Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
A dark ally//Ashley// EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A dark ally//Ashley// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A dark ally//Ashley// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
A dark ally//Ashley// EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A dark ally//Ashley// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A dark ally//Ashley// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
A dark ally//Ashley// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A dark ally//Ashley// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
A dark ally//Ashley// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Lori
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Valentine
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Natalie
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Jake
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Katrina
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Sean
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Lenore
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Renata
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 
Taliia
A dark ally//Ashley// Voteba13A dark ally//Ashley// Voteba14A dark ally//Ashley// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

A dark ally//Ashley//

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

A dark ally//Ashley// Empty A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 17:16

S gyderne
V regn og torden
O ingen andre ende ham
Tid 22,00
P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Edward gik ned ignem alle gyder og være en krog i denne by han haddet og være i denne by han sukket og gik længre ind i gyderne han hadet og gå her i byen når han var alene han elsket og gå i byernes store kvarter men det her sted var ikke hvor han ville gå han slog ud i luften for at se om han var et andet sted men næ nej det var det værste vejr han var i og ud over det klistret hans hår sig også til hans ansigt han sukket og gik vidre torden skrald lød der og der var også lysglimt hold da kæft han havde brug for et sted og være i ly

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:03

Påklædning.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Ashley gik ned af de mørke gader, regnen plaskede ned fra himlen og lyn lyste himlen flot op. Ashleys hår var gennemblødt, også hendes tøj fuldstændig gennemblødt, men heldigt for hende kunne hun ikke føle kulde på nogen måde. Hendes skridt var langsomme og tunge mens hun gik ned af gaden, gennemblødt af aftens regn. Hun sukkede tungt og gned sig venstre arm. Hun var på vej hjem, hun vidste ikke hvorfor hun havde taget denne beslutning om at gå en tur i dette vejr. Hun havde kun gået i en halv time og hun var allerede på vej hjem, og det var der men ikke noget at sige til med dette vejr i hælene.

Ashley havde kun et par sorte leggins på og ikke noget udover på benene, hun bar et par sorte stilletter som passede hende fint. Hun havde en stram sort bluse som gik ned over hendes perfekte røv og udover den havde hun en stor og fyldig blå strik trøje, den var alt for stor men det var også det der var meningen med den. Hun havde sort og hvidt hår, halvt af hvert og hun havde helt sort makeup på som passede hende perfekt. Men andre vidste hun syntes at det var grimt og blev let provokeret af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:13

Edward også kendt som kenway høret en gå ned i gyderne det lød til det ikke var så langt fra ham han smilte ondt og gik over mod hende der gik han træk fat i hende og skubet hende ind i en mur og kiget så ondt på hende "jeg vil ha et ophold gratis hos dig er du med" sagde han ondt og kiget på hende han var i virklige dårlige humør idag "så jeg vil gerne ha et gratis ophold hos dit hus er du med på det" sagde han hans stemme var så kold som en vinter storm nu vente han bare på hvad hun ville svare han havde så meget brug for et sted og sove og om hun ville det eller ej skulle han nok få det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:17

Ashley gav et højt piv fra sig da hun blev hevet væk fra gaden og skubbet ind i en mur. Hun kiggede på fyren som havde skubbet hende op af vægen og gav ham et ondt blik tilbage. Han ville have et ophold hos hende, det kunne han glemme alt om, han var hende fremmede og om han så var en ven ville han alligevel ikke få et ophold hos hende og da slet ikke gratis.. Nej dette kunne han godt glemme alt om. Hun rystede på hovedet af ham og så koldt tilbage på ham. "Det kan du godt glemme alt om.." Vrissede hun af ham og vende blikket væk fra ham arrigt og prøvede at kæmpe mod vreden der lå og lurede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:24

han sukket han ville ha undgåede det her han træk sin kniv op og preste den mod hendes hals "jeg får den på den ene eller anden måde det er mere dig der har 2 valg inden får jeg lov og sove hvor du så ind bor eller jeg skader dig måske totalt så valget er op til dig " sagde han koldt og hårdt han ville ikke finde sig i et nej han pakket kniven væk og løsnede grebet lidt "jeg har brug for det ophold hos dig og inte gør vi det på den lette måde eller den besværlige op til dig" sagde han hans stemme var lidt roligere ende før nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:30

Hun gispede og sank en klump da han pressede kniven mod hendes hals, hun vred sig i hans greb men selvom han havde en kniv og han kunne dræbe hende hvor når det skulle være skiftede hun stadig ikke mening, han fik ikke lov til at få et ophold hos hende, han kunne glemme alt om det, han kunne skade hende så meget han ville, han kunne sige så meget han ville og bede så meget han ville, men han fik ikke lov til at komme hjem hos hende. "Du får ikke et ophold hos om du så slår mig halvt ihjel.." Okay, vis han slog hende halvt ihjel ville han nok få et ophold hos hende, men så skulle han også være virkelig desperat... og så desperat var han da ikke var han.. Hun blev lidt nervøs det kunne man sagtens se på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:38

han kiget på hende "hvor mange penge skal du ha for gide ikke dræbe et skygge væsene " han kiget på hende og trak kniven frem og sætte den ved hendes hals og kigget ind i hendes øjne "hva skal du ha for det her var en doimdrne person penge hva vil du ha jeg vil nemlig helst undgå og få dig til og besvime "lød det fra ham han var desparat det kunnes spores i han krop bevælgse og hans øjne han var jo på flugt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:42

Penge.. tilbød han nu penge, nej han kunne glemme det kunne han, ingen fik lov til at gå ind i hendes hus, hun var meget følsom over sit privat liv, så vis han skulle ind var det med tvang. Andre fik kun lov til at komme ind vis hun gav dem lov og hun inviterede.. De skulle ikke spørger. Hun sanke endnu en klump da han satte kniven mod hendes hals igen, "Jeg vil ikke have noget.. Du kommer bare ikke ind i mit hus.. forstået" sagde hun vredt og prøvede at vride sig ud af hans greb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:51

hans tålmodighed var brugt op nu han sukket og var nød til og skære i hende så hun viste han ikke lave sjov han suket "fint" han skar et sår på størlse med en pege finger på hendes hals han tog den væk og holde stadig fast på hende "nu sigde jeg det igen gik mig et ophold eller jeg forsætter med det en til du er død eller jeg får min vilje" sagde han og gjorde klar til og skære igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 22:58

Hun gav et skrig fra sig da hun mærkede kniven skære gennem hendes hud på hendes hals, hun vred sig endnu mere for at komme fri af hans greb, tåre begyndte at løbe ned af hendes kinder men hun bed smerten i sig, hun måtte være stærk, for hun ville ikke have ham med hjem i sit hus.. Det kunne han glemme alt om. Så måtte han dræbe hende vis det virkelig var det han ville og vis han virkelig mente det. "Så dræb mig for du kommer ikke i nærheden af mit hus." Sagde hun halv kvalt og spyttede ham i hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 23:09

han var ved og blive vred han skar i hende igen denne gang i hendes arm og skulder det var ikke noget han nydt han var bare nød til det han begynde og gi hende en skale først og forsætte med og skære små steder i hende imens han håbet hun bare snart opgav at holde det oppe så han ville kunne gøre være ting han han forsætte med kniven til hun næsten havde ar over det hele på hendes arme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 23:15

Ashley's skrig af smerte gik over i små hulk som gik over i gråd, hun vred sig men hendes vrid blev svagere og svagere for hvergang han skar i hende, hun tiggede og bad ham om at lade vær med øjne. Hun ville bare ikke have folk kom ind i hendes hus, det var hendes privat liv, men hun kunne godt se at vis han skulle holde op blev hun nød til at give ham et ophold.. Hun var på grænsen til at besvime, men nåede lige at fortælle vejen. "Lige ud... 200 meter og... til højre" fik hun fremstammet i gråd inden hun faldt sammen og besvimede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 23:31

han nåede og gribe hende han ville ikke ha ønsket det her skulle ske men nu var det sket uheldigvise for ham han sukket og trække hende med han havde grebet hende og gik nu over mod hendes hus han kunne høre det skulle gå stærketpå grund af hendes hjertes rytme han fik hende smidt i hendes egne sofa derinde og beygnde og rense hendes sår og alt sådan noget det havde han læret om bord på skibet han begynde og rense og forbinde efter sig så hun jo ikke døde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Søn 10 Mar 2013 - 23:47

Ashley vågnede imens han var igang med at rense hendes sår. Hun vred sig og satte sig op og kravlede op af ryglænet så sofaen tippede bag over og hun lande med et brag på gulvet mens hun stadig kravlede baglæns hen af gulvet til hun ramte en væg og ligesom ikke kunne komme længere. Denne mand skræmte hende, han havde pint hende indtil hun havde givet ham lov til at komme ind i hendes hus og det kunne hun ikke lide, hun blev bange for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 0:02

han begynde og kravle over mod hende og sagde så med en rolige og blid stemme "jeg skal ha dine sår renset for alt sådan noget snavs og ha forbundet dem inden du dør af blod forgiftnig eller blod mangle" sagde han og kravlte tætre på hende imens han tog sig til til hovde han studert dem meget forsigtiget og håbet hun ville tro ham nu da han havde smidt sine våben væk i gangen ind"lad mig nu gøre det"sagde han og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 0:09

Hun pressede sig længere op mod vægen som om hun håbede på at hun ville ryge igennem eller sådan noget. Hun rystede på hovedet, for selvom hun vidste at han blev nød til det var hun virkelig bange for ham. "Nej... Gå væk med dig.. stop.." Hun gik i panik da han kom endnu tættere på hende, hun rystede panisk på hovedet "Stop!" hun ville ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 14:35

han rækket hans hånd frem og tog fat i hendes arm så han kunne undersøge hvad han manglte "jeg ville ikke ha gjorde det men du gav mig ikke et andet valg" svarde han og kiget på hende han ville ikke hende noget ondt men hun tvang ham til det mente han selv "lad mig nu behandle sårne jeg ved hvad jeg gør og tag det som en undskyldnig hvis du vil" svarde han og begynde og behandle hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 14:45

Hun prøvede at tage sin arm til sig da han tog den, hun kiggede skræmt på ham. Hun prøvede at trække sig væk men han holde fast. Han ville rense hendes sår som han selv havde påført og det ville hun lade ham. Hun forholde sig roligt da han rensede hendes sår men da han så var færdig med at behandle hende, strøg hun op og bankede ham mod vægen i en hurtigt bevægelse. Men hun var stadig såret og svag. Hun kiggede ind i hans øjne "Jeg sagde jeg ikke ville have dig herinde" vrissede hun af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 14:54

han kunne ikke udstå et smil af at hun lod ham gøre det han sukket og smilte lidt til hende men inden han kunne nå og gå væk bakket hun ham op af en en væg han mærket smerten i hans ryg lidt men lod bare være med og gøre noget for og vise sig svag "vil du hævne dig for hvis ikke skal du nok lagde vær med det her " sagde han og kiget på hende fatte hun ikke hvorfor han havde bedt om husly for de folk der var efter ham han sukket og vente bare "vil du hævne dig" sagde han og kiget hende i øjne hvor han bagefter tog sin hånd på hendes arm "hvis du vil slåse skal du slappe af først "sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 15:26

Hun kiggede koldt på ham og lagde hovedet på skrå mens han talte, om hun ville hævne sig, ja selvfølgelig ville hun det, men hun ville ikke slås for så var hun sikker på at tabe da hun stadig var svag. Hun smilede koldt til ham og snug som hun var tog hun langsomt hans egen kniv fra ham og med et sad den foran hans hals som han havde gjort med hende, "remember?" sagde hun koldt og smilede ondt til ham. Hun havde tænkt sig at gøre nøjagtig det samme som han havde gjort mod hende, men hun ville ikke hjælpe ham, han kunne få lov at ligge kunne han. Hun begyndte at trække vejret langsomt og mere dybt da hun langsomt var ved at miste energi og sårene gjorde ondt, hun var svag men hun ville ikke lade ham slippe afsted med dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 17:46

han sukket endenu mere og kiget på hende han kiget hurtiget på hende da han havde daggerten for hans hals han kiget på hende med store øjne ville hun skær ham også det ville nok være hendes hævn "hvis du gør det kan ingen gemme dig for mig og mine vrede" sagde han og smilte flabet til hende han ville ikke lade hende for tilfreds stilensen "okay lade mig se vil du ikke hele ha et kys" svarde han og smilte flabet igen imens han kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 19:30

Hun kiggede koldt på ham da han advarede hende om hans vrede, det rørte hende ikke, han skulle havde tænkt sig om, det var dumt at undervurdere en pige som hende. Hun smilede lumsk inden hun skar et snit som hendes i hans hals. Hun håbede det gjorde ondt på ham, for det havde i hvert fald gjort ondt på hende da han gjorde det. "Du skulle havde tænkt dig om før du skar i mig.." hendes stemme var såret men også vred. Ha et kys? Han måtte være tosset, denne fyr var jo fuldstændig tosset. Men nu når han sagde det, hun lagde hovedet på skrå og et let lumsk smil brede sig på hendes læber. Dog kunne man se hvor ondt hun havde da smilet falmede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 20:02

han mærket snitte men fortræk ikke en mine imens han kiget på hende og såret han også havde givet ham imens han kiget på hende et kys ville ikke gøre nogen forskel han skubbet hende ikke væk han ville se hvad der skete første han viste han var stærker ende hende og han skulle også dræbe arason jo så han fortræk at han havde det på denne måde han sukket og kiget på hende "når hva vente du på jeg er pirat så kender det"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 20:10

Hun blev sur da han ikke fortrak en mine efter han var blevet skåret i halsen, hvorfor kunne han ikke skrige som hun gjorde, græde som hun gjorde. Hun sukkede og gik væk fra ham med armene løftet over hovedet. Hun gik baglæns men vende sig så om, hun gik lidt og kastede så kniven direkte imod ham, lige over hans hoved lande den og inden han ville kunne nå at få fat i den var hun henne hos ham igen og tog den ud af vægen. Hun strøg kniven ned af hans mave og snittede ham så blodet rende ned af hans mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 20:22

han kunne ikke lade være med og komme med et brøl da hun skar den ned af ham
"hva fuck laver du så stort et snit gav jeg dig ikke " sagde han og tog sig til maven med hans ene hånd og fald på knæ foran hende "han holdt stadig tårne inde eller prøvet på det og kiget ned i gulvet hans blod faldt fra hans sår mens han kiget ned i gulvet han begynede og prøve og rejse sig op og håbet han kunne komme op og stå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A dark ally//Ashley// Empty Sv: A dark ally//Ashley//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum