Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Et møde //Blair//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Et møde //Blair//
Tid:19.07
Omgivelser: Væsener sidder og spiser og hygger sig der er mange i aften, så det svært at finde et bord hvor man ikke sidder alene.
Påklædning: Sort skjorte og røde jeans
Mathias stod og kiggede rundt, der var godt nok mange i aften, der var så mange at tjenerene, ikke havde tid til at betjene ham.
*høflig selvbetjening* tænkte Mathias
Han fandt så et ledigt bord med plads til 2, kiggede på menue kortet, og rundt omkring.
Endelig kom en tjener hen, Mathias bestilte en meget blodig bøf.
Men han viste udemærket godt han nok aldrig ville nå at få den varm.
Gæst- Gæst
Sv: Et møde //Blair//
"Er det en ledig plads?"
Gæst- Gæst
Hun var ældre ind ham, og det var nok også derfor han lod hende sætte sig, han havde altid godt kunne lide piger der var bare en smule ældre, ikke en så kaldt milf men bare et par år eller 5 .
"Må man spørge om dit navn?" Han havde sat sig mere op, hun lugtede godt af blod.
* hun ser ikke ud til at have mange penge, men man ved jo aldrig, men jeg må være på vagt*
Gæst- Gæst
"Jeg hedder Blair."
Gæst- Gæst
Han lagde sin hånd på hendes og legede med "ja som du kan se går der sikkert, lang tid før der kommer nogen og servicere dig" Mathias lo lidt "Er du fra det her distrikt?"
Han smilte så man rigtigt kunne se hans tænder.
Gæst- Gæst
"Jeg har godt selskab, så jeg behøver ikke service."
Hun lagde godt mærke til hans tænder, der var et par stykker der var spidsere end de andre. Hun gik straks ud fra han var vampyr.
"Nej, det er en smule for fint til mig. Jeg er fra Rotten Root."
Hun fjernede ikke blikket fra ham, han skulle tro hun var interesseret. Men han var en smule for ung til hendes smag.
Gæst- Gæst
Mathias var stadig sulten og frisk blod smagte altid bedste.
"Jamen hvad laver du så her?" Han skulle passe på ikke at lyde for snobbet "alså det er jo ret dyrt" han kunne godt se hun så en smule sulten ud.
Han havde lagt sin arm på bordet.
En servitrice kom endelig over, hun smilte til dem og spurgte blair om hun også skulle have noget? Og fortalte Mathias at hans bøf var forsinket.
Gæst- Gæst
"Jeg prøvede såment bare at finde en der var interessant. Det lykkedes."
Hun så op på servitricen og lyttede til hendes ord, men så så over på fyren igen. Det var op til ham om hun skulle have noget eller ej. Hun førte hendes fod så langt op som muligt.
"Hvad siger du? Skal jeg have noget, eller ej?"
Gæst- Gæst
Da servitricen er gået kiggede han på Blair og sagde
"Du havde alså ikke behøvede at forføre mig, for at få mad, du kunne bare have spurgt."
Han kiggede på hende en smule træt.
"Jeg kunne dog godt lide det, jeg oplever det ikke tit, men stop det hvis du ikke gider"
Mathias trak sin arm en smule tilbage men lod den alligevel være der.
Gæst- Gæst
"Jo jeg gør så. Måske ikke med dig, men med mange andre. Jeg får ting ved at forføre mænd. Sådan er det bare."
Hendes stemme var gået fra at være charmerende og sød til at være voksen og alvorlig. Hun trak sin hånd og sin fod til sig da han sagde hun ikke behøvede.
"Undskyld. Det er bare en vane."
Gæst- Gæst
"Det en dejlig vane" Mathias var ikke helt sikker på om han skulle føle sig udnyttede eller hvad, så han sad bare og kiggede lidt på Blair.
"Nå men fortæl lidt om dig selv? Hvis du alså ikke lyver" Mathias lo en smule bagefter
*hun er da sød nok, og desværre noget jeg falder for*
Han lagde sine hænder på sit skød.
Gæst- Gæst
"Joh.. Jeg hedder som sagt Blair, jeg har boet alene siden jeg var 15, nu er jeg 19. Jeg har en indviklet fortid, den vil jeg ikke komme ind på her. Jeg har været mor, men min datter døde da hun var tre måneder. Jeg er opmærksomhedskrævende, jeg har brug for bekræftelse og det får jeg ved at flirte. Hvis modparten flirter igen vil jeg føle mig accepteret."
Gæst- Gæst
"Jamen, følte du dig så ikke accepteret af mig tidligere?"
Han følte skyldfølse nu
Mathias smilede til hende og sagde så " jeg havde regnede med en anden historie, din er godt nok... Ja noget som for en til at tænke".
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja det rigtigt nok, men normalt er det ting som finder sted i bøger, je kan ikke lade hver med at være ked på dine vegne"
Mathias havde altid været hurtig til at få følelser for personer både gode og dårlige, det var nogen gangen en gave andre gange var det forfærdligt.
"Men nu hvor du for noget mad håber jeg du er glad" Mathias smilede og blinkede til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte, hun var ganske hyggelig at snakke med hende Blair.
Mathias lagde mærke til en anden som åbentbart havfe fået noget forkert og var ved at gå amok, han kunne ikke lade hver med at grine, det så komisk ud, det var en lille mand som tyddeligt var tomat rød i hovede og hoppede og stampede foran den servitrice.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mistede du lige opmerkomheden?" Han sagde det med et glim i øjet så han var sikker på hun ikke misforstod det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mathias kunne med det samme dufte at blodet i bøffen var kold, og kiggede sultent på servitricen, og kunne ikke holde sig tilbage "min bøf er kold" "det vi meget kede af, men jeg kan intet gøre" svarede hun. Mathias kiggede på hende. Han kunne mærke sulten stige ham til hovede, han var tæt på en blodrus.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var jo også noget af dejlig sag.
Han kiggede rundt ellers i lokalet og lagde mærke til at folk som sad tæt på sad og kiggede på dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik ud efter hende, de stod nu begge 2 i gyden.
"Skal jeg bare gøre det her?"
Mathias var ikke vant til at sine ofre normalt var så frivilige.
*mon jeg overhovede kunne stoppe?* tænkte han
Mathias gik tættere på Blair, det var da altid noget at hun så godt ud.
Enkelte personer gik forbi dem uden rigtigt at ligge mærke til dem.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Taken. -Blair-
» Greetings //Blair//
» en ny kontakt //Blair//
» The inquisitor - Blair
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata