Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Finally free again //Johan Hunt//
Side 1 af 2 • 1, 2
Finally free again //Johan Hunt//
S: Inde mellem træerne i skoven
V: Overskyet, køligt
O: En lille flok unge ulve, ellers ikke nogen
Den lille flok ulve løb og legede mellem træerne. For dem der ikke kendte ulvene virkede det helt normalt, men holdt man lidt bedre øje med dem kunne man se at det ikke var som det plejede. De var på vagt, mere end ellers.
Kairi var taget herud, efter langt om længe at være sluppet fri fra sine bortførere. Det sidste hun huskede inden hun blev bortført var, at hun lå hjemme i Johans sofa. Derefter vågnede hun op et fremmed sted, i en hestevogn af en art. Hun kunne huske at det var mørkt, og at hun var bundet og lå på bunden af vognen. Da hun prøvede at komme fri var der to mænd der vendte sig og så grinende på hende. Hvem de var, og hvorfor de havde taget hende vidste hun ikke, men de slog hende i hovedet med noget hårdt, og da hun vågnede igen lå der to andre ved siden af hende, som også var bundet. Vognen stoppede, og flere mænd kom til og hev brutalt de tre fanger ud af vognen. Det skulle senere vise sig at de var blevet bortført for at blive solgt som slaver, og stedet de var blevet ført til var en slavelejr af en art. Kairi var bla. blevet sat til at slås mod nogle af de andre slaver, inden det havde lykkedes hende at slippe væk.
Efter hun var flygtet havde hun løbet forvirret rundt i nogle dage, men til sidst kommet til et område hun kendte. Det vidste sig at slavelejren lå et godt stykke nord for den landsby hun var vokset op i. Hun fandt derefter hurtigt vej til skoven og sin anden familie, ulve-flokken, hvor hun havde været siden, gemt i sin ulve-form så ingen ville kunne genkende hende. Alligevel var hun meget på vagt og nervøs for at blive opdaget
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Sv: Finally free again //Johan Hunt//
han gik op bag en af slave piskerende og stak ham ned og bar ham ind i en busk. han gik ud igen da to mænd gik ud af deres telt. han tog sine pistoler og plantede to kugler lige i deres små hoveder. han kæmpede sige gennem hele lejren indtil han nåede til deres chefs telt. han brasede ind i hans telt og skød hans vagter og lagde sin kniv op til chefens hals "hvor er hun" han så på ham og hans stemme var fuld af vrede. manden så på mandslingen "jeg, jeg ved ikke hvem du mener" Johan slog manden "pige, brune øjne, brunt hår og slank adlyder navnet Kairi. Hvor er hun" manden grinede som en galning "hun forsvandt for to dage siden" Johan vendte kniven rundt og gav ham et hårdt slag i tindingen.
han løb hen til området hvor de holdt slaverne. han så på den "hvem har set hvor pigen ved navn Kairi forsvandt hen" de pegede mod nord og Johan slog deres kæder i stykker "afsted nu" de løb alle sammen ud. han løb ud i skoven og fulgte fodsporene hun havde efterladt mens længere inde blev de til pote spor og et lille smil spillede over hans ansigt "godt tænkt" han satte sig ned på en træstub.
Gæst- Gæst
Da hun havde overvejet sit træk længe nok, bad hun flokken holde sig bag hende, i skyggerne og på tilpas afstand til at ingen ville bemærke dem, men dog nok til at de kunne hjælpe hende hvis det blev nødvendigt. Så begav hun sig i retning af lyden.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
han grinede hans lidt sjove grin hans øjne var lidt mere lyse. han så op da en ulv trængte gennem krattet da Johan så op "Kairi?" han så på hende med et spørgende men han hørte andre dyr derude " han stog kniven og satte den i sit bælte "hvis det er dig så skal du vide at jeg ikke har stoppet med at lede efter dig siden de tog dig" hans smil var varmt og fuld af en glæde.
Gæst- Gæst
Hun kom til et krat og gik igennem det. Pludselig sad han foran hende. Det VAR Johan! Hun fik helt tårer i øjnene, og havde lyst til at løbe op og omfavne ham da han talte til hende, men hun var jo i ulveform så det ville måske virke skræmmende. Hun vendte om og løb ind i krattet igen, og gav en af de andre ulve tegn til at hente hendes tøj, som hun havde liggende i deres hule ikke så langt derfra. Da ulven var løbet udstødte hun et hyl, hun var ikke helt sikker på hvorfor men hun regnede lidt med at Johan måske ville forstå hende. Ulven kom tilbage med tøjet, og hun skiftede hurtigt form og tog tøjet på, og bad med en hvisken de andre blive i krattet. Så rejste hun sig og gik ud af krattet, meget langsomt og stadig med tårer i øjnene. En vind tog fat i hendes hår, og hun lignede vel nærmest en gudinde eller en engel da hun trådte ud af krattet.
han hjalp hende tilbage til en af slave vognene. alle slaverne havde for længst dræbt de sidste vagter. han hjalp hende op og satte sig ved siden af hende mens han tog tøjlerne og slog et slag med dem
Gæst- Gæst
Da de kom ned til lejren igen skar hun ansigt og var ved at løbe skrigende væk igen. Hun bemærkede dog hurtigt at der ingen mennesker var, og lod sig derfor velvilligt følge op i en af vognene. Hun så på ham da vognen satte igang. "Lad os komme væk fra det her hæslige sted."
han smilede til hende da de nåede til bygrænsen " jeg tror godt vi kan tage resten af vejen hjem. selv om jeg er blevet glad for vognen her" han smilede til hende og rejste sig.
Gæst- Gæst
Da de nåede bygrænsen havde hun mest lyst til at blive liggende her for altid, men hun rejste sig, fandt sit tøj og fik det på. Hun så på Johan, tog hans hånd og grinede. "På 3?" Hun talte, og hoppede så ud af vognen, stadig med hans hånd i sin, og løb grinende ned af vejen til hans hus.
en god time senere rejste han sig for at gå ud for at lave lidt aftens mad til dem begge to "hvad har du løst til skat. du må være sulten" han regnede ikke med de havde fået noget mad i lejren.
Gæst- Gæst
Hun gik med ham ind i huset, smilede og kyssede ham igen.
Da han en time senere spurgte hende om hvad hun ville spise, kunne hun ikke rigtig komme på noget. "Jah, jeg er da ved at blive godt sulten efterhånden." Hun så på ham med et grin, og rejste sig så og gik hen til ham. "Lav hvad du selv har lyst til skat. Alt vil virke som et festmåltid efter de tørre stykker brød de smed ind til os i lejren." Hun grinede lidt igen. Hun havde godt nok også fået spist noget mens hun var hos ulvene, men hun brød sig ikke så meget om at jage og spise råt kød. Der var hun nok for menneskelig på det område.
han tog skinken ud af ovnen og tog kartoflerne af komfuret. han skar to stykker skinke og øste kartofler over på to kartofler " jeg håber du er sulten for jeg har lavet rigeligt" han satte den ene tallerken foran hende "spis dog du har jo ikke fået andet end brød i en hel uge" han smilede til hende og begyndte selv at spise. marinaden havde givet skinken en hel særlig sød smag.
Gæst- Gæst
Da han havde sat maden på bordet, satte hun sig ned og begyndte at forklare. "Altså, jeg ved at vi var 3 fanger i vognen da vi kom til lejren, og at vi var bundet. Vi blev slæbt ud af vognen og smidt ind i et telt, der i øvrigt var ret overfyldt allerede. Det var mørkt, så det må have været om natten, men der var ingen der sov. Der var heller ikk rigtig plads til det." Hun holdt en pause for at tage en bid af maden, og fortsatte så. "På det tidspunkt havde jeg regnet ud hvad det gik ud på, og jeg frygtede det værste, men gik allerede der igang med at planlægge min flugt. De satte os til at slås mod hinanden, for at teste vores styrke vil jeg tro, eller bare for sjov. Ellers efterlod de os bare i teltet. En gang hver dag smed de nogle få rester tørt brød ind til os, som der jo så var kamp om at få fat i. Heldigvis fik mig og en anden de andre slaver med på, at det var børnene der fik mad først, derefter de der var sårede eller svage efter kampene, og så os andre hvis der var mere tilbage." Tanken om hvor lidt mad de havde fået gjorde hende endnu mere sulten, så hun tog en stor bid af maden, og så på ham bagefter.
"Nu har du hørt alt det negative skat. Vil du høre hvordan det lykkedes mig at flygte?" Hun så på ham og smilede, inden hun tog noget mere mad.
han kom ud i køkkenet med de to gaver og lagde den store på bordet og holdt den anden indtil hun var færdig. den havde hendes egen morgen kåbe "jeg tænkte at du kunne få den så du slipper for at bruge gæste kåben. fordi du er speciel" han gav hende den anden der viste sig at have en nøgle i den "og den her er til vores hus" det var en sjov smag han fik i munden når han kaldte det deres.
Gæst- Gæst
"Det er virkeligt sødt af dig, men.... Vores?? Er det ikke lidt tidligt? Jeg mener..... Jeg har jo min lejlighed nede i gågaden, som jeg næsten kun lige er flyttet ind i, og...." Hun gik i stå, og smilede samtiddigt med at tårer kom frem i hendes øjne, men hun vidste ikke om det var af glæde eller tristhed.
han satte sig ind i sofaen da hun kom ned igen. Johan kunne ikke lade være med at pifte "kom her hen skat" han lagde hende ned på sofaen så hun lå yderst mens han lå inderst og de sad bare begge og nød pejsens flammer mens de holdt hinandens hænder "se er det her ikke hygge ligt" han gav slip på hendes hånd for at køre en hånd op til hendes hage. han lod hans hånd strejfe fra mellem hendes lår og hele vejen op til hendes hage som han holdt fat mens han kyssede hende på munden længe.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» You like a little brother.....!//Johan Hunt//
» Er du bange..? //Johan hunt//
» finally away! //Zebastian//
» Finally something good - Gautham
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine