Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Home alone//Meriko//
Side 1 af 1
Home alone//Meriko//
S-Hjemme ved zankuji
T-24.00
O-de ting han har i huset
P-et sort sæt nattøj
V-lidt blæst.
Zankuji var der hjemme og lavede ikke det vilde da det var nat og han lå på sofaen og så tv, men der gik ikke sådan ret længe før han endeligt sov på sofaen foran tv'et og så mere tv bag sine øjenlåg.
Han lå der og sov og anede ikke hvad der sådan ville forgå en nat som denne her for der kunne jo altid være nogen der prøvede og lave indbrud eller noget ved folk om natte, så han håbede på at det ikke var ved ham eller noget i den still.
Han lå bare der og sov men hørte en lyd og rejste sig hurtigt op og kiggede rundt og det lod ikke til at være noget andet end et træ udenfor, så han lagde sig ned igen og sov vider og det var nu dejligt nok og sove på en sofa da han ikke helt gad og gå op ovenpå denne her aften.
T-24.00
O-de ting han har i huset
P-et sort sæt nattøj
V-lidt blæst.
Zankuji var der hjemme og lavede ikke det vilde da det var nat og han lå på sofaen og så tv, men der gik ikke sådan ret længe før han endeligt sov på sofaen foran tv'et og så mere tv bag sine øjenlåg.
Han lå der og sov og anede ikke hvad der sådan ville forgå en nat som denne her for der kunne jo altid være nogen der prøvede og lave indbrud eller noget ved folk om natte, så han håbede på at det ikke var ved ham eller noget i den still.
Han lå bare der og sov men hørte en lyd og rejste sig hurtigt op og kiggede rundt og det lod ikke til at være noget andet end et træ udenfor, så han lagde sig ned igen og sov vider og det var nu dejligt nok og sove på en sofa da han ikke helt gad og gå op ovenpå denne her aften.
Gæst- Gæst
Sv: Home alone//Meriko//
Meriko gik stille rundt i byen og vidste ikke helt hvad hun skulle tage sig til for hun kunne da godt finde et sted og brude ind men det var ikke så tit hun gjorde det men det skete da når hun ikke havde noget at lave eller vær sulten. Hun kiggede stille rundt og ledte efter sted hun kunne lave lidt sjov og ballade men der var ikke så mange steder der tiltrak hende.
Hun gik stille og så et sted hvor der var et vindue som der stod halvt åbnet. Hun gik stille der over og brugte sin vind evne til at åbne vinduet helt op og kravler stille ind og hiver sin top ned over sin røv så man kun svagt kan se hendes shorts.
Hun gik stille ind mod stuen og kunne se at tv'et var tændt og hun så at der lå en og sov. Hun snussede stille ind og kunne hurtigt genkend lugten og smilede af det "jamen godaften zankuji længe siden" sagde hun lige så stille og stod for enden af sofaen.
Hun gik stille og så et sted hvor der var et vindue som der stod halvt åbnet. Hun gik stille der over og brugte sin vind evne til at åbne vinduet helt op og kravler stille ind og hiver sin top ned over sin røv så man kun svagt kan se hendes shorts.
Hun gik stille ind mod stuen og kunne se at tv'et var tændt og hun så at der lå en og sov. Hun snussede stille ind og kunne hurtigt genkend lugten og smilede af det "jamen godaften zankuji længe siden" sagde hun lige så stille og stod for enden af sofaen.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.
Han lå bare der og fik sig et lille chok over at der var nogen som sagde noget til ham og rejste sig hurtigt op "åh gud meriko du tager jo livet af mig på et tidspunkt"sagde han roligt og rejste sig roligt og gik hen til hende og gav hende et roligt kram "hvad bringer dig ind her"spurgte han roligt.
Han så på hende med et smil og stod bare der i nattøj og kiggede på hende og sådan, han viste ikke hvordan hun var kommet ind men det var nu også lige meget han havde ikke set hende længe og alt det.
Han så på hende med et smil og stod bare der i nattøj og kiggede på hende og sådan, han viste ikke hvordan hun var kommet ind men det var nu også lige meget han havde ikke set hende længe og alt det.
Gæst- Gæst
Meriko grinede lidt over at han fik et chok over hun var hjemme ved ham men han kunne jo bare lukke vinduerne efter sig. Hun krammede ham stille igen "ja en eller anden dag gør jeg nok" sagde hun lidt lumsk og kiggede stille på ham "altså du havde glemt og lukke dit vindue og Ja jeg kede mig lidt så ville bryde ind hos nogle og Ja det blev ved dig her til aften" sagde hun stille og kiggede lidt rundt for at se hva han havde her.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.
Han kiggede på hende og slappede roligt af "hehe det må jeg vil til at huske så men det dejlig og se dig igen søde hvad har du gået og lavet"sagde han roligt og så på hende og slappede af mens han roligt slap deres kram og alt det, han havde ikke set hende længe og nu stod hun i hans hjem "og velkommen til mit hjem kom med ind og sidde"sagde han roligt og gik ind i sin stue og ventede på hende og sådan.
Han smilte roligt mens han satte sig ned i sofaen "jeg har endeligt fået noget at bo i og du ser det først nu"sagde han roligt og slappede af og var bare glad for at hun var der og alt det.
Han smilte roligt mens han satte sig ned i sofaen "jeg har endeligt fået noget at bo i og du ser det først nu"sagde han roligt og slappede af og var bare glad for at hun var der og alt det.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Home sweet home - Jeg er nu tilbage efter tekniske problemer
» home Finaly home//Delilah //
» Home sweet home - Angela
» Home sweet home - Delilah
» Home sweet home? (Sean)
» home Finaly home//Delilah //
» Home sweet home - Angela
» Home sweet home - Delilah
» Home sweet home? (Sean)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata