Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
Nattens postyr(jai) EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Nattens postyr(jai) EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Nattens postyr(jai) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Nattens postyr(jai) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Nattens postyr(jai) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Nattens postyr(jai) EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Nattens postyr(jai) EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Nattens postyr(jai) EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nattens postyr(jai) EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Valentine
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Lori
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Lenore
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Jake
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Sean
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Abigail
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Natalie
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Celenia
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 
Edgar
Nattens postyr(jai) Voteba13Nattens postyr(jai) Voteba14Nattens postyr(jai) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

Nattens postyr(jai)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nattens postyr(jai) Empty Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 23:55

Tid: nat
Sted: Angerforge district gaderne
Vejr: Regnvejr
Omgivelser: Ikke særligt mange

Det var midt om natten og Dust vis tøj var ggennem blødt gik roligt gennem gaderne omkring de beboelige hus på angerforce districct gaderne Dust var iført sort løst et bælte med et stort dødningehoved bæltespænde og 5 knive i en blå rejsekappe med hætten over hovedet og selvfølgelig sidst men ikke mindst 2 sværd lige så lange som han var høj på hans ryg det ene var et skarpretter sværd med et blad skarpt nok til at skære gennem sten som var det smør mens det andet der hed Samehada var lavet af hajskind og havde en savende effekt men man kunne ikke se bladet da et bind var drejet rundt om det og dækkede hele bladet!

Dust stoppede roligt efter at have drejet ned af en gyde for en bande stod i vejen for hans fremgang og Dust virkede særdeles oprevet over at blive forstyrret på denne ubehøvlet måde så han trak roligt sit skarp retter sværd "I må hellere skride jeg er ikke i humør til at lege lige nu!" sagde han roligt og betragtede gruppen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 20:02

Jai kom roligt gående ned af gaderne og havde en stor tyk hættetrøje og et par jeans på og gik bare der med et par normale sko som alle andre havde på og sådan noget og hun havde skam noget under hættetrøjen og sådan, hun gik bare der og frys ikke eller noget som helst på grund af hendes evne og sådan.
Hun gik bare roligt vider *hvad skal jeg dog lave på en dag som denne her*tænkte hun roligt mens hun bare gik der og stoppede så op og var under et halv tag fra en butik eller noget i den still og kiggede rundt *kan godt forstå at folk ikke er ude og gå på et tidspunkt som dette her*tænkte hun for sig selv og var ikke sådan blevet våd på kroppen da hun ikke havde været ude så længe igen og sådan noget.
Hun så på det der sådan var rundt om hende og det var endeligt ikke meget efter hendes mening og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 20:13

Banden der stod overfor Dust var ligeglade med at de forstyrrede ham de ville have pengene for at indlevere ham levende men da de angreb blev det forsent for dem at indse at de burde havde ladet ham være for den første blev hugget midt over den næste blev slået så hårdt i siden at han smadrede ud af gyden og ind i en væg ikke langt fra Jai hvilket han døde af og resten ja de blev maltrakteret med sværdet så Dust til sidst stod som den eneste overlevende! Imens han satte sværdet på ryggen igen mærkede han pludselig tilstedeværelsen af en anden skyggedæmon og han gik roligt ud af gyden og så Jai med det samme *Interessant* tænkte han roligt da han havde betragtet hende lidt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 20:42

Hun stod roligt der og slappede bare roligt af og kløede sig i nakken og havde godt på en sine fornemmelse at der stod en og kiggede på hende men hun gjorde ikke noget, man kunne ikke se hendes ansigt da hun havde sin hættetrøje godt over sit hovede og sådan, hun ville helst ikke bare kigges på af alt og alle og alt det halløj der.
Hun så lidt rundt og slappede bare af hun havde jo ikke noget hun skulle nå men roligt gav hun sig til at gå igen og gik bare der og anede ikke hvor hun ville gå hen nu her, men et andet sted hvor hun ikke blev kigget på bare sådan af andre og alt det.
Hun gik bare der *hvorfor kigger den fyr bare på mig*tænkte hun roligt og gik vider og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 20:48

Som et spøgelse dukkede han op foran hende med ryggen til hende Dust drejede roligt hovedet og så på hende med sine smukke tomme øjne som stadig var gemt under hætten men det smil der kom på hans læber var ikke til at undgå at se "Hvor interessant en skyggedæmon!" sagde han roligt og hans stemme kunne få hårene i nakken til at rejse sig på de fleste "Og den varme! Den er ikke til at tage fejl af en af mine slaver har også den varme så jeg gætter på at du er udlært ud i pyromance kunst!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:01

Hun kiggede på ham da han dukkede op foran hende "gider du lige og lade være med det og hvad så hvis jeg har det"sagde hun og trådte et par skridt væk fra ham og så bare på ham, hvad bilde han sig bare ind og stoppe hende på den måde og hvad pokker ville han hende siden han snakkede til hende og sådan, hun så på ham og ventede bare på at han skulle sige noget til hende og så måtte man ville jo se hvad der kom til at sket og sådan noget halløj der.
Hun så på hende og slappede bare af og sådan noget og ventede bare for der var ikke rigtig noget andet hun kunne gøre lige nu, eller var der det måtte hun lige tænke over og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:25

Dust vendte sig roligt mod hende og trak hætten af hans hoved så man kunne se det tykke ar i hans ansigt og smilede endnu en gang "Tja jeg er selv skyggedæmon og bliver derfor tiltrukket af tilstedeværelsen af andre skygge dæmoner!" sagde han roligt og studerede hendes krop uden at hans pupiller bevægede sig det mindste "Hvad laver en kær smuk skygge dæmon som dig herude helt alene?" kom det så roligt

//Kunne du ikk prøve at ersatte dine "og sådan noget" med noget mere kreativt? x) Jeg har aldrig kunnet tage nogen seriøs når de skriver eller siger det konstant ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:39

Hun kiggede på ham "når så det gør du"sagde hun roligt og kløede sig i nakken "hvorfor vil du endeligt vide hvad jeg laver her ude det har du endeligt ikke ret til at vide"sagde hun og stod bare der og man kunne ikke ligefrem se hendes øverste dels formere kun hendes bens.
Hun så på ham *mærkelig fætter han og hvad pokker vil han mig siden han bare snakker til mig som om han kende mig*tænkte hun roligt og havde lige nu ikke nogen ide om hvad han ville hende, men der var sikkert noget han ville ellers snakkede man da ikke til en person på sådan en måde som han gjorde lige der.
Hun kiggede lidt rundt og der var ikke andre end dem her lige nu og på en måde kunne hun ikke lide det for man viste ikke hvad mænd kunne finde på og det var jo ikke betrygende på nogen måder, men det måtte hun jo bare leve med lige på dette her øjeblik.

//vil prøve Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:48

Dust lagde roligt hovedet på skrå *Jamen dog den kan tænke noget mere klart end først antaget måske kan jeg bruge hende til noget "Må en skyggedæmon ikke spørge en af sine medarter hvad de går og laver herude i regnen og ligner en der er ret tør på trods af vejret?" Spurgte han roligt og kunne ikke vente på hendes svar!

Årh takk det hjalp virkelig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 22:10

Hun kiggede på ham "jo det må man godt men det bare ikke sikkert at man får et svar på det man spørger om når det ikke rigtig kommer den spørgende person ved"sagde hun og slappede af i mens hun så på ham *jeps mærkelig*tænkte hun bare for sig selv og det var nok ikke ligefrem det svar han ville ha, men hvem sagde at han måtte vide det for det kom endeligt ikke ham ved hvad hun lavede udefor i dette her vejr men det linede jo bare at hun var ude og gå.
Hun så på ham og ventede roligt på at se hvad han ville sige og hvordan hans reaktion på hendes svar ville være, for hun var næsten sikker på at det ikke var det svar han søgte lige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 2:09

Dust gik roligt rundt om hende og det var lidt svært at tyde om han var tilfreds med svaret eller om han var utilfreds! Han stoppede da han var bag ved hende og strøg roligt hendes hals med en kold hånd "Skøre lille du her kommer jeg for at finde ud af noget mere om dig og så er du ikke en gang samarbejdsvillig!" hviskede han i hendes øre mens den ondskab der gennem syrede hans krop var noget så åbenlys nu hvor han stod så tæt på hende! Dust var farlig for hans omgivelser og han var en af dem man ikke ville gøre vred og derefter komme i kamp med!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:04

Hun kiggede på ham "rør mig ikke tak"sagde hun og gik væk fra ham og holde en god afstand til ham "hvad pokker vil du sige det dog i stedet for at være sådan der"sagde hun og var bare som hun var og lige nu kunne hun ikke lide den måde han var på og sådan, hun stod bare der og slappede af og ville ikke være for tæt på ham.
Hun så på ham og blev bare stående og holde sig lidt fra ham for han var ikke lige en hun ville være for tæt på lige nu og her, for han så ikke ligefrem rar ud eller noget og han skulle ikke lige prøve på noget for hun var ikke ligefrem selv en man skulle gøre ved da hun jo også var skyggedæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 23:01

Dust smilede roligt over hendes personlighed hun mindede ham så meget om ham selv da han var yngre ingen måtte røre ham og han var direkte overfor andre han lagde ikke fingrende imellem når han snakkede men han havde ændret sig med tiden og var ikke sådan mere "Tja jeg kom egentlig igennem stedet her fordi jeg kedet mig men så dukkede en ung smuk skygge dæmon op og det fangede i den grad min opmærksomhed!" sagde han roligt og så hende i øjnene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 13:29

Hun kiggede på ham og hørte på hvad han sagde til hende og lyttede bare på ham "okay men hvorfor gør du det for du kender mig ikke og omvendt"sagde hun roligt til ham, og hun var ikke den der sådan blev indtrasserede sig for andre før hun kende dem, men det kunne han jo ikke vide noget om.
Hun så på ham og havde bare stadig hætten over sit hovede og det var jo på grund af regnen som stadig var i gang og det hele, og på en måde var det træls men de stod jo udenfor.
Hun så på ham og slappede bare af mens hun ventede på at han ville sige noget til hende for han ville nok efter det svar han lige havde fået fra hendes side af, og viste ikke hvad det ville være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 13:35

Dust rystede let på hovedet af hende mens hans læber dannede et følelses forladt smil "Tsk tsk lille skyggedæmon du har meget at lære endnu at blive interesseret i andre væsner behøver nødvendigvis ikke at ske ved at du lære dem at kende!" sagde han roligt og så hende direkte i øjnene selvom hendes hætte dækkede for hendes hoved! Dust var god til at bedømme hvor de burde være og det hjalp nu også ret meget at han var skyggedæmon for det betød jo at han var god til at håndtere skyggerne "Man kan sagtens få interesse for andre væsner uden at vide en dyt om dem lige som jeg nu har gjort med dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 13:44

Hun kiggede på ham "sikkert men hvad vil du siden du bare sådan snakker til mig"spurgte hun roligt og slappede bare af og var endeligt ligeglad med at han kunne se hendes øjne, men mere fik han heller ikke lov til at se.
Hun så på ham "og hvis du vil ha mig undskyldt vil jeg godt vider"sagde hun roligt og gav sig så roligt til at vende sig om og gav sig til at gå den vej hun endeligt var på vej hen af og sådan *mærkelig*tænkte hun bare mens hun gik der og var endeligt på vej hen på et hotel som hun boede på lige for tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 15:41

Dust fulgte roligt med hende og gik ved siden af hende som om hun havde inviteret ham med på en gå tur "Tja jeg snakker til dig fordi jeg gerne vil vide mere om denne her tids skyggedæmoner så jeg ved lidt mere om min egen fortid så det er egentlig meget simpelt jeg vil bare vide mere om dig som skyggedæmoner!" sagde han roligt mens de gik ned af vejen og regnen væltede nådesløst ned over dem og gennemblødte alt på sin vej! Dust var ligeglad med om han var våd hans krop var alligevel kølig så han lod sig ikke rigtig mærke af det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 20:54

Hun så på ham da han gik med selvom hun ikke havde sagt til ham at han skulle eller måtte men hvad pokker så havde man en og snakke med selvom man syns personen var mærkelig, hun kiggede på ham "en skyggedæmon som os vil helst ikke huske sin fortid for man kan ikke altid lide det man for at vide"sagde hun roligt og gik vider, hun gik roligt vider og slappede af mens hun gik der sammen med ham "hvad hedder du endeligt hvis du ikke har sagt det"spurgt hun roligt og viste ikke hvad de havde sagt og ikke sagt for det hele var gået så forbandet hurtigt så man ikke kunne følge med mere eller noget. Hun gik roligt vider og havde at der kom så meget regn, men der var ikke rigtig noget og gøre ved det da man ikke kunne styre vejret som man ville, livet havde jo sine medgange og modgange om man ville ha det eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 21:21

Dust nikkede forstående mens de gik "Tja det op til dig jeg vil bare gerne vide hvordan det er at være skyggedæmon i denne tid!" sagde han roligt mens de gik "Mit navn er i øvrigt Dust hvad er dit?"

//Undskyld kreativiteten svigter mig lidt her ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 21:28

Hun kiggede på ham "Okay og hyggeligt at møde dig Dust jeg hedder Jai"sagde hun roligt mens hun gik vider, og der gik ikke længe før de var nået hen til det hotel hun boede på og gik roligt ind og hen til en elevator og fik den ned hvorefter hun roligt gik ind i den og trykkede på den sal hun boede på og det var den øverste af dem og den bedst og nu ventede hun bare på at hun kom der op og alt det inde i elevatoren.

//sammen her//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 21:37

Dust var gået med hende ind i elevatoren og mens de stod og ventede kiggede han sig roligt omkring selvom der ikke var meget at se på! Da de nåede etagen ventede han blot at hun førte an!

"Sikke et simpelt navn det kan jeg godt lide!" sagde han roligt mens de stod og ventede i elevatoren!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 21:48

Hun så på hende og slappede bare af mens han stod lige ved siden af hende og gik så ud af elevatoren og gik roligt hen mod sit værelse og åbnede det roligt "hvordan kan det endeligt være at du er gået helt med til hvor jeg bor"spurgte hun roligt og slappede bare af og sådan, hun så på ham og stod bare udenfor døren og ventede bare på at han ville sige noget til hende og alt det.
Hun kiggede lidt rundt og så på ham igen og viste ikke om han havde en god grund til at han var gået med hende hele vejen og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 21:55

"Jeg har jo sagt jeg vil vide mere om dig som skyggedæmon og eftersom jeg ikke rigtig har fået nok af vide så fulgte jeg med dig!" sagde han roligt og så på hende! Han ville ikke være uhøflig og bare gå ind i hendes lejlighed så han ventede på at hun enten bød ham inden for eller selv gik ind!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 22:30

Hun kiggede på ham og slappede bare af "okay"sagde hun roligt og gav sig til at gå ind i værelset og så på ham "bare kom ind"sagde hun og gik ind i soveværelset og gav sig til at skifte tøj.
Hun tog lidt tid før hun kom ud af værelset iført en top og sine jeans, som sad godt på hende og alt det, og hvad han ville sige til hendes tøj og sådan som hun så ud i ansigtet og alt det, og viste ikke hvad hun sådan skulle sige lige nu for der var ikke ret meget mer og sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 0:10

Dust gik roligt ind da hun bød ham indenfor og han ventede tålmodigt på at hun kom ud fra soveværelset! Da hun kom ud så han roligt på hende og lagde hovedet på skrå "Du ser godt ud!" sagde han roligt for at komme lidt tættere på hende eller i hvert fald komme lidt mere i snak med hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens postyr(jai) Empty Sv: Nattens postyr(jai)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum