Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Tonight - Markulius
Side 1 af 1
Tonight - Markulius
Omgivelser: Forladte huse, Væsner.
Vejr: En klar nat, rimelig varmt.
Påklædning: Et par shorts, en sort top og et par converse.
Hun fik nærmest kvalme, af folk omkring hende. Opførte sig som de rene dyr, ikke de væsner de var. Hendes fodtrin gav svagt genlyd da hun gik hen af gaden. Baren foran hende så ekstremt lusket ud, et smadret neonskilt hang lige over døren og så ud til at kunne falde ned lige der, lige i det sekund. Da hun åbnede døren og trådte ind lukkede hun kort øjnene, duften af lyst, begær overmandede hende og hun smilede. Katerina var her ikke for at tilfredstille mændene med synet af hende, ikke i aften. Hun satte sig op til baren og smilede til bartenderen, straks efter stod der en drink foran hende. Alkohol påvirkede hende ikke, ikke i menneske mængder. Katerina tog en slurk og en let, nærmest lydløs latter undslap hende. Hendes hjørnetænder var skærpede, øjnene antog en let rødlig farve. Blodet i drinken vækkede hendes sanser, skærpede hele hendes eksistens.
Vejr: En klar nat, rimelig varmt.
Påklædning: Et par shorts, en sort top og et par converse.
Hun fik nærmest kvalme, af folk omkring hende. Opførte sig som de rene dyr, ikke de væsner de var. Hendes fodtrin gav svagt genlyd da hun gik hen af gaden. Baren foran hende så ekstremt lusket ud, et smadret neonskilt hang lige over døren og så ud til at kunne falde ned lige der, lige i det sekund. Da hun åbnede døren og trådte ind lukkede hun kort øjnene, duften af lyst, begær overmandede hende og hun smilede. Katerina var her ikke for at tilfredstille mændene med synet af hende, ikke i aften. Hun satte sig op til baren og smilede til bartenderen, straks efter stod der en drink foran hende. Alkohol påvirkede hende ikke, ikke i menneske mængder. Katerina tog en slurk og en let, nærmest lydløs latter undslap hende. Hendes hjørnetænder var skærpede, øjnene antog en let rødlig farve. Blodet i drinken vækkede hendes sanser, skærpede hele hendes eksistens.
Gæst- Gæst
Sv: Tonight - Markulius
Den voldsomme kolde aura udstrålede fra en bestemt vampyr som i samme øjeblik skubbede døren op på hvidt gab. Så måneskindet skindede ham og fik ham til at lyse. Ud fra hans krop strømmede det kolde begær. Kvinder som mærkede det dånede nærmest. Fuld af begær efter ham. Han gik roligt ind af døren og så kort bare rundt. Hvæssede svagt af en kvinde som kom lidt for tæt på. Men kvinden faldt nærmest baglæns af forskrækkelse. Det så ud til at more denne vampyr at se det ske. Det kolde begær som var en af hans evner. Var det han brugte når han ville finde et offer. Men han havde lige spist. Så begæret strømmede ud fra ham uden han kunne styre det. Sådan var det altid når han lige havde spist.
Gæst- Gæst
Hun lukkede øjnene, dog en dyb indånding. Duften af vanilje og våd hund nåede hende, men hun ledte videre. Da duften af kulde og begær nåede hende, åbnede hun langsomt øjnene. Han sad et stykke fra hende, betragtede kvinderne omkring ham med et nærmest dyrisk begær. Da han blankt afviste dem trak det svagt et smil frem hos hende. Katerina rejste sig, gik med smidige og adrætte skridt hen imod ham, satte sig blot en stol fra ham. Hendes hjørnetænder blev mindre og mere menneskelige, øjnene antog en nærmest flydende lysebrun farve. Hun vendte sig en smule over imod ham, kiggede på ham igennem hendes hår imens et drilsk smil spillede om hendes læber.
Gæst- Gæst
Denne vampyr var kold men fristende. Han var en som alle piger ville have men ingen kunne få. Da en kvinde var så fræk at sætte sig på hans skød og svinge armene om hans nakke. Stoppede næsten alle i rummet. Han opdagede ud af øjenkrogen en sætte sig og kigge på ham gennem håret. Som om han var dum. Han kunne se hun betragtede ham. Han vendte sig mod pigen som sad på hans skød. Duften afslørede at hun var dæmon. Mens hende ikke langt fra var vampyr. Roligt smilede Markus. Vampyrens tænder voksede langsomt frem. Rundt om hans øjne kom der en lang rød cirkel. Og hans øjne så ud til at bløde så kraftig røde var de. Hans blik virkede som blikket der kunne dræbe. Derefter hævede han sin hånd roligt. Og med en lille kraftanstrengelse. Sendte han kvinden på en flyvetur hen over det bord foran ham og ned på gulvet. Hans blik blev normalt igen. Og hans tænder voksede ind. Og dog ikke helt. De var der stadig en smule. Mens han så rundt på alle de andre. De fleste så overrasket ud. Men en del var osse bange.
Gæst- Gæst
Katerina vidste udmærket at han vidste at hun betragtede ham, hendes eneste reaktion var en næsten lydløs latter. Da en af de mange kvinder der flirtende kiggede på ham, dristede sig til at sætte sig på hans skød forsvandt smilet og hun kiggede intenst på ham. Da han blev lige nøjagtigt hvad han var, et rovdyr. Kunne hun ikke lade være med at smile en smule. Hans øjne var intense, afspejlede livet af et rovdyr. Hun fingerede med sin halskæde og sekundet efter smed han kvinden over bordet. Da kvinden ramte jorden var blodet let at dufte.*Dæmon.. Føj!* Tanken var nærmest syrlig og Katerina fortrak en mine. Hendes mening om dæmonblod havde altid været klar, klam og ækel smag. Hun betragtede vampyren med rynkede bryn. De fleste af barens gæster så ekstremt skræmte ud, det blev blot værre da hendes egne hjørnetænder blev lange og strejfede hendes underlæbe. Hun smilede drilsk til ham før hun tog fat i en af bjælkerne i loftet og tvang sin krop op. Bjælken kunne snildt klare hendes vægt, den knagede ikke engang da hun satte begge fødder på. Lyden af sko der bar en stor vægt lød udenfor og døren blev smækket op. Tre dæmoner trådte ind, muskuløse og høje..
Gæst- Gæst
Roligt rejste han sig. Og skubbede bordet så det fløj rundt og landede ovenover dæmonkvinden som pev. Nogle af de andre dæmoner reagerede og trak nogle sværd. Markulius havde stadig sin drink i hånden som han tog en tår af. Hvorefter en af dæmonerne angreb. En kort bevægelse og så ramte sværdet ved siden af. Sparket der fulgte med sendte dæmonen gennem lokalet med en så høj fart at væggene lavet af sten knækkede svagt. De andre dæmoner angreb osse. Han kastede sin drink op i luften. Han tog begge sine knive frem. Og med voldsomme bevægelser. Sparkede han nogle af klingerne væk og slog de andre væk med knivene. Og til sidst sparkede samtlige dæmoner med et spark bagud så de lå på gulvet bevidstløs. Derefter satte han knivene i sine holdere. Og greb sin drink. Uden at spille en dråbe. Og smilede. Derefter skubbede han bordet på plads fra kvinden og begyndte roligt at gå imod kroværelserne.
Gæst- Gæst
Katerina kiggede åbenlyst på ham. Han havde lige smadret nogle dæmoner. Der var kun et par få der kunne klare så hård en kamp alene. Det var et nærmest humoristisk trin da han ikke havde spildt en dråbe af hans drink. De bevidstløse dæmoner så ikke ud til at vågne før om et par timer og hun hoppede yndefuldt ned fra bjælken. Hun greb fat i en af gæsterne og trak personen med. Den stadig ukendte vampyr forsvandt hen imod kroværelserne og svagt overvejede hun at tjekke op på ham lidt senere. Hun ville af en eller anden grund gerne kende mere til ham. I det den anden vampyr var ude for rækkevide smækkede hun personen op af væggen og smilede. Det var en ung pige, omkring de 16. Katerina’s udseende ændrede sig drastisk, hjørnetænderne blev en smule længere og det blev umuligt for hende at lukke munden helt, øjnene antog en rød farve og en lav knurren undslap hende. Pigen skulle til at skrige men var lammet af skræk. Hun smilede nærmest, lumsk og ondskabsfuldt. Hun sænkede sit hoved ned til pigens hals og tog en dyb indånding. Pigens hjerteslag blev hurtigere og hurtigere, frygten blev større. Da Katerina sænkede hjørnetænderne ind i pigen ramte blodet hendes tunge og låste op for det virkelig rovdyr, en knurren undslap hende og hun rynkede på næsen. Pigens hjerterytme blev svagere og svagere. Hun stoppede og gav slip på pigen der faldt ned på gulvet.
Gæst- Gæst
Stilheden der fulgte var underligt tynnet stadig med hans kolde begær. Og pludselig ud af ingenting var der en der rømmede sig bag denne kvindelige vampyr. "Jeg er personligt ikke vild med at mindreårige bliver ædt. Og tro mig du vil ikke ha fornemmelsen af at få en endefuld af mig. Og jeg vil helst gerne undgå at give en smuk vampyr som dig den. Men jeg advare dig. Aldrig drik fra en mindreårig igen. Jeg slår dig ihjel." Sagde den rømmende person roligt. Og når hun så hvem det var stod Markulius få meter bag hende. Med begge arme på ryggen som om han ikke anså hende som en trussel. Før han roligt uden at ænse hende et blik gik forbi hende og gik på hug foran den unge pige. Roligt lagde han en hånd på hendes pande og mærkede efter roligt. Og smilede så svagt. "Hun klare sig." Sagde han roligt og rejste sig op stadig med ryggen til denne tydeligt ukontrolleret vampyr kvinde.
Gæst- Gæst
Hun havde ikke regnet med en reaktion fra den anden vampyr, men hun betragtede ham dog intenst. *En endefuld?.. Ja, right* tænkte hun nærmest spydigt men tog det straks i sig igen. Hun forstod selvfølgelig hans holdning, men ville aldrig selv leve efter den. Mennesker var bare ikke lige så kloge som væsner og i hendes sind var væsner bare højere stillet i forhold til. ”Hvordan gjorde du det?.. Lige før? Imod dæmonerne?” spurgte hun stille, satte hendes hår op i en hestehale med en elastik der hang om hendes håndled. Katerina indså at hun faktisk ikke havde svaret på hans trussel, men havde skiftet emne. ”Hør, jeg dræber dem jo ikke.. Skal nok holde mig fra mindreårige, men jeg dræber ikke” fik hun sagt, sandt og klart. ”Jeg ved udmærket godt, hvornår jeg skal stoppe”
Gæst- Gæst
Han grinte svagt og rettede sig roligt op. Han havde ikke længere sin læderjakke på. Så den trøje han havde på var tydelig og fremviste hans perfekte krop som enhver kvinde ville dåne efter. Derefter vendte han sig roligt og langsomt imod hende. Og deres blikke var fæstet imod hende. "Tro mig ikke engang du ville kunne plante et enkelt slag på mig hvis jeg var forberedt. Jeg kan se folks bevægelser. Jeg kan se deres bevægelser før de egentlig gør dem. Ved hjælp af mine øjne. Kan jeg med den magtfulde kræft som min mester gav mig. Se ud i fremtiden. Normalt ser jeg kun et par sekunder ud. Så jeg kan forberede mig på deres angreb. Men ellers så plejer jeg kun at bruge mine kræfter hvis folk betaler mig." Sagde han roligt før han vendte blikket mod kvinden. "Nej du gør ej. Det er tydeligt du ikke er klar over hvad du gør." Sagde han roligt og så ned mod den lille pige igen. Og sukkede svagt. "Mennesker har ting som væsner ikke har." Han bukkede sig ned foran pigen og aede den lille piges ansigt blidt. De blide øjne fra den lille pige var tåreovervældet og forfærdelige at se på. Markulius bukkede sig frem og kyssede hendes pande. Og rettede sig op igen. "De har frihed. Selvom de ikke selv kan se det." Sagde han roligt før han roligt vendte sig mod hende. "De er ikke fordærvet af vores instinkter. De er ikke forbandet. De er frie. Og jeg vil med glæde ofre mit liv for en enkel gammel menneske." Sagde han roligt og vendte ryggen til kvinden og begyndte at gå hen imod trappen.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Maybe you die tonight, maybe you don't
» Let's get down tonight...(Lux) (xxx)
» Tonight it's just about you my dear
» "Cause baby, tonight...!" (Neph)
» Let's see what well happen tonight Marcus?
» Let's get down tonight...(Lux) (xxx)
» Tonight it's just about you my dear
» "Cause baby, tonight...!" (Neph)
» Let's see what well happen tonight Marcus?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth