Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
First meeting(Ribanalon)
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
First meeting(Ribanalon)
Sted: Angerforge distrcts gyder
Omgivelser: tomt
Vejr: Fuldmåne og klar himmel
Det var en kølig nat i Doomsville og Dust stod roligt på et tag i angerforge district og betragtede himlen med et sværd i sine hænder hvor spidsen af bladet ramte jorden og han holdt håndtaget! Et vindpust fik hans blå rejsekappe til at flagre men den var lidt begrænset af det andet sværd på hans ryg som blokerede den og begge hans sværd var lige så lange som han var høj og sikkert lige så dødsens bringende som ham i de rigtige hænder men for dem der ikke kunne styre så tunge sværd ville de i en kamp blive en blokade! Det ene var et skarpretter sværd skarp nok til at hugge sten som var det smør mens det andet hed Samehada og var lavet af hajskind med evnen til at save gennem nærmest alt hvad der kom i vejen for bladet hvis bare det havde den rigtige slav styrke bag men bladet var bundet ind i et hvidt stof mens han havde det på ryggen så det ikke ødelage hans tøj når han bar det! Dust fjernede roligt sin hætte fra hovedet så man kunne se det tykke røde ar der løb ned over højre side af hans hoved og hvis man havde set efterlysnings plakaterne på ham var der ingen tvivl om at det var ham de så på hvis man så ham stå der og betragte himlen!
Dust havde ikke meget at lave for tiden da han havde givet hans slaver en pause fra hans opmærksomhed og ikke havde nogen ting at tage sig til han stod bare og nød den kølige friske luft som sev ned i hans lunger når han trak vejret og som kyssede hans i forvejen kølige hud når vinden blidt blæste mens tankerne kørte gennem hans hoved dog var hans sanser stadig opmærksomme i tilfælde af at en potentiel modstander skulle dukke op han ville nødigt falde af på den og blive alt for overrasket af et overraskelses angreb!
Gæst- Gæst
Sv: First meeting(Ribanalon)
Ribanalon- Antal indlæg : 521
Evner/magibøger : Formskifter
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil mene at jeg ikke gemmer mig fra den der kan se mig men derimod dem der ikke kan se mig!" sagde han roligt og var ikke et sekund i tvivl om at hun var vampyr da han så på hende "Hvorfor følger du efter mig kvinde?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
allerede havde prøvet mindst 1 gang. DA han så pludselig dukkede op ved sin side, som hun havde gjort oppe ved taget viste bare at han var en race troværdig, i forhold til nogle af de nyer fødte dæmon og væsner som havde fået en forstruet og forkert opvæst til at lære at elske andre væsner, svage væsner..... HUn vendte sig mod ham igen, han havde nu vist tegn på at selvom de var fremmede ville han ikke skade hende, hvilket hun var ret så tilfreds med. HUn vendte først blikket mod ham og vendte så kroppen så den stod i front mod ham. "Ja så" sagde hun og gik tættere på ham for at se om han nu tillod et hunkøns væsen i hans tættere nervær. Et let smil bar hendes læber på sig og hendes øjne blev mere blide, "Jeg kan lide din svar Dust" Hun behøvede ikke at gøre så meget ved det, at læse tanker var nemt for hende især fremmedes tanker og igen....Plakaten havde hun set før andre steder.....Måske også derfor hun ville følge efter ham i nat. Våbnet som han nu holdte tog hun sig ikke så meget af lige nu, bortset fra at det var et smukt stykke håndværk der var passet og plejet som var det et levende væsen der havde brug for alt den omsorg og pleje den kunne have og så når den skulle bruges vise den så også sit hver
Dust løftede roligt sit sværd og skubbede hende lidt væk fra sig "Jeg ber dig holde en vis afstand til mig jeg er ikke særligt interesseret i at have fremmede nær mig især ikke vampyre i kan være meget aggressive!" sagde han roligt "Men selvfølgelig jeg ved ikke meget om denne tids vampyre og du ville nok fortryde at drikke mit blod det er radioaktivt!" han stilte sværdet foran sig som han stod med det før mens han så hende i øjnene med et uigennemskueligt følelsesløst blik mens noget svagt lys afslørede starten på et tykt ar på højre side af hans ansigt som startede ved hagen og fortsatte op forbi hans øje og sluttede ved hårgrænsen.
"Det ville være at foretrække at vi bevæger os et andet sted hen det behager mig ikke længere at blive stående her!" sagde han roligt og løftede sit sværd op for at placere det på hans ryg sammen med det andet. Som et spøgelse forsvandt han for hendes øjne og dukkede op på hus taget hvor hun før selv havde befundet sig "Kommer du med?" spurgte han før han vendte sig om og bevægede sig i en stor hastighed over tagende væk fra de mere åbne gader.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Nu ved jeg godt det et lidt spøjst spørgsmål men hvad synes du om min skrive stil indtil videre? ^^ Virker jeg for overdrevet og synes du det virker fint nok den måde jeg skriver grammatisk? ^^
Gæst- Gæst
Hun grinte let med sin nærmest sød stemme hvorefter hun sagde "Sådan har jeg ikke hørt det før" Hun skævede over til Dust og betragtede våbnet som han lige havde slagtet katten med, hun så betaget på det som var det noget hun ikke havde set før, men hendes mine forblev et svagt lille smil. Hendes position ændrede hun dog ikke hun stod som hun havde gjort før han havde dræbt katten. Blodet for katten duftede nu i luften og ville nok tiltrække rotter og andet gejl der åd lig og ådsler her i natte tiden. Måske en lille vampyr som ikke ville indse at det eneste blod der var godt nok var fra engle, menneske og andre væsner af den kaliber. Hun skar nogle få sekundter tænder for hun vendte sig lidt mod ham. "Og det finder du så tid til at du kan?" Der måtte være mere bag hans gestus af at hun skulle følge med ham, måske havde han selv lyst til en at snakke med? Det tvivlede hun stærkt på og igen...hun var jo faktisk heller ikke kommet for at snakke med ham, men nu var hun jo her.
Dust plantede sværdets spids mod jorden igen da det var rent og så på hende. Han havde godt lagt mærke til den interesse hun udviste for hans våben og han kunne for en gangs skyld godt lide at nogen havde så stor interesse i noget han besad især nu hvor det var et så sjældent våben som hans skarpretter sværd. Dog undrede det ham lidt at hun endnu ikke havde fundet interesse for hans andet sværd han havde på ryggen da det på sin egen måde var mindst lige så farligt som det han stod med i sine hænder. Han tog et sidste hvæs af sin smøg og smed skoddet fra sig så det forsvandt i mørket da gløden gik ud "Jeg vil mene at det jeg spendere mit liv på er op til mig og hvis de ikke ønsker at snakke mere med mig er de fri til at efterlade mig her og gå af deres egen vej mens jeg går af min!" sagde han roligt og virkede til at hun bestemte om de skulle forlade stedet nu og om de skulle gøre det hver for sig eller sammen.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth