Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
endelig hjemme //shifty// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
endelig hjemme //shifty// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
endelig hjemme //shifty// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
endelig hjemme //shifty// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
endelig hjemme //shifty// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
endelig hjemme //shifty// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
endelig hjemme //shifty// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
endelig hjemme //shifty// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
endelig hjemme //shifty// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Jake
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Sasha
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Lenore
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Taliia
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Katrina
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Edgar
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Celenia
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Marcus
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 
Renata
endelig hjemme //shifty// Voteba13endelig hjemme //shifty// Voteba14endelig hjemme //shifty// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

endelig hjemme //shifty//

Go down

endelig hjemme //shifty// Empty endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 21:16

S: the Sadow Peaks i victors hule
T: 00.00
V: stjerneklart
O: den store hule, to senge, et metal bur, en stor sten med 'tusmørke' siddene i, et bord med lidt kød sidene tilbage på en talerken
P: en sort kappe med stjerner på, en sort metal rustning


victor trådte ud af skyggerne i den grotte han kaldte sit hjem. han hængte sin kappe op og faldt sammen i sin lænestol hans øjne var kneben sammen og han så rundt i grotten 'tusmørke' blinkede til ham fra den sten den sad i han gik hend og tog den op han tog en klud og begyndte at pudse den. 'Tusmørke' var belagt med ældgammel magi så når man så i det viste ens værste maridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 21:26

Shifty så sin makkers hule og gik hen mod den, hun gik stille og tænkte på at det var længe siden hun havde set Victor og undrede sig over hvad han gik og lavede, Shifty tænkte også at hun nok har været lidt 'blød søden' på det sidste "Victor" råbte hun, men lidt stille da hun vidste at alt kunne ske over alt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 21:35

han hørte sin makkers stemme og besluttede at have lidt sjov han gik ind i den nærmeste skygge og dukkede op igen bag hende. han prikkede hende på skulderen "god dag Shifty" hans mund var formet i et smil og hans skarpe tænder viste sig. han holdt stadig 'tusmørke' i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 21:48

hun kendte sin makker ret godt og vidste han altid var ude på narestreger. Hun smilte bare til ham "jammen goddag Victor" grinte hun. "når hvad går du og laver for tiden" sagde hun lidt for sjovt, hun tænkte om hun skulle drille Victor lidt men hun skulle nok lige holde sig til sin 'gode' side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 1:10

"jo ikke så meget " han så på hende "hvor har du været hænde i den senere tid" han pudsede sit sværd lidt mere så man kunne se ned i det endeløse mørke og til sidst se sit værset maridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 1:16

Shifty kiggede lidt på sværdet "jeg har været lidt over alt" sagde hun stille og kiggede på ham med et lille gådefuld smil. "du har ingen personer der skal 'drilles' lidt for tiden?" spurgte hun med et lille grin. "jeg går jo bare og keder mig uden min makker" sagde hun mens hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 1:23

"hvis du keder dig kan du da gå på opdagelse i kløften bar husk ikke flere tre hovede hunde jeg har kun lige fået ryddet op efter den sidste" han kendte ude mærket Shiftys tendens til at tage dyr med hjem "du er velkommen til at tage skatte med tilbage" hans stemme var humorfuld og glad han smilte til sin makker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 1:28

"øv jeg havde lige håbet på en ny hund" grinte Shifty med en velkendt latter, skatte skatte og skatte har vi ikke nok af dem eller er du sluppet op, grinte hun med masser af humor. "jeg føler bare det er længe siden vi rigtig har arbejdet sammen i noget større end det" smilte hun stille til Victor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 2:21

"hvis du opføre dig pænt i to dage mere så lover jeg at vi kan smadre en landsby. men kun hvis du opføre dig pænt" nogen gange følte han sig som en far for hende måske en dårlig far men stadig væk " nå gå ind og ryd lidt op i hulen din side er en svine sti" han så med et faderligt smil men hans skarpe tænder gjorde det lidt mere groteskt "og sæt 'tusmørke' ind på sin plads men jeg skaffer noget at spise" han gav hende sit sværd han var nok den eneste der når han så i det ikke så noget andet end en sort klinge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 2:40

"i hele 2 dage?" spurgte hun som en anden lille pige. Hun kiggede lidt kedelig hen mod sin side af hulen og tænkte. "okay jeg skal nok sætte 'tusmørke ind på plads og ryde lidt op" sagde hun med et lille smil hen mod ham. Shifty tænkte aldrig på Victor som bare en ven med en mere som en far eller noget, han har altid været der for hende da hun havde mest brug for det og lært hende meget, nok ikke det en far ville lære sin datter, men det har faldet i Shifty's intrasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 23:00

"det var godt. du kan også øve dig lidt i shadow walking" han havde brugt et halvt år på at lære hende det. han gik gennem en skygge til en lille gård hvor han dræbte to grise da bondemanden kom ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 23:45

"hvorfor nu det" spurgte Shifty stille,og gik hen til sin side af hulen og begyndte så småt at ryde op "kender du endelig ikke andre som mig" spurgte hun med en smule tøven i stemmen uden at kigge over på Victor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Søn 13 Maj 2012 - 21:36

victor kom tilbage med to pattegrise og en død bondemand over skulderen "så er der mad" victor smed maden på bordet "men husk vi skal tilberede det først sidst du spiste rå mad lå du syg i en uge" han tændte op i bålet udenfor og smed en af grisene på ophænget "jo jeg kender da andre men ikke i særlig lang tid af gangen" han smilte sit skarpe tand smil han havde altid passet på hende. han kunne stadig huske dne gang han fandt hende han havde fundet hende da hun var 9 år gammel hvor hun måtte stjæle for at overleve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Søn 13 Maj 2012 - 21:44

"det husker jeg godt, bare rolig jeg spiser indet der ikke er tilberet nu" grinte Shifty lidt. "men du kender ingen i nærheden der er som mig?" spurgte hun stille og gik hen mod ham. "jeg tænkte nemlig på at det kunne da være sjovt at møde en anden som mig" sagde hun stille til Victor mens hun kiggede ned mod jorden.Hun tænkte lidt over det da Victor altid havde været en faderlig figur overfor hende, og derfor ikke ville lade hende omgåes alle mulige væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Maj 2012 - 19:01

"nej jeg kender ingen i nærheden. men jeg tror jeg har en ide" victor gik ud af hulen. der gik nok en time før han kom tilbage med noget i armene. En lille schefer hundehvalp men den havde tre hovder "det her er Jasper. han kommer til at bo i grotten ved siden af. Du kan få lov til at beholde ham vis du låver at besøge ham hver dag. du skal spille en melodi for ham hver dag så er han så blid som et lam"
han nussede Jasper bag øret på det midterste hovede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 19:03

"okay" sagde Shifty lidt trist, og lavede et lille træk med læben. Hun opdagede slet ikke at han gik. Shifty gik hen mod sine ting og roede lidt op i det. Da hun hørte at han kom tilbage, med en hund. "nurh en hund" sagde hun glad mens hun gik glad hen til Victor. "det lover jeg, bare rolig jeg skal nok tage mig af ham" Sagde Shifty helt glad "hej Jasper" sagde hun mens hun klapper hvalpen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig hjemme //shifty// Empty Sv: endelig hjemme //shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum