Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
First meeting(Ribanalon)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: First meeting(Ribanalon)
Hendes smil blev større da han begyndte at tale om at gå hver sin vej, han var nu sød var han ikke? Hun lod sine hænder blive på hofterne hvorefter hun gik 5 skridt frem af uden at holde øje med Dust, hendes højehæle gav igen en klakkende lyd, og alt imens hun tog skridtene svang hendes lange sorte hår i bølger hen af hendes slanke ryg. HUn stoppede op og vendte sig så halvt mod ham så hun stod med siden til ham igen. "Og alligevel lader du mig bestemme om vores samtale skal sluttes" Et lysskær gik igennem hendes øjne som om nogen havde lyst ind i dem og en refleks som hos dyr var gået igennem dem. Hun smilede nu breder så hendes tænder nu blottede sig, smilte kunne betegnes som enden drilsk eller lumsk. "Forresten" hun holdte en kort pause, "Jeg er Ribanalon" hun nejede anerkendende og nikkede samtidig svagt med hoved da hun præsenterede sig selv. Hvis han havde hørt om Klusisskaerne ville han helt klart genkende hendes navn nu, Klusisskaer var ikke nogle man skulel spøge med.
Ribanalon- Antal indlæg : 521
Evner/magibøger : Formskifter
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mørket er min følgesvend, jeg føler mig måske aldrig tryg nogen steder, men når mørket omslutter mig, kan jeg ikke have det bedre!" sagde han roligt, og lagde hovedet på skrå, så hans blålige hår dækkede lidt over hans ar, der dog på grund af dets tykkelse, og markante røde farve var tydeligt igennem hans hår, da de 2 farver havde forskellige markante kontraster.
"Hvis ellers du tillader det, så lad mig spørge om en enkelt ting!" sagde han roligt "Hvordan kan det være, at en vampyr som dig vælger at fortsætte en samtale, med en dæmon som mig? Jeg går ikke ud fra, at du har brug for de ting jeg normalt kan tilbyde, for ellers havde vores samtale været helt anderledes, i forhold til hvad den er lige nu!"
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke om jeg skal føle mig smigret, eller om jeg burde tage det faktum at du har fundet mig, for at følge op på hvad du har hørt om mig, som et farligt faktum!" sagde han roligt, med en tænkende undertone i hans stemme "Men eftersom jeg ikke føler andet end vrede, kan jeg vel lige så godt udelukke det faktum, og jeg er nu stadig nysgerrig omkring dig! For eksempel tænker jeg lidt på, om du måske ville se om jeg levede op til mit ry, fordi du kunne bruge et væsen af min karakter, til noget der er lidt udover det sædvanlige?"
Gæst- Gæst
"Diskretion er en del af min jobbeskrivelse, og de er skam ikke en undtagelse, så nu er der kun få ting, der skal afklares før jeg tager opgaven!" sagde han roligt, og lagde hovedet let på skrå "Hvem er målet, hvad søger jeg for informationer, og hvor stramme sidder mine tøjler? Åh ja og hvor meget værd, er den information de søger?" hun havde fået fat i en, af de mere professionelle typer, og han udstrålede det i den grad, han gik højt op i at udføre sine opgaver ordentligt, og intet skulle stå i vejen, for at han gjorde dette ordentligt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth