Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Skammeren er vendt tilbage! (Artikel)
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Skammeren er vendt tilbage! (Artikel)
Efter skammerens død, er hun vendt tilbage fra de døde, for igen at holde balance i underworld
Efter gudinden af skam havde plantet Nilles sjæl og ånd i en dæmon pige, kunne Nille kun huske hendes navn, evne og tidligere race, alt andet lagde dybt begravet i hendes underbevidsthed og hun kunne kun få det tilbage hvis hun mødte hendes nære venner fra det tidligere liv, men nu er det sket! Reinkarnationen af Nille er død.
En sen aften hørte man et skrig i nærheden af Doomsville, det var reinkarnationen af Nille som langsomt og smertefuld ændrede sig. Det blonde hår ændrede sig til sort og kroppen fik nogle af de samme træk som den gamle Nille havde.
Siden den aften har en pige med brun hætte, og blå lysende øjne gået rundt i gaderne og mindet alle om de mørke øjne som skammeren bære, de øjne som kan få enhver til at skamme sig.
Men at skammeren er kommet tilbage skaber dog mange problemer rundt omkring, allerede nu er der nogle som ønsker hende død.
Dusøren på Nille er på 50 guldmønter, og selvom det ikke er den største slant penge man har hørt om, mener ham som vil have hende dræbt, det seriøst. Men at nogen ønsker hende død, standser ikke Nille. Nille er stærk og ved hvad hun vil, hun vil standse alt det onde og få de onde væsner til at skamme sig.
Nille Skammer Kahlan Panara er tilbage.
Lailah- Evolved
- Antal indlæg : 255
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.
Sv: Skammeren er vendt tilbage! (Artikel)
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Lailah- Evolved
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.
Jeg kan nu hermed sige at jeg begynder at gå lidt igang med Nille eftersom jeg har det bedre.
Samtidig vil jeg også lave et åbent emne til én person kan være med, og der er krav på det. Så... Ja ^^
Gæst- Gæst
Lyder super Nille, håber alt det du bøvler med irl snart går over
Lailah- Evolved
Men som i kan se er der allerede lidt gang i hende
Gæst- Gæst
» Jeg er tilbage :)
» Under tre dage tilbage :(
» næsten tilbage
» Velkommen tilbage ^Zero^
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata