Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
why am i here- Azriel
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: why am i here- Azriel
Gæst- Gæst
"jeg er din lige husk det" sagde han og gik vider selvom han ikke helt vidste hvor de sku hen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han så Azriel begyndte at lånte så han begyndte bare at løbe lige så stille selvom han syntes det var langsomt. *hvad fabler han lige om*
"hvor langt skal vi" sagde han sagde han lige så stille da han havde noget op på siden af Azriel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hidalgo satte farten en smulle op og mærkede at han ikke var vant til at løbe så hurtigt i dette tempo. *meget nemmer når vi ude for byen* tænkte han lidt for sig selv og mærkede trangen til at forvandle sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han satte farten højer op i takt med azriel og han kigget bare hånligt på ham.
"jeg er en ulv, en hund for mig er en som har en herrer jeg har ingen og ønsker dette ikke" sagde han og var lidt fornermet over denne hån af at blive kaldt for en hund.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"der intet, morsomt i at være en menneskehund" sagde han og håbet at Azriel forstod hans pointe.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"så lad dog hver med at fløjte" sagde han med et smil på læben man kunne se det irretert ham
Gæst- Gæst
det irriteret ham lige, at han sagde noget til ham, han havde nemlig lige faldet i sine egne tanker om, fortidens dejlige minder. han havde set meget men ikke nok efter hans egen mening. "hvorfor det " sagde han med et lille smil selvom det kunne ses tydeligt på hidalgo at det var falsk, ville han ikke være uhøflig.
han gabte lidt mest af kedsomhed, men også fordi, han ikke gad at gå mere.
han tvang lige denne lille stykke til skoven og satte sig stille op af et af træerne og lukkede øjnene i.
"vi har vel ikke travlt" sagde han stille og gjorde tegn med hånden til at Azriel skulle sætte sig. han lagde stille armene over hovedt, og med benene over hinanden.
nydelsen i at slappe lidt af, ramte ham, denne udmattelse havde han prøvet før i de, utallige kampe han havde kæpet, så mange gange før, dog var dette en ny følelse.
Gæst- Gæst
"og kan du ikker klar at træne eller hvad siden du sætter dig ned" sagde han lige efter
*han er alt for blødsøden men det skal jeg nok gør noget ved* tænkte han lidt for sig selv mens han bare kigget på ham han inorede at han vinkede til ham at han skulle sætte sig ned og lod som ingen ting og bare ventede på Hidalgo´s svar
Gæst- Gæst
"blødsøden" sagde han og nikkede lidt, stilel rejste han sig op og kigget koldt på Azriel. "hvad skal jeg så leve af" sagde han og slog ud med armene.
han ville nemlig gerne lige vide, hvad han så skulle lave med sit liv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» You think you own this place? (Azriel)
» the meating with the fallen- Azriel
» Azriel- Bazaarens koldhed
» Azriel- Det værdigfulde, i kløften
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine