Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Voteba13Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Voteba14Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Voteba15 
Abigail
Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Voteba13Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Voteba14Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille

Go down

Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Empty Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 0:48

T: 20:33
V: Forholdsvis stille.
S: Kroen Det Brændende Træ.
O: Forskellige væsner der er godt igang med at feste.

Krosenes klang kunne høres overalt i kroen da de forskellige væsner skålede over et eller andet.
De havde vist alle et forholdsvis godt humør igang.
Der kunne høres latter og massevis af snak.
Jo de havde det vis herligt...

Akuma rettede lidt på sit slips og bad kroejeren om at skænke op i glasset igen.
De gyldne dråber whisky bølgede svagt i Akumas glas.
Han tog sig svagt til hovedet og så ned i jorden.
*Hvorfor skulle jeg lige vælge at komme her? Der er jo så mange stemmer*
Jep han var træt...
Af en eller anden grund.

Hvorfor var han så taget ind på en kro?
Tja det måtte guderne vide for stod det til Akuma så var han allerede smuttet hjem nu hvis han orkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Empty Sv: Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 21:01

Nille greb fat i mandens strube, og tvang ham til at se hende i øjnene. De blå øjne blev hvidglødende, og minderne strøg mellem dem. Hun strammede sit greb... Og kvælede næsten manden. Hun slap ham, og han røg ned i asfalten. Hun sparkede lidt til ham. Et klynk kom fra ham.
"Ynkelig, det er hvad du er." Sværdet formede sig på hendes ryg, i sin skede. Hun trak det ud af skeden, og rettede spidsen mod hans strube. "Nu dræber jeg dig, og måske vil min gudinde velsigne dig... På trods af det du har gjort." Snit. Sjælen røg ud af manden, og hun fangede den. Grådigt spiste hun den.
Hun rettede på den hvide jakke med hætte, hun havde på. De sorte jeans hvilede fast ved hendes hofter. Indenunder jakken havde hun den sorte tanktop på, og ved fødderne, de sorte converse. Det blonde hår var løst, og hang ned af hendes skuldre.
Langsomt begyndte hun at gå hen imod kroen det brændende træ. Hun fandt deres navn noget morsomt. Udenfor kunne hun høre at de havde travlt med at more sig. Hun åbnede døren op, og så rundt. De blå øjne glimtede mat.
Hun gik hen imod et bord i hjørnet, og satte sig. Armene, og benene over kors. Hun lænede hovedet tilbage. Et jammer fra en af gæsterne fik hende til at se hen imod en pige. Pigen sad ved siden af en mand, tydeligvis en fuld mand. Pigen så ikke ud til at være mere end 15-16 år. Hm... Manden hviskede noget i hendes øre... Og tyde udfra Pigens ansigtsudtryk brød hun sig ikke om det... Manden begyndte at trække lidt i pigens kjole, og rejse sig op. Det var allerede nok for Nille. Normalt ville hun være ligeglad, men denne aften... Niksen du.
Hun rejste sig op med et sæt, og gik hen til dem.
"Slip hende." Den stærke stemme fangede mandens opmærksomhed, og de våde øjne så på hende.
"Hva'?" Mandens stemme var hæs, og ånden... Uadr. "Jeg sagde... Slip hende." Hun lagde armene over kors.
De blå øjne begyndte langsomt at blive hvidglødende, men blev hurtigt blå igen.
Manden stivnede af synet af hendes øjne... Han kunne vidst ikke helt tro på de hurtigt havde skiftet farve.
"Hva fa..." Han blev afbrudt af et knytnæve slag i hans ansigt fra Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Empty Sv: Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 0:36

Den kraftige kvindestemme fik også Akumas opmærksomhed.
Hvad fanden var nu det?
Endnu en kvinde der havde munden for fuld over et eller andet?
Hvorfor nu det? Han var for træt til at kunne holde ud at høre på folk være glade.
Men ligefrem en kvinde i løbetid som var sur over et eller andet der ikke omhandlede hende?
Årh hold nu op for satan da! Det gad han da slet ikke at høre på!...

Akuma hævede hånden og knipsede i fingrende.
Lyden fra dem gav et lille ekko i kroen og straks var der skygger fra gulvet som kravlede op af manden.
De nåede på få sekunder op til hans hals og begyndte med det samme at stramme grebet om ham.
Manden kunne ikke sige en lyd og stirede bare gispende ud i luften.
Akuma tog endu en tår af sit whisky.
"Vil i ikke godt holde kæft derovre!?" sagde han hårdt og stirede ind i mandens øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Empty Sv: Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 17:15

//Jeg spiller stadig Nille med det lyse hår, før den Nille jeg spiller nu, vendte tilbage. ^^

Nille så forbløffet på de skygger er sneg sig let om mandens krop, og strammede grebet om ham. Nille trådte hurtigt et skridt væk. Pludselig var alt uhyggeligt.
Hun så hen imod en mand der drak en tår af en drink, og hans stemme gav Nille kuldegysninger ned af ryggen. Hun sank en klump. Hun vendte fronten mod ham, og lagde armene over kors. Hun fik en kold facade op. Hun smilede skævt, og lusket.
"Hvorfor? Genere det dig?" Hun lagde hovedet på skrå, og klikkede med tungen.
Ikke tale om at den mand skulle snakke sådan til hende! Det ville hun ikke finde sig i! Selvom manden gav hende myrekryb, og hun gerne ville væk. Hun trippede lidt, mest for bare at røre sig. Hun så kort på manden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille Empty Sv: Glæde, latter, jublen... Jeg skulle være blevet hjemme //Nille

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum