hun
kunne bare tag den nu når han var kommet til skade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:30

Hun kiggede undrende på ham da han bakkede bagud og han så snublede og lande på gaden, hun kunne se blodet og lugte det kunne hun ogs, hun så ned på ham og fik øje på ringen, hun sukkede af ham og rystede på hovedet, hun startede med at tage ringen i lommen igen og rakte så en hånd ud mod ham "kom så" sagde hun og kiggede ned på ham og ventede bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Some nights - Arason Empty Sv: Some nights - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum