Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Tidspunkt for samtale-møder EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Tidspunkt for samtale-møder EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Tidspunkt for samtale-møder EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Tidspunkt for samtale-møder EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Tidspunkt for samtale-møder EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Tidspunkt for samtale-møder EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Tidspunkt for samtale-møder EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tidspunkt for samtale-møder EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Tidspunkt for samtale-møder EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Jake
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Sasha
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Renata
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Genevira
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Celenia
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Lenore
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Taliia
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Madelena Gray
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 
Katrina
Tidspunkt for samtale-møder Voteba13Tidspunkt for samtale-møder Voteba14Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Tidspunkt for samtale-møder

Go down

Hvad tid på dagen kan du deltage i samtale-møder?

Tidspunkt for samtale-møder Voteba130%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 0% 
[ 0 ]
Tidspunkt for samtale-møder Voteba130%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 0% 
[ 0 ]
Tidspunkt for samtale-møder Voteba130%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 0% 
[ 0 ]
Tidspunkt for samtale-møder Voteba1331%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 31% 
[ 4 ]
Tidspunkt for samtale-møder Voteba1362%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 62% 
[ 8 ]
Tidspunkt for samtale-møder Voteba137%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 7% 
[ 1 ]
Tidspunkt for samtale-møder Voteba130%Tidspunkt for samtale-møder Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 13
Tilbage
 
 

Tidspunkt for samtale-møder Empty Tidspunkt for samtale-møder

Indlæg af Sean Man 17 Dec 2018 - 12:40

Hej folkens!

Dette er en opfølgning på tråden om "samtale-møder" - IRL samtalemøder over en platform som f.eks. Discord.
I kan læse mere om ideen - og yderligere kommentere på ideen i sig selv - ved at følge linket HER!

- De har intet fancy navn. "Samtale-møder" lyder lidt weird...Hvis folk sider med en god ide, så kast den af sted!

Kort nogle ting om møderne:

- Platformen bliver Discord. Dette skyldes flere ting. For det første er der mange der har discord allerede, og dernæst er det en nem platform at arbejde med. Den sikrer også en hvis anonymitet, til dem der ønsker det.
- Jeg vil starte med at lave en plan for hvor ofte møderne bliver. Hvis der ikke er nok der tilmelder sig, bliver mødet ikke til noget og vi venter til det næste planlagte møde. Med tiden vil vi evaluere og finde ud af, hvor ofte det giver mening at holde møderne - og måske også hvad tid på ugen eller måneden. Lige nu bliver det nok ikke vildt ofte, medmindre folk har meget at snakke om. Det bliver meget fleksibelt og jeg er også altid åben for forslag i forhold til at holde et ekstra møde eller ej.

Denne afstemning:

Så hvis jeg selv bestemmer alt det...Hvad er der så tilbage?
Lige nu ved jeg ikke helt hvor jeg skal starte. Jeg kan altid sige "vi holder møder hver mandag!", men hvad tid? Jeg vil jo helst have I kan deltage! Så mange ad jer af gangen, som ønsker at være med, i hvert fald. Det er ikke sikkert man kan hver gang, men det er bare sådan det er. Smile

Så denne afstemning handler om:
- Hvad tid på dagen vil virke bedst? Hvornår på dagen kan flest af jer - normalt - deltage?
Det er muligt at stemme på flere svar. Stem helst kun med en bruger, uanset hvor mange karakterer I ellers har! Smile
Tiderne er vejledende og jeg har delt dem ind, som jeg selv syntes det gav mening. Ønsker I at give et mere bestemt svar, kan I skrive i tråden eller til mig. Det er ikke meningen møderne skal være længere end HØJST en times tid, med mulighed for hyggesnak for de interesserede bagefter. Formentlig vil det oftere tage kortere tid.
Natten er ikke taget med, for der sover jeg selv. Wink

Jeg er klar over, det kan være svært at sige en tid, alt efter hvilken tid på ugen det er. Men prøv at tænk på det, i forhold til hvornår I generelt har bedst tid eller overskud til den slags.

Spørgsmål, forslag, ris og ros er altid velkommen. Enten her eller på PM.

På forhånd tak for jeres deltagelse!

Mvh
- Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tidspunkt for samtale-møder Empty Sv: Tidspunkt for samtale-møder

Indlæg af Sean Søn 6 Jan 2019 - 11:57

Hej folkens!

Dejligt at se jer på den anden side af jul og nytår! Smile
Jeg håber I alle har haft en god tid!

Da denne afstemning har multiple choice, er det svært at se om der er mange eller få der har stemt. Men uanset hvad er der sikkert lidt flere, hvis mening vi slet ikke har hørt endnu!
Så nu, da I er begyndt at vende lidt tilbage, kan det være I har mere tid til at hjælpe os - og potentielt jer selv! Smile

På forhånd tak for hjælpen! <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum