Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I'm a monster ~Eliza~
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
I'm a monster ~Eliza~
Gæst- Gæst
Sv: I'm a monster ~Eliza~
Gæst- Gæst
"Jeg får mig bare lidt aftensmad." Svarede hun bare og stak tænderne i den sidste af vampyrene ingen hun havde dræbt dem alle. Hun kiggede på sin søster og hævede et bryn.
Gæst- Gæst
//undskyd det ik er så langt//
Gæst- Gæst
"Jeg har altid været sådan her, jeg har to sider af mig selv. Men ingen af dem skader dem som jeg holder af." Svarede hun og tørrede blodet væk fra munden. "Jeg har ikke bedt om at være sådan her, jeg ønskede aldrig at være vampyr." Svarede hun og kastede sit hår tilbage, følelserne var blottet ligenu større end før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Åh jeg ved den er farlig, du snakker til den pige som har været fanget i et hus i flere år. Ved en mand som voldtog kvinder i hans kælder, kvinder som fik børn. Som han også voldtog.. Og mig som han også overgreb.." Svarede hun det fløj ud af hende, og følelsen af at være såret overtog hende, og hun begyndte at græde. Hun slog hånden for munden af den barske fortid.
"Det gør ondt.." Sagde hun med en lav stemme. "Det gør ondt.." Hun fald ned på knæ, og græd videre. "Få det til at stoppe det gør ondt.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det noget jeg har overlevet, jeg klarer mig. Det har jeg altid gjort." Svarede hun roligt, og nikkede kort stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sket er sket, men vi kan hjælpe hinanden nu." Svarede hun, selvom hun vidste at hendes følelser var ude af kontrol ligenu.. Nicolas var på hendes hjerne helle tiden.
"Nå hvad har du så lavet de seneste dage."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mig forelsket.." Hun tøvede lige pludselig, den havde hun ikke set komme.. Caroline bed sig lidt i læben, og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svarer.
"Jo.. Det tror jeg."
Gæst- Gæst
//sorry jeg ik svare så meget //
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, jeg er ikke sikker på noget.." Svarede hun og kørte en hånd igennem sit hår ingen hun satte det op i en høj heste hale. Caroline smilede til hendes søster, hun var glad for hun havde nogle at tale med når der var noget.
"Skal vi ikke gå et andet sted hen, ligene begynder at lugte.. Fordi kroppen er død." Tilføjede hun og rynkede lidt på næsen.
//Det iorden, der kommer med tiden ^^ Du skal bare prøve at beskrive lidt mere hvad Eliza gør, og reagere på nogle ting. Samt omgivelserne kan du også bruge //
Gæst- Gæst
hun så på de døde mennesker som lå foran dem, hun så på hende ''ja lad os komme væk jeg gider ik blive beskyldt for en dø jeg ik har begået igen'' sagde hun og glemt hendes søster ikke vidste noget om det. hun følte et stød gennem sig, som om hun kom til at tænke på noget hun ik ville tænke på.
Gæst- Gæst
Caroline så igen på sin søster, og nikkede kort og fast besluttet.
"Ja lad os tage væk. Der er en kro lige om hjørnet." Svarede hun og smilte skævt til Eliza og fulgte hendes blik ned på ligene. Hvad mente hun med de ord hun sagde. De gjorde Caroline nysgerrig, men hun lod hver hvad nu hvis der ikke skulle tales om det? Caroline tog Elizas hånd og gik ud af gyderne og hen imod kroen det vilde svin. Der var godt gang i den. Næsten alle var fulde, og ret nærgående. Det var her en vampyr som Caroline skulle slippe sine aggrationer.
Gæst- Gæst
Eliza holdte om sin søsters hånd og nusser den hun var glad for sin storesøster var der, ''caroline.... jeg ville ønske jeg havde haft dig for 7 år siden'' sagde hun trist og så ned hun havde haft et svær tid, hun ville ha haft sin søster der, hun havde været så bange den gang,
hun så op på sin søster med hendes smukke lyse hår og smukke øjne lyse hud, hun var vampyr det var så underligt at hendes søster som hun havde mødt et par gange var blevet vampyr, hun ville gerne ha forhindrede det hvis hun kunne men det var forsent nu,
Gæst- Gæst
Caroline kiggede på Eliza, og lagde hovedet lidt på skrå. Nu blev hun bare mere og mere nygerrig. Hun kiggede på Eliza, og smilte skævt.
"Hvad skete der for 7 år siden Eliza." Spurgte hun stille og roligt, men Eliza kendte hendes historie, nu ville Caroline have lidt af vide om Elizas fortid. Caroline var blevet vampyr kun fordi hendes liv havde stået på spil. Nicolas havde reddet hendes liv.. Caroline så på sin lillesøster og ventede stadigvæk svar.
Gæst- Gæst
eliza bestilte en drink og så ned, ''jeg gik alene en aften, jeg var næsten lige blevet vampyr men har været hurtigt om at lære at styre min tørst, jeg kunne lugte blod i den gyde jeg gik forbi, jeg gik der ind for at se hvem... eller hvad det var, jeg var nysgærrig, da jeg kom der ind så jeg nogle døde, og en lille pige der var i live endnu jeg løb der hen og hjalp hende.. men hun døde i mine arme,,, jeg blev anholdt..
Gæst- Gæst
"Du blev anholdt.. For noget du ikke havde gjort?" Spurgte Caroline og hævede et bryn, det var så forkert. Men det kunne minde om Rose' værk. Noget som den vampyr kunne finde på at gøre. Rose var den vampyr som havde lyst til at dræbe hende, den vampyr som var over tusindeår gammel. Rose var snu elegant, lumsk.. og meget mere. Caroline kunne ikke klare den kvinde.
"Det er jeg ked af Eliza."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Look at that monster I have become ~ Niylah
» Pieces of You.~Eliza~
» Always and forever ~Eliza.~
» Friends. -Eliza-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine