Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Nattens postyr(jai)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Nattens postyr(jai)
Hun så sig lidt omkring og slappede bare af da hun ikke havde andet og lave og alt det så hun kunne jo lige så godt snakke med ham end og være alene, selvom hun ikke var helt sikker på noget af alt det her.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på ham og ventede bare på at han ville sige noget til hende for hun havde ikke mere og sige til noget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på ham "vide hvad jeg kan hvorfor du siger jo selv hvad jeg har med at gøre som en af dine såkaldte slaver også kan"sagde hun roligt og viste ikke hvorfor han endeligt ville vide hvad hun kunne som skyggedæmon.
Hun gik hen og satte sig ned på sofaen og slappede roligt af "hvad vil du så vide endeligt"spurgte hun roligt og sad bare roligt der og var afslappet og ventede på at se hvad han ville svare.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt rundt og rejste sig op og gik ud i køkkenet og tog sig et glas og tog noget vand og drak det roligt og gik så ind og satte sig ned igen og slappede bare af og havde jo ikke det vilde og sige lige nu.
Gæst- Gæst
"Hmm så kan jeg måske ikke bruge dig til noget alligevel!" sagde han roligt og begyndte at gå mod døren "Så skal jeg ikke forstyrre dig mere!" Dust låste hoveddøren op åbnede den og begyndte at gå ud af den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad jeg har brug for, er ikke viden om skyggedæmoner i det hele taget!" sagde han roligt "Jeg skal bruge viden om, hvordan skyggedæmoner i denne tid bruger sine evner i denne tid, så jeg kan sammenligne det med, hvordan jeg og andre skyggedæmoner fra min tid, bruger sine evner!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth