Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Et møde //Blair// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Et møde //Blair// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Et møde //Blair// - Page 2 Voteba13Et møde //Blair// - Page 2 Voteba14Et møde //Blair// - Page 2 Voteba15 
Juniper
Et møde //Blair// - Page 2 Voteba13Et møde //Blair// - Page 2 Voteba14Et møde //Blair// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Et møde //Blair//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Et møde //Blair// - Page 2 Empty Sv: Et møde //Blair//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:17

Blair havde ikke noget imod at han drak af hendes blod. Hun havde gjort det få gange før. Men hun var ikke så tryg ved mange. Hun gik ikke bare rundt og delte sit blod rundt til alle. "Ja, bare gør det." Hun fjernede hendes hår fra den ene side af hendes hals. Blair følte at det var som at få taget blod, men hvis hun fik taget for meget ville det gøre utrolig ondt. Så hun håbede at han ville kunne stoppe efter noget tid.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:32

Mathias stillede sig tæt på hende, han kiggede på hende og sagde " jeg tager kun en smule" han lagde en hånd på hendes skulder og pressede hende en smule op mod væggen.
Han kunne dufte hendes parfume den var dejlig i hans næse bor, han kyssede så intimt hendes hals.
Han åbnede munden, og lod sine tænder røre hendes hals.
Men Mathias kunne ikke, han stoppede og kiggede på hende, hun var smuk.
Han vendte sig om og en tåre løb ned af hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:42

Blair nikkede til hans ord, efter hans kys ventede hun på at hans tænder ville stikke igennem hendes hud, men det skete ikke. Hun så op på ham og undrede sig over hvor han ikke havde gjort det. Blair gik om foran ham og lagde en hånd på siden af hans hals. "Det er okay. Du skal bare lukke øjnene og gøre det. Jeg stoler på dig." Blair ville aldrig lade ham gøre det hvis hun ikke stolede på ham, ikke frivilligt. Hun ville have at han fik hvad han behøvede. Han behøvede blod. Hun ville langt hellere have at han drak fra hende, i stedet for en der ikke forstod det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:46

Han kiggede på hende og sagde så "jeg kan ikke gøre det her, ikke på den her måde"
Han nød hendes hånd.
Mathias følte sig som en kujon, han kunne ikke engang suge blod, fra en som ville have det, men hans følesler sagde det var forkert og ondt.
Han var bange for han ikke kunne holde igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 14:54

Blair tog en dyb indånding og så ham dybt i øjnene. "Jeg vil ikke tvinge dig til at gøre det. Men du har brug for blod, snart." Hun bed blidt i sin læbe og så ned, hun ville gerne have han gjorde det. Så ville hun hjælpe ham mere end noget andet, men at tvinge ham til det ville være ondskabsfuldt. Hun fjernede hendes hånd og lagde den over på hendes modsatte albue. Det gav hende et langt mere uskyldigt udseende. Selvom hun på ingen måde var uskyldig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 15:04

Han kiggede på hende.
"Okay jeg gør det" han gik igen tæt på hende, og kyssede hende igen, det var en god undskyldning for at gøre det.
Mathias åbnede munden og lod denne gang hans tænder gennem bore hendes hals.
Han begyndte at drikke, han kunne mærke sulten langsomt forsvinde, men han blev nød til at stoppe, så han trak sig tilbage med en smule blod på læben, han slikkede det væk.
"Tak, dit blod smager himmelsk"
Han gjorde det helt upåvirket, gik over og gav hende et stort kram.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 15:20

Blair nikkede da han gik med til at gøre det. Hun strakte halsen så han bedre kunne komme til. Hun klagede ikke over den stikkende smerte det gav da hans tænder borede igennem hendes hals, eller følelsen af at blod forsvandt fra hendes åre. Hun havde selv gået med til det, så hun kunne ikke klare det. Blair lod hendes hår falde ned over de to mærker der var i hendes hals så de var skjulte. Hun sendte ham et smil og stod overrasket og kiggede ud i luften da han krammede hende, men hun lagde så hendes arme om ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 15:31

Han nød hendes kropsvarme og krammede og begyndte så bare at nusse hende på ryggen, og kiggede ind i hendes øjne "tusind tak"
Han var ikke sikker på hvad der skulle ske nu, ville de bare gå som om intet var hendt eller?
Mathias ville intet have noget i mod at være sammen med hende noget mere,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 19:20

Blair sendte ham et smil og tog fat i hans ene hånd og holdte om den med begge hendes hænder. "Du skal overleve lige som alle andre." Det var ikke noget stort problem, hvis hun kunne hjælpe ham med at overleve så ville hun gerne gøre det. Hun slap hans hånd og så hen imod stedet hvor resturenten lå. "Skal vi gå tilbage?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 19:37

" Det kan vi sagtens"
MAthias kiggede på hende og var glad,
De gik ind i resturenten igen, men den var helt fuld.
Mathias kiggede på hende og spurgte så en smule forsigtigt "kunne du tænke dig, nu hovr der er helt fuldt, måske at tage hjem til mig?"
*Der var ingen grund i nu, til at fortælle han boede på et hotel værelse*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 19:51

Blair sukkede da hun så resturenten. Der var ikke plads til at de kunne være der. Hun så over på ham og nikkede. "Men der er noget jeg skal gøre først. Hvis du venter udenfor kommer jeg lige om lidt." Hun tænkte at hun lige så godt kunne have det sjovt med ham her. Så hvorfor ikke få fingerne i noget alkohol? Hun gik hen imod den nærmeste butik der solgte alkohol. Hun så på nogle mellemstore flasker. Da hun var sikker på ejeren så væk stak hun et par flasker ned i hendes støvler. Hun tog at lille tæppe der lå på gulvet og viklede nogle flasker ind i dem og stoppede dem op under hendes kjole så hun så gravid ud. Så gik hun ud af butikken og hen imod udgangen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:16

"Emh okay?" Mathias kiggede forbløffede på hende, hun var på vej over mod en butik.
Mathias smilte for sig selv og tænkte hun har da ikke råd til noget der inde
Så da hun kom ud med en tykker mave så hun lignede en gravid, kunne han ikke lafe hver med at grine.
Men hvad mon hun havde sjålet, han begyndte at gå hende i møde, og tænkte på hvad de mon skulle lave på hottelet. Han ville meget gerne lære hende bedre at kende, både intimt og på det personlige plan.
Han stod lidt og sagde så "skal vi gå?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:40

Blair gik hen til ham og stilte sig bag ham så dem indenfor ikke ville kunne se hende. Hun trak tæppet ud og tog fat i alle fire hjørner så det blev en slags vugge. Dernæst tog hun de to flasker fra hendes støvler og lagde dem oveni. "Så kan vi have det sjovt." Hun så sig over skulderen, men hurtigt tilbage på ham igen. "Ja, lad os gå."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:48

Mathias kiggede på alt den alkohol *damn der er meget*
Han havde aldrig været rigtigt fuld før, men det kunne være det ændret sig nu.
De gik i lidt tid indtil de kom til hans hotel.
De gik op af trappen til hans værelse, og han lukkede dem ind "det her er så min nuværende bolig"
Han var faktisk en smule genert nu.
Så sagde " du kan bare ligge drikke varene i køleskabet, der er også noget mad hvis det skulle være."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 20:52

Blair var en smule undrende da de kom til hotellet. Han virkede til at have nok penge til at have sin egen lejelighed. Men et hotelværelse var måske bedre end de lejeligheder han havde råd til. Hun sendte ham et smil og nikkede. "Det er flot." Hun gik hen til køleskabet og lagde flaskerne derind. Hun havde ikke behov for at spise, hun burde dog gøre det, så ville hun ikke skulle finde så meget selv de næste dage. Men der var altid Dust der havde mad til hende. Blair gik med elegante, lette skridt hen til sofaen og satte sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:04

Mathias smilte til hende, "nå hvor bor du selv?"
Han lagde hovede lidt på skrå, og kiggede hende ind i hende smukke øjne.

Mathias tog et glas som var på glas bordet og fyldte det en smule op med noget væske,
Det samme gjorde han med et til glas.
Han rakte glasset til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:19

Blair tog imod glasset og en tog en tår af det. Hun kunne ikke fortælle ham sandheden om hvor hun boet. Det ville ødelægge den løgn hun havde opbygget sammen med Dust. Så hun blev nød til at fortælle den løgn. "Hos min slaveejer." Bare ordet slave gjorde at hun fik kuldegysninger, hun ønskede at alle kunne være frie. Men sådan var det ikke, hun kunne ikke redde alle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:22

" er du slave?" Mathias kiggede på hende, *ingen burde være slaver!* tænkte han
Alså...
"Jeg har mange penge... Hvis du vil kan jeg købe dig fri?"
Mathias var ikke helt sikker på det var sådan det fungerede.
Men han kunne ikke lade hver med at ligge en trøstense hånd på hendes.
Han var ked af de på hendes vegne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:44

Blair trak på skulderne. Hun havde det godt med Dust, de var venner. Hun var heller ikke hans rigtige slave, han beskyttede hende mod andre slaveejere, så hun ikke var slave ved en af dem i stedet. Blair sendte ham et smil. "Jeg har det fint med ham. Han behandler mig godt. Jeg har et hjem hos ham." Hun lænede sig frem og kyssede hans kind. "Du er en sød dreng. Det må du aldrig glemme, lige meget hvem der fortæller dig andet."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:51

Mathias rødmede da hun kyssede ham, og han var lige pludselig meget varm i kroppen.
*jeg hader at blive kaldt dreng* tænkte han
Mathias kiggede på hende og sukkede så.
Han tømte sidt glas i en mundfuld.
Væsken brændte i hans mund, men han modstod den.
Han kunne mærke en let simring i hans fingre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:04

Blair havde længe overvejet hvilket ord hun skulle bruge. Fyr havde måske været mere passende, men nu havde hun kaldt ham dreng og hun kunne ikke ændre det. Blair brød sig bestemt ikke om den stilhed der opstod mellem den. Hvordan plejede hun at bryde den? Udover at begynde at kysse andre? Hun blev nød til at blive fuld hurtig. Så ville stemningen blive lettere, for hende i hvert fald. Hun bundede glasset og hældte et nyt op som blev drukket i to mundfulde. Alkoholen var begyndt at sætte sig ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:09

Mathias kiggede på hvordan hun fik drukket 2 lige efter hinanden, "du drikker hurtigt var?" Han lo lidt men tømte så selv en og begyndte selv at mærke virkningen.
Han rejste sig op og gik over, og afspillede lidt stille og roligt musik.
Kom tilbage med nogle stearinlys som han så tændte.
"Håber ikke det for meget?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:12

Blair nikkede. Hun var måske en smule for hurtig. Men det hjalp hende med at slappe mere af. Hun så ham gå over for at tænde noget musik, hun forventede noget dansemusik, men det gjorde ikke noget at det var roligt. "Det er fint." Hun sendte ham et smil og lagde sig dybt ned i sofaen. Hun var allerede småfuld, der skulle ikke så meget til før hun begyndte at have 'symptomerne' på at være fuld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:16

Han kiggede på hende, nu lå hun der, hvad skulle han dog gøre nu, han kunne ikke bare ligge sig på hende, det ville virke akavet og forkert måske, ikke at han ikke havde lyst, for det havde han i den grad.
Han rejste sig og spurgte så "hva vil du ikke danse?" Han smilte til hende og langede en hånd ud mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:23

Blair så undrende op på ham. "Til det der? Det kan jeg ikke danse til." Hun tog imod hans hånd og rejste sig, men i stedet for at holde om ham som man gjorde når man skulle danse, gik hun i stedet usikkert over til hans musikgrej og gennemgik hvad han havde. "Hvis du vil have jeg skal danse, skal det være med noget helt andet musik." Hun fandt noget det passede godt til den slags dans hun lavede. Blair satte det andet musik på og vendte sig om i mod ham.

//Musikken er noget i stil med det her: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum