Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm a monster ~Eliza~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I'm a monster ~Eliza~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I'm a monster ~Eliza~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I'm a monster ~Eliza~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'm a monster ~Eliza~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'm a monster ~Eliza~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I'm a monster ~Eliza~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I'm a monster ~Eliza~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'm a monster ~Eliza~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
I'm a monster ~Eliza~ Voteba13I'm a monster ~Eliza~ Voteba14I'm a monster ~Eliza~ Voteba15 
Abigail
I'm a monster ~Eliza~ Voteba13I'm a monster ~Eliza~ Voteba14I'm a monster ~Eliza~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I'm a monster ~Eliza~

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:38

Gyderne hun kom her for blodets skyld, hendes tørst var ude af kontrol. Hun havde sniget sig ind på en gruppe unge mænd, mennesker. Hun listede sig tættere på og gik op på siden af en af mændene. Hun hviskede i hans øre at han skulle forholde sig rolig, og da han kiggede hende i øjne sørgede hendes evne for at han var rolig. Hun kiggede på de ander en for en og fik dem til at stå stille. En efter en drak hun deres kroppe tomme for blod, hun kunne ikke kende sig selv mere. Hvad havde Nicolas dog gjort ved hende!? Han havde gjort hende til et monster..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:57

den unge vampyr Eilza kom gående og så sin et år ældre søster og så hvad hun gjorder ved de unge mænd, hun fik store øjne over det hun løb der over og stoppede sin søster. ''caroline stop hvad sker der'' spurte hun bekymrede og var nervøs og slapper af og ser på hende det var forkert det hun gjorder, hun bed sig i læben og rødmer meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 18:27

Caroline vendede sig imod sin søster, men var ligeglad..
"Jeg får mig bare lidt aftensmad." Svarede hun bare og stak tænderne i den sidste af vampyrene ingen hun havde dræbt dem alle. Hun kiggede på sin søster og hævede et bryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 14:29

hun så på sin søster ''er du sindsyg hvordan fanden er du endt sådan her du var den sødeste pige, da vi mødtes hvor er den pige nu, hun var ikke ligeglad med mig hun var glad for at se mig'' sagde hun blidt og roligt... hun var trist over sin søster ikke ville se sin søde søster men en pige som virkede anderledes..

//undskyd det ik er så langt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:06

Caroline slap det sidste offer og vendte sig imod Eliza, og hun lagde hovedet på skrå.
"Jeg har altid været sådan her, jeg har to sider af mig selv. Men ingen af dem skader dem som jeg holder af." Svarede hun og tørrede blodet væk fra munden. "Jeg har ikke bedt om at være sådan her, jeg ønskede aldrig at være vampyr." Svarede hun og kastede sit hår tilbage, følelserne var blottet ligenu større end før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:11

hun så på sin søster, ''jeg ville ikke ha du skulle opleve den her verden den er farlig'' sagde hun trist og smielde for sig selv og smiler mod hende hun elskede sin søster og ville gøre alt for hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:31

Caroline holdte sig selv tilbage for ikke at gå amok.
"Åh jeg ved den er farlig, du snakker til den pige som har været fanget i et hus i flere år. Ved en mand som voldtog kvinder i hans kælder, kvinder som fik børn. Som han også voldtog.. Og mig som han også overgreb.." Svarede hun det fløj ud af hende, og følelsen af at være såret overtog hende, og hun begyndte at græde. Hun slog hånden for munden af den barske fortid.
"Det gør ondt.." Sagde hun med en lav stemme. "Det gør ondt.." Hun fald ned på knæ, og græd videre. "Få det til at stoppe det gør ondt.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:35

Eliza løb over til sin søster og tog hende i sine arme og nussede hende i hårede ''det jeg virkelig ked af at høre det vidste jeg ik min kære søster'' sagde hun og holde rom sin søster og vil virkelig gerne passe på sin søster, men det var svært da hun ikke helt var den bedste til bare at passe på sig selv de sidste par år...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:41

Selvfølgelig.. Det var der ikke mange der vidste.. Ingen udover JAcob og Nille havde spurgt ind til hende... Der var ikke andre som ville hører jo Sajro ville også lytte.. Det var rart med venner. Specielt når man havde lidt svært ved at stole på folk. Caroline brød bare sammen, alle de ting som såret var samlet i et kæmpe rus hun havde lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 15:44

hun nusser sin søster i hårede ''jeg er her for dig det lover jeg dig'' sagde hun blidt og kysser sin søster på hårede og fik selv lidt tåre i øjnene over det hun havde været ude for, ''jeg ville ønske jeg havde været der mere for dig'' sagde hun blidt og roligt og slapper af med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 20:45

Caroline så op, hun fik fokus over sine følelser igen.. Hun tog en dyb indånding.. Hvorfor skulle det være så svært at styre de følelsesr!? Caroline rejste sig op igen, og tørrede øjne og kiggede på hendes søster.
"Det noget jeg har overlevet, jeg klarer mig. Det har jeg altid gjort." Svarede hun roligt, og nikkede kort stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:21

hun så på sin søster, ''ja men jeg kan ikke leve med at jeg ikke har kunne hjælpe dig overhovede'' sagde hun kærligt og ser ned i jorden og rødmer meget og bider sig i læben...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:25

Caroline kiggede på hende, og smilte skævt.
"Sket er sket, men vi kan hjælpe hinanden nu." Svarede hun, selvom hun vidste at hendes følelser var ude af kontrol ligenu.. Nicolas var på hendes hjerne helle tiden.
"Nå hvad har du så lavet de seneste dage."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:36

hun så på ham ''prøvede at få flere venner og kom til at bide en 14 årig dreng'' sagde hun og så ned da hun ik var stolt af det, hun hjælp ham jo o smilede for sig selv og så på sin søster som var smuk som altid ''er du forelsket køre søster'' sagde hun..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:39

Caroline nikkede forsigtigt, hun havde ikke bidt nogle ved et uheld. Hun havde dræbt på grund af at hun ikke kunne styrre sig, men at dræbe var trods alt ikke noget nyt for hende. Caroline var ikke i panik over at have dræbt nogle, hun nød det rent faktisk. Caroline så på sin søster igen.
"Mig forelsket.." Hun tøvede lige pludselig, den havde hun ikke set komme.. Caroline bed sig lidt i læben, og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svarer.
"Jo.. Det tror jeg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:42

hun så på sin søster, ''og er han forelskede i dig?'' spurte hun nysgærrigt og smilede for sig selv og rødmer meget og smiler for sig selv og smiler for sig selv...

//sorry jeg ik svare så meget Sad //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:47

Caroline bed sig lidt i læben.
"Det ved jeg ikke, jeg er ikke sikker på noget.." Svarede hun og kørte en hånd igennem sit hår ingen hun satte det op i en høj heste hale. Caroline smilede til hendes søster, hun var glad for hun havde nogle at tale med når der var noget.
"Skal vi ikke gå et andet sted hen, ligene begynder at lugte.. Fordi kroppen er død." Tilføjede hun og rynkede lidt på næsen.

//Det iorden, der kommer med tiden ^^ Du skal bare prøve at beskrive lidt mere hvad Eliza gør, og reagere på nogle ting. Samt omgivelserne kan du også bruge Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:59

Eliza så på sin smukke lyshårede søster som var ligesom hende nu, hvorfor var det sket, det var jo ikke meningen at hun skulle blive som hende,
hun så på de døde mennesker som lå foran dem, hun så på hende ''ja lad os komme væk jeg gider ik blive beskyldt for en dø jeg ik har begået igen'' sagde hun og glemt hendes søster ikke vidste noget om det. hun følte et stød gennem sig, som om hun kom til at tænke på noget hun ik ville tænke på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 22:03

//Du kan jo godt? Wink//

Caroline så igen på sin søster, og nikkede kort og fast besluttet.
"Ja lad os tage væk. Der er en kro lige om hjørnet." Svarede hun og smilte skævt til Eliza og fulgte hendes blik ned på ligene. Hvad mente hun med de ord hun sagde. De gjorde Caroline nysgerrig, men hun lod hver hvad nu hvis der ikke skulle tales om det? Caroline tog Elizas hånd og gik ud af gyderne og hen imod kroen det vilde svin. Der var godt gang i den. Næsten alle var fulde, og ret nærgående. Det var her en vampyr som Caroline skulle slippe sine aggrationer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 18:30

//Systemet slettede Caroline, men har lavet hende igen Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 18:37

//okay sorry ar bare en smule forvirrede Smile//

Eliza holdte om sin søsters hånd og nusser den hun var glad for sin storesøster var der, ''caroline.... jeg ville ønske jeg havde haft dig for 7 år siden'' sagde hun trist og så ned hun havde haft et svær tid, hun ville ha haft sin søster der, hun havde været så bange den gang,
hun så op på sin søster med hendes smukke lyse hår og smukke øjne lyse hud, hun var vampyr det var så underligt at hendes søster som hun havde mødt et par gange var blevet vampyr, hun ville gerne ha forhindrede det hvis hun kunne men det var forsent nu,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 18:43

//Blev selv helt panikslagen, men Eric sagde systemet havde slettet hende ved en fejl. Smile Så jeg måtte lave hende igen. Smile//

Caroline kiggede på Eliza, og lagde hovedet lidt på skrå. Nu blev hun bare mere og mere nygerrig. Hun kiggede på Eliza, og smilte skævt.
"Hvad skete der for 7 år siden Eliza." Spurgte hun stille og roligt, men Eliza kendte hendes historie, nu ville Caroline have lidt af vide om Elizas fortid. Caroline var blevet vampyr kun fordi hendes liv havde stået på spil. Nicolas havde reddet hendes liv.. Caroline så på sin lillesøster og ventede stadigvæk svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 18:58

//det var godt han kunne sige det til dig så Razz //

eliza bestilte en drink og så ned, ''jeg gik alene en aften, jeg var næsten lige blevet vampyr men har været hurtigt om at lære at styre min tørst, jeg kunne lugte blod i den gyde jeg gik forbi, jeg gik der ind for at se hvem... eller hvad det var, jeg var nysgærrig, da jeg kom der ind så jeg nogle døde, og en lille pige der var i live endnu jeg løb der hen og hjalp hende.. men hun døde i mine arme,,, jeg blev anholdt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 19:23

Caroline lagde pengene på disken og betalte for begge deres drikkevarer. Caroline kiggede på hendes søster. Og lyttede, at lytte.. Det var det som hun var bedst til i hele verden.
"Du blev anholdt.. For noget du ikke havde gjort?" Spurgte Caroline og hævede et bryn, det var så forkert. Men det kunne minde om Rose' værk. Noget som den vampyr kunne finde på at gøre. Rose var den vampyr som havde lyst til at dræbe hende, den vampyr som var over tusindeår gammel. Rose var snu elegant, lumsk.. og meget mere. Caroline kunne ikke klare den kvinde.
"Det er jeg ked af Eliza."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tors 7 Mar 2013 - 19:39

Eliza så ned i jorden og smiler for sig selv, hun så op og slapper af og slapper af, sidder for sig selv og så på de andre og slapper af. og tænker på en masse ting, og ser på ham og slapper af med et smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm a monster ~Eliza~ Empty Sv: I'm a monster ~Eliza~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum