Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Why it's always me?!? //Caroline//
Side 1 af 2 • 1, 2
Why it's always me?!? //Caroline//
O: Skaldespande der er væltede, papir, rådent mad, mange fulde mænd og kvinder
T: 21:30
V: lunkent, ingen vind, stjerne klart
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - noget stof bundet om øjnende og sorte handsker
Det var godt nok aften, men det anede Luce ikke en prik om da hun ikke kunne se om det var nat eller dag. Om blomsterne var sprunget frem eller om de stadig var gemt væk. Hun kunne lugte, at det var aften og var weekend ved, at der gik mange fulde folk rundt omkring på gaden. Luce havde valgt og gå sig en lille tur denne aften, selvom hun ikke kunne se noget. Hendes sorte hår hang roligt ned af hendes ryg og flavrede blidt tiden siderne imens hun gik. Det var faktisk en dejlig aften. Det var hverken for koldt eller for varmt. Det var en perfekt temperatur. Luce gik stille og roligt hen af gaden da der pludselig var nogle der tog fat i hendes arme og ben og løftede hende. Hun skreg og sprællede, men ingen kunne høre hende. Hun kunne lugte det var nogle fulde folk der havde taget fat i hende. De grinte bare hånligt af hende og bar hende ind i en gyde. Helt inde i et hjørne, hvor ingen kunne se noget som helst. Luce skreg bare og sprællede som en gal, men intet hjalp. De havde et for godt greb om hendes arme og ben. De smed hende hen i et hjørne og holdt hende nede. Hun skreg af smerter da hun ramte den hårde jord. Hun mærkede nogen der ødelagde hendes tøj. Hun bed efter en arm som holdt hendes. Hun hørte en mand der skreg af smerter. Han stak hende en så hård lussing så det sang i hovedet på hende og en rød hånd kom på hendes kind, hvor hånden havde ramt. Hun skreg og vred sig.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Why it's always me?!? //Caroline//
"Du skal ikke engang tænke på det." Hviskede hun koldt i hans ører, inden hun trak hjertet ud på ham. Hun rettede opmærkomheden imod pigen og de sidste mænd.
"Festen er slut gå hjem." Sagde hun koldt til dem, hvilket fik dem til at rejse sig op. En blev ved Luce, men resten rejste sig op. Så på hende som var hun et lille stykke legetøj. Caroline fnøs hånligt af dem, og gik et skridt frem. Hun tog de sorte handsker af hun havde på og lagde dem i lommen. Hun kiggede på ham som stod i midten. Og strakte sine arme, så hver fingerspids på den ene hånd ramte ind på en mands bryskasse og den anden hånd på den anden mand. Hendes fingre brændte dem, som om der blev sat ild til dem. Yderst smertefuldt, Caroline kiggede på den ham i midten lige i øjne.
"Stå stille og rør dig ikke." Sagde hun koldt. Carolien trak hjerterne ud på de to hun allerrede havde hænderne på. Hun sugede blod til sig fra ham i midten, og da kroppen var tom lod hun den falde til jorden. Hun havde set den sidste mand blev ved med at gøre kvinden utryg, og gik over til ham og trak ham op og stå.
"Det her skal nok blive sjovt." Sagde hun koldt til ham, og en lille hånlig latter kom over hendes læber. Hun tog en kniv op fra hendes støvle og stak i hans side, imens hun brækkede hans led i den højre arm. Hun vendte sig om imod Luce, men ændrede mening. Hun svingede armen tilbage imod manden, og hendes styrke gjorde at hovedet faldt af ham, og kroppen faldt til jorden. Caroline satte sig på hug ved pigen.
"Rolig.. Du klarer den." Sagde hun beroligende, og svang pigen op over hendes skulder. Caroline satte i fart ud af gyden, og hen imod et lille hus som hun havde fundet sig. Så slap man for alt, familie, venner og kæresten. Caroline satte Luce i sofaen, og lagde et tæppe om hende.
"Er du okya?" Den eneste grund til Caroline var så venlig, var vel nok at Luce var blind.. Og offer for næsten voldtægt. Caroline var så meget imod voldtægt at hun havde i sinde at kasterer alle mænd i verden.
Gæst- Gæst
Hun mærkede, at nogen slap hende, men der var dig en der stadig holdt hende nede. Han fik taget det sidste lag af hende tøj af. Hun skreg højt og sprællede så meget med hendes ben, at han fik en fod ved kinden. Han slog hende og råbte et eller andet til hende, men hvad det var kunne hun ikke høre eftersom det nærmest blev til det rene volapyk han sagde.
Hun lagde sig sammenkrybbet da hun mærkede, at ingen holdt hende. Hun rystede af skræk. Hun var så bange, at hun var tæt på og råbe efter Sean, men hun turde ikke. Hun vidste jo ikke om der ville komme flere og prøve og voldtage hende. Hun blev lidt roligere da hun hørte kvindens stemme der var beroligende. Hun rystede dog stadig lidt. Både af skræk, men også fordi hun frøs. Det var for koldt udenfor til, at kunne være udenfor uden tøj på. Hun havde dog ikke selv valgt det. Hendes tøj lå i stumper og stykker rundt omkring. Hun mærkede, at hun blev svunget hen over en skulder og mærkede kulden der kom som nogle piskeslag mod hendes hud da kvinden løb med hende på skuldrene. Hun vidste ikke om der var nogen der havde set hende eller ikke, men hun håbede, at der ikke var nogen der havde set hende.
Hun puttede sig under det tæppe hun fik over sig efter hun var blevet sat på en sofa. Hun nikkede stille til kvinden. Hun rystede stadig voldsomt af kulde. Hun anede ikke hvor hun var henne eller hvem det var som havde hjulpet hende. "Hvem er du?" stammede hun.
Rafaela- Evolved
"Mit navn er Caroline Thunder." Svarede Caroline, hun forstod at når en kvinde eller mand bar noget om sine øjne. Var det fordi at man inten var blind, eller ville lege pirat. Og lege pirat var nok ikke lige dette tilfælde. Caroline kunne se kvinden frøs, så hun gik hen til pejsen som ikke var andet end få meter væk. Og tændte op i den, et held for kvinden at Caroline havde taget sine handsker på igen da hun løftede hende.. Ellers havde hun brændt hende.. Ildens flammer begyndte at varme det lille stuerum op de sad i.
"Hvordan har du det?" Spurgte Caroline stille og satte sig op på stolen ved siden af hende.
"Vil du have noget at drikke?" Spurgte Caroline roligt.
"Og bare rolig de kommer ikke efter dig igen." Sagde hun så og selvom kvinden ikke kunne se det så smilte Caroline. Caroline havde det med at være venlig overfor dem som hun syntes fortjente det, og Jacob havde sagt at det var hendes medfølelse som gjorde hende specielt det var en gave. Men en gave Caroline ikke brugte meget, når den var der.. Så var den der for dem som fortjente den.
Gæst- Gæst
Hun så hen imod Carolines stemme "Jeg har det bedre, men frysser meget stadig" hendes stemme var blevet lidt roligere. Hun nikkede lidt da Caroline spurgte hende om hun ville have noget og drikke "Noget varmt ville være dejligt" nok var hun en draconier og havde svært ved og frysse, men det og ligge nøgen ude på gaden en kold aften var ikke behageligt og ville også gøre, at det var svært og få varmen i sig igen, men hun kunne godt mærke, at hendes indre ild arbejdede på højtryk for og få hendes krop varmet op på de 80 grader hendes krop normalt skulle have. Normalt ville folk brænde sig af og røre hende, men hendes hud var bare de 40 grader når det var højst. Hun blev noget roligere da hun sagde, at dem der havde været efter hende ikke ville være efter hende igen, men hun troede dog ikke så meget på det, men det ville tiden vise.
Rafaela- Evolved
"Jeg stiller det på bordet, foran dig." Sagde hun med et smil, fordi Caroline vidste jo at Luce ikke kunne se. Caroline brugte sin overnaurlige speed til at finde nogle flere tæpper og noget tøj til Luce. Da hun kom tilbage, lagde hun tæpperne omkring Luce.
"Hvad er der sket med dig?" Spurgte hun roligt, og satte sig på stolen hvor hun sad før. Hun kunne ane at denne Luce, ikke havde været så heldig på det sidste. Men om hun ville tale med Caroline omkring det, vidste hun ikke. Fordi Caroline havde selv været udsat for lidt af hvert..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Bare hvad der er sket med dig i det helle taget.. Hvad der plager dig mest." Svarede Caroline stille og kiggede nøje på Luce, for Caroline kunne være en meget kærlig person af sig. Hvis hun ville, Jacob sagde at hun havde en bestemt glød i sig som gjorde folk kunne mærke hendes kærlighed og medlidenhed. Wave kaldte hende et fantastisk menneske. Caroline så stadigvæk på Luce, og gjorde sig klar til at lytte til hvad der blev fortalt. Hun ville kunne klarer det, men der vil nok også komme en masse reagtioner ud hvis det var for alvorligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"En af.. Hvor meget har de lige gjort dig?.." Spurgte hun stille, og man kunne tydeligt hører medlidenheden i hendes stemme. Caroline kørte en hånd igennem håret. Hun lyttede til Luces sidste sætning..
"Hør lige meget hvor skidt dit liv går, så skal man altid søge efter lyset.. Ligemeget hvor mørkt der så end måtte være." Svarede Caroline, og kiggede på Luce.. For Caroline havde selv siddet i mørket, men havde rejst sig fra det.. Og nu var alt bedre.. Stadigvæk problemer med nogle ting, men livet var blevet bedre. Så kunne Luces liv også få en lykkelig slutning.
Gæst- Gæst
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] <-slavemærket
Rafaela- Evolved
"Alle har et lys et sted, hvis man giver op finder man det aldig.. Men det er der, og lige meget hvor hård kampen er.. Så må man ikke give op for at finde det." Svarede Caroline så Luce igen, med en kærlig stemme. Caroline havde ondt af Luce, det kunne hørers.
"Men har der slet ikke været nogle som har hjulpet dig?" Spurgte hun så.. Og ville være meget skuffet over folk hvis der ikke var nogen som havde hjulpet overhovedet!
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg forstår, alle har brug for tid til at heale sårene." Svarede hun blidt, hun ville ikke blande sine egne.. "Jeg har værete igennem noget lignende." Historier på banen, det var ikke hvad Luce behøvede. For Luce behøvede jo ikke på en vampyrs historie for de sidste års tid. For det meste lyttede ingen til hende, Sajro, Jacob og Nille havde lyttet til hende og Eliza. Caroline var taknemlig når folk ville lytte. Men også når folk fortalte så var det som at vise tilid.
Caroline kendte to som arbejdede for denne dæmon rend mig i røven leder, Sean og Nille. Sean anede hun ikke hvor hun havde henne, specielt fordi hun ikke forstod om de bare var bekendte eller om de var næsten venner. Caroline så på Luce stadigvæk.
"Er det ikke risikabelt, med mindre det virkelig en som du stoler på." Spurgte hun så, og var nysgerrigt efter at få et navn. For at vide om hun kendte personen. Hun kendte Jacob, Nille og Sean som var dæmoner ikke.. Jo det mente hun ligenu ihvertfald.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jo jeg har intet imod at snakke ud omkring det, det plager bare ikke at være ret mange som vil lytte.." Svarede hun så, og sukkede lavt men satte sig så til rette. "Da jeg var 12 blev jeg taget af en dæmon. Han havde denne kælder hvor han opbevarede sine kvinder.. Nøgne og forsvarsløse, han behandlede os som skidt.. Piskede os, voldtogs os.. Skar i os, for at vise hvor stærk og kold han var." Sagde hun stille.. "Jeg levede i det i 6 helle år, før jeg stak af.. Efter det har voldtægt virkelig bare været min frygt.. Og det vil det sikkert altid være. Men jeg mødte nogle rarer folk og det blevet bedre. For jeg ved der nogle som vil beskytte mig, selvom der var en episode hvor en varulv torturede mig og voldtog mig." Hun gøs ved tanken om Kukiu. "Jeg blev forvandet til vampyr, så fik jeg en kur fordi min 'kæreste' valgte en anden pige.. En kønnere en.. Så forvandlede en 'varulv' mig.. og siden jeg blev varulv.. Så blev jeg bare stærkere, mit tempramant kom.. Og vreden.. Nu jeg vampyr, og jeg føler mig stærkere. Jeg rejste mig for mørket, selvom jeg troede alt håb var slut. Nogle gange er det de små ting som gør man kan rejse sig fra mørket."
"Det nu du så finder ud af hvem man kan stole på.. Og hvem som bare er stolevarmere." Tilføjede Caroline stille, dem som var der når man havde brug for dem. Det var dem som man kunne tale med, folk som ikke var der.. Når man havde brug for dem, men når man ikke behøvede dem.. Dem kunne man skille sig af med..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg ved du kan klarer det. Tillid og loyalitet er vejen frem, men tilliden er sværest at finde men den er der i de rigtige folk." Sagde Caroline stille men blidt. Caroline havde heller ikke andet end haft tillid til Christian fordi han behandlede hende som en prinsesse.. Men så svigtede han hende, og Caroline havde den tungt på sig.. Til hun fandeme ikke gad at tænke på ham mere og 'glemte ham'.
"Kærlighed kan gøre mange gode ting, men en svaghed er at den ikke ser bag folk.. Den gør at man ikke kan finde det dårlige i andre, måske var han bare ikke den rette. Og jeg vil selvfølgelig ikke gå og lege kærligheds doktor.." Caroline kunne fornemme at det var en kæreste.. En som hun elskede meget højt.. Men som havde svigtet. Nu havde hun denne dæmon, som hun ikke anede navn på som Luce stolede på. Luce skulle bare nu finde dem hun kunne stole på og dem som hun ikke kunne. Caroline ville gerne hjælpe Luce, især med det pshyiske. For man havde ikke kun brug for at blive healet udvendigt. Der var også skaderne indeni, ting som gik en på.. Frygt.. Tanker og følelser som skulle kontroleres. Det kunne Caroline nok godt hjælpe med, Luce virkede virkelig sød. Så hvorfor ikke hjælpe hende hvis hun ønskede det.
"Jeg vil meget gerne hjæple dig Luce, hvis du gerne vil have min hjælp. Til at snakke ud hvis du har brug for en som ikke bare vil forstå dine smerter udenpå." Tilføjede Caroline.
Gæst- Gæst
Hun begyndte og tænke på tøj. Hun havde jo intet tøj på. Hun sukkede lidt "Ved det lyder lidt underligt, men du har vel ikke noget tøj jeg kan låne vel?" hendes stemme var rolig.
Rafaela- Evolved
"Selvfølgelig ville jeg det Luce." Svarede hun kærligt. Caroline nikkede og rejste sig op.
"Jo det skulle jeg da mene, jeg går lige ind og kigger." Svarede hun roligt og gik ind i soveværelset og rodede i komoderne. Der var lidt af hvert, nogle enkle søde kjoler.. Busker i alle farver.. Toppe.. Der var lidt af hvert.
"Nogle specielle ønsker til tøj valg, der er lidt af hvert." Svarede hun og rodede videre i komoden.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Caroline fandt en kjole som gik lidt under hendes knæ, og Luce var lidt højere end Caroline 5 cm forskel.. Så det ville nok være mere tilpas, den var lidt blå i det og sort.. Den havde et specielt mønster, den var ikke hæslig.. Ellers havde Caroline fundet noget andet.. Den havde utroligt blødt stof, som man nærmest ønskede at kramme en hel dag.. Hun gik tilbage til Luce, og rakte kjolen frem. Så at det bløde stof strejfede hendes skkulder. Caroline havde ikke tænkt sig at smide den i hovedet af hende, det ville være uhøfligt.
"Det er en kjole, ikke for kort ikke gulvlang." Sagde Caroline roligt, for at Luce vidste hvad hun tog overhovedet.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Den er lidt blålig i det, og så har den nogle sorte symboler." Svarede Caroline med et smil. Caroline holdte om sin halskæde hun havde fået af sin søster, hvidgulds hjerte med en blåsafir i. Den betød meget for hende.
Pludselig hørte Caroline en lyd ude fra, tæt op af vinuduerne. Det kunne lyde lidt som nogle der ikke burde være der, men hvis de valgte at trædde ind så og vise ufred. Så blev det værest for dem. Men lugten af dæmon begyndte at hænge ubehageligt omkring huset, og Carolines gode lugtesans kunne opfange dem. Måske skulle de snart videre, stikke af eller noget i den stil. Hvis det blev nødvendigt. Caroline luttede ører, men kunne hører de hviskene stemmer i baggrunden uden for husene. Som om der var nogle der vidste at de var i huset. Caroline kiggede lidt rundt, hun kunne se skikkelserne i vinuderne.. Og lugte dæmonerne, mænd.
Caroline kiggede på Luce.
"Gør dig klar til en eventul flugt, okay?" Sagde hun alvorligt, tydeligt at hører at hun ikke vil lade Luce i stikken. For hvis Caroline ville var hun bare løbet. Hun kunne sagtens slå et par dæmoner ud, det skulle ikke komme an på den.
Døren blev sparket op..
Gæst- Gæst
//Du har vel intet imod og spille dæmonerne vel? //
Rafaela- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» What have you've done to me? - Caroline.
» Hello again. ~Caroline~
» You're different - Caroline
» Is that you? ~ Caroline.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine