Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Welcome to my crib // Mathias // EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Welcome to my crib // Mathias // EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Welcome to my crib // Mathias // EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Welcome to my crib // Mathias // EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Welcome to my crib // Mathias // EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Welcome to my crib // Mathias // EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Welcome to my crib // Mathias // EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Welcome to my crib // Mathias // EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Welcome to my crib // Mathias // EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Natalie
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Lori
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Valentine
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Jake
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Renata
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Katrina
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Sean
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Lenore
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 
Abigail
Welcome to my crib // Mathias // Voteba13Welcome to my crib // Mathias // Voteba14Welcome to my crib // Mathias // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Welcome to my crib // Mathias //

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:41

T:19:00
Sted: Parken
O: Træer
T:En lille kjole på
V: Regner lidt.


'' Vi skal gennem parken her'' Sagde Nessa og smilet.
Nessa tændet en flame i hånden.
'' Er det for uhyggeligt for dig'' Siger Nessa og fniser.
Man kunne ikk rigtig se hendes øjne for alt det med regnen gjorde hendes hår vådt og det klaskede bare i hende ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:46

Mathias lo og svarede sarkastisk "ja har brug for at holde dig i hånden" men han spejdet nu alligevel rundt i mørket, han havde ikke problemer med at se ting tætte på, men ting længere væk var svære han lagde mærke til hvordan han var begyndt at gå tættere på hende, de så ikke mange mennesker eller andre væsner, der var nogle stykker men ikke mange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:02

Der kom en fugl flyvene lige fordi Nessa's hovedet, hun fik et chok, ilden slukkede og hun faldt ind in Mathias.
Hun holdt sig ind mod Mathias, da hun opdaget '' øh ej undskyld'' Sagde hun og kiggede på i hans øjne eller det kun troede var hans øjne.
Hun tænder halen og hun kunne se hun stod helt tæt på ham og kigge lige op i hans øjne, hun rødmede og så ned.

Hun kigger op igen '' Skal vi gå videre?'' Spørge Nessa og kigger op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:12

En fulg kommer flyvende og i næste sekund kan Mathias mærke Nessa i mod sig, hun var varm og han kunne faktisk ret godt lide at være så tæt, så da hun kiggede op i hans øjne smilte han og kiggede ind i hendes også, så svarede han "det kan vi godt" så tog han forsigtigt hans arm ind under hendes så de gik helt tæt på hinanden, *det skulle blive godt at komme til at se huset* tænkte Mathias så spurgte han "ser du enligt nogle fyre her for tiden?" Han håbede lidt på et nej. Og gik for sig selv med et lidt nervøst smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:28

Nessa smilede sødt til ham.
''Hmm nej, elles kunne du ikk bo ved mig'' Fniser Nessa og slå et lille dask til mig.
''Hvad med dig'' Spørge Nesse.

Hun håber ikke han havde for hun kunne virkelig lide ham, han var lige det kun ledte efter hun havde følelser for ham.
''Når vi er der snart'' Siger Nessa og smiler, ligge sit hovede på hans skulder.

Nessa løber og trækker vingerne frem, flyver væk '' Bare blive der'' råbte hun tilbage til Mathias.
Man kunne ikke se Nessa mere, der kom en lyd fra buskene og de bevægede sig også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:41

Da hun svarede nej, lød et stort YES!! Inde i hans hovede, så svarede han "jeg ser heller ikke nogen for tiden og det kunne da være hyggeligt" da hun lagde sit hovede på hans skulder, var han sikker, Mathias var faldet for hende, så da hun lige pludselig fløj bort, kunne han mærke en underlig følelse i maven af tab, han kiggede efter hende, han kunne ikke flyve, han havde prøvede at lære det, men det var umuligt, og da busken ligepludselig også begyndte at bevæge sig, tænkte han *shit hvad fanden er nu det* han stillede sig mod et træ og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:53

Nessa glemte sig bare træet.
Hun tog halen og prikkede Mathias på den højre skulder, da han kiggede på højre side kom nu frem fra ventre og kyssede ham på kinden.
Hun tænder en farkel '' Savnet mig?'' Smiler hun og rødmer.

Hun stod bare der og kiggede på ham, ventede på et svar og havde rødmede kinder.
Hun fik en følelse indeni der var god og special, hun vidste ikke hvad nu skulle sige hun hun stod bare og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:01

Mathias kunne mærke noget på hans ene skulder det var Nessa, Mathias kunne mærke hendes bløde læber mod hans kind, det var ikke noget som skete tit, og han rødmede faktisk en smule, så svarede han "ja det har jeg da" og spørg så hende "skal vi ik hurtig komme hjem til dig?" Jeg er ved at blive træt i bene, Mathias tog Nessas hånd og kiggede hende i øjnene og stillede sig helt tæt på hende, han havde lyst til at kysse hende.

Så der stod han bare og kiggede på den mest fantastiske pige han havde mødt, ventede på svar og lænede sig en smule fremover.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:15

Hun lændte sig fremad mod et kys men hun snød han og klappede ham på kinden.
Hun fniste, og tog ham i hånden ''kom med med har mad og drik'' siger Nessa og går.

Hun gik mod noget lys, de kom til et lille hus med lygter foran.
'' så er vi her'' siger hun og giver slip på Mathias.
Lukker døren op, smider jakken og smider sig på sofaen.
''Følg dig hjemme'' smiler Nessa.

Stuen og køkkenet var i et elles var der 3 rum, 2 soveværelser og 1 bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:22

Da Nessa også læner sig mod ham kan han mærke et sug i maven, så han for næsten et chock da hun klapper ham på kinden, snydt tænke Mathias men smilte aligevel.

Mathias kunne nu se et hust det var lille men hyggeligt og der var lygter udeforan, da de gik ind kiggede han rundt, han hængte sin jakke op på en knage, og stillede sine sko og satte sig så ved siden af Nessa og sagde "tak for din gæstfrihed" og smilte og spurgte så" du har tilfældigvis ikke noget blod? Dyre blod eller andet er fint" han prøvede ikke at se alt for krævende ud, og fokuseret nu på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:32

Hun kiggede på ham.
''Sorry darling har ingenting,det må du selv finde'' sagde Nessa og gik ind på værelset.
Hun gik ind og tog nattøj på og kom tilbage med en lår kort natkjole.
Hun gik hen til køleskabet, tog en cola og smed sig i sofaen.
Nessa halv sov med colaen i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 10:32

Han kiggede på hende og svarede "så må jeg jage i morgen" .
Da Nessa kom tilbafe havde hun en kort natkjole på, hun så ret sexede ud, og nu sad hun bare og halvsov, han var stadig sulten, men det ville være for dumt at prøve på noget, så i steden for, spurgte han "emh jeg tror os jeg vil gå i seng, solen står snart op, havede du et værelse ledigt?" Mathias sad ret tæt på, og han lagde forsigtigt en hånd på Nessas lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 10:44

'' ja jeg har '' sagde Nessa træt.
Hun strakker sig og rejser sig op.
'' kom med'' siger Nessa og gå ind på værelser med en enemandsseng.
''Håber det er ok for dig'' siger Nessa og gabber.
'' hvis der bliver noget i nat bare væk mig, sover ikke så tungt'' siger Nessa og smiler.
Så lukkede Nessa døren og gik ind i hendes egen seng og sov.

Da klokken var 07:00 lavede hun morgenmad til dem begge, æg og bacon.
Nessa lavede os noget kaffe, så hun stod bare i nattøj og skulle se om Mathias stod op eller han bare sove hele dagen væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:07

Mathias lagde sig ind i sengen, det var lang tid siden han sidst havde ligget i en ordenligt seng. Mathias faldt stille og rolig i seng, han vågnede ved at kunne høre en smule larm, så han rejste sig trak nogle underbukser og bukser på og gik ud i køkkenet til Nessa, han holdte sig hele tiden uden for solens stråler, da han kom ind, smilte han og sagde "godmorgen" og satte sig på en stol, og spurgte om "har du sovet godt?"
Mathias kunne lugte bacon og æg, han kunne godt spise normal føde, men det var som junkfood, ingen næring i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:13

'' godmorgen da'' siger Nessa, vender om og lænder sig op af køkkenet bordet med en kop kaffe i hånden.
'' hmm nej jeg har været lidt vågn i nat'' siger hun og trækker på skuldeeren.
'' hvad så med dig?'' Spurgte Nessa og smiler.
Hun satte æg og bacon på to tallerkner og gik hen til ham
''Værsgo'' siger hun og smiler sødt.
Nessa sad og spist sin mad.*god en god krop han har* tænkte Nessa og bidt sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:38

Mathias smilte og svarede "jeg har sovet rigtigt godt, det lang tid siden jeg har sovet i en rigtig seng" han lagde mærke til Nessas blik på hans krop, og rødmede en smule, han tog i mod tallerknen, og begyndte så også selv at spise, men fast holdte Mathias eget blik på hende, mens han spiste, "hvor meget skal jeg betale for at bo på værelset?" Spurgte han og kunne ikke lade hver, han lod sit ansigt gå på skrå og kiggede nu flirtende på hende og lagde en anden duft ud, en smule forførende ville det virke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:51

''Hmm ingenting jeg elsker få selvskabe'' siger hun og gik over med sin tallerken.
Nessa gik ind på sit værelset, hun lukkede døren og tog tøj på.
Jeans, top og bare fødder var stilen idag, da hun var færdig gik hun fordi Mathias og lod sin hånd køre på hans ryg menes hun gik.
Hun lagde sig på sofaen der var over i lidt et mørkt rum.
'' når, hvad skal vi lave idag'' spørge Nessa, ligger og slapper af på sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 16:49

Mathias måbed lidt, da han fik at videt, han ikke skulle betale noget, Mathias havde regnede med, at han ville skulle betale en stor sum penge, men det var jo dejligt.

Mathias rejste sig og svarede så Nessa "tjo jeg tænkte på vi måske kunne hygge lidt måske spille et spil eller noget?" Svarede han og lagde sig sammen med hende på sofaen.
Mathias lå og kiggede på Nessa, det var altid dejligt at kigge på hende, så lukkede han øjnene, og bare nød "the moment"

Ps ved godt jeg svare lidt sent men var i biffen osv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 16:58

// helt iorden, svar nok heller ikke så hurtigt da er i byen nu:)//

''Fedt'' siger Nessa og satte sig op.
Er han kilden tænkte hun, pudselig sprang hun på ham og kilede ham alt hvad hun kunne.
Da hun var færdig med at kilde ham, lad hun på hans varmes mave.
'' du er varm '' siger hun og smiler sødt + rødmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 17:05

Mathias grinede da hun begyndte at kilde ham og prøvede at gøre modstand, men til ingen nytte.

Da Nessa lagde sig på hans mave, kunne han mærke, varmen i hans krop blive støre, det var dejligt, han lod sine fingre køre gennem hendes hår og masserede en smule hendes skuldre.
"Tak og det er du også" svarede Mathias og blinkede til hende.
* Bare hun også er så glad for mig, som jeg er for hende* tænkte Mathias inde i sig selv.

//det bare i orden, god bytur///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:01

Hun brummede da han massere hende.
''Hvor det godt, kunne næsten falde i søvnen'' Sagde hun og gabte.
Nessa rejste sig op så hun sad på ham.
''Når skulle vi spille'' Spørge Nessa og kigger på ham.
''Eller skal jeg kilde dig rigtig'' Truede hun for sjovt og fniser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:10

Mathias grinte og svarede "jo så lad os finde et spil, kender du et godt et?" Han rejste sig og gik så ind på sit nye værelse igen og trak en skjorte på for derefter at gå tilbage til Nessa.
"Har du fundet et?"
Han satte sig ned på sofaen og kiggede lidt rundt.
*jeg kunne enligt godt snart bruge et bad* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:14

''hmm hvad har du lyst til'' Sagde hun og satte op til ham igen.
Gav ham spillende og satte sig helt tæt på ham og kiggede med.
''Hvad synes du , har kun dem her. Spiller ikke meget, vi har os bare hygge'' Siger hun og smiler.
Hun gik ud i køkkenet og tog en øl, hun stod derud indtil han havde fået ud hvad han ville spille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:20

Mathias og Nessa sad nu begge, ved bordet, Mathias læste hurtigt reglerne igennem og smilte til Nessa, og de begyndte, han lod bevist Nessa vinde den første omgang og tog hendes hånd "du dygtig" og kiggede lidt mere intenst på hende.

Mathias lod sin fod køre mod hendes under bordet, og nussede den.
"Jeg tror os snart jeg skal ind til byen igen, mangler noget tøj og gerne et arbejdet".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:26

Da han holdet hendes hånd rødmede hun og hun lænede sig frem ad.
''Helt iorden''Sagde Nessa, gik hen til ham, kiggede på ham og smiler sødt.
''Håber du finder det du leder efter'' Siger hun og går tættere på.
Hun var bare helt optaget i ham, hun vidste ikke hvorfor men der var noget over ham hun elskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to my crib // Mathias // Empty Sv: Welcome to my crib // Mathias //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum