Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hello again. ~Caroline~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Hello again. ~Caroline~
Men, han var glad.. Men kun fordi han havde fundet en som Julianne.. Hun var hans søster og han agtede at beskytte hende for alt, hjælpe hende med alt.. Men, han måtte indrømme at han savnede sin kæreste Daniela.. Hvordan mon hun havde det? Savnede hun også ham, eller havde hun glemt alt om ham? Han havde ikke glemt hende..
Han kom ud af sin tanke da han gik ind i nogen..
"Åh undskyld," sagde han og kiggede på personen. "Hej Caroline?" Han smilte glad.
Gæst- Gæst
Sv: Hello again. ~Caroline~
"Åh hej Zayn." Svarede hun og smilte venligt men skævt. Caroline havde sat de gyldne lokker op i en heste hale og smilte med de smukke øjne.
Gæst- Gæst
"Rart at se dig igen," sagde han med et venligt smil.
Gæst- Gæst
"I lige måde, Hvordan går det så?" Spurgte hun nysgerrigt og smilte staadigvæk.
Hun vidste han ikek var så kendt her, men måske var det blevet bedre.
"Er du faldet bedre til?" Spurgte hun venligt.
Gæst- Gæst
"Men ellers er den verden stadig som et puslespil,"
Gæst- Gæst
"Det godt du har fundet familie, det er det vigtigste i denne verden. Men man skal passe på ellers mister man den bare.." Sagde hun og lød en smule trist til sidst men det var klart hun var ikke sikker på om det var hendes skyld at hendes forældre var døde eller hvad det var..
"Men ja kender det, jeg fandt ud af alt det her da jeg var 14 og nu jeg en varulv.. Ved et uheld men et uheld som ikke kan ændres på." Svarede hun og kiggede kort ned i jorden men hurtigt op på ham igen. DEt var sandt hun var varulv nu.. Og der var intet at gøre ved det, hun var næsten faldet for en sirene... Denne verden var skør.
Gæst- Gæst
"Det har du vel ret i," sagde han stille og kiggede kort op mod himlen. "Jeg ser nok aldrig mine forældre igen, jeg ved godt de ikke var mine rigtigte, men de har trods alt taget mig til dem," Han sukkede og kiggede ned på hende igen. "Jeg formoder at du har mistet nogen? Jeg kunne høre det på din stemme," Han sputgte forsigtigt.. Hvis hun havde mistet nogen, var det ikke det pæneste at snage i det..
Gæst- Gæst
"Er det så afslørrende?" Spurgte hun med et lille grin... Hun fulgte hans blik op på himlen, den mørke himmel.. Hvor hun enkle stjerne strålede.. Hun kiggede længere op på den end ham, men da hun mærkede han kiggede på hende kiggede hun over på ham igen...
"Mine forældre." Svarede hun kort og kiggede lidt ned igen..
Gæst- Gæst
Det var en smule afslørende ja, men nok mest for dem som gad at lægge mærke til andre end dem selv.. Men for Zayn kunne han sagtens se at der var noget helt i vejen.. I de år han havde levet, var han så småt begyndt at kunne gennemskue en kvinde.. Det var nok ikke noget, de fleste mænd ville bruge tid på, men Zayn havde faktisk taget sig tid til det..
"Det gør mig ondt," sagde han stille..
Gæst- Gæst
Hun nikkede kort og kiggede op på himlen igen..
"Måske men det har du ingen grundt til.. Jeg klare mig.." Svarede hun blot stille og kort, hun kiggede ham i øjne kort og så lidt ned i jorden.
"Jeg klare mig altid så.."
Gæst- Gæst
Han kom til at tænke på sin egen verden.. Hvor måtte hans venner og forældre være bekymret.. Forsvundet i 2 måneder, uden noget spor af ham.. Snart vil de give op og droppe at håbe.. De ville snart give op på ham, hvis han ikke kom hjem.. Han ønskede brændende at komme hjem, men han ville ikke forlade Julianne.. Han sukkede og kiggede på hende igen, med blide og rolige øjne.
"Det lyder godt," sagde han og gik hen ved siden af hende. "Skal vi finde noget at spise? Jeg tror sagtens at jeg kan stjæle noget," Han grinte kærligt for at lette stemningen lidt..
Gæst- Gæst
"Altås vi kan også tvinge nogle til at give os penge." Med det mente hun ikke vold, hun havde en evne som var en ret så god metode, hun kunne nærmest alt med den evne!
Hun fik øje på en kraftig mand som gik længere nede. Måske havde han nogle penge?
Gæst- Gæst
Han løftede på skuldrene.
"Okay," sagde han og fulgte hendes blik hen mod manden. "Hvis du tror at du kan få dem til det, så lad os prøve,"
Gæst- Gæst
"Tro mig han har intet valg." Hun gik hen imod manden, mon Zayn troede det var en form for kvindelist hun ville bruge? Hun grinte kort ved tanken, og kom hen foran manden. Hun kiggede ham í øjne.
"Giv os nogle penge til mad." Sagde hun med sin evne og manden tog helle hans pung op og lagde den i hendes hånd. Caroline smilte tilfreds.
"Nu glem jeg overhovedet har været henne ved dig, du glemte din pung på kroen og du tror den er stjålet." Manden nåede ikke at blinke og kome til sig selv før Caroline var henne ved Zayn og viftede med pungen foran hans næse.
Gæst- Gæst
» Hey again... A bit different? //Caroline//
» please, help me, please ( Caroline )
» Oh, you are here.. - Caroline.
» Caroline, nu med et Irl liv.
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine